Annadiva Lingerie & Badmode Arvostelua 

688
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Heel fijn geholpen door de klantenservice toen het artikel onverwacht niet goed bleek te passen! Keurig advies hoe deze om te ruilen voor een andere maat, zonder extra kosten.

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

Het blijkt dat de retourzending voor eigen kosten komt. Dit moet je terugzoeken in de voorwaarde en staat nergens anders duidelijk aangegeven. Daarnaast was er bij mij geen optie tot omruilen, wat... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Goede kwaliteit, ruime keuze en leuke aanbiedingen. Makkelijk te ruilen wanneer iets niet past of klopt. Altijd goede service. Helaas wordt DHL gebruikt die gerust het doosje voor de deur zet als zijn... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Ik stelde een vraag aan de klantenservice en kreeg de volgende dag al een vriendelijk en positief antwoord terug — top service! De webshop biedt mooie aanbiedingen en aantrekkelijke deals. Wel één k... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Alusvaatekauppa
  2. Alusvaateliike
  3. Naistenvaateliike
  4. Uimapuvut ja -asut

Yrityksen kirjoittama

Annadiva is een toonaangevend lingerie- en badmodebedrijf, gespecialiseerd in hoogwaardige lingerie en badmode voor iedere vrouw. In het uitgebreide assortiment vind je BH’s, bikini’s en badpakken in cupmaten van A tot en met N, zorgvuldig geselecteerd op pasvorm, kwaliteit en stijl. Annadiva biedt een brede keuze uit gerenommeerde merken zoals PrimaDonna, Marie Jo, Freya, Wacoal, Aubade, Empreinte en Beachlife. Naast lingerie en badmode heeft Annadiva ook een collectie nachtkleding, shapewear en sport-BH’s. Met een focus op pasvorm en persoonlijk advies helpt Annadiva vrouwen zich zelfverzekerd en comfortabel te voelen — iedere dag opnieuw.


Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

688 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,8

Kaikki arvostelut

(688)

120 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

HEEEEEL slecht!!!! Je bent gewaarschuwd, bestel niets bij dit bedrijf!!

Heb een bestelling retour gestuurd in het retoursysteem van Annadiva. Pakket heeft een wazige status in het systeem van DHL. Annadiva op de hoogte gesteld en zij beweerden dat ze het pakket niet hebben ontvangen (waar ik mn vraagtekens nu bij heb na het lezen van meerdere reviews ???) Daarom hebben zij een onderzoek aangevraagd bij DHL nadat ik zelf ook contact had gehad met DHL . Om kort te gaan, pakket is vermist en Annadiva biedt mij aan om de helft te vergoeden en de andere helft van de nota (van 165 euro) dien ik te betalen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
Nu lees ik in de reviews hier dat het veel vaker voorkomt dat Annadiva retourpakketten niet ontvangt. Maar in hun reactie op andere reviews (4 april 2021, 19 sept 2022, 2 mrt 2023, 17 aug 2023) lees ik dat ze alsnog 100% vergoeding aanbieden. Annadiva, waarom verschil in cliënten, waarom verschil in reageren via de mail of op reviews? Van mijn rechtsbijstandverzekering heb ik te horen gekregen dat wanneer een webshop een contract heeft met een verzender, de webshop ook verantwoordelijk blijft voor de retour. Een webshop kan zich daar tegen verzekeren bij de verzender, maar als de webshop dat niet doet, is het belachelijk om de schade op een particulier te verhalen.

Oja en ze hebben me wel een rechtsverklaring in laten vullen terwijl ze wisten niet verzekerd te zijn tegen deze schade...???? Ook erg dubieus!!!!

Case number: 30596600

UPDATE: vanochtend een mail ontvangen van Annadiva dat het verschil uitmaakt dat mijn pakket retour is gegaan met DHL (welke service ze aanbieden op hun eigen site) of met UPS. Grappig is wel dat in al die andere gevallen dat er met UPS verzonden werd, volgens de reviews ook door Annadiva in eerste instantie niet werd vergoed , wilden ze ook de verantwoordelijkheid bij de klant leggen.

UPDATE 2 na onderstaande reactie van Annadiva: zoals jullie kunnen lezen in onderstaande bericht, zijn ze niet bereid tot verantwoordelijkheid nemen. In hun mail die ze benoemen, geven ze te kennen wat ik hier eerder schreef. Het maakt dus voor jou als klant uit of je met DHL verstuurt of met UPS (vanuit de ogen van Annadiva). Mochten ze alsnog verantwoordelijkheid nemen, zal ik dit ook zeker vermelden.

19. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wij hebben de situatie zorgvuldig onderzocht en je hierover inmiddels per e-mail geïnformeerd. Wij willen benadrukken dat wij iedere kwestie zorgvuldig en objectief beoordelen en in behandeling nemen waarbij wij er naar streven tot een passende oplossing te komen.

Mocht je nog verdere vragen hebben of meer toelichting wensen, staan wij uiteraard klaar om je verder te helpen via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Team Annadiva

Saanut 5/5 tähteä

Zeer tevreden

Zeer tevreden ging ik de winkel uit.
Voor het eerst bh's gekocht in de Heemsteedse Lincherie. Zeer zeker niet voor het laatst! Vakkundige en aardige verkoopster.

13. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Voor een "wegwerp bh" is het behoorlijk aan de prijs

Voor de 2e keer een bestelling gedaan en voor de 2 keer een defect product.
Eerste keer is keurig opgelost door het geld terug te storten. Maar dat is helaas niet het idee van een (dure) aankoop doen; je hoopt er langer mee te doen. Geld terug, maar zonder bikini (op vakantie).

De tweede keer - op advies van anderen - de veel te dure Figuras Strapless BH van PrimaDonna aangeschaft. Super blij mee, maar na enkele keren dragen (op 1 hand te tellen en 1x gewassen op 30 graden & in een waszakje) is er behoorlijke slijtage op de cup zichtbaar. Bovendien is het bandje rechts op de rug niet meer los te krijgen, waardoor de bh niet meer strapless te dragen is. Bijzonder als je het mij vraagt, want het wordt notabene verkocht als strapless bh.

Adhv foto's kon de klantenservice helaas niets voor me betekenen, dus ik moest de bh opsturen. De reactie was duidelijk:
"Helaas is geconstateerd dat jouw klacht niet is ontstaan door een productiefout, maar dat er een externe oorzaak aan ten grondslag ligt."
Oftewel, we doen niets met uw klacht. U heeft zelf u veel te dure bh zo toegetakeld!? Ongekend!!
Zoveel geld vragen voor een bh die na enkele keren dragen al zo versleten is.

Ik had van de kwaliteit en de service zoveel meer verwacht.

19-11 aanvulling
Jammer dat jullie in je reactie aangeven dat alle vragen gesteld per e-mail mogen worden om er vervolgens niet meer op te reageren. Echt waardeloos!

4. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Denice,

Hartelijk dank voor jouw review.

We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een product niet aan de verwachtingen voldoet.

De analyse die wij doorvoeren bij productklachten gaat verder dan alleen het beoordelen op productiefouten. We kijken daarbij ook naar mogelijke oorzaken voor slijtage en gebreken, zoals externe factoren die door gebruik of onderhoud kunnen ontstaan. Ons team heeft geprobeerd om dit ook in de toelichting mee te geven, maar het spijt ons als dit niet voldoende duidelijk was of als dit alsnog niet het gewenste antwoord was.

Aarzel niet om contact op te nemen als je hierover nog verdere vragen hebt.

Met vriendelijke groet,

Team Annadiva

Saanut 1/5 tähteä

Conflict opgelost! vermiste retourzending

Mijn retourzending aan Annadiva is zoekgeraakt bij DHL. Ik heb alles precies volgens de instructies van Annadiva teruggestuurd. Annadiva stelt mij verantwoordelijk en wil dat ik de teruggestuurde artikelen betaal. Dit betekent dat ik ruim € 200,00 moet betalen! DHL geeft niet thuis en Annadiva ook niet. Ik voel me enorm benadeeld. Ik bestel niets meer bij Annadiva! Dit conflict loopt al sinds juli dit jaar.

10/10
Bedankt Annadiva voor het oplossen van het conflict!
Vriendelijke groet

9. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Brigitte,

Hartelijke dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen.

Na nader onderzoek is alsnog gebleken dat de retour onder een ander zendingsnummmer naar ons is verzonden. Volgens de track&trace code hebben wij deze ook mogen ontvangen. Om die reden hebben wij jouw factuur bij Riverty aangepast.
Hier heeft onze klantenservice jou gisteren nog een bevestiging van gestuurd.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard ook graag!

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva


Saanut 1/5 tähteä

BH was binnen enkele weken al kapot

BH was binnen enkele weken al kapot, minder ‘goede bh’s’ daar doe ik jaren mee. En dan zeggen ze gewoon dat het niet aan een productiefout ligt en dat je 10% korting kan krijgen op een volgende bestelling. Lachwekkend dat ze denken dat ik opnieuw zal bestellen. Oplichters!

Mijn BH is niet vast komen te zitten in de wasmachine, zoals Annadiva beweert. Sterker nog, de andere bh’s was ik ook allemaal in de wasmachine op 30 graden in een waszakje en de enige bh die stuk is, precies op de naad ook nog eens (heeft niets met een wasmachine te maken) is van jullie. Vreemd dat enkel jullie bh kapot is en de rest niet dan. Lekker makkelijk zo, na drie keer wassen hoort een bh gewoon heel te blijven. En aan de reacties te lezen ben ik niet de enige die tegen dit soort problemen aanloopt bij jullie. Slechte producten en een nog slechtere service! Blijft oplichting dit.

1. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Daphne,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht.

Wij willen jou er graag op wijzen dat wij elke klacht zorgvuldig beoordelen, vaak in overleg met de leverancier. In dit geval betreft het een artikel van Panache, waarvoor het wasadvies voorschrijft dat de BH met de hand gewassen dient te worden. Echter heb jij aangegeven dat de BH in de wasmachine is gewassen in een waszakje, wat ertoe heeft geleid dat deze klem is komen te zitten. Helaas kunnen wij daarom concluderen dat dit geen productiefout betreft, en kunnen wij helaas niet overgaan tot vergoeding.

Mocht jij hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 3/5 tähteä

Ten eerste..

Ten eerste... bevestiging sturen van aankoop
Ten tweede....product op tijd leveren
Ten derde ordernummer geven
Ten vierde......reageren op verstuurde email

2. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Els,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen.

Wij hebben echter op allebei jouw verschillende e-mails gereageerd.

Jouw bestelling #1000525569 is in goede orde doorgekomen, je krijgt van ons een bericht zodra deze in goede orde is verzonden. Check hierbij ook je spam box!

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 5/5 tähteä

Snelle service

Snelle service. Al tijden op zoek naar een mooi en goedzittend badpak. Dat heb ik hier dus gevonden! En er zat ook nog een leuke korting op. Dubbel zo goed dus. De volgende dag was het al in huis.

2. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Mooi!

Ik voel me weer jong en blij,
want heb een lingerie setje van Annadiva erbij! 🥳

Snel geleverd, knap gedaan.
Dus ga ik hier bestellen voortaan!

12. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Waardeloos bedrijf, geen ster waard

Waardeloos bedrijf, koop er niets!!
Bikini na 1 x wassen en 6 dagen gedragen te hebben al verkleurd.
Amper mee gezwommen en niet mee in de zon gelegen.
Wasinstructies en advies nauwkeurig nageleefd maar dan durven ze ook nog te zeggen dat het geen productiefout is.
Na vele mails praten ze zich continu tegen.
Prijzige bikini maar wat een slechte kwaliteit en service waardeloos.
Het enige wat ze doen is korting geven en jawel hoor 10% op een nieuwe aankoop pfffff.
Nou ik koop bij jullie nooit niets meer en hoop dat er niemand meer iets koopt bij jullie.
Nog nooit zoiets meegemaakt.
Geen ster waard.
Ik laat het hierbij echt niet zitten.
Jullie vernemen helemaal niets maar de bikini wordt hier weer geweigerd bij bezorging en komt retour.
Ik heb wettelijke garantie en schakel rechtsbijstand in.
Waarom leggen jullie de klacht niet voor bij prima donna daar is de bikini van ipv leverancier.
Zij begrijpen het ook totaal niet maar kunnen mij niet verder helpen omdat ik niet rechtstreeks bij hun heb gekocht.

15. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Miranda,

Bedankt voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden bent met onze service.

Wij beoordelen een klacht altijd objectief, helaas is na de eerste beoordeling jouw klacht afgewezen. Hierna hebben wij in samenspraak met de leverancier de klacht alsnog een keer beoordeeld.
Helaas zijn zij tot dezelfde conclusie gekomen, om die reden hebben wij ook de afwijzingsbrief meegezonden vanuit van de Velde. En valt jouw klacht niet onder de garantie.

Het is goed om te weten dat Primadonna als merk onder de leverancier van de Velde valt, zij hebben jouw klacht dus ook beoordeeld!

Mocht jij hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 2/5 tähteä

Ik heb een lingerie set besteld op 12…

Ik heb een lingerie set besteld op 12 augustus, maar krijg helemaal geen bericht waneer het verstuurd wordt of wanneer ik het kan verwachten.
Aangezien DHL tegenwoordig de pakketjes in de hal van het flat gebouw gooit zodat iedereen het mee kan nemen.
Ordernummer 1000521530

15. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Ellie,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.

Ondertussen zien wij dat jouw bestelling op 15-8 is ingepakt en verzonden. Hier heb je als het goed is al een bericht over gekregen met de verzend gegevens.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard ook graag!

Met vriendelijk groet,
Team Annadiva

Saanut 1/5 tähteä

Waardeloze kwaliteit

Bikini amper 2 weken kunnen dragen. Ze adverteren met 3 maanden garantie, geld alleen op productie fout.
In hun ogen komt alles door externe oorzaak.( gaatjes door glijbaan, pluizen, broekje uit fatsoen)
Je mag toch wel iets van een bikini verwachten, zou je denken. Vooral in deze prijsklasse.
Waardeloos bedrijf, bestel hier niks!

En dan reageren jullie dat ik de voorschriften niet heb nageleefd, reageer dan niet.
Op de site staat vermijd glijbanen voor pillen. Vermijden betekent niet dat het niet mag. En het broekje is niet gaan pillen, er zitten gewoon gaatjes in.
De top is gaan pillen, welke externe oorzaak moet dat in godsnaam zijn. Nog geen 2 weken gedragen he.
Moet je dan in de blote kont van de glijbaan, pfff. Zo kan ik ook wel alles op externe oorzaken schuiven.
Het beste advies is bikini kopen en hem vervolgens in de kast laten liggen, dan kan het misschien 3 maanden mee.

14. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Heidi,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden over onze service.

Als wij een melding krijgen van een klacht vanuit een klant, zullen wij dit altijd beoordelen ook vaak met samenspraak van de leverancier.

Echter vermoeden wij, zo ook de leverancier, dat het niet om een productiefout gaat. Op onze webshop hebben wij uitgebreid advies staan hoe jij het langst van jouw badmode kan genieten. Doordat jij dit advies niet hebt nageleefd valt jouw klacht helaas niet onder de garantie.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 5/5 tähteä

Super verzorgd!

Ik kreeg een super netjes verpakt pakketje binnen, gecheckt en verpakt door Jessica.
Voelt als een kadootje openmaken.
De website is overzichtelijk, in tegenstelling tot veel andere lingerie en badmode sites.
Bestelproces was heel duidelijk.
Ik heb kunnen passen en wat niet goed zat terug gestuurd. Prima verpakking om daarvoor te gebruiken. Nu ik weet welke maat goed is, heb ik een nieuwe bestelling gedaan. Binnen enkele dagen komt deze binnen. Dank voor de goede service!

10. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

De telefoon werd snel opgenomen en ik…

De telefoon werd snel en zeer vriendelijk opgenomen en ik werd vakkundig geholpen door Claudia. Zij vroeg de maat BH nogmaals na en het bleek dat ik een verkeerde maat had besteld, dit loste zij keurig op door de bestelling aan te passen.

7. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Hele goede ervaring mee

Hele goede ervaring mee! Van bestelling tot levering. Op zondag besteld, dinsdag geleverd. Mooi verpakt. Heb al meerdere keren besteld en telkens héél tevreden!

6. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

last-minute bestelling

Eerlijk, ik schrik van de vele negatieve ervaringen te lezen! Dit jaar zeer last-minute vakantie geboekt dus snel nog bikini's moeten aankopen. Ik kwam bij Annadiva terecht omdat het voor mij steeds lastig is de juiste maten te vinden in zowel een bikini als een bh. Ik stond versteld van de ruime keuze op deze site. Bestelling geplaatst op 11 juli en reeds 12 juli geleverd. Super verzorgde verpakking en correcte afhandeling van de retour.
Ik ben een tevreden klant en zopas opnieuw een bestelling geplaatst.

11. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Ilse,

Hartelijk dank voor jouw leuke review!

Erg fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met onze service.

Namens Annadiva wensen wij jou nog veel draag plezier toe!

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 1/5 tähteä

Helaas geen goede ervaring

Helaas geen goede ervaring. Een bikini besteld voor de vakantie. Zou afgelopen dinsdag komen. ( tussen 8-21) dus hele dag voor in huis. Rond 14 uur werd hij bezorgd. Maar toen ik het pakketje open maakte bleek daar helemaal niet mijn bikini in te zitten. Foutje, kan gebeuren. Gebeld en netjes te woord gestaan. Als ik het snel terug stuur dan ruilen ze het om en krijg ik goede thuis gestuurd. Meteen naar de winkel gegaan om dit terug te sturen en sindsdien niks meer gehoord. Zo vervelend. Ik wil graag een bikini mee op vakantie en mocht deze niet goed zitten moet ik ook nog op zoek naar een andere. En gezien de prijzen bestel je er ook niet zo nog effe een paar bij. Daarbij hoop ik dat hij alsnog toegestuurd wordt en niet gedacht wordt, hij is geretourneerd en we verkopen hem weer aan iemand anders.

30. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Annika,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen.

Onze retourafdeling heeft vandaag aangeven dat wij jouw pakket in goede orde hebben mogen. Jouw eigen bestelling is vanochtend met zorg gereed gemaakt voor verzending.

Onze klantenservice heeft jou hier nog een berichtje over verzonden en later op de dag krijg je hier ook nog een bericht van met de verzend informatie.

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard graag!

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 1/5 tähteä

Eigenlijk is 1 ster al teveel

Eigenlijk is 1 ster al teveel. Ik heb nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt. Mijn verhaal is zelfs te lang om hier te noemen. Als je eenmaal een klacht hebt, dan heb je een probleem. Bestellen doe ik hier echt nooit meer. Ze doen hun naam eer aan: Wat een diva’s!!!

28. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Beste Anne,

Hartelijk dank voor jouw review.

Wat vervelend om te vernemen dat jij niet tevreden bent met onze klacht afhandeling.

De afhandeling van jouw klacht heeft langer geduurd dan dat wij streven.
Wij zullen dit dan ook intern bespreken, om dit in de toekomst te voorkomen!

Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat uiteraard ook graag.

Met vriendelijke groet,
Team Annadiva

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order no confirmation and no communication

I placed an order and till the next day received no confirmation of order. I sent them an email through their contact page and still no response. Seems my money vanished into thin air. Be wary about this store.

26. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Annadiva Lingerie & Badmode-logo

Vastaus yritykseltä Annadiva Lingerie & Badmode

Dear Marcina,

Thank you very much for your review.

How annoying to learn that you did not receive a confirmation email.

We have checked it for you, our payment system has received your payment correctly but the transaction was checked extra by the system because of the origin of your credit card.

I have just accepted the transaction manually for you.
Your order will be shipped today and you will receive a conrfirmation message with the shipping details!
Should you have any questions about your order in the future, please contact us directly.

If you have any further questions, please let us know.

With kind regards,
Team Annadiva

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin