Pinnacle Moving and Storage 

Kiitos kiinnostuksestasi Trustpilotia kohtaan. Valitettavasti arvostelun jättäminen täällä ei ole enää mahdollista, sillä yrityksen verkkosivut eivät ole enää käytössä. Jos haluat lisätietoja, ota meihin yhteyttä.

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I wish to support the negative reviews, since they speak volumes. I was fooled by thier excellent market jargons,but recievedthe full blow of being scammed. Booking was made on the 1st June and date... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

So absolutely unprofessional. Adam got sarcastic and rude with me when I told him we were going another route. He’ll tell you my review is fake and paid for because they can’t admit to their crap revi... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

These guys were great; they took great care with all of our items and put them in the rooms we wanted them in once they arrived at our new home. They were all super nice and professional and I would h... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Gave them "$899" deposit. The man who took the deposit has a disconnected phone number. His email address does not work. No phone numbers on the wedsite work. "561 600 1439" unavailable. "888 31... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Muutto- ja säilytyspalvelu

Yrityksen kirjoittama

Here at Pinnacle Moving & Storage, we're devoted to providing quality alternatives. We have got strong business worth, and we're going to stay professional and respectful.We think that if you're hiring movers, it's important to feel confident about your choice. This is exactly why we value customer support so tremendously and why we do our best to make sure your satisfaction.If you're ready to book your move, we would really like to provide you with a free quote. Please contact us under or give us a call, and let us help you with your move today!


Yhteystiedot

Kaikki arvostelut

(30)

1 arvostelu kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Scam company

Pretty sure all the good reviews on here are fake. The company quoted me 5000 dollars to move and then contracted a trucking company and charged me 9500 once they picked all of my stuff up. Once all of my stuff was loaded I was told it would be 10 days to move it across country, it has now been 33 as of this review and they will not answer my calls or reply to emails.

17. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Stay away from this company

Let me start off by saying that the movers did a great job both picking up and delivering to the new place.

discuss the real issue here. My initial contact with this company was a person named Kenny, who was nice enough. He told me the price after told him the items that would need to be picked up and to be delivered to the neW address. It was reasonable and he told me upfront (or so thought) about the fact that would not have to worry about extra fees with my items being moved to a third floor apartment. I also had an issue when the movers arrived to pickup my stuf...I told Kenny the items that had and did no mince words. said had a mid size fridge, not large, not mini but a mid size fridge. I also told him have have a huge entertainment center (2 piece set) and stressed that it is a pretty big set. The day came for the movers...they looked at the list and apparently the items Kenny. He put in the details as a mini fridge and a standard entertainment center so they had to add on to the total cost because those items were not on the list as described. On top of that, the local movers in the state I moved to stated would need to pay an additional 150 dollars because my new apartment is located on the third floor. I was told that this would not be the case but apparently that is the case. I would not recommend them I will never use them again as felt Kenny did a poor job telling me this all upfront and also adding in the incorrect items which he assured me would not be an issue. I give it two stars only because the movers wrapped the items and took great care to get them on the truck.

12. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

WHAT A JOKE!

WHAT A JOKE!
I booked moving help and no called back to verify few days before moving day. My Visa was charged and then 2 weeks later it disappeared off the Visa bill.
It was very strange but after reading all the other reviews I realized I too have been scammed.
Don't fall for it as everyone else has!!

16. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Pinnacle Moving and Storage-logo

Vastaus yritykseltä Pinnacle Moving and Storage

Not sure if this is a real review, but if a charge “disappears” that would mean a refund was issued. If you feel as though that is inaccurate please feel free to call client care to resolve your issue.

Saanut 1/5 tähteä

SCAMMERS!!

SCAMMERS!!! Do not use this company! All the 5 star reviews are fake, made by the so called moving company. They gave me a $1,950 quote to move my son’s one bedroom apartment from El Paso to Birmingham. I gave them a list of things he had and also added more items then he actually had so that there’s no problem when the movers came to pick up the stuff. When the mover showed up 3 days later than scheduled he said it’s going to cost $4,500 because the furniture is too big. This was a complete lie. I told them my son is at college with very basic furniture that is not even worth $1500.00 and there was no way I was going to pay them $4,500.00. I ended up loosing $550.00 deposit. Again, do not listen to the 5 star reviews, they are created by the company. They will find ways to increase the price and if you say no, they will happily take your deposit.

12. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Complete Fraud.

I wish to support the negative reviews, since they speak volumes. I was fooled by thier excellent market jargons,but recievedthe full blow of being scammed.
Booking was made on the 1st June and date was given to have pickup 10th June with all assurance ofdrivers calling day before. All phones went to voicemail,no driver called and I am stranded with my cargo and a disgruntled landlord and additional hotel fees from cancellation.
This is complete fraud.

11. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Pinnacle Moving and Storage-logo

Vastaus yritykseltä Pinnacle Moving and Storage

We are sorry you’re having a bad experience, however, Pinnacle Moving and Storage made attempts to resolve your situation all of which were rejected. Please contact customer service tomorrow for a full refund…Thank You Client Care

Saanut 1/5 tähteä

Nightmare continues!

4. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Pinnacle Moving and Storage-logo

Vastaus yritykseltä Pinnacle Moving and Storage

We are sorry you experienced a bad experience with your moving company. However, after reviewing our records it seems as though you were never a customer of Pinnacle Moving and Storage LLC. We suggest you review your contract more thoroughly too see if you have the correct company. If you still feel as though you are correct please contact our customer service department so we can try and resolve the issue if any. Thank You and god bless.

Saanut 1/5 tähteä

Total scam

Total scam! Bait and switch even with a contract then won't answer their phone or call back.
Act like they have a truck and broker it out to another, in on the scam.
Don't do business with anyone over the phone or who doesn't come to your home to walk through your belongings the day before.
Advice from our sherriffs dept.
These guys had a contract then sent another companies truck to bilk us and threaten our out of state move, demanding 7500 and 10,000 total, on a Friday evening when they were supposed to show up at 10am.
We had a cashiers check made out for them but they never even mentioned it but it was made out to Pinnacle anyway.
We lost our down payment, got told our kayaks were not in the list and was first told 1600 more, then 1000, then agreed to 500. Then 300 more to get the bins off their truck.
Ended up leaving all our stuff in CA in storage and having to drive straight through to OK as we now lost 2 full days.
We missed friend and family visits, qere totally stressed out w 2 cats in our truck.
We'd planned this for weeks and they preyed on us for 2400.00 plus cost pf another truck and storage.
Wondered why the movers were hesitant to look at us, lift much, stalled around even though we fed them lunch and gave them lots if drinks. Even my card holder came up missing that day...
They should be ashamed of themselves!

18. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Forever for Delivery

If you can live without your stuffs for 30 days then you dont really need them moved. We have been living on the floor for more than 3 weeks now. We were promised maximum of 7 days for delivery both at booking and pick up. Please stay away.

7. toukokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Pinnacle Moving and Storage-logo

Vastaus yritykseltä Pinnacle Moving and Storage

We are sorry you experienced a bad experience with your moving company. However, after reviewing our records it seems as though you were never a customer of Pinnacle Moving and Storage LLC. We suggest you review your contract more thoroughly too see if you have the correct company. If you still feel as though you are correct please contact our customer service department so we can try and resolve the issue if any. Thank You and god bless.

Saanut 1/5 tähteä

Worst Service Ever

I am pretty sure all the 5 star reviews here are Fake or paid Reviews. This company attracts the customers by giving an attractive quote and make you pay partial amount. Once they come for pick up they will more than double the quote citing various reasons even though the inventory is not changed. I was given a quote of 475 cf during booking and they increased it to 1000 cf while pick up. Reason - their computers doesn't give exact sizing. Why do they have a system which gives an estimate with more than 50% deviation. They promised delivery time frame of 4-7 days and its been 11 days still waiting for a delivery date. Never ever going with this Movers again. They are just Brokers who don't have their own trucks.

27. huhtikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Pinnacle Moving and Storage-logo

Vastaus yritykseltä Pinnacle Moving and Storage

We are sorry you feel as though our services were not up to par. However when booking it is fully explained to you verbally and in contract that if you have more items than explained on the inventory list which is provided and signed by the customer, then appropriate fees will be applied. In addition, all of our sales reps follow the same delivery spreads based off the distance of the move and cannot predict weather or traffic conditions that can very well delay delivery. Again, we welcome you to contact customer service so we can possibly come to some sort of agreement on the matter. Thank You, God Bless

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin