Vi har benyttet os af Sminkepigerne igennem flere år til vores arrangementer i kirkerne i Sydhavn Sogn. Kæmpe succes! Dygtige, søde og rare sminkepiger, der leverer hver gang. Vh Stine, Sydhavn Sogn
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Vi har benyttet os af Sminkepigerne igennem flere år til vores arrangementer i kirkerne i Sydhavn Sogn. Kæmpe succes! Dygtige, søde og rare sminkepiger, der leverer hver gang. Vh Stine, Sydhavn Sogn
Yritys on vastannut
Vi havde en fantastisk ansigtsmaler ude til vores barnedåb. Hun var super sød, tålmodig og omhyggelig med både børn og voksne der skulle males. Det var en virkelig god oplevelse for alle, og alle var... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Har netop deltaget i et privat arrangement, hvor Bine fra sminkepigerne var booket til at male alle børnene. Min datter på 8 havde slået hovedet dagen før i skolen og var derfor ikke så udadven... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Vi havde fornøjelsen af at have besøg af Sminkepigerne.dk til vores påskeevent for personalet – og det var en kæmpe succes! Bine var utrolig dygtig og professionel. Hun havde forberedt designs, der pa... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Yrityksen kirjoittama
1705, København, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Vi har benyttet os af Sminkepigerne igennem flere år til vores arrangementer i kirkerne i Sydhavn Sogn. Kæmpe succes! Dygtige, søde og rare sminkepiger, der leverer hver gang.
Vh Stine, Sydhavn Sogn

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi havde en fantastisk ansigtsmaler ude til vores barnedåb. Hun var super sød, tålmodig og omhyggelig med både børn og voksne der skulle males. Det var en virkelig god oplevelse for alle, og alle var meget tilfredse med resultaterne. Selvom der var mange der skulle males, var køen aldrig lang og det gik ret hurtigt at blive malet. Det kan helt sikkert anbefales!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi havde fornøjelsen af at have besøg af Sminkepigerne.dk til vores påskeevent for personalet – og det var en kæmpe succes! Bine var utrolig dygtig og professionel. Hun havde forberedt designs, der passede perfekt til vores tema, og med få strøg tryllede hun hurtigt små kaniner, sommerfugle og løver frem blandt børnene. Hun var fantastisk med børnene, nem at arbejde sammen med og krævede ikke meget plads at sætte op. En varm og stor anbefaling herfra!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Jeg har ved flere lejligheder mødt Bine og sminkepigerne og har altid været meget glad og tilfreds 🤩 Ansigterne bliver smukt malet og der bliver taget tid til at lytte til hvert barns ønske. Kan kun anbefale dem på det varmeste👏

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
I was lucky enough to book Bine for 2 different projects in the last couple of months and she does an amazing job!
Happy to share with the world!
Highly inspirational, smart, insanely creative, with such style, grace and humility, pleasant and easy to talk to, beyond considerate to everyone‘s needs and wishes, authentic, zero judgmental when requests get a bid odd or complex and so so patient with indecisive creatures of all sizes.
What‘s not to like. Highly recommend SminkepigerneDK! Thank you for making us look good, spread joy & boost morale! 🥳💕🙏🏻

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Sminkepigerne var forbi Dansk Sygeplejeråds 1. maj-arrangement og skabte stor glæde blandt både børn og barnlige sjæle med deres flotte ansigtsmaling. Bine, som stod for malingen, var både blid og tydelig i sin tilgang – og det gjorde en stor forskel.
Det var særligt rørende at opleve, hvor vigtigt det var for hende at indgå i et gensidigt samtykke, hvor alle – uanset alder– var med på, hvad der skulle ske. Hun guidede nænsomt gennem processen og skabte både tryghed og nysgerrighed.
En stor tak for at skabe en oplevelse, hvor både neurotypiske og neurodivergente børn og voksne kunne føle sig set, hørt og inkluderet – og samtidig gå derfra med smukke farver og store smil!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi valgte at booke Sminkepigerne til vores arrangement, og det var en kæmpe succes! Maleren var utrolig hurtig og effektiv, men samtidig meget nærværende og god til at skabe tryghed for børnene selv med mange mennesker omkring. Alle børn blev malet med de flotteste designs, som holdt hele dagen. Børnene var ellevilde, og vi forældre var lige så begejstrede. Kan varmt anbefale Sminkepigerne!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Har netop deltaget i et privat arrangement, hvor Bine fra sminkepigerne var booket til at male alle børnene. Min datter på 8 havde slået hovedet dagen før i skolen og var derfor ikke så udadvendt, som hun plejer. Men hun glædede sig til at se hendes venner og blive malet sammen med dem. Hun stod og ventede i kø ca. 20 minutter og så hendes venner blive malet. Da det blev hendes tur, turde hun ikke sige, hvordan hun ville males. Jeg sagde det derfor for hende, men Bine talte nedladende til os begge “nå er det din mor, der vil have en blomst?” “Jeg maler kun børn, der selv kan sige, hvordan de vil males”, hvorefter hun sendte min datter bagerst i køen igen, så hun kunne forberede sig på at sige det selv.
Det var så nedværdigende og ekstremt upædagogisk. Min datters og dermed vores fest blev ødelagt af Bine. Hvor sjovt er det som 8 årig at være til fest, hvor man bliver udstillet på den måde af et voksent menneske og resten af aftenen skal se alle andres fint malede ansigter og blive mindet om, at man selv ikke var god nok til at blive malet - for hun ville selvfølgelig ikke bag i køen igen!
Bine bar selv solsikkesnor, da hun ankom - måske hun skal overveje at de hensyn, hun med den beder andre om at tage til hende, bør hun også udvise overfor andre. Min datter har ikke behov for en sådan snor (som jeg i øvrigt har kæmpe respekt for), men alle kan have behov for et særligt hensyn på en dag, hvor man ikke har det godt.
Ser vi Bine igen, kommer vi til at gå en lang bue udenom hende og kan bestemt ikke anbefale hende.
Desværre kommer vi nok til at skulle bruge noget krudt på at få vores datter til at have lyst til at blive ansigtsmalet igen.

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
very lovely experience. kids loved it

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Søde Bine og Gaia fra Sminkepigerne var et kæmpe hit i SlotsArkaderne shoppingcenter de 2 dage i efterårsferien, vi havde fornøjelsen af deres dygtige penselstrøg. Sikke en masse glade børn, der fik lavet smadderflotte ZOO-ansigter. Tusind tak! 🥰
- Nanna, eventansvarlig i SlotsArkaderne

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi har haft Bine fra Sminkepigerne ud til to arrangementer på Peder Lykke Centret, og vi har været ovenud tilfredse begge gange. Både børn, ældre og personale er blevet malet i ansigterne, Bine kan virkelig sit håndværk, og så har hun en fantastisk kontakt med mennesker - gamle som unge.
Vi glæder os allerede til at booke hende igen!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Det var min datters fødselsdag. Vi var 50 prs. som kunne blive malet, folk var noget skeptiske men til sidst hyggede alle sig og det blev en oplevelse min datter sent glemmer. Bine var fantastisk dygtig og erfaren, hun behandlede alle med respekt både store og små. Tusinde tak for nogle hyggelige timer.

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi havde besøg af sminkepigerne til et firma fastelavnsarrangement og Bine gjorde det super godt. Mange utrolig flotte malede børneansigter.
Nok ikke sidste gang vi kommer til at booke dem.

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Jeg har samarbejdet med Sminkepigerne til flere arrangementer såsom Bas Under Buen og 48 Timer Festival, og det har været en stor fornøjelse hver gang!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
”Vi havde fornøjelsen af at samarbejde med Sminkepigerne til et halloween event for en stor kunde. Alle deltagerne blev tilbudt fantastiske og uhyggelig ansigtsmaling på aftenen, og det var en stor succes! Tak for et godt og professionelt samarbejde.”
Sarah Holmslykke, partner Kiwibirds eventbureau

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Vi brugte Sminkepigerne til Magiske Dage Odense, og ansigtsmalingerne var så flotte! Stor anbefaling herfra.

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Always a great job - really experienced and super nice people ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Sminkepigerne burde blive et fast indslag alle steder i det private og offentlige rum, hvor vi trænger til et løft, noget glæde, et smil. Det må der være penge til. De er simpelthen livsbekræftende!

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Den 25-05-2022 kl. 16:21 skrev Poul Genefke Thye:
> Ud over at være et sødt og venligt menneske er Bine en rigtig dygtig og kreativ ansigtsmaler.
>
> Bine vil være en gevinst for enhver børnefødselsdag!
>
> Poul Genefke Thye

Vastaus yritykseltä SminkepigerneDK
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.