Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

  1. Urheiluvälinekauppa

Yrityksen kirjoittama

The Cold Pod is a product born from a passion for cold water dipping, designed to bring together communities of sea dippers and cold dippers. Our name, 'The Cold Pod,' refers not only to the structure in which you dip, but also to the sense of community and belonging that develops among groups of cold water enthusiasts. We are a 'pod' in the same way that dolphins are a pod, united in our love of the cold dip experience.


Yhteystiedot

3,3

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

9 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Stay well clear of their cold pod XL…

I would stay clear of their cold pod XL product. The inflatable ring around the top is of such low quality it deforms meaning the water pours out one side when you get in, and the cover doesn’t fit properly. This happened with my first one after a couple of months, this was replaced under warranty. I’ve had this new one in storage for just over a year, used it for 1 month and it happen again. This time they won’t replace it as it’s been over a year. Such poor quality, don’t waste your money.

15. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
The Cold Pod-logo

Vastaus yritykseltä The Cold Pod

Hello Richard,

I'm sorry to hear of your disappointment with the Cold Pod XL. Upon reviewing, I can see that your order was placed in June 2023 and is therefore outside of the 1 year warranty period. This information is stated on our website as part of our terms and conditions.

I'm very sorry we were unable to issue a replacement on this instance.

The Cold Pod Team

Saanut 5/5 tähteä

Amazing customer service

Amazing customer service! The pump they had provided got broken (my fault) and none of the standard pumps seem to fit. I couldn’t find spares on their website so messaged the company on a Sunday. They messaged back very early on the Monday morning and agreed to send me a new pump free of charge. Outstanding customer service! I love my cold pod and was lost without it! Yes it is a very simple product but comparable cost compared with say a cheap paddling pool of a similar capacity from Amazon so not overly priced and mine has sat outside and in use for just under a year with no problems. Worth every penny.

11. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I purchased the Cold Pod XL and…

I purchased the Cold Pod XL and absolutely loved it! However the top ring was not staying inflated so I ordered a new replacement. Bad decision, the next one not only had a top ring leak, the floor layers separated so there was water in the bottom I couldn't drain which made it very heavy and unable to be sanitized. I returned it for a third and again, both the top ring wouldn't stay inflated and the bottom layers separated again. Deeply disappointed.

4. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
The Cold Pod-logo

Vastaus yritykseltä The Cold Pod

Good morning Connie,

i'm really sorry to hear that you've had problems with your orders. Whilst it's uncommon to receive a faulty item, it is possible however, to receive 3 faulty items is completely unacceptable and we're very sorry for this. All of our Cold Pods come with a 1 year warranty against manufacturing faults so we would love to help get this sorted for you. If you could please contact us directly, we would be happy to get this resolved.

Saanut 1/5 tähteä

Absolute garbage

The inflatable ring around the top is not air tight - there is an audible leak from the right hand side of the valve.

The union between the cold pod and drain tap leaks water.

The supposed next day delivery is a misnomer, due to the fact that their courier firm only delivers Monday to Friday. (Unfortunately in the hours most people are at work).

I'd strongly suggest looking elsewhere or buying from a source other than cold pod, if like me you are unavailable between 9 and 6 on week days, this would probably help with a smoother delivery experience.

23. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
The Cold Pod-logo

Vastaus yritykseltä The Cold Pod

Hello Tom,

I'm sorry to hear that you had problems with your Cold Pod. All orders come with a 1 year warranty against manufacturing faults so, should you experience an issue, we would recommend getting in touch with our team right away and they will be able to assist you with this. If you send an email to hello@thecoldpod.com we can take a look into the issue you're experiencing with the inflatable ring.

Due to the size of our parcels, we are limited as to what couriers we can use in order to keep the costs low for our customers. We do advise that delivery is only available Monday-Friday - a weekend delivery can be arranged by contacting us directly however this would be a premium chargeable service. Our couriers also offer full tracking and the option to add delivery instructions should you not be available at the time of delivery.

I'm sorry again and hope we can work together to get the issue resolved for you.

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely love my cold pod

Absolutely love my cold pod! It was easy to assemble. I've had my up in the garden for a few weeks now and it's so handy, after a workout I love getting straight into it. It's like having 10 cups of coffee without the caffeine. Highly recommend it for energy levels, performance and mental health. It's helped me with all of these things! Also looked very cool in my garden! :)

27. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Highly recommend

A very well made product with excellent health benefits. Customer service second to none. Should be very proud to run a small business like this. Thank you very much Thecoldpod. Highly recommend.

17. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Amazing Customer Service and Product

I purchased a pod and when delivered it was missing parts, and was unusable. I returned it and obtained a full refund.
A few weeks later, I received a new pod free of charge, with a hand written letter apologising for the previous delivery.
The pod was easy to assemble and works well!
Recommend this company.

13. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin