The Tot Arvostelua 

264
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,7

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I absolutely LOVE The Tot. It’s the only place I go for trusted products & information. They take the research and guessing out of shopping for safe products for little ones and mothers. It’s my favor... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Says on the website that the mattress I ordered will leave warehouse in 5 biz days and delivery in 5-10 biz days. Now one month later, the items are still stuck in some random warehouse for "processin... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Wish I had read the reviews. Having same issue as others with no response when inquiring why item has not shipped. Encourage everyone to send email to the Federal Trade Commission about this vendor. T... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Before considering doing business with the Tot please read this. Dear Future supplier or customer, The Tot has had Dropship Access to our products and sold them on their website and has n... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Elektroniikka & Teknologia

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

TheTot.com for mama, baby & kids products that are healthy, safe, stylish and innovative including nursery furniture, décor, strollers, feeding, bathing, clothing, maternity gifts & more.


Yhteystiedot

  • Highland Park Village 4, 75205, Dallas, Yhdysvallat

  • thetot.com

1,7

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

264 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,7

Kaikki arvostelut

(264)

1 arvostelu kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

My grandson loves the ball pit.

My grandson loves the ball pit. He gets inside it and loves kicking and throwing the balls.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Two great outfits

The two outfits — a flight suit and an astronaut’s suit — were well made and very happily received. One of them went to a little guy whose dad worked on the Mars Rover. He was thrilled by this!

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Great service experience

The color I originally ordered was on backorder and, with supply chains lagging endlessly, the delivery date was outside my window; the folks at The Tot reached out to coordinate an alternate option, and expedited the order so it reached me when and where I needed it. Excellent customer service; very happy with the car seat, too!

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 3/5 tähteä

I was very disappointed with my…

I was very disappointed with my experience. I do understand that things happen that are out of our control sometimes but they should update the website more accurately. I ordered a crib in June and it was supposed to ship out on July 17th but received an email a few days ago stating a delay of late August being the new ship date. I am expecting on August 10th therefore not able to wait. I am so heartbroken because I truly loved the crib I ordered and designed my entire nursery around it. Now a few weeks prior to due date, I am having to start over looking for something else. I am satisfied that they issued a refund in a timely manner therefore giving the customer service a good review for that at least. But I looked on the website following this and it states an earlier ship date than I was told if purchased now. Makes no sense.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

Due to the worldwide shipping container shortage, many items have been delayed across the board. We understand and share your frustration. We know preparing for baby is an exciting but also stressful time and we sincerely apologize for the inconvenience and added stress the delay of your crib has caused! We are working to get all delayed items to our customers as quickly as possible.

We appreciate your feedback and hope we get the chance to serve you in the future for any of your baby needs.

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

I don’t remember what I bought

I don’t remember what I bought. Something my kids wanted. I think they liked it. 🙂

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 2/5 tähteä

Grandmother woes

I’m a grandmother and was under the impression that the Tot booster was a CAR seat, not a booster seat for the table.
Lovely design but NOT WHAT I WAS LOOKING FOR.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

Many of our items are eligible for return after 30 days of delivery if they are in good condition and in their original packaging. As long as your item is not marked final sale you can initiate a return by visiting thetot.com/returns. Should you have any questions about a return please visit our Help Center at https://help.thetot.com or reach out to our customer service team for more information.

We truly appreciate your feedback and are always looking to improve in hopes to better serve you. Please let us know if we can be of further assistance!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 4/5 tähteä

Quick shipping

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Great quality

Great quality. Kids love the blocks

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Very high quality table

Very high quality table. Our kid loved it and will probably use it for a long time.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 4/5 tähteä

My only complaint is that I have…

My only complaint is that I have received expensive items that didn’t have all the parts.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us.

We are so sorry to hear some of your items have arrived missing parts. If an item ever arrives damaged or missing parts please don't hesitate to reach out to our customer service team. They will be more than happy to work with you to get the parts needed.

Thank you again for the great review. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Love this site

Love this site! Always has the edited down perfect selection. Always ships quickly and love the brands I find!

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 1/5 tähteä

Tot Seat

This was not sturdy enough for my grandsons. Waste of money.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

It looks like one of our customer service agents was assisting you via email with initiating a return for the items you were unhappy with and a refund has been issued.

We apologize that the items you received did not work out for you. We appreciate your feedback and hope we can serve you again in the future with better results!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

perfect experience

perfect experience. perfect product. thank you

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Love this site

Love this site. It’s my go to for everything.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 1/5 tähteä

Still asking me for Reggie after 4…

Still asking me for Reggie after 4 months for a product i can’t return

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

Unfortunately, some of our items are final sale and not available for return. This will have been notated on the product page, at check out, and again on your order confirmation. We do apologize for any inconvenience this may cause.

We appreciate your feedback and are always looking to improve in hopes to better serve you. Please let us know if we can be of further assistance!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 1/5 tähteä

Not satisfied, Easter items

Not as good as expected in advertising

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

Unfortunately, we have not been able to pull up your specific case based off of the information here, but we are happy to further review your case if you don't feel it was handled properly. We are always looking to improve our customer service experience and hope to do our best to serve you.

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Cute little swing!

Quick shipping and well made product!

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 1/5 tähteä

No one is responding to my follow up…

No one is responding to my follow up emails.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi Kathryn!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

It looks like one of our customer service agents has been assisting you via email with your order and was able to expedite your item for you so it was received in time for your needs. If you don't feel your case was handled properly we are happy to further review it.

We truly appreciate your feedback and are hard at work on improving our response times in our customer service department. Please let us know if we can be of further assistance!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 5/5 tähteä

Beautiful high quality dresser

Beautiful high quality dresser. Would def recommend

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi there!

Thank you so much for the great review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re so happy to hear you have loved your experience with us. We hope you'll come back and shop with us again soon!

Best wishes,
The Tot Team

Saanut 1/5 tähteä

The item I ordered as a gift came…

The item I ordered as a gift came without a critical part. We are having trouble receiving a return label.

19. heinäkuuta 2021
The Tot-logo

Vastaus yritykseltä The Tot

Hi Beth!

We are so sorry to hear you have not had the best experience with us so far!

Unfortunately, I have not been able to pull up your specific case based off of the information here, but if your item arrived missing parts please don't hesitate to reach out to our customer service team and they will be happy to assist in securing the part for you or providing a refund. If you feel your case has not been handled properly we are happy to further review it.

We appreciate your feedback and are always looking to improve our customer service experience in hopes to better serve you. Please let us know if we can be of further assistance!

Best wishes,
The Tot Team

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin