Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Excellent shop! Very accommodating and helpful customer service. The products are at great prices and arrived in good time. Would recommend them to anyone and appreciate their help in our two recen... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

As usual I was last minute, but needed to get a particular bike for my grandaughter's birthday. I emailed them to see if there was any chance of an overnight delivery and received a prompt response by... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order only to have it cancelled due to a technical glitch which resulted in products being sold at the incorrect price. In return a 5% discount voucher is supposedly sufficient compensation... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Lasten lelukauppa

Yrityksen kirjoittama

The Online Toy Shop is home to a huge selection of Scooters, Ride-Ons and Balance Bikes from big brands such as Micro Scooter, Smoby, Scoot & Ride, Banwood, Chillafish, Core Scooters, Vilac and Wheelybug. We also stock a huge range of Trampolines, Swings, Outdoor Climbing Frames & Playsets, Outdoor Toys, Playhouses, Slides and Role Play toys from brands such as Gorilla Play, Smoby, Aquaplay, Classic World, Nattou and Little Rascals. We also offer Free UK delivery on everything we sell.


Yhteystiedot

4,2

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

62 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Cancelled order… poor effort to rectify

Placed an order only to have it cancelled due to a technical glitch which resulted in products being sold at the incorrect price. In return a 5% discount voucher is supposedly sufficient compensation for their error

7. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
The Online Toy Shop-logo

Vastaus yritykseltä The Online Toy Shop

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience.

We did unfortunately have a technical issue with our site this morning that meant that some products that would retail for between £50 - £100 were incorrectly showing as being 10p-20p. As soon as we realised the issue we rectified it but unfortunately in that short time you managed to place a number of orders. Regretfully we were unable to fulfil these and we contacted you to let you know this and processed full refunds for you. We do acknowledge this was a frustrating situation which is why we offered you a discount for any future purchases you might wish to make.

This is not the level of service we look to offer to our customers and will certainly ensure we take steps to stop this sort of thing happening in future.

Saanut 2/5 tähteä

Communication diabolical

First order I submitted, I had to chase whether They received it, this took a few days for them to confirm, I then emailed them again for a tracking link, this also took a few days, When I got the link I saw that the item was in the UK, I received the item on a day I was not expecting it. The second order I did not email or chase up, Throughout the process I never got one confirmed email or tracking link from this company, I email Yedoo direct and they where super helpful. The communication from the Online Toy store is diabolical. Thank you Yedoo for you very helpful customer service.

25. helmikuuta 2026
The Online Toy Shop-logo

Vastaus yritykseltä The Online Toy Shop

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience.

We are aware that the tracking process for these specific products isn’t always as smooth as we would like which is partly because of the processes the courier companies themselves use, the distance the products travel to get here and because of the time it can take to clear customs. Unfortunately the levels of service/information we receive by a specific courier company can also vary from country to country which also can impact on things.

We do our best to try and keep customers aware of what is happening with their orders and endeavour to respond to all communications within 24-48 hours, which we have done whenever you have contacted us. We do also send out the tracking information as soon as we have it so that customers can track their orders themselves as once orders are in the hands of the couriers they are outside our control and we don’t always know exactly what date they will be delivered.

We will certainly take your feedback on board to help shape future improvements to our processes.

Saanut 5/5 tähteä

New bike arrived

New bike arrived, excellent quality. Sadly it was too big but the customer service team were understanding and communicated process for return, providing courier. All returned without issue and refund processed

23. tammikuuta 2026
Saanut 1/5 tähteä

No online updates.

No online updates.
Delivery took 13 days

14. marraskuuta 2025
The Online Toy Shop-logo

Vastaus yritykseltä The Online Toy Shop

Hello Sue,

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Your order was dispatched the day after we received it and it would appear that there were some delays with Royal Mail. I can certainly understand that this is frustrating but unfortunately once orders are in the hands of the couriers they are outside of our control and on rare occasions, delays can occur.

We would always ask customer to contact us first if there is a problem to make us aware of it so that we can rectify things quickly as we aim to provide the best shopping experience we can for all of our customers. Unfortunately your experience hasn't been as good as we would have liked so we can only apologise for that.

Saanut 1/5 tähteä

Not received balance bike!

To whom it may concern

I placed an order for my daughter’s birthday for a micro balance bike on the 17th August. The order number is as follows; #3354. We haven’t received the balance bike and I have tried reaching out to you on instagram and tried to sent a message via your website but to no avail. Please make contact with us to resolve this situation. Our daughter has gone without her main birthday present and this has been an unnecessary stress. The shop app has been unreliable and has said for sometime that it would be delivered on September the 1st bit it is now saying that it was delivered on the 22nd August. Please help!! Regards Oliver

17. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
The Online Toy Shop-logo

Vastaus yritykseltä The Online Toy Shop

Thank you for sharing your feedback, and please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

As we discussed with you, there had been an error in our warehouse meaning your order was sent to your billing address rather than your delivery address. Our systems showed it as being delivered so we weren’t aware there was a problem until we received this review. As you know, as soon as we were aware this had happened we took steps to resolve the issue and a replacement was immediately sent out on next day delivery. Unfortunately, problems do sometimes arise and we do our best to resolve them as quickly as we can which we did in this case.

We take note of your issues with the Shop App and have fed these back to Shopify themselves as we don’t have any control over it but we do understand that it can be frustrating when it doesn’t show the correct information.

Saanut 5/5 tähteä

A great swing and slide set

Contact from the company wasn’t ideal. The swing set arrived and i hadn’t even known it was out for delivery. it’s a good job that i was home!
That said, the swing and slide set was extremely well made. It came in several boxes with a booklet of instructions. my husband is a very good DIYer so didn’t have any issues in putting this together.
I’d say this is very good value for money.

9. heinäkuuta 2025

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin