Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I bought Iso Whey Zero 2.2 KG and they shipped me the 1.8Kg package. Selling different items on their website. Be very careful with this shop. They told me they did not update the website on time, and... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Fijne webshop, met de merken welke ik graag gebruik voor het sporten. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima en bij de bestelling worden altijd meerdere samples meegestuurd. Wat nog fijn zou zijn, i... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Een top bedrijf met kwalitatief goede én lekkere producten. Ook zit er altijd iets extra’s in de doos. Nu was het een klein potje proteïne pannenkoeken. Ik ben helemaal fan geworden!

Saanut 1/5 tähteä

It’s now three weeks that I am awaiting my whey protein that was supposed to be sent ! Was suppose to lick it up at PostNL pick up point . Due to the amazing professionalism of Q-muscl... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Vitamiinit ja lisäravinteet
  2. Urheiluravintokauppa

Yrityksen kirjoittama

Bij Q-Muscle verkopen we sportsupplementen van een hoge kwaliteit. Wij vinden het belangrijk dat iedereen op zijn eigen manier zijn of haar doel kan bereiken en willen daar graag bij helpen door de juiste supplementen aan te bieden.


Yhteystiedot

2,8

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

26 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

I bought Iso Whey Zero 2.2 KG and they…

I bought Iso Whey Zero 2.2 KG and they shipped me the 1.8Kg package. Selling different items on their website. Be very careful with this shop. They told me they did not update the website on time, and no refund option was available to me. I will never buy from them again.

22. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

We are very sorry to hear that you were disappointed with your experience.

You are absolutely right that the product page still showed the 2.27 kg version at the time of your order. Unfortunately, BioTechUSA had only recently changed this product to the new 1.8 kg packaging while keeping the retail price unchanged, and we did not update our website in time. We sincerely apologize for this mistake and understand the confusion and frustration it caused.

As explained in our communication, the manufacturer no longer supplies the 2.27 kg version and the product you received is the direct replacement currently sold at the same market price. While we understand your disappointment, this is why we were unfortunately unable to offer a refund for a price difference.

We appreciate your feedback, have corrected the product information, and will use this to improve our processes going forward.

Saanut 1/5 tähteä

Brother serious not professional - disastrous customer service

It’s now three weeks that I am awaiting my whey protein that was supposed to be sent ! Was suppose to lick it up at PostNL pick up point .

Due to the amazing professionalism of Q-muscle but since this pick up place is closed for many days it was not delivered and sent back . I have called many times the company and PostNL each giving different info .
They received my proteins back last Friday for the second time , we are Thursday and it has still not been sent out .
I asked for an instant money refund!
And of course no news !

This company is neither professional nor serious .
When I write in English they reply in Dutch as if it’s a world language ! That lousy they are .
For those 5€ saved , I rather buy my stuff in a regular shop rather from them .

I strongly encourage people to buy elsewhere! I am sure I am not the only one not their clients that paid and receives nothing but excuses ?

17. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

Dear Mattia,

We’re sorry to hear that you feel this way. We understand how frustrating delivery issues can be, and we have done everything within our power to resolve this quickly and transparently.

For clarity: we received your parcel back from PostNL for the first time last Friday and shipped it back to you the same day. On Monday, PostNL again attempted delivery at your address. After this second failed attempt, we immediately contacted PostNL ourselves. According to their explanation, a sorting error led to your address being incorrectly interpreted, which caused the package to be returned twice. This issue was entirely outside our control.

When you informed us that you wanted a refund if the parcel didn’t arrive by Wednesday, we honestly let you know that we couldn’t guarantee delivery by then. We offered to either resend the package or issue a full refund, depending on your preference. Once you confirmed you wanted the refund, we processed it immediately. As mentioned, it may take 1–2 business days to appear in your account depending on your bank. Again, something we cannot influence.

Throughout this entire situation, we’ve stayed in contact with you, explained what was happening, and acted quickly. We regret that this experience did not meet your expectations, but we stand by the fact that we’ve done everything we could, professionally and with care.

At Q-Muscle, we always strive to help our customers as best we can. Unfortunately, there are rare cases where external issues cause delays. In such cases, we take responsibility for follow-up and aim to resolve things fairly and quickly, just as we’ve done here.

Kind regards,
Q-Muscle Customer Service

Saanut 5/5 tähteä

Overzichtelijke en duidelijke…

Overzichtelijke en duidelijke webshop,en niets te duur. Producten waren snel geleverd met wat extra's erbij. Ben ook zeer tevreden over de producten. Deze webshop is absoluut een blijvertje.

3. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Zeer goede webwinkel

Zeer goede webwinkel, producten zijn goed en scherp geprijsd. Snel verstuurd en ze luisteren en denken mee met de klant. Ik ben super tevreden en zal zeker nog een bestelling plaatsen. Bedankt Q-Muscle

25. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

Beste Jeff,

Wat een ontzettend mooi compliment! We zijn heel blij te horen dat je ons waardeert 😊 Veel plezier met je supplementen en graag tot de volgende keer!

Met sportieve groet,
Q-Muscle

Saanut 5/5 tähteä

Top bedrijf

Fijn Bedrijf, en altijd goed advies.
Vriendelijk!
Producten zijn top.
Snelle levering, en altijd iets leuks en extra's in de doos.

5. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

Beste Diana,

Wat leuk om te horen dat onze dienstverlening en producten je goed bevallen. We zien je graag de volgende keer weer terug! Nog veel plezier met je bestelling en een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Q-Muscle

Saanut 4/5 tähteä

Fijne webshop

Fijne webshop, met de merken welke ik graag gebruik voor het sporten. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima en bij de bestelling worden altijd meerdere samples meegestuurd.
Wat nog fijn zou zijn, is als je kan zien/aangeven wanneer jouw bestelling thuiskomt bij het winkelmandje

1. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

Beste Maarten,

Bedankt voor het schrijven van een review. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening.
Je feedback over de dag van bezorging gaan we meenemen voor in de toekomst. Voor nu is dit helaas (nog) niet mogelijk.

We wensen je nog een erg prettige dag toe!

Met vriendelijke groet,
Q-Muscle

Saanut 5/5 tähteä

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering, goede prijs en super leuk dat ik als verrassing een hele gave ( toevallig mijn favoriete kleur) Shake beker kreeg en nog twee sample

1. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Q Muscle-logo

Vastaus yritykseltä Q Muscle

Beste Rian,

Wat een leuke review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent en zien je graag nog eens terug.

Met vriendelijke groet,
Q-Muscle

Saanut 5/5 tähteä

Goede prijzen

Goede prijzen, snelle levering en zelfs extra wat proefsachetts en leuke shake beker van het merk van de bestelde artikelen.

19. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Top producten

Top producten! Goede kwaliteit, snelle levering. Bij de bestelling zaten allerlei gratis samples. Zeker een aanrader!

2. maaliskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Super tevreden

Super tevreden! Heel tof bedrijf! 💪 Een goed advies en nette prijzen! Ik heb nog gratis extra’s gekregen! Zeker een aanrader!👍

27. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Tevreden!

Vanavond eerste bestelling afgehaald. Erg tevreden, benieuwd naar alle producten

6. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Een top bedrijf met kwalitatief goede…

Een top bedrijf met kwalitatief goede én lekkere producten. Ook zit er altijd iets extra’s in de doos. Nu was het een klein potje proteïne pannenkoeken. Ik ben helemaal fan geworden!

29. lokakuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great service

I bought some protein powder on this site. I was surprised by how fast it arrived and the free samples i got with it. They even gave me a free shaker for the protein. Definitely recommend them. Always using this site from now on!

1. syyskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Snelle levering altijd goed

Snelle levering na bestelling en top kwaliteit product. En een shakebeker cadeau! Deze shake van Scitec motiveert me nog meer te gaan sporten.

19. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Top!

Mijn bestelling was snel binnen. En ik kreeg nog extra dingen bij mijn bestelling opgestuurd.

4. toukokuuta 2021

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin