leider habe ich das Produkt das ich bestellt und bezahlt habe nie erhalten. Es kam auch auf anfragen keine Rückmeldung mehr. Es blieb mir nichts anderes übrig als einen Anwalt einzuschalten...
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Alla varningsklockor fanns där... Var inne och tittade på TrustPilot innan, såg både ris och ros. Chansade, men det verkar som pengar ner i sjön. Har inte fått produkt efter två veckor. Har sö... Näytä lisää
Varning deception fraud!!!!! Jag har beställt en fjärrkontroll till min garageport. Betalningen drogs tre gånger och när jag sedan försökte nå företaget så skulle dom återbetala så snart jag sände in... Näytä lisää
De utlovade att man skulle få sin vara inom 3-7 arbetsdagar. Så den 8/10 beställde jag en garagefjärrkontroll. Den skulle ha skickats från lagret 14/10 enligt deras informationssida. Nu den 16/11 har... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
leider habe ich das Produkt das ich…
leider habe ich das Produkt das ich bestellt und bezahlt habe nie erhalten. Es kam auch auf anfragen keine Rückmeldung mehr. Es blieb mir nichts anderes übrig als einen Anwalt einzuschalten...
Scam
Scam, they take my money but not sending goods, it’s been 3 months now.
STOP
STOP STOP STOP
Brug aldrig denne hjemme side , de hæver dine penge men du modtager aldrig din vare.
Svarer ikke på mail eller på opkald
ACHTUNG BETRUG!
Händler nimmt Bestellungen und Zahlungen an, geliefert wird allerdings nichts und Antworten auf Anfragen, wann denn die bezahlte Ware geliefert wird gibt es auch nicht... 1 Stern ist schon zu viel... VORSICHT ABZOCKE!!!
Varer ikke mottatt, sier de er underveis
Sier varene er underveis, ikke fått noe
Arnaqueur, société à fuir
Société à fuir, commande de barre palpeuse
jamais reçu.
Ne répond pas aux mails de relance .
Pay very attention to this seller
Pay very attention to this seller, it's a scam!
They take the money in advance, without sending you anything.
I contacted the polish postal police to report them.
DO NOT ORDER FROM THIS SITE!!!
DO NOT BUY FROM THEM
DO NOT BUY FROM THEM.
I payed and after 2 weeks of unaswered emails I have still not received my order.
Update: It has been 6 months and still nothing received
Update 2: I received a refund almost one year later after signaling this problem to my bank (Revolut).
ACHTUNG!!!!
ACHTUNG!!!!
Nimmt Zahlung für Bestellung entgegen, liefert nicht, reagiert nicht auf Mails und nach Storno und Umsatzreklamation bei der Bank wird das Geld einbehalten.
ACHTUNG!!!
Nach Dutzenden Mails und Anrufen nur…
Nach Dutzenden Mails und Anrufen nur gelogen und gelogen dieser Händler gehört gesperrt unseriöser geht’s nicht mehr Lieferung ist nach 4 Wochen nicht erfolgt
Det er et svindel firma jeg bestilte…
Det er et svindel firma jeg bestilte varer 27-11-24
24-3-25 har jeg ikke fået varerne og de er betalt
når man skriver til firmaet svarer de ikke tilbage
STAY AWAY FROM THIS COMPANY.
STAY AWAY FROM THIS COMPANY.
THIS IS FRAUD!
Extrem lange Lieferzeit
Die Ware ist mit 4-wöchiger Verspätung doch noch geliefert worden.
Ware ist in Ordnung
Do NOT buy anything from them.
Undgå at bestille varer i dette firma
Undgå at bestille varer i dette firma. Du modtager aldrig din vare og de svarer ikke på dine mails. Desværre har jeg betalt varerne på forhånd og tænker desværre, at pengene er mistet....
A B Z O C K E !!!
Achtung Achtung!!!! Abzocke!!! Material bestellt und im voraus bezahlt. Wurde nie geliefert und auf mails nicht mehr geantwortet!!!!!
Urgently need to warn everyone
Urgently need to warn anybody who is thinking of ever purchasing a product here. do not do it! This is not a reliable company and buying anything from here is a major gamble and there is a very very large chance that you will not receive anything. Especially if you have spent a lot of money.
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








