Physical Nutrition Arvostelua 

1 149
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Last January I was struggling with a damage cartilage and my knee kept collapsing. I had already been taking turmeric with black pepper for many years as I have osteoarthritis. I also took collagen an... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

One has to be so...........cautious with products advertised on line proclaiming miraculous results. never-the-less the details in your blog about Active8, came across as genuine, so I thought it woul... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

I took Active8 for some weeks to help with an arthritic hip joint. It certainly made it less painful. Alas, the condition of the hip made it imperative to have a surgical replacement operation. If,... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Delivery and follow-up was good. As for the benefits of Active8? I don't know. I have been taking the 3x/day pill but my hip still bothers me greatly. It is slowly getting worse while I wait for NHS... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

1 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,1

Kaikki arvostelut

(1 149)

138 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Polite and Competent

I found Physical Nutrition easy to communicate with, both via the web and over the telephone. My orders were taken, altered and refunded (when I changed my mind) without any fuss or delays. It was really refreshing to deal with this company.

30. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

I used the products for a while and…

I used the products for a while and wrote to cancel my subscription . They would not accept an email and wanted me to call a dedicated line. I wrote back again and reconfirmed my wish to cancel and they still refused to do it with a mail and asked me to call dedicated line which is open monday to friday. This is not professional and I have no time to call and wait online incur calling charges etc as I would be calling from abroad since I do not live in the UK all the time.
They make it difficult to cancel hoping you forget and they can continue charging you .

3. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Eren,

We ask customers to call in so we can better understand the reason for cancellation and ensure we are speaking with the account holder. Our lines are open 9 until 6.30 Monday to Friday and 9-5 Saturday to Sunday.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Gut Rewild

I purchased Gut Rewild back in February. I had a number of reservations as to whether they would work and asked a number of questions - which were answered fairly promptly I may add. I purchased a six month supply having seen the information that they could be returned. I also read that it takes a few weeks to feel the benefit and that not everyone feels a change until later.

After a month I received an email asking for a review of the product. I wavered for a while but decided I should inform them that I didn’t feel any different and that I did not think the product was working for me. I did not receive any follow-up from this. A further request was made within the next couple of months, again without any follow up.

My three months came and went and, although I had been feeling slightly better, I could not make my mind up whether this was due to the product or not and as I had already paid for the six-months and the return period had gone, I decided to complete the course.

The week before the end of my six months I decided to cancel, having had no real benefit. I wrote to them explaining and thought that would be the end of it, but it wasn’t. I received no response and a few days later received an email saying they were sending out my “second months” order. I went in to the website as one of the emails had suggested I could amend or change the order only to find that I could find no means of cancelling and the order being sent out was not listed. I tried to ring them but no one was answering the phone so I emailed them again stating I had requested they cancel and that I had not placed another order and that it would not be my second month. Needless to say I did not receive the response I expected but an email saying it had been despatched.

I telephoned my credit card company who informed me that the money had already been taken. I emailed them again twice but yet again all I received back was a standard computerised response saying someone would contact me. To date I have not received a response.

Having seen this Dr advertising the product on tv I had felt more confident that this product would be of use to me but the customer service is non-existent and as I told them they had got my money - so what!! To date I hav e not yet received the second batch (another six-month supply) but will either be refusing delivery at my door or returning it. I have requested an addressed return label but, as stated above, they have not responded to the request.

Personally I feel hat I could not recommend this product or this company due to my experience but feel that it is up to each individual as to whether or not they decide to try it or want to take the risk.

Update 3.8.25

I went onto Physical Nutritions website this morning to check again if I could cancel and was appalled to find no way of cancelling this product yet again but that in the orders section was a whole list of product entries. I could not believe my eyes. I took a photo but unfortunately cannot add it to this review. I have not ordered any of these products and do not know if any attempt has been made to take all the money listed from my account. I am 78 years old and this is really upsetting and stressing me out. Tried to access a second time and cannot access the account. Seem to be locked out!!!

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi DJ,

I am extremely sorry that you have not been able to get in touch with one of our agents. I would be more than happy to get in touch with you to resolve this issue, and so I have requested information from you so I can see your email address and locate your account on our system so I am able to give you a call.

If you can please share this information, I will make sure to call you and get to the bottom of this!

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Misleading

I would not use this company again. The 90 day refund is extremely misleading as the refund apparently only applies if the empty bottles are returned prior to the expiry of the 90 days. This means that you have to start the course on the day you receive them and ask for a refund prior to the expiration of the 90th day.
Most customers only order 3 months supply as they are desperate for something that helps with the daily pain. I was certainly hopeful but they did not help. I kept the empty bottles to return and did so immediately I had finished the course.As I hadn't started until a few days after I received the tablets I was informed I was outside the 90 days and therefore ineligible for a refund.
After the initial contact advising me of the above I have been met with silence.
I would advise future customers to steer well clear of this company

31. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Lynn,

I am sorry you did not properly understand our 90-Day Full Money Back Guarantee. As stated in our policy, we will refund any returned items full or empty as long as they are returned within 90 days from the day of delivery. We think this is a fair and generous policy that allows our customers enough time to try the product without the risk of being out of pocket for something that does not suit them.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 3/5 tähteä

I’m slowing noticing a difference but…

I’m slowing noticing a difference but still a long way to go Thanks

31. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Beryl,

I'm thrilled to hear you are starting to feel a difference. Supplements can be slow going, put consistency and persistence is key. We at Physical Nutrition are always here for any support you may need.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Poor Customer Service.

I have dealt with this company for a while and have two ongoing subscriptions with them. I have found their products to be very effective. However my recent experience has been far from satisfactory. On starting a new subscription - I found the website pricing to be very misleading. After several conversations and emails I said I wanted the order cancelled yet it is still being sent. The agents were not interested in managing my
concerns or wishes at all.

28. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Mrs Carter,

Our customer service agents are always happy to assist our customers in any way they need, so I am surprised to read your comments on your own experience.

I would encourage you to get back in touch so we can resolve your issue.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Do not place much faith in the guarantee

Purchased 3 bottles of tablets for my arthritic knee but thy have not made any difference.I had three spells in hospital thus taking me over the 90 days guarantee and I was told that I was ineligible for any refund.So buyer beware.

28. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Thomas,

I am sorry that Activ8 was not able to help ease your arthritic knee, and while we think our 90-Day Money Back Guarantee is more than fair I do appreciate that life can sometimes get in the way and complicate issues so we will always make reasonable allowances in these circumstances.

Unfortunately, as your order was placed back in December, over seven months ago, this is really too far outside of our policy to allow us to refund. I am sorry and I understand the disappointment this has caused and hope you find the right product to help you and bring you comfort.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointing


Very disappointing – avoid this company

Ordered Activ 8 tablets but the product was not as described. The bottle was unsealed, and some tablets were missing. I was promised a discount when I first rang to raise the issue, but when I followed up, Rhian had no recollection of the conversation. Completely unacceptable – poor product and poor customer service.

28. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi there,

I am sorry that you were disappointed with your experience. Occasionally during the manufacturing process some capsules can be emptied of contents - we are a small company and make all of our products internally and unfortunately there is always a small margin of error in this process.

As we did in this situation, we will always offer a partial refund for these orders and we also offered to replace one of the bottles for you which I think is more than reasonable for the small number of capsules that were affected.

Once again, I apologise for your disappointment in our service. We are a small office of people and handle many customer queries daily. We will always do our utmost to provide our customers with the best care possible and value all feedback our customers provide us with.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 5/5 tähteä

Sceptical at first but my results speak for themselves.

I was very sceptical about this product, but decided to give it a go. I was feeling old, tired, stiff and overweight, so the ad made sense to me. It described me to a tee. Being brutally honest, just mixed with water as per instructions it tastes fowl. To get round this I mix it with my regular protein shake, together I think they taste great. I’m now on my 2nd pack and I have to say I feel FANTASTIC. I’m more like my old self. It’s not all down to the product though, but it has given me a boost to get back on my bike and even started racing again. My cycling buddies have commented on how much stronger I am in a short space of time and on reflection I have to give some credit to muscle protect. I really believe it’s made a difference. I’m not snacking as I don’t feel as hungry, doing 100 miles a week on my bike both of which has helped me lose 5kg. Still got a ways to go but I’ll definitely be buying my next pack when i run out.

26. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Gut Rewild

I have only been taking gut Rewild around two weeks, but after years of using other probiotics and prebiotics I am already feeling it is ,making a difference, My gut is feeling more settled and less inflamed , Bloating has eased , constipation eased. stopped taking powerful laxatives and no need for suppositories in the morning to get bowel movement. If this continues for my 3 month trial I will definitely buy more. but this is an early sign as sometimes my gut would settle for a few days. so I will post again with an update in a month or two when I will truly know if this is working

25. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

May and June 2025

X great improvement in stiffness when arising in the morning and knees getting better every day. Realize I need to take medication continually.

24. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Inflammation is much reduced

Inflammation is much reduced. The constant burning pain has eased and I am now able to get my leg into a comfortable position which enables me to sleep.
Wonderful !!
Still painful walking but much improved and it IS early days yet. Thank you so much . Ruth :)

22. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Subtle Changes

It's early days - one month in to taking Activ8 daily. Am noticing subtle changes in flexibility and that really uncomfortable knee pain has been muffled/subdued to some degree and as a result am finding it easier to find a comfortable position to sleep in! I'm hoping that this will continue to improve

15. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi Katherine,

That's great to hear! These are brilliant results to be feeling so early on, so keep up the good work and hopefully over the next month or two these will continue to grow and improve.

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 2/5 tähteä

Muscle Protect powder

Muscle Protect powder; tastes awful. I’ve started using 50% milk and still awful. Strong aftertaste.
No idea if it’s helping my muscles 🤷‍♂️

30. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi there,

I'm sorry you're not a fan of the taste, but I suppose everyone is different! You can always try adding things such as honey or cacao powder to your mix to enhance the flavour!

Keep up with the routine and hopefully you will notice the benefits you are looking for, and as always if you need anything just get in touch with the team!

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 5/5 tähteä

A Great Start

Within a few days of taking Active8 I noticed that I was less stiff, my greatest problem. I now find getting out of bed in the morning and rising from soft chairs and sofas much easier.

1. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

The Activ8 pills are effective

The Activ8 pills are not cheap, but have made a significant improvement to my arthritic joints, both in mobility and lessened pain. They have not made the arthritis go away (yet?), but have made a worthwhile improvement.

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

WASTE OF MONEY

Did as instructed, but felt no difference - waste of money

3. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi,

I'm sorry you did not get the results you were hoping for. This is why we offer all customers a 90-Day Fully Money Back Guarantee, meaning you can return your used and unused goods for a full refund within the first 90 days of receiving them. Please contact our customer service team at support@physicalnutrition.com or 0800 046 5977 and they will be happy to help!

Reanna @ Physical Nutrition

Saanut 1/5 tähteä

Complete waste of money!

After giving the Gluco Support several months to take effect, my blood tests show absolutely no change in my blood sugar levels. That is what this product is marketed for.
To say I’m not happy is an understatement
What a complete waste of money!

2. heinäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Physical Nutrition-logo

Vastaus yritykseltä Physical Nutrition

Hi,

I'm sorry you did not get the results you were hoping for. This is why we offer all customers a 90-Day Fully Money Back Guarantee, meaning you can return your used and unused goods for a full refund within the first 90 days of receiving them. Please contact our customer service team at support@physicalnutrition.com or 0800 046 5977 and they will be happy to help!

Reanna @ Physical Nutrition

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin