Jyskautoimport Arvostelua 15

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

15 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

Fede biler, skarpe priser, useriøs service

Købte en super fed BMW og Jysk Autoimport var meget behjælpelig med eftermontering af diverse udstyr til en god pris.

Dog useriøst at bilen blev leveret med uautoriseret service som derfor ikke blev ajourført i bilens elektroniske service bog. Da bilens service lampe lyste efter 2 måneder kunne jeg ikke bruge den håndskrevet lap papir jeg havde fået Ulrich til så meget …

Efterfølgende service hos BMW viste desuden at bilens bremser var færdige, skiverne var simpelthen rustet væk på bagsiden. Nuvel, det er jo slid men et seriøst service check ville helt sikkert have fanget dette.

Anbefaling til nye kunder: Vær præcis om dine forventninger når du skriver slutseddel. Hvis du aftaler at bilen leveres serviceret (og har bilen elektronisk servicebog) anbefaler jeg at skrive dette i slutseddelsen.

Vi bestemt anbefale Jysk Autoimport og også gerne handle der igen

21. heinäkuuta 2019
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Købte en fin Seat

Købte en fin Seat. Super tilfreds med handlen..
alt var som det skulle være og han var til at handle med har intet negativt at sige om jysk autoimport og Ulrich.
dog var den ene baglygte utæt og der kom vand i den..
skrev en mail til Ulrich og sendte et billede og forklarede ..
fik meget hurtigt svar at han bestiller en ny lygte til mig og jeg kan komme og få den skiftet når jeg har tid..
Kun ros og de bedste anbefalinger herfra..!

27. helmikuuta 2018
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Køb af BMW 320D Touring - Varm velkomst og super service!

Køb af BMW 320D Touring - Varm velkomst og super service!

Forhandleren kendetegnes som ærlig, tillidsfuld og lyttende ift. ens behov. Ulrich sætter en ære i, at man som kunde er tilfreds og fornøjet- også efter købet. Support, vejledning og samarbejde er altid i højsædet i tiden efter, og såfremt der skulle opstå udfordringer med ens bil. Min bil har haft nogle børnesygdomme, som alle er blevet afhjulpet hurtigt og professionelt. En særlig tak til alle i Jysk Autoimport for deres sublime opmærksomhed, kvalitetssans, tid og indsats. Jeg vil samarbejde med Jysk Autoimport i mange år fremover.

20. huhtikuuta 2017
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God service

Jeg skulle forhører mig omkring registrerings afgift på min bil. Jeg blev både hørt og fik feedback på en god konstruktiv måde. God service tak for hjælpen :)

19. lokakuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Uholdbart

Købte mig en Mercedes
Under garantien klagede jeg over støj fra multiremmen, han kikkede på den og smurte den lidt, hvor efter jeg fortalte at det jo kun ville holde i 6 dage... Og ganske rigtigt. Jeg havde også nævnt at jeg fyldte vand på.
Da jeg så senere "selv"fandt ud af at vandforbruget skyldes vandpumpen var utæt, og vandet skyllede ned over remmen. Og det var derfor remmen lammede. Ville de ikke lave det på garanti, for nu var det 2 dage siden garantien var udløbet.

29. kesäkuuta 2016
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God handel

Har kun godt at sige om Ulrich. Tiltrods for at jeg nok har været en lidt "besværlig" kunde har jeg kun modtaget en god service. Købte en Tesla 85D af ham. Ville bestemt købe bil af Jysk Autoimport en anden gang.

29. marraskuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God service.

Kan helt klart anbefale at købe en bil ved Ulrich. Rigtig god service og ikke mindst de kvalitetsbiler han har til at stå.
Købte en Audi A4 Avant og er fuldt ud tilfreds med alt. Altid parat med mobilen ved spørgsmål.
5 stjerner herfra

2. marraskuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

God oplevelse.

Vi har købt en fin BMW 520 hos Jysk Auto Import. Inden vi handlede, kiggede vi på bil mange andre steder - men vi må sige, at vi var ikke i tvivl, da vi så bilen ved Jysk Auto Import. Den levede op til det beskrevne og var mere end top klargjort. Ydermere fik vi et godt indtryk af Ulrik og hele vejen igennem vores overvejelser og senere handlen, har han ikke lovet mere, end han kunne stå ved. Det er ikke sidste handel, vi har gjort ved ham. Selv om vi da regner med, at der går nogle år, før vi handler bil igen. Fam. Clausen

15. tammikuuta 2015
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Dårligste service nogen sinde!

Aldrig mere sætter jeg mit ben her efter mit garanti nu er udløbet på den brugtbil jeg har købt hos Ulrich. Dette er det værste sted jeg nogen sinde har oplevet og håber ikke andre skal have samme oplevelse. Dårlig service og ikke overholdt aftaler. Og ingen kontakt i længere tid. Først efter at have fat i FDM kom der kontakt. Og når han lover at han vil lave det så har manden ingen lånebil efter som fejlen opstod op til 10 gange og han påstod at han havde haft den på et autoiseret værkested flere gange. Først efter jeg kørte bilen til en anden forhandler kunne de finde fejler efter 10 min ventetid og lave den på max 30 min. Jeg har ventet flere dage mange gange hvor han har haft bilen og fejlen kom igen 1 uge efter eller sådan. Og så kunne man ikke få i Ulrich da man skrev til ham da fejlen kom igen. Da der så var gået snart 5 mdr og fejlen stadig var der skrev vi igen og Ulrich havde lovet lånebil og at han ville afhente vores bil og stille lånebil. Havde han pludselig ikke mulighed for at komme og hente bilen som var købt hos ham selvom han lovede dette. Så atter engang måtte vi kører den lange vej til ham.

Køb ikke din bil her. Med mindre du er villig til at bruge meget af din tid på dårlig service og mange fejl og mangler som ikke er oplyst. Ellers skal du have dig et FDM medlemsskab og sætte dem på sagen.

Håber andre tænker sig godt om og får deres bil tjekket inden de lægger penge på boret hos Ulrich.

12. syyskuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Super service, og god opfølgning

Jeg købte en nyere Mercedes hos JyskAutoimport, og har ikke oplevet andet en super god service, og Ulrik har fulgt op på alle henvendelser og alle aftaler er blevet overholdt både før og efter handlen.

Jeg kommer bestemt tilbage når Mercedes skal skiftes ud. :)

16. elokuuta 2014
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

ingen hjælp

købte en nysynet bil af ham som ikke ville starte efter 4 dage. han ville ikke hjælpe mig med at finde fejlen eller gi rabat ved hans mekaniker. heller ikke tage bilen tilbage til en lav pris. ikke et sted jeg køber bil igen.

1. helmikuuta 2012
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Okay Service..

Udemærket forhandler.
Havde dog oplevelsen af en tvist omkring, fejl og mangler ved bilen som forhandler i første omgang ikke ummidelbart var interesseret i at udbedre eller betale for, men efter lidt diskution blev de relle fejl og mangler ifht sikkerhed og ifht annoncen af bilen, rettet til fælles tilfredshed uden yderliger problemer.

21. kesäkuuta 2011
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin