GeekVape Arvostelua 

389
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I love geekvape mods… until I tried to warranty my Aegis Legend 3…. Over a month ago… they keep telling me the same thing…” we are waiting on a tracking number and have escalated the issue,” and still... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Sonder Q3 is so crap it’s not even worth the time taken to write the review. It stopped working in 3-4 weeks and Geekvape refused to honour their 3 month warranty. After two weeks of back and forth, t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Lame greedy company that doesn't honor it's own OEM warranty. After a decade of several products purchased that failed in the first month, I finally filed a warranty claim and was promised a replaceme... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

I purchased a Geekvape about 4 months ago. The contacts on the mod recessed below the plastic and would not make contact with the coil making it inoperable. I tried to contact geekvape, and they wante... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Sähkötupakan myynti

Yrityksen kirjoittama

Reputable manufacturer of electronic cigarettes, top innovative designs and high quality engineering, provides some of the best mods & kits such as Aegis, Athena and high performance tanks, such as Zeus, Ammit, Griffin RTA...


Yhteystiedot

1,7

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

389 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,7

Kaikki arvostelut

(389)

44 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have never had an issue with the…

I have never had an issue with the product, the people or the service. Very impressive all round I have to say.

4. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Thank you so much for taking the time to share your experience! We’re absolutely thrilled to hear that you’ve never had an issue with our product, our people, or our service — and that you found everything “very impressive all round.”

Your kind words truly mean a lot to us. We strive every day to deliver excellence in every interaction, and knowing we hit the mark with you is fantastic.

If there’s ever anything more we can do for you, or if you have suggestions on how we can be even better, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again soon!

Saanut 1/5 tähteä

No customer service

No info on order. No reply. No shipping. No nothing. Payment worked though. Takes the money before shipping...

28. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the lack of updates. Please note that Geekvape.com handles warranty and after-sales support, while order and shipping concerns are managed by our store team.

Kindly contact them directly at store@geekvape.com
so they can check your order status and provide tracking details.

Saanut 4/5 tähteä

my vape screen broke and they sent me a…

my vape screen broke and they sent me a brand new one only reason it did not get 5 stars is because it was not the color I asked for but other than that great customer service very fast and efficient.

20. lokakuuta 2025
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We’re glad to hear that you received your replacement quickly and that our team was able to assist you.

We’re sorry to hear the color wasn’t exactly what you requested — we truly appreciate your understanding and feedback, as it helps us improve our service moving forward.

Enjoy your new device, and feel free to reach out anytime if you need further assistance!

Best regards,
The Geekvape Support Team

Saanut 5/5 tähteä

The warranty process is superb

The warranty process is superb! Just a little delay due to stock issues but the customer support are very polite.

27. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Thank you so much for your kind feedback! 🌟
We’re delighted to hear that you had a positive experience with our warranty process and customer support team. We truly appreciate your patience and understanding regarding the slight delay due to stock availability. Your satisfaction means a lot to us, and we’ll continue working hard to provide fast and reliable service.

Thank you for choosing Geekvape! 💨

Saanut 1/5 tähteä

No information about cartridge…

No information about cartridge availability, no stock to buy, and only informations that they have a lot of questions so won’t have time to answer. 0/10

15. syyskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Hi there,

We’re truly sorry for the inconvenience and frustration you’ve experienced. We understand how important it is to have clear information and easy access to replacement cartridges.

Please know that we’re working closely with our distribution and support teams to restock popular cartridges as soon as possible. You can also reach out to our official support team at support@geekvape.com
for updates on availability or compatible alternatives.

We appreciate your feedback — it helps us improve both our communication and customer experience. Thank you for sharing your thoughts.

— The Geekvape Team

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely piece of junk

Absolutely piece of junk I ordered one trough their website took 1 month to delivered I start using it in 1 month stop charging and gone off, tried clime warranty after requesting a video and photo and all questions they ask for the number came on the cardboard packaging, which I trough it out first day and I think that code is on the box because they know every one chuck it in the bin , I ordered second one exact same issue this time I kept the box around and send the number still no respond , just avoided

15. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience and the inconvenience you’ve faced with your device and warranty request. That’s certainly not the kind of service we want you to have.

Please know that the serial number or security code on the packaging is required for verification purposes so our team can confirm the product’s authenticity and process the warranty properly. However, since you’ve already provided the required information for your second device, we’d like to look into this right away.

Kindly share your case reference number or the email address you used to contact us, and we’ll make sure your concern is prioritized and followed up promptly.

Thank you for your patience — we truly appreciate you bringing this to our attention.

Saanut 1/5 tähteä

Won't honor warranty

I see another user here has the same experience as I do. Even the same timeline and device.

I bought a new geekvape aegis legend 3 in May of this year. I had it for about 4 days when it stopped working. No display, no buttons worked, and it wouldn't reset or power on at all.

I took it to the vape shop I bought it from but as usual they don't do returns and instead helped me contact Geekvape customer service to start a warranty claim. On May 23rd I filled a claim and mailed the device off to California for them to evaluate and send a new one back to me. I made videos at their request of the device not working and sent photos and the videos to email support.

Fast forward to today and I still have not received a replacement and my 15+ emails are always answered with "We are experiencing shipping delays due to volume and stocks. We apologize for any trouble this has caused."

I have used Geekvape products for the last 7 or 8 years but will no longer buy from them based on this, my first warranty claim and customer experience I will no longer buy anything from Geekvape and feel everyone should be warned that they seem to be dragging this warranty claim out as long as possible to aviod sending a replacement device.

They have the same device on their website in stock and for sale so there is no reason they can't send me a replacement for a device that was defective.

Edit after Geekvape reply: My ticket number is Geekva-5236

17. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

We’re truly sorry to hear about your experience and the delay in receiving your replacement device. That’s not the experience we want any of our long-time customers to have, and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

Our team is currently reviewing all pending warranty cases to ensure no requests are overlooked. If you could please share your case number or the email address used for your claim via direct message, we’ll make sure your concern is prioritized for follow-up and resolution.

We truly value your many years of support for Geekvape and appreciate you taking the time to share your feedback — it helps us improve both our process and our service.

Saanut 1/5 tähteä

Customer support doesn't know how to read an email.

Writing this as dealing with them is like banging your head against the wall, my device started to fall apart after just regular use, I messaged them, sent a video about the issue, gave them a copy of the receipt, explained that I didn't have the box to get the code from, but they replied asking for it again, I think I've told them three times now that I don't have the box, it's as if they can't read, or don't bother. Also asking me for a code from the side of the device... THERE IS NO CODE ON THE DEVICE!! Never was, and it was bought from a legit seller in the UK. Just a bit annoyed, but as it was a fairly cheap vape, I'll go buy another one.. but from a different brand, I wouldn't recommend their products after this. Since when did you need the box to get the serial number for a device, it should be on the device, they claim there's a code on it which is nonsense, they don't even know their own products. I thought all products by law are meant to have a years warranty.

9. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

We’re very sorry to hear about your experience and the frustration this situation has caused. We understand how inconvenient it can be to go through repeated requests, and we truly apologize if our communication has felt unclear or unhelpful.

Please note that the serial or security code is required only for verification so we can confirm product authenticity and process warranty claims properly. While this code is usually located on the packaging, we completely understand how easy it is to dispose of it — and we don’t want that to stop you from receiving assistance.

If you could please send us a direct message with your previous ticket number or the email address used to contact our team, we’ll have your case reviewed right away to make sure you’re supported properly.

We appreciate your feedback — it helps us improve our process and the experience for all our customers.

Saanut 1/5 tähteä

VERY POOR CUSTOMER SERVICE

I placed an order back in June, they said that my order was ready sent me a tracking number and that tracking number consistently said that it was waiting for the package. So I contacted geek bar and had no response numerous times. First contact was by email then I tried phoned several times someone did finally answer but then they hung up on me and never answered again.
I have so many emails back and forth once they finally decided to start responding. They told me that they were out of one of the items I purchased. And this had been 3 weeks since I received the tracking number. I told them what they could replace it with and didn't hear back from them for about another week when I was finally able to get in touch with them again.
No mind you they said only one item was out of stock at that time they put my order at the back of the pile instead of making it a priority. So finally a month it's a full month and they say that they're shipping my order. I'm like okay are you shipping all of it minus the one that you said you was out of stock for. So they send me a list of what they are supposedly shipping me. I received three out of like the eight flavors that I ordered. Then they tell me that they're going to refund my money for the other items that they didn't ship. I still have yet to see that hit my account. I would order someplace else or go someplace else to pick these items up rather than ordering through geekbar.com! It said my order was shipping on June 30th I just received it today.

30. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

Hi,

We’re very sorry to hear about your experience — that definitely shouldn’t have happened, and we understand how frustrating it must have been to deal with these delays and communication issues.

To help us look into this and resolve it properly, could you please confirm where you placed your order?


Thank you for bringing this to our attention, and again, we sincerely apologize for the inconvenience.

Saanut 3/5 tähteä

I had issues with my brand new aegis…

I had issues with my brand new aegis legend 3 geekvape right out the box. I sent them videos and my personal data. They approved my warranty in May this year, but for over 3 months now they have been lying to me and never honored the warranty in any kind of way.

edit: They sent my replacement tank two weeks before my warranty expired, so five to six months after warranty approval, with no communication for 3 months. I’ll give a couple of stars, but this felt like a very fishy tactic. The tank isn’t even the same color or model as the original, but at least it works well.

This was the most expensive vape I could possibly buy in my region, and since then I’ve just gone back to smoking cigarettes, so I can’t really rate durability or longevity.

3. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
GeekVape-logo

Vastaus yritykseltä GeekVape

We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation must be. Please know that Geekvape takes customer privacy and product quality very seriously — we do not share personal information with any third parties, and we handle all warranty cases through our official support channels only.

We’d like to look into your case in detail and ensure your warranty concern is resolved properly. Could you please confirm your ticket or case number and where you submitted your warranty request (for example, through support.geekvape.com)? You may also reach us directly at support@geekvape.com
so we can personally review your situation and provide assistance as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention, and we truly apologize for the inconvenience you’ve experienced.

Saanut 1/5 tähteä

Their shipping sucks

Their shipping sucks ! States US warehouse but 2 fricken weeks and still don’t have device ! This is the very LAST chance Geek vape has with me ! I will no longer use their vapes ! Ya blew it GEEKs there are better companies that can at least mail a fricken box right !

11. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Aegis bust "Let me tell you about Geekvape and…


"Let me tell you about Geekvape and their Aegis Boost – or, as I like to call it, the 'Aegis Bust.' I bought this device thinking I was investing in something durable and reliable, given the 'Aegis' name and all the hype. Boy, was I wrong! From day one, it was a comedy of errors. The pod leaked like a sieve, turning my pockets into a sticky, vape-flavored mess. The battery life? Don't even get me started. It lasted about as long as a politician's promise.

But the real kicker came when it just stopped working. No warning, no flashing lights, just dead. So, naturally, I reached out to Geekvape, hoping for a simple warranty replacement. What I got instead was a runaround worthy of an Olympic marathon. They asked for photos, videos, proof of purchase, a blood sample, and probably the secret family recipe while they were at it. After weeks of back-and-forth, they finally told me, with a straight face, that the issue was 'user error.' User error? I plugged it in and tried to vape! Apparently, I'm doing it wrong.

So here I am, out of pocket and with nothing but a useless piece of plastic and metal to show for it. Geekvape doesn't stand behind their products, and their customer service is a joke. If you're thinking about buying an Aegis Boost, do yourself a favor and light your money on fire instead. At least that way, you'll get some warmth out of it. Avoid Geekvape like the plague unless you enjoy disappointment and frustration."

29. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ich hatte eine echt Vape von dieser…

Ich hatte eine echt Vape von dieser Marke echt lange die sehr gut gehalten hat bis sie dann kaputtgegangen ist und ich auf ein neues Modell dieser Marke umgestiegen. Bin danach nach einem Monat kaputt. Jetzt wieder eine neue geholt nach eine Woche kaputt. Ich hole mir die ganze Zeit neue Köpfe, weil ich denke, es liegt daran und versuche daran zu ziehen, aber es lässt sich nicht rausziehen. Reinste Geldverschwendung abzocke.

27. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

I purchased their most expensive kit

I purchased their most expensive kit, but the tank has been leaking since day one, and nothing can be done about it. The batteries charge and discharge at different rates on all their Legend 3s. Paint flakes off on its own, even without using the unit...go figure. My unlock sensors still work, but based on other reviews, they probably won’t last more than a month. Coils are hit or miss. The tanks are some of the worst on the market, so buying one from another brand is a must. Their support is useless...doesn't read messages and feels like clueless AI or non English speakers. The design looks good, but it's not recommended for any vapers unless you want to stay greasy & fiddle with it all night long. Hopefully, serious companies will start manufacturing soon.

10. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

NO!!! Replacement Tanks for Older Models Beware

Disappointed with Geek Vape
I’m extremely frustrated with Geek Vape. After purchasing a vape device years ago, I discovered they have discontinued the replacement tank, leaving me with a useless product.

Environmental Concerns
This decision contributes to unnecessary electronic waste, as many users are now stuck with devices they can’t use. It’s irresponsible and harmful to the environment.

Poor Marketing Strategy
Geek Vape’s focus on short-term profits over customer satisfaction is evident. Discontinuing essential components without support alienates loyal customers and damages their reputation.

Conclusion
I advise potential buyers to reconsider investing in Geek Vape products. Their practices reflect a lack of accountability and concern for both customers and the environment.

12. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Tastes like nothing

I bought a geekvape wenax and I can't taste my juice at all no matter what brand or flavor I get it just doesn't work. Don't waste your money.

8. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin