Coshen Arvostelua 

5
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää


Yhteystiedot

3,2

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

5 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 48 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,2

Kaikki arvostelut

(5)

5 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu

Teemme arvostelujen tarkistuksia

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

We love this carrier

We love this carrier! It's been so helpful with our 17 month old, who wants to be carried much of the time. The customer service was also amazing. The courier lost our first one and wasn't responding to our messages. Without hesitation, Coshen sent us a new one with a different courier super quickly. Probably the best customer service I've ever experienced. Highly recommend!

13. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Die Trage ist wunderschön

Die Trage ist wunderschön! Qualität ist top ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Es war Schwierigkeiten wegen Lieferung, aber Verkäufer hat das Problem super gelöst 👌. UPS hat mein Paket nicht geliefert, deshalb der Verkäufer hat neue Paket für mich geliefert. Ich muss sagen, das war Vollwertig zu warten!! Qualität ist unglaublich gut 👏 2 Stunden habe ich mein Kind getragen, ich hab kein Schultern schmerzen!!!

10. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Chemische geur, verwaarloosde afwerking

Op basis van een review op Instagram bestelde ik de peuterdrager van Coshen. Ik wilde er eigenlijk één van een ander merk, maar de dame in de video gaf aan dat dit de heupdrager was die ze momenteel het meest gebruikte. Wat een teleurstelling: de stof ruikt chemisch, de randen zijn niet mooi afgewerkt en de schouderband zit niet comfortabel over mijn schouder. En dit terwijl het geen goedkope heupdrager is. Ik heb echt spijt van mijn aankoop. :(

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Coshen-logo

Vastaus yritykseltä Coshen

Beste klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw eerlijke feedback. We vinden het erg jammer dat uw aankoop niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, maar we nemen uw zorgen graag direct weg.

U gaf aan de drager te hebben gekocht op basis van een review op Instagram. We willen hierbij benadrukken dat we uitsluitend samenwerken met uiterst ervaren en professionele draagconsulenten, die naast hun expertise ook uiterst bewuste ouders zijn. Hun waardering voor onze producten is volledig objectief en gebaseerd op zowel hun oprechte professionele kennis als hun eigen kritische standaarden als ouder. We staan dan ook 100% achter hun eerlijke, onafhankelijke beoordelingen en zijn trots op hun vertrouwen in ons merk.

Wat betreft de geur die u bij het uitpakken heeft opgemerkt: dit is een lichte, natuurlijke productiegeur. Deze is absoluut onschadelijk en verdwijnt volledig na 1 of 2 keer wassen. We zijn ons bewust van deze geur, maar we hebben er zeer bewust voor gekozen om dit niet te maskeren met extra chemicaliën of kunstmatige parfums. We weigeren namelijk om de kwetsbare huid van baby's en peuters bloot te stellen aan onnodige maskerende stoffen, puur om een product direct uit de doos 'lekker' te laten ruiken. De veiligheid en gezondheid van uw kind staan bij ons altijd op de eerste plaats.

Voor uw absolute gemoedsrust: onze dragers worden streng getest in geaccrediteerde internationale laboratoria en voldoen ruimschoots aan de strenge EN 71-2 en EN 71-3 veiligheidsnormen. Daarnaast zijn ze officieel getest en 100% vrij bevonden van allergenen, kankerverwekkende stoffen, ftalaten en azokleurstoffen.

Mocht u ontevreden blijven, dan kunt u ongebruikte artikelen uiteraard volgens ons retourbeleid retourneren. Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,

Het Coshen Team

Saanut 1/5 tähteä

Never again!!

I am absolutely disappointed with this shop. I was sent a completely wrong product. Mistakes can happen, but the way I was treated afterward is unacceptable.The customer service is an absolute nightmare. They deliberately make it as complicated as possible for customers to return items. The return process is confusing and difficult, which is not mentioned anywhere on their website before you buy. It feels like they intentionally create these hurdles so customers give up and get stuck with the wrong items or the costs.I strongly advise everyone to avoid ordering from Coshen. They have zero respect for their customers.

18. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Coshen-logo

Vastaus yritykseltä Coshen

UPDATE: The buyer escalated this to PayPal. After reviewing the evidence, PayPal completely rejected their claims, confirming our product is accurately described and officially upholding our return policies.

Dear Lisa,

We are sorry to see this review, as it does not accurately reflect the facts of your order or our communication.

To clarify for anyone reading this: You were not sent a "completely wrong product." You received the exact 3D-knit seamless carrier you ordered. The only variation was a minor, purely cosmetic shift in the placement of the sewn brand label due to standard production batches at our manufacturing facility. The product's material, safety, and functionality were 100% identical to our website descriptions.

Regarding our customer service and return process: We responded to your messages promptly and politely. We immediately confirmed your right to return the unused item for a full refund. Our international return policy is standard and fully transparent on our website prior to purchase: returns are sent to our facility in Turkey, and the buyer covers the return shipping costs.

As a brand, we deeply value customer satisfaction. This is why we proactively upgraded your order to International Express Shipping at our own expense—without charging you any extra fees—just so it would arrive faster. However, we cannot bypass our standard, publicly stated return policies simply because a customer refuses to cover the return shipping for a product that structurally and functionally matches their exact order.

We have maintained a professional and respectful stance throughout this process, and we remain committed to transparency and high-quality standards for all our customers.

Best regards,
The Coshen Team

Saanut 1/5 tähteä

Misleading Return Policy

The Coshen seamless 3D knit baby & toddler carrier was not suitable for us. The straps were too long, and the stretchy mesh material felt too wobbly and insecure for my active 11-month-old.

The bigger issue was the return process. The website advertises a “30-Day Risk-Free Trial”, “Full Refund”, and “Hassle-Free” returns. However, after requesting a return, I was informed that I had to send the carrier back to Turkey via UPS or FedEx, with all customs duties and taxes prepaid by me. They also stated that packages would be rejected if customs charges were not fully prepaid.

This information was not clearly visible on the product page where the easy and risk-free return policy is advertised. The return shipping alone was quoted at around £36 on a £71 purchase, plus potential customs costs.

Very disappointing experience and not what I expected from a “risk-free” purchase.

20. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Coshen-logo

Vastaus yritykseltä Coshen

Hi Lisa,

We would like to clarify this situation for anyone reading this review. Regarding your experience with the carrier, it is important to note that our toddler carrier is explicitly designed to require one-hand support at all times. It is not a hands-free product. When used correctly as instructed, the 3D seamless knit provides a secure and comfortable fit for an 11-month-old.

Furthermore, our return and refund policies—including the buyer's responsibility for international return shipping and customs to our manufacturing facility in Turkey—are transparently stated on our website. Every customer explicitly agrees to these exact terms at checkout prior to completing their purchase.

As a brand that is incredibly proud to offer our internationally patented technology, we stand firmly behind our quality and our clear guidelines. It is highly disappointing to encounter what appears to be a deliberate attempt to damage our reputation with a misleading grievance regarding clearly stated policies right during our launch week. We will not allow malicious smear campaigns to overshadow our hard work.

We will continue to serve our genuine community with the utmost transparency, dedication, and care.

The Coshen Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin