Feather & Black Arvostelua 

5 371
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I have spent a long time looking for a new bed for my daughter Ava……as soon as I walked into the Dream’s store in ALTRINCHAM I was greeted by the friendliest staff member whom I believe was called... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

So happy with my fabulous Gabriel chair - love it so much! I Spoke to David in customer service to arrange to purchase another one - he was so helpful and friendly..sorting it out straight away! Ev... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

We ordered the KIKO accent chair for our extension. The chair is lovely and very computable and looks amazing. The guys that delivered the chair where very polite, wore yellow visible jackets and took... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent customer service at the Kingston Store. Tasneen and her colleagues were extremely helpful in sorting out the purchase of the mattress as well as complimentary items. The whole process was s... Näytä lisää


Yrityksen tiedot

  1. Huonekaluliike
  2. ja myös
  3. Makuuhuoneen sisustus
  4. Patjamyymälä
  5. Sängyt

Tietoja yrityksestä Feather & Black

Yrityksen kirjoittama

Feather & Black commission and create timelessly designed bedroom furniture and premium mattresses.

We believe that beautiful furniture is an investment for lifetime pleasure, and that the best mattresses are handmade and filled with natural materials. In everything we do, we strive to do the right things for our customers, suppliers, team, and the planet. Our customers praise our quality, our designs, and our passionate team.

Through our parent company, Dreams, we offer free room of choice delivery, a 100 night comfort guarantee, and a choice of payment options.

Yhteystiedot

3 for 2

on bed frames and furniture

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

5 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Trustpilotissa on kyse ihmisistä. Tämä yritys voi käyttää lisäksi tekoälyavusteista työkaluamme, joka auttaa vastausten laatimisessa.

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,3

Kaikki arvostelut

(5 371)

323 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

dreams cannot give an estimated delivery date

I placed the complaint below and had a request for more information. However trustpilot require the information to be sent within three days and I missed this.
The complaint has been ignored for another week, after more phone calls.
After two and a half weeks, Dreams have not been able to provide even an estimate of delivery date.
We have not received an order number
…….
We ordered 4 items and have been advised by another customer to cancel the order and re-order the items separately as Dreams ship from stock to any order for an item, and do not allocate items in stock for a multiple item order. This means that it is impossible to give an estimate of a delivery date.

4. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ordered bedding, never arrived. Feels like a scam

Ordered bedding 6 weeks ago, I received confirmation email saying I should expect another email saying when its out for delivery. I never received any email and it has never been delivered. I since have emailed the customer team and they said they would be in contact within 4 working days. Yet again I have heard nothing since for 2 weeks. I emailed them again and never got any response not even the same automated response. I have tried calling them and their phone-line doesn't work. It feels like a scam, but they're owned by Dreams? I can't understand if this is a real company or not, and why they don't have any customer service whatsoever.

3. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Delivery of Bed and Furniture

I ordered a mattress, bed and furniture back in July for delivery at beginning of September. Delivery was twice rearranged at the last minute and then we were told mattress would be arriving at the end of September and bed and furniture at the end of October. I received a text yesterday saying mattress would be delivered this morning but the mattress did not arrive and there has been no communication from Feather and Black as to where it is. I spent 90 minutes on hold to their "Customer Service" team with no answer. A very negative experience and I won't be buying anything from Feather and Black or Dreams again, regardless of how good their products may be. I will also be telling all my friends to avoid them as well due to this completely unacceptable performance.

30. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Awful company that have no idea about their own stock availability

Awful company. They never send products out on time but happily take payment when orders are made online. If you don’t chase them, you never find out if your order has been dispatched or not. In my case, one order was never dispatched, two mattresses missed the first delivery date and two other beds are not fitted properly. I will not order from them again. This is after spending nearly 10k on my orders.

1. lokakuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Disappointing and dismissive online customer service…

Disappointing and dismissive service from customer service today. Was trying to find specific bedroom furniture items - held on the phone for 20 minutes and when I finally got through the person was so unhelpful. Not what you would hope to have when spending so much money with this company

28. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good afternoon, Beverly Grimshaw

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear of the experience you had when speaking with our customer service team, so I can look to assist you further I have requested some information via Trustpilot.

I look forward to hearing from you soon.

Kind Regards,
Faye

Saanut 1/5 tähteä

I’m extremely disappointed with my…

I’m extremely disappointed with my experience with Feather & Black.

I ordered a bed on 4 August for around £800. At the time I placed the order, the bed was shown as in stock, which was an important factor in deciding to buy it.

Despite this, nearly eight weeks later I still had no bed and no firm delivery date. I was subsequently told that the delivery lead time could be 9–12 weeks — very different from what I reasonably expected when ordering an item advertised as being in stock.

The biggest issue for me has been the lack of clear and accurate information. Had the true lead time been made clear when I ordered, I could have decided whether I was prepared to wait that long.

After almost eight weeks, I finally cancelled the order today. I’ve now been told that I will have to wait a further 10–14 days for my £800 refund.

So, having taken my money for an apparently “in stock” bed that they were unable to deliver within almost two months, Feather & Black may now retain that money for another two weeks after cancellation.

It has been a frustrating experience from start to finish. I like Feather & Black’s products and genuinely wanted the bed, but the combination of misleading stock information, a lengthy and uncertain delivery time, poor communication and now a further wait for my refund has completely undermined my confidence in ordering from them again.

27. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good afternoon, Jonathan.

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear of the difficulties you experienced with your order. I appreciate how disappointing this must have been, and I understand that the order has since been cancelled and a refund has been issued to you.

Kind Regards,
Faye

Saanut 1/5 tähteä

Be aware

Be aware when ordering from this company that you are going to have to fight for a refund. Due to an issue when my bed was delivered I was forced to cancel my order. This was on 11th September and I am still waiting for my refund. I was told that the refund may take 14 days due to my credit card’s processing time but my bank informed me yesterday that the company hasn’t even posted the refund as yet. I have sent two emails directly to the person who was dealing with my refund and also tried in vain to contact customer service by phone and webchat (even though they advertise they are open on Saturday their voicemail says they are closed). This is no small amount which although beside the point does exacerbate the anxiety. Having failed to contact the company through all the usual channels I may now have to face the prospect of the Ombudsman or Small Claims Court.

26. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Poor Customer Service

I had a good experience with Feather & Black in the past, but the service has since gone backwards. I've sent dozens of emails about the issue and have only received responses after following up several times. I've spent hours on hold trying to find out what's going on with my order. F&B, sort out your service and stop ignoring your email queries. Months have passed, and I still don't have my order, and you have taken my money. Up your game!!!

25. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good afternoon, Craig.

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear of the experience you have had with your order. I have located your order and reviewed your email, and I have now responded to you with an outcome.

If you do have any further questions please get back to me.

Kind Regards,
Faye

Saanut 1/5 tähteä

Two failed deliveries after two months…

Two failed deliveries after two months of waiting

I ordered a Feather & Black Oliver bed two months ago.

After waiting for the order, I arranged and travelled two hours to be available for the confirmed delivery. The delivery subsequently failed.

Following further assurances and confirmations from customer service on WhatsApp over the following week, a second delivery was arranged.

I again travelled approximately two hours and took time away from work to receive the bed.

An hour before the confirmed delivery slot, I was informed again that the bed had not even been loaded onto the trailer and the delivery would therefore not take place.

I have now raised a formal complaint and it has been escalated to the company’s escalations department, with a manager’s call-back promised within 24–48 hours.

I am extremely disappointed. Delays can happen, but having two confirmed delivery arrangements fail after making significant arrangements to be present is very different from simply experiencing a delayed delivery.

I will update this review once the company has responded to my complaint and I know how they intend to resolve the situation.

25. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good Morning, Gabija

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear of the difficulties you experienced with your order. I appreciate how disappointing this must have been, and I understand that the order has since been cancelled and a refund has been issued to you.

Kind Regards,
Faye

Saanut 5/5 tähteä

I have spent a long time looking for a…

I have spent a long time looking for a new bed for my daughter Ava……as soon as I walked into the Dream’s store in ALTRINCHAM I was greeted by the friendliest staff member whom I believe was called Jonathan.
An absolute credit to the company……
So professional and my purchase of a beautiful Feather and Black bed was made so easy thanks to Jonathan,who was amazing at his job. He was knowledgeable,helpful and made the whole experience completely stress-free. Thank you Jonathan.
On a second visit to the store to look for bedding I was greeted by another extremely friendly member of staff called Sam who again couldn’t do enough for me….would not hesitate in buying again from Dreams.
Thank you

30. kesäkuuta 2026
Saanut 1/5 tähteä

No sign of my order

No sign of my order, no available line of communication with company.
I have no option except to try and get my money back through pay pal.
I would advise against ordering anything at all from Feather and Black. Baffled as to their very misleading trust pilot rating. I wish i had read the recent reviews before purchasing.

7. syyskuuta 2026
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good morning, FH.

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear that you have not yet received your order, I have reached out to you to advise that the order has now been cancelled and the refund raised.

If you do have any further questions please get back to me directly.

Kind Regards,
Faye

Saanut 1/5 tähteä

Three missed deliveries, one month sleeping on the floor, think twice before ordering

We ordered a bed from the Kingston Store at the end of June, with a confirmed delivery date of 13th August. On the strength of that date, we got rid of our old bed in preparation.

The bed didn't arrive, no notice, no explanation. We were understanding, and were given a new delivery date a couple of weeks later. That date came and went with no delivery and no warning. A third date was set for 9th September. Again, nothing showed up. When I asked why, no one could tell me. I've now been given a fourth date: 4th October.

I'm a fairly patient customer and accept that mistakes happen, but three consecutive failed deliveries with no explanation goes well beyond an isolated error.

The impact has been real. We had to pay for additional carers' cover on three separate days so we could stay in to receive a delivery that never came, on top of over a month now spent sleeping on the floor, with at least another month still ahead. Every time I've asked for information, I've been told nothing, no one seems able to explain what's actually happening with the order.

For a brand that positions itself as premium, this level of communication and reliability has been a serious letdown. Future buyers should go in with their eyes open.

11. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Feather & Black-logo

Vastaus yritykseltä Feather & Black

Good afternoon, Sophie Tait

Thank you for taking the time to leave us your review.

I am very sorry to hear of the experience you have had with your order and delivery, the order has now been cancelled as requested.

I will send an email to confirm this has been actioned, if you do have any further questions please get back to me.

Kind Regards,
Faye

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin