Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

After I wrote a review over 2 wks ago, I thought I'd give them the benefit of the doubt. But no. No product has arrived. So emailed them again as they haven't got a legitimate phone number, demanding... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Wow absolutely love my smartshavy its so compact in its little pouch handy when you go on holiday it just glides over your skin theses no nikes or cuts really smooth shave. Didn't have any problem cha... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely horrific 😢 seems a scam nasty device hurts gave me rashes deffinatly not pain free did receive full refund luckily please don't be fooled buy this :( and all the high videos I'm tiktok fam... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Doesn't even deserve 1 star!!!! Absolutely awful product, cheap and nasty, doesn't remove hair! Applicator head is cheap and flimsy, it broke and fell apart after 2 uses, I emailed the so called compa... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kauneus- ja terveysmyymälä

Yrityksen kirjoittama

SmartShavy London The perfect shaver for women. With its innovative sensa-light technology, it turns on at the contact of the skin. Smartshavy is small and compact making it the perfect little shaver to carry around with you. It glides across your skin painlessly shaving the hairs off in the process.


Yhteystiedot

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

502 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,2

Kaikki arvostelut

(502)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

simple to use and easily transportable

I was pleasantly surprised to be impressed with the Smartshavy. I charged it immediately I received it via USB. I then used it for my underarms and it worked beautifully. 2 weeks later and no regrowth.

28. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hello Mary, Thank you for your positive experience with the Smartshave. We value your feedback and we are delighted that the product has worked well for you. Smartshavy reduces hair growth using a micro-oscillation technology to gently remove unwanted hair on the skin surface.

Saanut 1/5 tähteä

Omg what a piece of crap

Omg what a piece of crap. It worked for a few minutes, after charging and setting up appropriately the crapped itself. When it did actually work for a few minutes it didn't even remove the hair. Waste of money.

As for the response below that they rarely have any bad feedback on their product. Just keep reading the reviews. They are in denial if they think this is a good product.

1. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Moo. I'm sorry to hear that you had a negative experience with the product. It's disappointing when you do not get the desired results with your purchase. It's a rare case that SmartShavy is not up to the customer's expectations. We are trying to provide our customers with the best experience with our product, but unfortunately, in your case, we are not up to the mark because of some unknown reasons. But you don't have to worry at all; we have already processed the refund from our end. We have also sent you a confirmation email regarding the refund. You can expect to receive your refund soon once it is processed by PayPal. Once again, we apologize for letting you down.

Saanut 1/5 tähteä

If I could give it zero stars I would

If I could give it zero stars I would. My experience seems to mirror most on here.
AVOID, AVOID AVOID!!!!
paid just under £60, the delivery took ages to arrive and the £20 mystery gift is still just that...a mystery!! Whoever replies, did so at first to tell me that they had sent a new gift express delivery, which has still never arrived. Attempting to refund part of my payment is proving hardwork scam company, do not order from them

9. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Emma, I am sorry for the inconvenience caused. Please note that, as per checking the details, your order is already delivered. We shipped your order on time from our side. There are sometimes delays in the order caused by the courier company, and we are really sorry for that. We are trying our best to ensure this does not happen. Your order contained a mystery gift as well, which was delivered to you, and we are hoping that you really liked your gift. We take customer satisfaction very seriously; we would never do anything to make our customers unhappy. Kindly contact us at contact@smartshavy.com if you face any issues regarding your order. We will definitely resolve your issue. Thank you for your understanding.

Saanut 5/5 tähteä

Wonderful little device

Wonderful little device ! Very happy with it and the service

29. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hello Sonya, We truly appreciate your kind words and are delighted that our device and service have met your expectations. We appreciate you taking the time to provide us with your valuable feedback.

Saanut 1/5 tähteä

Just received my replacement as first…

Just received my replacement as first one didn’t work
It is absolutely rubbish and don’t believe their replies. What we all want is a refund which is never going to happen
Fake company
Fake company telephone number
Please do not order from them

26. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Carole, 

I'm sorry to hear that you had a negative experience with the product. It's disappointing when you do not get the desired results with your purchase. It's a rare case that SmartShavy is not up to the customer's expectations. We are trying to provide our customers with the best experience with our product, but unfortunately, in your case, we are not up to the mark because of some unknown reasons. I have checked with our customer support department and can confirm that your replacement was already sent to you, and we did not receive an email from you regarding a refund or issue with the replacement Smartshavy. But you don't have to worry at all; we suggest you reach out to us at our dedicated customer support with your order number to get your replacement or refund done.

Saanut 1/5 tähteä

Waste of money

Waste of money , didn’t work and when you email them they try and fob you of with it was damaged in transit and they will send new heads
Quick enough to reply to emails until you ask for your money back and state that’s what it says on the site when you order
I repeat A WASTE OF MONEY

6. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Michelle, I am really sorry for your bad experience. We take customer satisfaction very seriously, but as per the video you sent us, we could see the head was damaged in transit. Your Smartshavy was absolutely fine, which is why we offered you a replacement for your damaged heads, and we are working hard to ensure this never happens. You are requested to kindly respond back to our recent email sent to you so that we can resolve this issue. Your understanding is highly appreciated. You are our valuable customer, and we will make every effort to make you satisfied.

Saanut 1/5 tähteä

Definition of S***

The worst company ever. The definition of s***. Dropped the customer server vice team a email after trying all the heads and even followed the instructions laid out, and they still didn't help. Sent a video showing what my problem was and from there stopped all communications.

28. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Pancakes, I am really sorry for your bad experience. Please note that we are a legitimate and reputable business, and we make sure to maintain the highest standards of quality, integrity, and customer service and product. We take customer satisfaction very seriously. In very rare cases, the item gets damaged in shipment, and we are working hard to ensure this never happens. Unfortunately, I am unable to find your order or the email sent to us. You are requested to kindly send us an email at contact@smartshavy.com. I will provide you with the best possible solution. Your understanding will be highly appreciated.

Saanut 3/5 tähteä

No More Expensive Salon Visits

Smartshavy has saved me from expensive salon visits. I'm a fan.

10. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Ryan, Thank you for your review! We are glad to hear that Smartshavy has been a helpful resource for you. If you need any assistance with our products or services, please don't hesitate to reach out to us. We are really thankful for your valuable feedback.

Saanut 3/5 tähteä

Quick and Precise

Smartshavy is quick and precise – perfect for busy mornings.

26. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Cameron, We strive to provide convenience and are delighted that you noticed it in your experience with us. Thanks for your kind words! We really appreciate your valuable feedback.

Saanut 3/5 tähteä

Quick and Efficient

Smartshavy does the job fast and efficiently. No more wasting time on hair removal.

9. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Zak, It's great that you have found our product efficient and helpful in reducing the time spent on hair removal. We are glad to hear that Smartshavy has been a helpful resource for you. Thanks for your kind words.

Saanut 3/5 tähteä

Quick and Efficient

Smartshavy does the job fast and efficiently. No more wasting time on hair removal.

18. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Sebastian, Thank you for your review, we are delighted that you find Smartshavy fast and efficient. We strive to provide excellent services so that customers like you can have a hassle-free experience. We really appreciate your valuable feedback.

Saanut 1/5 tähteä

ONE STAR TOO MANY!!

Gutted I even have to give this company a star - absolute rubbish product - doesn’t provide the shave it claims- have tried both heads and have tried them at various stages of hair growth and may as well not have bothered as I’m left with the same hair I started with!
Appalling customer service - just dealt with by email table tennis and still not resolved. I believe they have no intention of honouring their 30day guarantee!
PLEASE PLEASE do not buy!

UPDATE 1/11/23
Ridiculous company rather than give me refund sent another shaver out (just in case the original had got broken in transit despite me saying it was working just not like they claim it will ) - lo & behold new shaver still doesn’t work to its advertising and to add insult to injury sliced my thumb changing heads this time as the arrow on the back and ease to change heads is also complete rot!!
Emailed again today and suggested perhaps they knew what a piece of tut their product was as they were willing for me to have £49:98 worth of product rather than just refunding me the £24:99 under their 30day guarantee.
Have had an email without need for video evidence this time saying they will agree a refund - shall wait with bated breath!

18. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Cheryl,

I'm sorry to hear that you had a negative experience with the product. It's disappointing when you do not get the desired results with your purchase. It's a rare case that SmartShavy is not up to the customer's expectations. We are trying to provide our customers with the best experience with our product, but unfortunately, in your case, we are not up to the mark because of some unknown reasons. But you don't have to worry at all; I have checked with our customer support team and confirmed that they are already in touch with you to resolve this issue. I also request you reach out to us at our dedicated customer support via contact@smartshavy.com to get your replacement or refund done. Your cooperation in resolving this matter will be highly appreciated.

Saanut 5/5 tähteä

Amazing , with psoriasis !

I saw this shaver on Facebook and gave it a try. I have psoriasis and it has always been difficult to find a product to shave my legs !
On first use of this shaver I am very impressed ! It shaved the hair without cutting any raised skin areas !
The fact that it is rechargeable is a bonus and so compact I can easily just pop it in my bag if I need to go anywhere.
Very impressed overall, thank you xx

18. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Carole, We are delighted to hear you are enjoying the product. Thank you for the kind review! We're pleased to have made shaving easier for you and that you appreciate the convenience of a rechargeable shaver. A big ‘thank you’ from us here at Smartshavy! Your honest review was fantastic, and we really appreciate it.

Saanut 1/5 tähteä

item does not work- fell apart when I…

item does not work- fell apart when I took it out. Emailed the company a week ago with no response. Not impressed- waste of money. No customer service from I have personally experienced.

18. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Josie, 

I'm sorry to hear that you had a negative experience with the product. It's disappointing when you do not get the desired results with your purchase. It's a rare case that SmartShavy is not up to the customer's expectations. We are trying to provide our customers with the best experience with our product, but unfortunately, in your case, we are not up to the mark because of some unknown reasons. But you don't have to worry at all; our dedicated customer support team has already gotten back to you via email. We do apologize for the inconvenience. If you still need any assistance, please feel free to reach out to us at contact@smartshavy.com. 

Saanut 5/5 tähteä

A Confidence Booste

Smartshavy has boosted my confidence. I feel great about my skin now.

5. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Riley, Thank you for your wonderful reviews. It really gives us a boost when customers like you appreciate our wonderful product. We are glad our product is able to boost your confidence and help you with your skin as well. We appreciate you taking your time to provide us with this amazing feedback.

Saanut 1/5 tähteä

Terrible service smart shaver

I ordered 2 shavers, the first shaver didn’t work, sent a email asking for a refund and saying I would send the items back as I didn’t want to give the other one as a present as it’s rubbish . I received a email from Alicia who asked me to send a short video. Told me I had it on wrong, I emailed back saying do you think I am a idiot and don’t know when a item isn’t working and not fit for purpose . Again I asked for a refund. Again the request was ignored and said a replsymrnt would be sent out. I recieved 3 blades no shaver. Again I emailed asking for a refund and again was ignored and asked to send a video again . I am really frustrated with this company . I just want my refund which I’m entitled too

16. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Jackie, I am really sorry for the inconvenience caused. Please note that, as per checking the details, the heads were damaged during transit, which is why we went ahead and sent you a replacement order of 3 heads. According to our company's policy, photos or a shot of the affected item are mandatory so that we can assess the issue with the product and provide you with the best possible solution. It is for the customer's own good. We are a legitimate and reputable business, and we make sure to maintain the highest standards of quality, integrity, and customer service and product. We take customer satisfaction very seriously. We have responded to your last email and are waiting for your response. If you are still facing any issues, kindly contact us at contact@smartshavy.com, and we will provide you with the best possible resolution. I will be on the lookout for your response to our last email.

Saanut 3/5 tähteä

Goodbye, Razor Cuts: With Smartshavy

I've bid farewell to annoying razor cuts and nicks.

4. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Louis, We are very pleased that you have been able to bid farewell to razor cuts and nicks! We're glad to hear that Smartshavy is meeting your expectations. Customers like you are an asset to our company, and we will try our best to make your experience even better.

Saanut 4/5 tähteä

This is the best sensitive area shaver

This is the best sensitive area shaver
The foil head for short hair doesn’t seem to work too well but the other head is really good and does the job in no time

Update… Thank you for you response I look forward to your reply explaining how to use the razor with the foil head and my free smartshavy as promised

1. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hey Wendy, Thank you for your valuable review. Please note that the Smartshavy is designed for a close and smooth shave. The inefficiency of the product may be linked to the wrong usage, which is why I have sent you an email and attached the user manual with it. You are advised to follow the steps, and you will see the drastic change in the microfoil head. Please contact us at contact@smartshavy.com if you have any queries. We are always here to help you.

Saanut 1/5 tähteä

Order 13428 Smartshavy

hi
I ordered one of these last year for part of my wife’s Christmas and still waiting on it arriving
they have the audacity to send me emails to rate there service
Received this morning 17/10/2023
about a year of waiting 🤷‍♂️

16. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Dave, 

We do apologize for the inconvenience and can completely understand how frustrating this situation can be. As per the tracking details, your replacement order has already been delivered to the shipping address that you provided to our dedicated customer support team. Here is your tracking number: H01RYA0012730066. I have also checked with our customer support team, and they have already replied to your email and informed you that the order has been delivered already. Please feel free to reach out to our customer support team again if you need any assistance in the future. Once again, we do apologize for the inconvenience caused. 

Saanut 1/5 tähteä

Avoid!

Avoid!

Was sent a faulty shaver. Emailed within the 30 day guarantee they advertise on there website (which is clearly not true) a few emails back and forth with Ava about a refund, even sent a video of the faulty shaver. Now my emails are being ignored. I then read more reviews of similar situations with other people.

You are scamming people if you do not honour people's rights by giving the refund they are entitled to. You cannot advertise this on your website then deny people.

I wrote a review last week which they responded to apologizing and stating a new shaver has been sent out (not a refund) an I emailed this week to follow up and have been ignored. 3 emails ignored now....

I do not want another shaver I want my refund which I am entitled to.......

30. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Smartshavy-logo

Vastaus yritykseltä Smartshavy

Hi Caitlin. I'm sorry to hear that you had a negative experience with the product. It's disappointing when you do not get the desired results with your purchase. It's a rare case that SmartShavy is not up to the customer's expectations. We are trying to provide our customers with the best experience with our product, but unfortunately, in your case, we are not up to the mark because of some unknown reasons. But you don't have to worry at all; we have already processed the refund from our end. We have also sent you a confirmation email regarding the refund. You can expect to receive your refund soon once it is processed by PayPal. Once again, we apologize for letting you down.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin