Huijarit……
Tilasin tästä pienkonecenter:sta Stiga merkkisen ruohotrimmerin 27.5.2025 ja tänään on 12.6.2025 enkä ole vieläkään saanut tilaamani tuotetta. Asiasta laitoin x2 sähköpostia ja eikä ole niihin koskaan vastattu. Olen joutunut soittamaan viimeviikolla ja luvattiin että tilaus on tällä viikolla pitäisi saapua miunulle jonka lähetetään tehtaalta suoran minulle, asiasta ei ole kuulunut mitään. Tänään 12.6 soitin uudestansa ja kysyin asiasta, vastattiin että tänään tuete vasta lähetetty Ruotsista ja ensiviikolla saapuu piekonecenterille ja sitten vasta lähettää minulle. Kyseistä oleva verkkokauppaa en suosittele. Asiskaspalvelu on suoraan sanottua per….stä, valehtelijoita ja huijareita ovat, kun alussa ei ole kerrottu loppuneen ko. tuotettaverkkosivulla . Isot miiiiiiinukset. :[ ja todelliset pettymykset!!!!








