Floor Depot Arvostelua 

886
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

After a delay in our original flooring, due to unforeseen circumstances. We decided to change our flooring, Jess was amazing with keeping us up to date and even gave us a nice discount, as a good will... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

I bought a bundle of laminate with free underlay, which I upgraded and spent about £300 total. It has done my living room, hallway and landing and we have almost 4 boxes left over. It's very good qual... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Overall i am very happy with everything. I ordered 5.2mm SPC flooring and it was easy to cut and laydown. We did have some damaged planks on the first order, but upon following the correct damaged goo... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Poor customer services Flooring turned up damaged and has cost me an additional £175 for it to be completed 10days lead time on a standard delivery look elsewhere as it’s complete hassle dealing wit... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Lattiamateriaalit

Yrityksen kirjoittama

We pride ourselves on offering value for money on quality laminate, vinyl click (LVT/SPC) and wood flooring products. All of our products are premium quality and come with full manufacturer warranties for peace of mind.


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

886 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 56 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,2

Kaikki arvostelut

(886)

489 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

2 packs of flooring was damaged

2 packs of flooring was damaged, and the courier took them back saying they will let Floor Depot know for claim/replacement. I tried calling the customer service but was met with answering machine saying store staff will not be able to deal with damaged goods claim, so I had to fill in a form. Only then did I find out that I had to take so many photos to make a claim. A staff member named Chloe answered the enquiry but was met with even more mistake as she could not understand the situation written in simple English, resulting in cancellation of my newest order. Truly frustrating experience.

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Floor Depot-logo

Vastaus yritykseltä Floor Depot

Hi there, we are sorry to hear that there was damage to your order and that you were disappointed with the service. Our customer service advisor cancelled your second order as you had ordered the wrong flooring and was trying to assist you before it was dispatched. Additionally you did not need to pay for the replacement packs as any damages are sent FOC. Chloe ensured to have the damaged packs replaced and delivered to you free of charge on a priority delivery service.

We hope you are happy with the product and enjoy your new floor. Thanks, The Floor Depot

Saanut 1/5 tähteä

1 star

1 star — Avoid, terrible communication and dishonest delivery promises.

I was originally told flooring would be delivered between 9-5pm on the Friday. It arrived on a broken pallet and was the wrong flooring entirely. I requested collection of the incorrect delivery and was told the correct flooring would be delivered the following Tuesday at the very latest — I took a day off work to wait in. At 4.30pm that day I was told it wasn't being delivered after all.

I was then promised an AM delivery the next day. I took another half day off work and the flooring didn't arrive until 1.30pm. As a result I had to cancel my carpenter three times.

Throughout this they were dishonest about delivery details and couldn't provide any delivery window more specific than 9-5pm, which is completely unworkable when you have tradespeople booked.

I was told by Jess that I would receive a refund for the shipping costs and have since heard nothing — they are not responding to my emails or messages.

I was also left on hold for 30 minutes before anyone answered the phone.

Definitely won't be ordering from them again and would not recommend. Nightmare communication from start to finish.

16. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

great company. old school values.

Best price for the product I found but what surprised me was the level of customer service offered. First contact by phone was great and efficient. explained what I needed and assisted with some technical info. I ordered the flooring and it was delivered without issue. then the guy installing it needed more (I miscalculated) so had to order more. BUT the price had increased. So I phoned and they matched the original order price.
Then the company very kindly accepted a return of some other items (unopened, unused) outside of the statutory 14 days refund period. This company just gets it. Super friendly, efficient, very reasonable and operate using 'old school' customer service and values. Highly recommend as a retailer for your flooring needs. BTW, the property floor now looks great.

19. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Am very happy with how quickly they…

Am very happy with how quickly they responded to me through out their customer service.
Also delivery driver was lovely he had a great attitude.
All items are in good condition, delivered on a pallet no breakages.
I would order from them again

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Quality flooring at a great price

Quality flooring at a great price, delivery was excellent, it was supposed to be kerb side delivery but the driver put the pallet well into our driveway as I wasn't home at the time. That's what you call great service. We were so impressed with the flooring which we initially purchased for the living room and hall we decided to order more to do our bathroom and bedroom. All completed now and looks and feels fantastic. We are so delighted and have no hesitation in highly recommending The floor depot.

12. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Very good quality flooring

Very good quality flooring, delivery was also seamless with great communication.
I have since received messages to ensure we are happy with the product.
We would most defiantly order from this company again. Thank you ☺️

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Placed my order on 30th of May and was…

Placed my order on 30th of May and was excepting my delivery. Did not get any update on delivery or could track it. So decided to email them for update. Was informed that the order I placed the product was discontinued. But was still available for me to purchase. I had clearly put instruction in delivery that I have paid money for the fitters to come fit the items. Not only it cost me to change the date but I also cancelled my order with them. Please try to email or call them before you order from them as was very disappointed that they do not even check orders you place and only reply back when you email them. Try to avoid if I was you and pay little more order from a better company.

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Floor Depot-logo

Vastaus yritykseltä Floor Depot

We do apologise that there was an error online allowing you to purchase this floor, however we can see a full refund was processed for you promptly. We have resolved this error to ensure this doesn't happen again.
Thank you

Saanut 5/5 tähteä

We ordered ours May 2026

We ordered ours May 2026. Ordering was very easy with a built in calculator, delivery was prompt and they phoned about 40 minutes beforehand to say they were arriving. Delivery man was polite and helpful. We acclimatised our flooring before laying it. It was fairly easy to lay and we are very pleased with the result. The overall look has made the room look bigger and fresher. We are pleased with the quality and feel we will get many years wear from it.

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Really happy with my flooring.

Really happy with my flooring.
Price was brilliant and included underlay. Was anticipating it might be rubbish for such a low price but I was pleasantly surprised.
Arrived quickly with no damage and I fitted it all myself with no really issues.
It looks great. Very happy. Thankyou 😊
Ps I'll be back for the kitchen floor next 😎

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Good range, competitive

I had previously bought elsewhere but then spotted floor depot and found they had a much larger selection, with comparable and competitive pricing. Delivery was advised but then delayed by a few days, but this wasn't an issue as I wasn't in a particular hurry and I think this was probably a courier issue rather than floor depot anyway. I will order again based on my initial experience.

29. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Overall pleased

Flooring came sooner than expected (we agreed they’d postpone dispatch until we notified them to request the prepaid flooring be delivered) but that’s okay! Flooring was correct and of the correct amount, friendly staff and straight forward, also really good pricing and flooring that I chose came with free underlay which was a welcomed bonus

8. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible company.

Terrible company.

I paid £65 for the fastest delivery option, hired floor fitters, and waited at the property all day on the agreed delivery date (Tuesday). After hearing nothing, I called at the end of the day and was told that due to my address they would not be able to deliver until Friday. I was rushed off the phone and told the difference in delivery fees would be refunded.

Friday came and went with no delivery. I had again arranged for someone to help move the pallet into the property and had floor fitters booked for the following day. I spent around 30 minutes on hold during each of five separate calls trying to get an update and never managed to speak to anyone. I also emailed and received no response.

The following Monday, the delivery driver called to say he was outside the property. What was supposed to be a three working day delivery ended up taking 11 days.

This flooring was for my 80 year old nan who was moving into a new property. Because of these delays, she ended up having to move in with only half of her flooring installed, causing unnecessary stress and disruption at a time when she should have been settling into her new home.

To make matters worse, a number of the boards appear to be faulty. Some have large circular indentations pressed into them, while others have significant colour differences across the same board.

Overall, extremely poor communication, missed delivery commitments, and disappointing product quality. I would not use this company again.

1. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Samples came within 2 days

Samples came within 2 days. The flooring has been over two weeks and still not arrived. Tracking yesterday said delivery Friday so arranged to work from home so I would be able to receive delivery, then when I checked today delivery is saying Monday. Will it ever arrive and more importantly will I be there to receive delivery as I’m not prepared to pay £35 again for redelivery for 1 pack of flooring. So far really disappointed with the service ☹️

4. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Floor Depot-logo

Vastaus yritykseltä Floor Depot

We are sorry to hear there was a delay to your order. We can see the priority delivery fee has been refunded and you have now received your order. Thank you for your patience.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin