Boundless Arvostelua 

335
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Magazine is great , clear and lovely layout. Member days are well organised, days out are excellent value and enable families to afford . We wish there were more nearer to the west part of the coun... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I think your price and customer services are great and I'd love to give you a higher score but because I live on the Isle of wight I have very limited access to offers, retailers and member/group eve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

My enquiry to Griffifhs Motor Group regarding a new VW T-ROC was well received having added to my enquiry many times by adding different accessories there was nothing too much trouble. JUST GREAT.Grif... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I used boundless for a discount on a new car it worked very well I have not as yet used any other discounts but when I do I’m sure it will be just as easy thankyou.

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

One of the largest membership clubs in the UK for working and retired civil servants and public service employees, Boundless is a mutual, not-for-profit organisation. By providing benefits that help make savings on days out, leisure time experiences, dining and much more, Boundless is dedicated to helping its members make the most of their free time.

Here for our members

Yrityksen kirjoittama

Making the most of your free time . . .
At Boundless we work with a wide range of incredible partners to bring our members great savings on access to popular UK attractions. From gardens and places of natural beauty to historical sites and family entertainment, dining, exciting member-only events and much more. For public sector and civil service employees past and present, there's something for everyone at Boundless.

Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

335 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 92 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,1

Kaikki arvostelut

(335)

145 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 2/5 tähteä

Change in membership benefits

I was very initially very happy with my Boundless membership and recommended it to friends. My husband and I are retired and regularly look after our grandchildren, especially during school holidays. The Boundless membership allowed us to take the boys to the Tower of London and Hampton Court Palace, as well as Kew Gardens and the Wetland Centre. Since the change in Boundless membership benefits, it is no longer possible for us to take them to these places without paying for extra tickets for my husband and the other grandson. It is more economical to get separate Kew Gardens membership and Historic Palaces membership. Therefore I will not be renewing my Boundless membership. It is no longer value for money in our situation.

16. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that the recent changes to our membership benefits have meant Boundless no longer offers the value it once did for you and your family.
We completely understand your disappointment that the changes have affected those visits and your decision to compare other membership options. As a Boundless member you can recommend your husband to join, and you would both receive a £10 love2shop voucher. This may help you to continue to save money when visiting these attractions.
The Boundless Team

Saanut 1/5 tähteä

Never got any value from it as most of…

Never got any value from it as most of the discounts appear to be for people who live in London or the south

15. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that you haven't found the value you were expecting from your membership.

We understand that some offers may feel more relevant to members in certain regions, particularly around London and the South. Membership also includes a range of nationwide and digital benefits which can be used wherever you are in the UK, these include Taste card/coffee club, Daily discounts, supermarket and high street savings, Travel and more.

We do appreciate your feedback, and we're continually working with partners to expand our range of discounts and ensure there are valuable savings available for all members.

Thank you again for your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

Cost effective

Communication good and offers cost effective.

6. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review.

We're delighted to hear that you found our offers cost effective and our communication good. Its really great to hear.

We really appreciate your feedback.

Saanut 3/5 tähteä

Good discounts but felt a lot of the…

Good discounts but felt a lot of the offers were in London area and not a lot of days out that were in other Regions.

3. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your feedback. We're pleased to hear you've found value in the discounts available.

While some of our benefits may be location-dependent, membership also includes a range of nationwide and digital benefits that can be used wherever you are in the UK. If you have not already activated Taste card/Coffee Club and Kids Pass, check them out in your online account along with our member days and Daily Discounts too.

We're always working with our partners to expand our range of offers across the UK as we are aware all member’s circumstances are different.

Thank you again for taking the time to share your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

Being able to go to Kew

11. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review.

Glad you have used your membership for entry to Kew. If your not already aware you also have free entry to WWT Centres (formerly known as the Wildfowl and Wetland Trust) and you can also activate Taste card and Kids Pass.
Thanks for taking your time to share your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

Great value for money

Great value for money. I love monthly magazine. Timely communication.

10. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your feedback – we're pleased to hear you're enjoying the benefits of membership, especially the magazine.

Saanut 5/5 tähteä

Lovely days out

I’ve been able to use my boundless card for days out to WWT venues, and to Kew Gardens

2. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review.
We're delighted to hear you've used your Boundless membership with visits to WWT venues and Kew Gardens. If you haven't already don't forget to activate your Taste card and Kids pass and check out our member days too.
Thank you again for taking the time to share your feedback.

Saanut 5/5 tähteä

Best value for money, whatever your interests

I have just renewed my Boundless Plus membership. My first year has paid for itself several times over thanks to the Historic Palaces, Kew Gardens and Art Fund memberships, and I have barely scratched the surface of the other benefits. I've joined the Ramblers and the Cinema Society, got reductions on meals out... Can't recommend it highly enough!

5. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you so much for renewing your Boundless Plus membership.
We're delighted to hear that your membership has already paid for itself through the benefits you have already used.
Your recommendation means a lot to us, look out for our MGM (Member Get Member)offer where you can recommend eligible friends and family members.
We hope you continue to discover even more ways to make the most of your membership in the year ahead. 😊

Saanut 3/5 tähteä

The price rise is very high

The price rise is very high. If it goes higher next year i will have to cancel my membership which will be a shame

8. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear you feel the rise is very high.

The increase helps us continue to provide and improve the wide range of benefits that our members enjoy throughout the year. We’re also continually working to bring our members even more benefits, savings and experiences.

If you have any queries about your membership, please call our Member Services team on 0800 669944.

Saanut 5/5 tähteä

Boundless are brilliant!

what a brilliant organisation
always seeking to combine very good service with interesting partnerships (eg Art Fund, Royal Palaces)

6. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review! We're delighted to hear that you've had such a positive experience with us.
It's great to know that you value not only the service we provide, but also the partnerships we bring to our members. We work hard to offer a range of engaging benefits and experiences, so it's fantastic to hear that collaborations such as Art Fund and Historic Royal Palaces have stood out to you.
Thank you again for taking the time to share your feedback.

Saanut 5/5 tähteä
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hi Clive, thank you for your review. We're pleased to hear that you received a helpful and quick response. Member feedback is incredibly important to us, as it helps us understand what's working well and where we can continue to improve. We really appreciate you taking the time to share your experience and thank you for your support.
The Boundless Team

Saanut 5/5 tähteä

Being kept up-to-date

I experienced an excellent response from Boundless. The Receptionist was very welcoming and helpful when I required to update and renew my subscription. Boundless keeps one up-to-date with various offers.

4. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review.
We're delighted to hear that you received an excellent experience with Boundless.
We're also pleased that you find our member offers and updates valuable. Keeping our members informed about the latest benefits and opportunities is something we take great pride in.
Thank you for renewing your subscription with us.

Saanut 5/5 tähteä

Great annual subscription

Great annual subscription. Easy to use. Great places to visit.,

3. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Thank you for your review. We're pleased to hear you're enjoying your membership. If you have anything to discuss regarding any of our benefits, please get in touch with our Member Services team.

Saanut 1/5 tähteä

Disadvantaged Northwest England

Unfortunately there aren't many opportunities to take advantage of Boundless membership in the Northwest England. Sadly, I didn't manage to to take advantage of the savings. It was a poor use of my money.

3. kesäkuuta 2026
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hello Julie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you didn't feel you were able to get enough value from your membership.

While some of our benefits may be location-dependent, membership also includes a range of nationwide and digital benefits that can be used wherever you are in the UK. These include discounts through Tastecard and Coffee Club, Kids Pass, Daily Discounts, supermarket and high street savings, travel offers and more. Many members find these benefits help them save throughout the year.

We appreciate that every member's circumstances are different, and we're always looking to expand our benefits, offers and events across the country. So thank you again for your feedback.

Saanut 1/5 tähteä

How sad....I came on here to verify my…

How sad....I came on here to verify my personal 'suspicions' before maybe joining Boundless. Firstly THANK YOU to all who reviewed on here, thank you also Trustpilot. Next. On looking at the 'benefits', I think, given my North West UK locality, saw that instantly, unless you live down South, benefits are very few. I then came here for reviews. A CONTRACT to me, is fixed for BOTH sides, but it doesn't appear to apply to Boundless! Yes, costs DO rise, BUT they can also FALL, so unless there are clear specifics in that contract which both parties understand & agree to, I am fairly sure it cannot be right that one party can make alterations at will mid contract, Not having used Boundless before, & living 'up north', 'benefits' will not outweigh potential costs, AND reading responses of both sides here, I decided at least for now to give it a miss. It doesn't seem of fair benefit to both sides as the contract seems unfair, unreliable & ONE sided. What if members costs increase? Are they allowed to just say "I am paying less due to cost of living rise"? One party surely cannot or at least should not be able to change things mid contract? Sounds a great idea but doesn't work for all. I can only watch, wait and hope, but ageing as we all do & already in poor health...well...I am sure you can fill the rest in for me... Val

23. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Member benefits are seemingly not guaranteed

Like many others, I'm very disappointed that the Historic Palace benefit associated with Boundless Plus has been amended mid-way through my membership without warning. I only found this out when planning our trip to Hampton Court Palace, which will now cost £45+ more than it should (if we still go).

As a basic principle, customers should expect to receive what they pay for when they sign up for memberships like this. I'm afriad the addition of the National Art Pass is of no interest.

25. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hello Richard,
Thank you for your comment, and we are sorry for your disappointment with the changes to HRP. We can understand your frustration particularly as you were planning to use this for a day out with your family. Due to rising costs and high member demand for this benefit, we had to renegotiate our agreement with HRP to keep unlimited access for Boundless Plus members.
If you haven't done so already please contact our Member Services team and we'll be very happy to discuss this further with you to help resolve your concerns as soon as possible. You can contact us at info@boundless.co.uk or by calling 0800 669 944.
The Boundless team

Saanut 1/5 tähteä

Incorrect information from Boundless just cost me £45

A very disappointing experience with Boundless. I took membership of Boundless many years ago, there were significant benefits of doing so. Time has moved on, and so have I. I now line so far away from the attractions that one can visit as a benefit of Boundless that it renders that as having no advantage. I no longer insure my car with LV as I was unhappy with the level of service I received recently (which is the subject of a formal complaint to LV) and so, effectively I was left paying £45 per year for a magazine that I do not read. I contacted Boundless recently to ask about cancelling membership and was assured I would get a pro-rata refund. As my insurance with LV was due to expire shorty I left the Boundless membership in place. I rang today to cancel the membership only to find that I had been wrongly informed. So let's just break this down a bit. I have reinsured my house through LV without the Boundless discount (based on my previous conversation with Boundless) and insured my car elsewhere - on trying to cancel the membership today I find that there is no refund, I was given incorrect information and I find myself now paying for a very mediocre magazine that I put into the recycling each month. I am very annoyed that I was misinformed and, quite frankly, very disappointed in Boundless per se as their membership benefits are really not suitable for the area in which I live. I sincerely doubt I will be rejoining and would not recommend others to do so.

24. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hi Mr Mister,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you’ve been left feeling disappointed with your experience, and that you felt you were given information that didn’t reflect our membership terms. To clarify, Boundless does not offer pro‑rata refunds once the cooling‑off period has passed, as set out in our Terms and Conditions. However, some of our partners (including LV= and Britannia Rescue) do offer pro‑rata refunds on their policies, which may be where the confusion arose. We appreciate how this may have impacted the decisions you’ve made, and regret the frustration this has caused.
We’d really appreciate the opportunity to look into your account in more detail and understand exactly what happened so we can put things right where possible and make sure this doesn’t happen again.
We’d like to invite you to contact us directly at info@boundless.co.uk or by calling 0800 669 944. We’d be more than happy to help.
The Boundless team

Saanut 4/5 tähteä

After changing the rules for members of…

After changing the rules for members of Boundless + with regards to two people visiting HRP properties, I reviewed Boundless+. While it was still a good option, it was not why I had signed up for the + option. It seems from other reviews I was not alone in my experience. I would now like to thank Boundless + for a generous response. They obviously did not need to make “amends”, but IMHO they have gone beyond what I expected.

6. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hi Marion, we are really glad we were able to resolve your concerns. If you have anything to discuss regarding your membership, please don't hesitate to get in touch with our Member Services team. We hope you continue to enjoy your Boundless Plus membership.

Very best wishes,
The Boundless team

Saanut 1/5 tähteä

Don't rely on advertised benefits

This company can't keep to the terms of the agreement. I signed up to Boundless Plus membership in January and learnt from someone else that the Royal Palaces membership is going to be limited now and I can no longer take my family as advertised. Er, what? I literally signed up to Boundless because of this benefit, so I'm not getting what I actually paid for and what was agreed just because this company has changed it's mind about the deal. Complete disrespect for me as a customer and complete breach of basic consumer protection law.

Update: Boundless' reply does not justify breaching consumer law; the fact that they have a separate agreement with a charity does not justify breaking agreements with their customers. If the advertised benefits cannot be guaranteed beyond a certain period, that should have been clear when I signed up so that I wasn't completely misled. For example, they could have said "until 31 March, take 1 adult and 2 children with you for free" but they didn't.

8. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Boundless-logo

Vastaus yritykseltä Boundless

Hi Mel,
Thank you for your review.
At Boundless, we sometimes need to adjust benefits to keep them sustainable and exclusive. Historic Royal Palaces is a charity that relies on partnerships like ours. Due to rising costs and high member demand, we had to renegotiate our agreement with HRP to keep unlimited access for Boundless Plus members. We know how popular this benefit is, so our main priority was making sure our members were still able to visit HRP sites multiple times per year.
If you haven't done so already, please have a look at our latest benefit, National Art Pass- this gives members and a guest, free or discounted entry into several galleries and exhibits around the UK including, Kensington Palace.
We truly value member feedback, and as you are already in communication with our Member Services team, we hope that we can help to resolve your concerns as soon as possible.
With best wishes,
The Boundless Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin