FIYAH Jewellery Arvostelua 

302
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Great company and fantastic response to messages. I had an issue with a ring I had been sent and after an email sent FIYAH were quick to respond and send me another ring out straight away at no extra... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

My gift of a ring arrived extremely quickly, well packed and the ring looked even better in reality than on the website. This is my 3rd purchase from Fiyah and I find their pieces very personal

Saanut 5/5 tähteä

I ordered several jewellery pieces for my mom and myself. I got her the Love Knot Bracelet, Unbreakable Bond Necklace (she had a bracelet that perfectly matched the necklace), and Butterfly Bracelet -... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Adjustable feather ring poor quality Not meant to be worn everyday? I have 3 other rings I wear everyday never went out of shape ? Alot of money for no customer service I never adjusted this rin... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Koruliike
  2. ja myös
  3. Korusuunnittelija
  4. Kultasepänliike

Yrityksen kirjoittama

With a focus on adjustable rings, we create meaningful jewellery cast in sterling silver and gold. Beauty and love is everywhere if you know where to look... Embrace it


Yhteystiedot

4,5

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

302 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,5

Kaikki arvostelut

(302)

35 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 3/5 tähteä

Disapointed

The necklace isnt very long and the pendants are small. I was disapointed when i opened up tje package. Delivery time was quick though.

24. kesäkuuta 2024
Saanut 4/5 tähteä

I have bought from Fiyah before

I have bought from Fiyah before, quick delivery, lovely pancaking with a card and a feather which is a nice touch. The rings are beautiful. It does seem that the ring I purchased recently isn’t as solid as the one I bought a few years ago and it seems a lot lighter but still a beautiful ring.

24. toukokuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

Easy site to navigate

Easy site to navigate, good prices, great selection, simple ordering process, arrived on time.
Lovely piece. This is the 2nd time I've bought from this site & would buy again!

22. huhtikuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

Costly jewellery but poor quality

The feather ring is a beautiful ring but unfortunately the quality is poor. I have now had two of these and both rings have weakened and snapped! A real shame as it was in memory of my dad!
The cost is high and the quality is poor! Unfortunately, I won’t be purchasing again from this company as the customer service this time round has been terrible.
For £45 I think it’s extortionate for the ring only to last a few months!

1. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
FIYAH Jewellery-logo

Vastaus yritykseltä FIYAH Jewellery

Hi Kate,

Thank you for sharing your feedback with us.

We are deeply sorry for your loss, and that two of your rings have weakened and snapped. We understand the disappointment and frustration this must have caused.

We have crafted our rings to be durable and long lasting, however repeated adjustments or resizing can create a weak point in the metal. Whilst this information is on our use and care page, we will look at making this clearer to future customers.

We take your feedback very seriously, and once again we are so sorry for any inconvenience caused.

Please do not hesitate to contact us directly if you have any further questions or concerns.

Kind regards,
FIYAH

Saanut 1/5 tähteä

All the rings I have purchased have snapped

I have bought about 10 feather rings for myself, my Mam and friends when relatives have passed away. I got some with birth stones and some without. They have all snapped. I used to find the customer service excellent but now I was told the ring isn't intended to be resized often, it wasn't!!! I don't think they could be sterling silver, no other rings I have have ever snapped. I used to recommend these to everyone but I would steer clear now. All I have is a collection of broken rings.

14. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
FIYAH Jewellery-logo

Vastaus yritykseltä FIYAH Jewellery

Hi Jodie,

Thank you for sharing your experience with us, and we sincerely appreciate your support over the years.

I can 100% assure you that our rings are crafted from high-quality sterling silver, and we take great care in ensuring the durability and quality of our products.

We are pleased that all of our rings come with a 1-year warranty, I apoligise that we could not offer a free replacement on this occasion.

Please feel free to reach out to our customer service team directly to discuss your situation further, and we'll do our best to assist you.

Kind regards,
Abbi

Saanut 1/5 tähteä

Price Increases!

Beautiful jewelry, however cost has increased substantially and way above the general cost of living increases. Purchased a wave ring in March 2020 and it cost €25, unfortunately I lost this and wanted to replace it. 3 years later the exact same ring now costs €62.95!

9. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
FIYAH Jewellery-logo

Vastaus yritykseltä FIYAH Jewellery

Hi Debbie,

Thank you for sharing your review, and we truly appreciate your kind words about our jewellery.

We understand your concern regarding the price increase. Unfortunately, due to the current financial climate and the impact of Brexit, we have had no choice but to increase our prices.

I can assure you that we have absorbed as much of the cost as we can, and we are still keeping the prices as low as possible.

I recommend signing up to our newsletter to kept up to date with any sales or offers we may have in the future.

If you have any other questions or concerns, please reach out to our customer service team.

Kind regards,
Abbi

Saanut 5/5 tähteä

Beautiful and Thoughtful Jewellery

The jewellery is absolutely gorgeous and to such a high standard. The packaging adds a really personal touch. I had a small problem with an item (not the company's fault) and the customer service was exceptional also. Cannot fault them at all and will purchase again.

8. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

No order received

I placed an order with Fiyah for 2 rings on 12th December and I have still not received them. I was understanding that royal mail had gone on strike and that caused delays but at this point it is 6 weeks since I ordered and I have gotten no update on my order. I have been in contact with the customer service team and all I have gotten was 'we hope you get your order soon'. After multiple emails to them they told me that they couldn't put a claim in for it to be lost with royal mail until it has been lost for 25 working day (20th Jan). There has been no word back from Fiyah since my last email about this and I have no hope I will get my order but I am still pushing for a refund.

It is a pity because their rings are a lovely sentimental gift to give which I was hoping to give my sister for Christmas as we lost our father this year.

23. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
FIYAH Jewellery-logo

Vastaus yritykseltä FIYAH Jewellery

Hi Maeve,

Thank you for your review.

I am incredibly sorry for the delay you have experienced, as you mentioned Royal Mail strikes have caused significant delays with orders over the festive period. Whilst we know how inconvenient this has been, we have been doing our best to get orders to customers as quickly as possible.

I can see that we have issued a free replacement to you, and this has been sent with a different courier.

I am very sorry that reasons beyond our control have impacted your experience shopping with us, we really appreciate your custom and please know we are working as hard as we can to rectify the delays caused by the strikes.

Kind regards,
Abbi

Saanut 5/5 tähteä

I bought a ring for my sister who lost…

I bought a ring for my sister who lost her daughter last year and this year I bought the same one for myself and my daughter. I touch it when I think of my niece. Similar type rings can be found elsewhere cheaper but they are not as good. I love this ring and I am very happy with the customer service. The hand written note is a nice touch.

12. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin