Shirtsinstyle Arvostelua 

186
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

This company is a COMPLETE AND TOTAL SCAM! They are lying to all of us about the quality of their products. They are cheap, poor quality knock-offs of Real company licensed products. This company is... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Been like 2 and a half week since I ordered a coat off these “people” Shop app still says order placed and havent even received a tracking number please dont buy anything from here i also seen r... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Funds deducted immediately. No communication. No confirmation of purchase, no shipping details or confirmation, no tracking number. I got my bank to do a refund because the sweater was over $50. I ord... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Worst online ordering experience ever. Took a month to receive and then when the order arrived it contained the wrong color and size. Very cheap quality also. Customer service is nonexistent. Third... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,3

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

186 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,3

Kaikki arvostelut

(186)

39 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

This company's products are cheap knockoffs...

Do not buy products from this company...They advertised Ralph Lauren products...but then send a cheap knockoff instead...
When you try to return the product and ask for a return label (and let's be clear their website says they will provide a return label within 30 days)... They didn't provide a return label... They said I had to send the product back on my dime.. come to find out this company is located in China!! The cost to send something back to China is astronomical... And they will fight you not to refund your money.... Not to mention, Bank of America stood behind this scam company... So it 'll be a long time before I use Bank of America again!! This is a scam company - do not do business with them...

25. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I ordered a HEATED battery jacket

I ordered a HEATED battery jacket. There was no mention of it not containing a battery by their own admission.. I demanded a refund. They said I could get a battery. Then they said they would give me 5% off. I have demand again a full refund.

13. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do not do business with them it’s a…

Do not do business with them it’s a farce. Order two shirts advertised as basic linen showing a nice shirt with color matched buttons and saying it shipped from the US. Well no such thing shipped from China took more than 6 weeks. Shirts are so cheap I would be afraid to wash them they will fall apart, no tags to say what they are made of or care, buttons are the cheapest white plastic. They are not linen that’s for sure , really never felt material like before, it’s not comfortable! So reported as a scam don’t waste money or time.

26. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Awful company!!?

My husband ordered 3 shirts, took at least a month for them to arrive. All very undersized. Ask about return. Sent me an address in China. I took shirts to USPS. They told me it was a bogus address and would probably cost me over $100 to ship. The return address on my package was NY. If they can’t do business correctly in the USA they shouldn’t be allowed to. Totally bogus!!! Buyer beware!!!

10. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Shirtsinstyle site needs to be brought…

Shirtsinstyle site needs to be brought down in order to save others because not everyone reads review before placing an order.

These guys are fraudsters, I ordered 5 shirts before reading all these negative reviews, 4 inferior shirts were shipped to me that can't even size 8 years old.

How can one report this site, because these guys are affecting lives negatively, $158 was debited from my account and I got nothing from it.

30. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

VERY DISSATISFIED

Thank you for getting in touch with us. We sincerely apologize for any disappointment you have experienced with your recent purchase.

To proceed with the refund, we kindly request you return the item to the address provided below. Please ensure that the item remains intact in its original packaging, including all accessories, if any were included.



Once you have shipped the item back, please notify us via email with the tracking number. This tracking number is essential to facilitate the refund process. Please be aware that we cannot issue any refund without a return tracking number or a photo/screenshot of the receipt from the post office.

Once the returned package is delivered to our warehouse and the item's condition is inspected, we will initiate the refund promptly.

We would like to remind you that shipping fees for the return and the original shipping fees are non-refundable.

When sending the return shipment, please avoid declaring a very high value, as we do not accept freight collect shipments, and any customs fees incurred will not be our responsibility.

Alternatively, if you reconsider your decision, the options we provided in our previous email are still available to you.

We truly value your support and are genuinely grateful for your patronage. Your satisfaction is our top priority, and we remain committed to providing the best service possible. Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding.
We would like to inform you that while our headquarters is based in the US/CA, we have recently relocated our shipping warehouse and returns department to our office in China. We understand that this change may result in higher shipping costs for returns, and we apologize for any inconvenience caused.

Unfortunately, at this time, we are unable to provide a prepaid return label for your return shipment. We understand that this may be disappointing, and we apologize for any inconvenience this may cause. Please note that the shipping cost or any additional fees for the return will be shouldered by the customer.

However, we'd like to offer you 15% partial refund credited to your original payment method or the 25% gift card amounting to the amount of the item to keep the product. We are committed to accommodating your preference and ensuring your satisfaction.
Thank you for contacting us regarding the sizing issue with the product you received. We apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience as we work towards resolving this matter.

To assist you further and address this matter promptly, we kindly request the following information and assistance:

1. Can you please confirm the shirts with issues
2. Could you please provide us with a photo showing the packing label and the product with the size tag clearly visible?

Additionally, if possible, it would be helpful if you could use a measuring tape or ruler to provide us with the dimensions of the product in terms of width and length.

Once we have this information, we can explore available options to resolve the issue. This may include exchanging the item for the correct size, providing a partial refund or store credit, or offering alternative suggestions based on your preferences. Rest assured, we are committed to finding a favorable resolution for you.

Please note that we have an iron-clad 30-day warranty for all our products which takes effect on the date your order is delivered.

We appreciate your understanding and cooperation throughout this process. If you have any additional questions or concerns, please do not hesitate to let us know. Our dedicated customer service team is here to assist you every step of the way.

Thank you for bringing this issue to our attention. We look forward to receiving the requested information so that we can work toward a satisfactory resolution.

My problem was with the returns, I ordered 7 shirts 3 fit, one was very small, the other 3 were tight under the arms, but their return policy was like going through a mine field. If you should order, better order a size up and hope that it fits ok. I just wanted them to be professional, because I liked the shirts and wanted to buy more and had they resolved this issue better I would be buying more items from them, their solutions were very bad for me.

3. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Gave a 1 because 0 is not an option

Gave a 1 because 0 is not an option. Shirts I got were all undersized. Company said shirts would have to be shipped back to China so return and refund were not options. They offered 15% of next order. Why would I want to order more undersized shirts, especially if I have to pay for them? Very bad customer service consisting of robo scripted emails. I highly recommend not ordering from this company.

1. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Buyer beware

I ordered a large shirt which was way to small and it took 2 weeks to arrive. In order to return it to China, you have to pay the shipping. I would highly recommend NOT buying from this company.

24. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

False advertising

The items received were not as shown in the advertising photographs. I have emailed this company four times to express my disappointment, and request a refund. Other than an automated standard reply acknowledging my first email, they have not taken any action whatsoever by completely ignoring me. I would further add that the pricing shown on their website purported to be in New Zealand dollars, yet the payment taken from my account was in US dollars, a significant uplift. I believe this company to be inherently dishonest!

29. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Negative STARS....

This company only shipped after I disputed the charge with the CC company. Then I received the shirts and they were very small. Tried to return, and got an address in CHINA to return to. Shipping through USPS was over $30. I would never deal with this unethecial company unless you just need to get RIPPED OFF!!!!!!!!!

15. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

RIP OFF

I ordered Judy Blue Jeans and what I did get came straight from China and we're not Judy Blue they were cheap and then I could not return. You do not get what you wanted

17. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Don’t shop with this company

Don’t shop with this company! Not reliable they take forever to send your item then when you try to return it due to the fact that it IS NOT the item you ordered they give the customer the run around using everything possible so you can’t return the item

21. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DON'T ORDER FROM THIS COMPAY!

This co. Is a total scam. Ordered a pair of Judy Blues Jean's paid $48.94 and got a pair of Jean's that the threads on the Jean's where not even cut on the seams that is how fast they are shipping this .50 cents piece of material to people...please save your money and the trouble of trying to get it back...DON'T ORDER FROM THIS COMPAY!

16. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

A complete mistake dealing with these…

A complete mistake dealing with these thieves. Avoid! The craftmanship is poor and the size is completely wrong. Labeled XL but is like a Medium. Return policy is that it must be returned to China which costs more than the shirt. I am notifying the Attorney General.

21. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Complete scam and false advertising

Complete scam and false advertising. I bought a heated hoodie from here for my girlfriend, and it didn't list on the website that you'd need a separate battery pack to power it. Completely misleading and false advertising. They then offered a measly 20% refund instead of acknowledging I'd been shorted what the product needed to even work. STEER CLEAR STICK TO AMAZON OR OTHER OPTIONS

11. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Bought what I thought were Judy Blue…

Bought what I thought were Judy Blue blue jeans, I received FAKE JEANS that must be off of TEMU or some other FAKE CHINA SITE. I have tried calling but their phone is DISCONNECTED (go figure). I have been trying to get my money back from Pay Pal as this is how I paid for them. Still in review!!!

26. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin