Dit zijn echt goede en unieke schoenen. Klantenservice is ook prima en nooit problemen gehad. Ben al jaren klant en inmiddels 7 paar verder.
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Goede service, heldere antwoorden. Hele mooie en fijne producten. Kwaliteit is top, pasvorm ook top. Gewoon heel tevreden.
Happy customer hier!! Super mooi merk! Na jaren de perfecte sneaker te zoeken heb ik hem eindelijk gevonden. Inmiddels 5 paar Runner NEO in meerdere kleuren. Kwaliteit is goed, ze zitten heerlijk en e... Näytä lisää
Snelle levering, de ene dag besteld en de volgende dag bezorgd Prachtige schoenen en lopen heerlijk
Yrityksen tiedot
Yrityksen kirjoittama
Sziano is a Premium footwear label. Street, timeless and elegance. Sziano tries to imply the most exceptional silhouette to each sneaker we create. Whilst striving for an original and exclusive design down to the finest details, our team deliberately work with robust accuracy in order to produce the ultimate luxurious, yet affordable sneaker.
Yhteystiedot
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
On vastannut 33 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista
Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Dramatisch
Op 26-4-2024 schoenen besteld, volgens hun site volgende dag levering. Met Koningsdag ertussen ging ik al uit van een iets langere levertijd. Inmiddels ruim 1,5 week verder, nog steeds niets vernomen. Mails beantwoorden doen ze niet aan, telefonisch niet bereikbaar.
Nu lees ik in reacties van het bedrijf op andere reviews (daar hebben ze blijkbaar wel tijd voor) dat er ernstige omstandigheden binnen het bedrijf hebben plaatsgevonden en dat daardoor bestellingen niet in behandeling genomen kunnen worden en dat ze er alles aan doen om het spoedig mogelijk te verhelpen. Hier lees je echter niets van op hun site of tijdens het bestellen. Nee, daar staat gewoon nog vóór 17u besteld, morgen in huis. Dus gewoon lekker de klant misleiden, zelf wel het geld binnen harken en de klant laten verrekken. Lekker bedrijf als je zo met je klanten omgaat. Ook de terugbetalingstermijn van 12(!!!) weken gaat natuurlijk helemaal nergens over. Ben benieuwd of ik ooit nog reactie krijg en of ik mijn geld nog een keer terug krijg. Dit 'bedrijf' nooit meer voor mij.
I’ve ordered shoes at 27-03-2024
I’ve ordered shoes at 27-03-2024, but it doesn’t come. I want it to cancel..

Vastaus yritykseltä Sziano
Zeer slecht!
Zeer slecht!
Schoenen wel ontvangen, maar past niet goed. Geretourneerd, maar ontvang GEEN aankoopbedrag terug!
Telefonisch (oneindig in de wacht en wordt na uren nog niet opgenomen, ookal ben je standaard de “eerst wachtende”), Mail, Social Media, Lkdin, alle contact wordt genegeerd!
Waardeloos!
*reactie:eerst zien en dan geloven. Is al langer dan 12 weken geleden !!!

Vastaus yritykseltä Sziano
Op deze manier ga je niet met klanten om.....
Een bestelling gemaakt twee weken geleden en tot op heden heb ik de bestelling nog niet ontvangen.
Daarnaast emails verstuurt en daarop ook geen reactie ontvangen en blijkbaar wordt de telefoon ook niet opgenomen.

Vastaus yritykseltä Sziano
Paar dagen al geen bevestiging en track en trace
K heb paar dagen geleden schoenen besteld 170 euro heb tot de dag van vandaag nog geen bevestigingsmail en track en trace gekregen als je contact opneemt word er niet opgenomen na 25 minuten word de lijn verbroken.

Vastaus yritykseltä Sziano
Afspraken worden weer netjes nagekomen
Netjes gebeld door een medewerker. Problemen lijken opgelost. Afspraken worden weer netjes nagekomen.
Blaren, geeft zwart af…
Aan het begin waren het goede schoenen, ze slijten hard. Als ze nat worden dan worden heel mijn sokken en zelfs mijn voeten ZWART… zelfs onder de douche gaat het er niet vanaf. Daarnaast krijg ik constant blaren van deze schoenen omdat de achterkant zo hard is. Jammer

Vastaus yritykseltä Sziano
Nooit geen reactie gekregen
Schoenen besteld, helaas verkeerde maat. Retour gestuurd en het pakket hebben ze nooit afgehaald bij het afhaalpunt. Ik krijg voor geen mogelijkheid contact met ze, heel jammer dit.

Vastaus yritykseltä Sziano
Bestelling geplaatst op vrijdag 8 maart…
Bestelling geplaatst op vrijdag 8 maart voor 17:00 uur. Zou eigenlijk volgende thuis bezorgd moeten zijn. Inmiddels is het woensdag, helemaal niks binnen!! Ook gemaild, geen reactie!! Bizar slecht. Ook gebeld, werd niet opgenomen. Geld is foetsie. Slecht bedrijf met superslechte service. Kan fluiten naar mijn centen!

Vastaus yritykseltä Sziano
Nette en tijdige levering
Nette en tijdige levering, schoenen volledig als verwacht.
Wat een goede kwaliteit en service
Wat een goede kwaliteit en service! Een aanrader!
Erg goed en vind ik de producten wel top
Top schoene zijn goed had 44 besteld…
Top schoene zijn goed had 44 besteld kreeg 43 aar die zitten als gegoten 👌👌👌👌👌👌
Ik had loafers besteld voor een…
Ik had loafers besteld voor een trouwerij. Ik heb ze 1 keer aan gehad en zag de volgende dag dat het leer op de wreef een beetje is ingescheurd. Ik heb verder niks vreemds met de schoenen gedaan, behalve erop gelopen. Ze hebben aangegeven dit op te lossen en een nieuw paar te sturen naar kleurkeuze. Heel erg netjes opgelost. Boven verwachting.
Qua bezorging snel.
👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽👌🏽
Beste schoenen die ik ooit heb besteld.
Beste schoenen die ik ooit heb besteld.
Top kwaliteit! Mooi ik n stoer!
Netjes snel gelevert ,kon achteraf…
Netjes snel gelevert ,kon achteraf betalen ,schoenen zitten top ,zien er mooi uit ,kwaliteit mooie leren sneaker
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.







