Deres Pad See Ew med kylling var fuldstændig uspiselig. Jeg bestilte “mild spice”, som burde være det mildeste niveau, men retten var så stærk, at selv min mand ikke kunne spise den. Det er gansk... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Har efterhånden flere gange købt mad dette sted - primært til mine børn. Udover det middelmådige måltid, er servicen det absolutte lavpunkt. Altid skal det ventetiden blæses op til et urealistis... Näytä lisää
Mest fantastiske Thai take away i københavn og omegn! Altid friske råvarer og autentisk smag. Søde og rarer mennesker der vil deres kunder det bedste. imponerende hvad de har gjort med deres egen udvi... Näytä lisää
Utroligt lækkert mad! God beliggenhed og en kulinarisk oplevelse der sætter sit præg. Personalet er super engageret i at tilberede maden ordentligt, første gang! Rigtig rigtig god, samt suveræn servic... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
BEDSTE thaimad og bedste service.
BEDSTE thaimad og bedste service.
Oplevede at de havde ALT for travlt efter en længere ferie. De var desværre 30 min. for sent med maden vi måtte vente på. MEN det fordi maden er super god og værd at vente på. Servicen er utrolig god og høfligt personale.

Vastaus yritykseltä Farmskitchen
Mest fantastiske Thai take away i…
Mest fantastiske Thai take away i københavn og omegn! Altid friske råvarer og autentisk smag. Søde og rarer mennesker der vil deres kunder det bedste. imponerende hvad de har gjort med deres egen udviklede App til bestilling. Følg dem på Facebook, så kører man aldrig forgæves.
Dårlig kundeservice
Utrolig dårlig kundeservice, de har ikke styr på deres hjemmeside når man ligger ordrer. De lover levering til et tidspunkt, som de ikke kan overholde. Har også oplevet manglende kød i retten selv der ikke var bestilt vegetar.

Vastaus yritykseltä Farmskitchen
Få styr på jeres bestillinger via hjemmesiden
Prøvede at bestille 3 gange på hjemmesiden uden held. Ringer op i butikken og får oplyst siden er ustabil og jeg skal prøve igen. Det hør jeg og denne gang lykkedes det og jeg betaler. Min mand vil sp hente maden her kl 19.20 men nej bestillingen er stadigvæk ikke gået igennem til dem. Sp nu kan vi få maden kl 19.45 det er då dårligt. Når man sælger online er hjemmesidens stabilitet alfa og omega

Vastaus yritykseltä Farmskitchen
Det må du smage😊
Indbydende, smagfuldt, autentisk og frisk lavet… og ventetiden værd. Det smager så lækkert og deres forårsruller er proppet med lækkerier. Vi har prøvet flere forskellige retter og alle smager så godt. Det bedste thai mad vi har prøvet til dato👍🏼
Super lækkert!
Altid virkelig lækkert mad derfra! Det skuffer aldrig 🤩
Vi kommer igen.
Vi prøvede Farm's Kitchen for første gang i går. Vi kom tilfældigt forbi og tjekkede anmeldelser, som var gode, før vi gik ind.
Vi købte 2 kylling i karry retter og en omgang indbagte rejer.
Lækkert mad og god service.
Vi kommer helt sikkert igen.
Utroligt lækkert mad
Utroligt lækkert mad! God beliggenhed og en kulinarisk oplevelse der sætter sit præg. Personalet er super engageret i at tilberede maden ordentligt, første gang! Rigtig rigtig god, samt suveræn service, altid spot on og der er styr på tingene. Tusinde tak til Patrick for den venlige behandling, han kender virkelig maden hvis ikke man har prøvet det før, og han er ikke bleg for at spørge kunderne ind til, hvad deres præferencer er. Kan klart anbefale stedet! ☺️
Super lækker mad
Super lækker mad, noget sf det bedste, i dens genre! MEN det er edermande sløjt at man næsten aldrig kan få der leveret, pågrund af de har travlt, selvom de er inde på Wolt… noget tyder på man må finde en nyt sted.. desværre
Super lækker mad og god stemning
Super lækker mad og god stemning - alle er søde og behagelige.
Hilsen en gammel husmor
Fantastisk mad
Fantastisk mad, kok og personale.
Super betjening og altid varm og god mad.
Vanedannende 😀
Farmkitchen laver simpelthen det bedste…
Farmskitchen laver simpelthen det bedste thaimad på hele Vestegnen.. farm som står og knokler bag gryder laver sin mad med passion og kærlighed og det kan virkelig mærkes ..
jeg kan kun give fuldt hus med 5 stjerner - for mindre kan ikke gøre det 💪
Virkelig velsmagende mad
Virkelig velsmagende mad, store portioner og service i bedste kvalitet..
De er simpelthen så søde og smilende. Man kan se de har travlt, men de evner stadig at yde ekstrem go kundeservice..
Jeg vil klart anbefale stedet til andre
Fantastisk mad
Så lækker mad.
Har sjældent oplevet at få så god thai mad. Vi fik det bragt hjem 2 byer fra hvor det ligger, og det var stadig meget varmt.
Forårsrullerne kan klart anbefales, de var sindssyg godt.
Alt i alt en rigtig god oplevelse
De har slet ikke Tom Yam suppe
De har slet ikke Tom Yam suppe.
Har nu 3 gange på en måned forsøgt at købe hvorefter jeg blev ringet op....
Det har vi desværre ikke i dag.
Det er IKKE et tilfælde.
Det er Dårlig planlægning.

Vastaus yritykseltä Farmskitchen
LÆKKER thaimad.
LÆKKER thaimad.
Bedste massaman jeg har smagt i Danmark.
Dog lidt mange bønner i den røde karry, men den har fantastisk smag. En thai restaurant med god og super hurtig service.
Vi er så glade for at være flyttet tæt på denne lækre thai restaurant!
Lækker, lækker, lækker!
Smager supergodt, og er klar, når man har bestilt i forvejen.
Eneste minus er, at man ikke kan få de samme retter hver dag, men at der laves forskellige retter forskellige ugedage.
Jeg tænker, at Farm laver om på det, når hun snart får egen butik 👍
Super service og dejlig mad
Helt igennem fremragende
Jeg giver sjældent anmeldelser og er kræsen på thai mad. Men vores familie er afhængig af de super lækre retter fra den seje foodtruck i Glostrup som drives af Farm, en enormt dygtig kok og et skønt menneske. Blot to enkelte gange har vi givet udtryk for at maden kunne have været endnu et hak bedre, og med det samme fået enorm god respons og kompensation for maden samt en lille bonus ret. Det er fremragende service og fremragende mad med spændende smage, bør prøves, anbefales på det varmeste og pas på - for i kan ikke klare jer uden 🥰
Fantastisk mad
Fantastisk mad, Farm er så sød, der var rigeligt, og alle gæster fra 2 > 80 år nød den meget. Vi fik også lov til at låne vandbade til at holde maden varm. Vi skal helt sikkert ha mad fra dem igen.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







