Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 3/5 tähteä

I really like all of stussy’s designs and graphics. What I do not like is the sizing. Stussy used to have t shirts that fit very nicely-boxy, not too snug. But now, their shirts fit like dresses, they... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

\I placed an order but immediately realized I'd made a mistake. I emailed support to cancel, but after receiving no response, I tried their live chat. The agent submitted a request but couldn't guaran... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Beställde en hoodie hos Stussy som såg ut att vara ett svenskt företag. Fick ingen bekräftelse men pengarna drogs från ett konto i Philadelphia. Jag spärrade mitt kort omedelbart för säkerhets skull.... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Helaas te laat achtergekomen dat deze website NIET betrouwbaar is. Communiceren niet dat er extra doaunekosten aan verbonden zijn. Twee hoodies besteld. Pakket bij douane klein smal en slechts 134 g w... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike
  2. Miestenvaateliike
  3. Kenkäkauppa
  4. Streetwear-kauppa
  5. Naistenvaateliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

WORLDWIDE SINCE 1980


Yhteystiedot

  • Daimler Street 17426, 92614, Irvine, Yhdysvallat

  • stussy.com

1,7

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

166 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

If there was an option for zero stars I…

If there was an option for zero stars I would have selected that. Terrible company now.

As a kid that grew up in the early 80's I knew Stussy. My friends and I wore the shirts like a badges of honor. People who knew, knew.

When my teenage son said he wanted one of their winter coats for Christmas I was actually proud he didn't pick North Face or another typical brand. I ordered the coat in small unsure of the size he would need. First BS move by Stussy, a 7 day return window? Are you ducking* kidding? It took longer to arrive. Reached out after Christmas and they agreed to take the return. How kind. We actually wanted to exchange for a medium but that's too hard for Stussy to manage. They just don't offer that for their customers, sorry. So we sent the small back in the very limited extended return window and waited for 3 weeks before refunded. Then MUCH TO MY DISPLEASURE my son still wanted the coat so we ordered the medium. Our last order ever with Stussy.

The complete lack of customer service was gross. Slow responses. No customer service number. Very little care for the customer once they have your money. There are far too many options out there to give my money to. Stussy - full of people who don't care.

2. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Scam. Fake. Ripoff

I gave 1 star because I cannot put 0

This is a scam. We ordered from a Belgian website. In the end, our credit card was charged by a company in Hong Kong. We had to pay 30€ tax because the item came from China and we ended up with a fake ring when we had ordered a sweater. AVOID THIS WEBSITE

15. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Received damaged empty package

Received damaged empty package, 3 items was missing. I spoke with Alex from support and he told me that I need contact my financial institution to file a charge back. Do not buy anything from this company.

23. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

TRUFFATORI

TRUFFATORI

Ho comprato una felpa sul sito stussy hanno incassato i soldi dalla carta di credito e mi hanno dato un id truck fasullo

16. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

I ordered some clothes off their site…

I ordered some clothes off their site and the easy pay feature sent items to my old address 3 hours away. I contacted support right after the order was placed and they sent me a response saying I had to contact UPS to change the delivery address. UPS tells me that a delivery address change can only be made by the Stussy and it’s not too late. I was kinda shocked that they didn’t offer any confirmation that the request was made, but just told me I have to acknowledge that it’s not guaranteed…okay. The first email was a total cop-out and now I have to just wait and see. I’ll find out if I have to contact my old landlord and find the time to drive 3 hours away. Better be some good-ass sweaters. Bad taste for sure, but not the customer service guys fault IMO.

22. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Du vol..?J’ai commandé 2 sweat sur stussy.com…

J’ai commandé 2 sweat sur stussy.com pour 300 euros, il n’y en avait qu’un dans le carton . J’ai pu échanger avec le service après vente , absolument pas concerné, c’est leur parole contre la mienne…Un petit malin de chez eux voyant l’expédition vers la France a du en profiter… Ça fait cher le vêtement !

15. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Truffa

Pessimi , ladri, orribili , ho preso una felpa e non è arrivata , buttati via 80 euro , non arriva neanche l email di conferma

12. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ladri

Attenzione al sito di Stussy quello ufficiale.
Ho rimandato indietro due magliette e loro dicono che ne hanno ricevuta solo una, per cui mi restituiranno solo l’importo di una maglietta.
Sono dei disonesti.
Non comprare on Line assolutamente

10. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Onbetrouwbaar

Onbetrouwbaar, online bestelling gedaan met creditcard op 1 december 2024 van meer dan € 100 voor mijn dochter. Op 19 december 2024 krijg ik een mail van post.nl dat we inklaringskosten moeten betalen voor China, anders kregen we niets. Sowieso raar uit China.
Toch betaald en nu op 2 januari 2025 krijgen we een minipakket uit China met een goedkoop ringetje erin in plaats van de € 100 aan kleding. Echt een onbetrouwbaar bedrijf!!

2. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Truffata anch'io

Truffata anch'io! Ordinata felpa il 6 dicembre presso Stussy Italia, ho ricevuto solo la mail di avvenuto pagamento di 98 euro!! Poi nessuna e mail con il numero di tracciabilità, se non una mail da una certa Jeanne scrivendo che il pagamento era avvenuto con successo e che avrebbero proceduto alla lavorazione del pacco ma non vedendolo arrivare mi sono attivata ma nessuna risposta
così ho inviato una mail alla Stussy. eu e mi hanno detto che non riconoscevano quel sito, non era il loro e che era una truffa. Soldi persi. Non si può fare nulla per riaverli indietro?

23. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Truffa su stussy/italia.eu

Truffa su stussy/italia.eu. Addebitato su Paypal importo maggiore di quanto dichiarato in ordine di consegna. Mail di ricezione ordine arriva da un indirizzo evidentemente fake, nessuna possibilità di contatto.
Nel mio account sul sito ( accessibile solo da telefono) l'ordine non risulta e il form di contatto con il venditore naturalmente non funziona. Sto cercando di risolvere tramite Paypal che ha compunque permesso al venditore di modificare la cifra addebitata in n secondo momento ( diffidare anche qui!)

20. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Oplichterij

De stussy site ziet er goed uit. Mijn kinderen vonden het een gaaf merk dus ik dacht; daar loopt vast de hele school mee. Had ik nu maar even hier gekeken..
Besteld, bevestiging ontvangen (die krijg je vanuit iets dat Sora heet), bestelling nooit ontvangen. Volgens hen is het geleverd. Wanneer je mailt krijg je geen antwoord of een leeg mailtje (!?) of een screenshot waar op staat delivered. Dat is dus een kerstcadeautje minder aan deze kant en de bankrekening gespekt aan die kant..

19. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

The stussy website automatically placed…

The stussy website automatically placed my order using my order history without letting me confirm the order or allowing me to enter any payment or shipment information. I tried to cancel the order immediately, but there is no actual customer support number other than chat or email which do not offer any service to cancel.

14. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pure oplichterij

Pure oplichterij! Meer geld van de rekening gegaan dan afgesproken. Nooit mijn bestelling ontvangen en ze antwoorden niet op mijn vraag in de mails.
Zeker niets bestellen!

14. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Non merita nemmeno una stella

Non merita nemmeno una stella. Maledetti loro truffatori. Hanno clonato il sito ufficiale e truffato chi sa quante persone. Mi hanno mandato perfino una email con la conferma del mio ordine, nr. tracciamento( in arrivo dalla Cina).visibile i primi giorni poi consegnato a Riccione e da lì tracce perse. Motivando che il corriere italiano ( Poste It. non da posizione ) Poi tutto sparito . Molto attenti e preparati per ingannare gli altri.

13. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Sarà truffa

Fatto ordine, arrivata mail con conferma ordine incomprensibile e tariffa sbagliata. Prelevato dalla carta più del dovuto servizio clienti inesistente non rispondono. Panico, spero per natale di non aver buttato 140 euro

10. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Frauduleus

Bestelling gedaan.
Betaling is van kredietkaart gegaan met verwijzing naar Bangkok. Geen reactie op verschillende mails! Doorgeven aan politie.
Site ziet er heel betrouwbaar uit maar is het niet!!

23. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin