Zeer slechte ervaring met Dailux
De eigenaresse doet alsof ze alles perfect weet, maar in werkelijkheid is het amateuristisch en onprofessioneel opgepakt.
Op 2 augustus kwam ze zelf meten in de slaapkamer. Het gordijn is te kort geleverd.
* Ik had vooraf aangegeven dat ik de stof verticaal wilde laten lopen, dit zou volgens haar geen probleem zijn. Pas ná de aanbetaling kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en dat er een naad in zou komen. Uiteindelijk is het toch horizontaal gemaakt én met een naad in het midden, iets wat ik in al mijn huizen nog nooit heb meegemaakt.
* Omdat het gordijn te kort was, stelde ze voor om het bestaande gordijn “te verlengen” wat resulteert in twee naden in één gordijn... volstrekt onprofessioneel. Er moest gewoon een nieuw gordijn komen maar het lijkt erop dat mevrouw de eigenaresse kosten probeert te drukken.
* De linnen gordijnen in de woonkamer/keuken hebben overal losse plukken, die langzaam veranderen in gaten.
Na alles aangegeven te hebben was telefonisch contact ineens niet meer mogelijk, ik moest alles via WhatsApp doen. Ze verschuilt zich liever achter haar telefoon dan écht verantwoordelijkheid te nemen, dit doet ze ook met reviews, je kan ze niet vinden op google want haar website is gemaakt door shopify.
Oh en, Levering is last minute (30 minuten van tevoren!) gecanceld, terwijl ik speciaal thuis was gebleven en afspraken had verzet. Reden: een medewerker met “nierstenen” iets wat je al de hele dag zou moeten weten dat hij dit heeft en niet om 19:00u s'avonds. Als compensatie kreeg ik €50 tegoed, een lachertje gezien de problemen en het geld dat ik heb betaald. (€2700-,)
Trap niet in dit bedrijf! Afspraken worden niet nagekomen, kwaliteit is ver te zoeken en de “oplossingen” zijn amateuristisch. Ze beloven kwaliteit, maar leveren fouten, gaten en slechte service.
Ik ben benieuwd welke standaard smoes of lijstje met “geholpen data’s” er onder mijn review komt te staan. Pure misleiding.
20. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu