Palongo Arvostelua 

8
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

Yrityksen kirjoittama

Palongo is a Home and Garden oasis offering carefully selected products to transform your living spaces into serene sanctuaries. Palongo emphasizes customer satisfaction through quick delivery, secure payment options, and a customer-friendly return policy.


Yhteystiedot

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

8 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,2

Kaikki arvostelut

(8)

0 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu

Teemme arvostelujen tarkistuksia

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Don't do business with this dishonest company!

I ordered a "LumiTone - Effective Relief from Tinnitus through Light Therapy" sets, and it took an entire month to get to me. That was longer than I wanted to wait, and so I ordered the same thing from another company. When this one arrived, I asked for a full refund, as is supposed to be allowed in their advertising. They gave me the run around. They "offered" a 15% refund, and said I could keep the product. Or I could exchange for another item, OR I could get a full refund if I shipped my item back to FRANCE. There was nothing in the original policy where I read that I would be expected to pay for overseas shipping, when the item itself shipped from Franklin Park, Ill. This is a scam, and I will never order another item from this company again.

28. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

poor quality

I purchased the anti-theft bag with high hopes, but unfortunately, the quality was far below my expectations. in less than 24 hrs, it started to rip beside the zipper and at the end of the week, the pockets fell apart.

I tried to return the item, but the company refused to issue a refund because the return window had expired. While I understand return policies, the product quality was so disappointing that I feel it should have been considered for an exception. The customer service response was not helpful, and I was left feeling frustrated and unheard.

I would not recommend this product due to its poor quality, and I would encourage the company to reconsider their approach to returns for products that do not meet the standards advertised

30. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Posture correction from Palongo

The Cerviless Pro - Back Posture item from ca.palongo ..... worked well the first time I used it. However the second time I used it the Velcro did not work at all. Without the Velcro working, it does not work - period. I bought it because the website noted a CA (Canadian) website however when i tried to return it - they say it has to go to France, and you are required to pay the shipping (which they state) it costs more than the item. Their is a big difference between returning it to France vs a Canadian address (The return office on the package is, YW Co.Ltd. UNIT #16-17, 3495 Laird Road, Mississauga, Ontario L5L5S5, Canada). Also, they will only refund 15%. I checked the legal Information and it does not say 15%, it implies that the whole thing will be refunded. I check the reviews on the website, however, I now see that there is no place for me to leave a review, so I question if the reviews that they display are real. Seems like they have my money, (and time) and I am unlikely to get any resolution. The return policy is not as described. and it was about 10 days late. Do not recommend using this group at all.

5. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

I ordered two Cerviless Pro support…received completely different product worth fraction of price paid

I ordered two Cerviless Pro support braces purchasedfor $116 plus insurance on order since using new company.
Excited when pkg came in today in time for xmas... until I opened pkg and received two gold toned stainless steel necklaces with a weird pendant worth maybe $20?!

Contacted them giving all details with pics of order, tracking, pkg received and fwd'd original email of order confirmation

The response I received was like computer generated as if they didnot even read my email with all details they asked me what they can do for me???

Omgoodness sent another email linking all past emails to again request MY ordered products
No response yet!
I hope they read these because I truly want my order!

I am jealous of the other review submitted with good rating of the Cerviless Pro! I want mine too

22. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Palongo-logo

Vastaus yritykseltä Palongo

Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the frustration you’ve experienced. We understand how disappointing it can be to receive an incorrect item, especially after paying for something as important as a high-quality backpack.

We are sorry for the delay in our response. Your order and feedback are very important to us, and we are committed to resolving this issue as quickly as possible. Please rest assured that this is not typical of our service, and we are investigating what went wrong with your order.

To resolve this matter, we would like to offer you the following steps:

Immediate Review of Your Order: We will review the details of your purchase and the backpack you received to ensure the correct item is sent to you.
Return and Exchange Process: If the backpack you received is not the one you ordered, we will provide you with a prepaid return label and ship the correct item immediately.
Refund Option: If you would prefer a refund instead of a replacement, we can arrange that as well.
Please reply to this message with your order number, and we will get back to you within [insert timeframe] to confirm the next steps.

We greatly value your business and hope to restore your trust in our company. Thank you for your patience as we work to resolve this.

Saanut 1/5 tähteä

I ordered a back pack as advertised

I ordered a back pack as advertised. I received a different backpack without some of the key features. I’ve reached out to their customer service twice with no response. I paid 221.00 for the backpack. Not cheap. Service is horrible. Could be a scam website.

27. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Palongo-logo

Vastaus yritykseltä Palongo

Thank you for sharing your feedback, and we sincerely apologize for the frustration you've experienced. We understand your disappointment in receiving a different backpack than what was advertised, especially after paying such a significant amount for the item.

We are also truly sorry that you have not received a timely response from our customer service team. This is certainly not the experience we aim to provide, and we appreciate you bringing this to our attention.

Please know that we take your concerns seriously. To resolve this matter, we are offering the following:

Review of Your Order: We will immediately investigate your order and the item you received to ensure that it matches what was advertised.
Replacement or Refund: If the backpack you received does not meet the advertised features, we will arrange for a replacement or process a full refund, based on your preference.
Customer Support: To ensure no further delays, we will prioritize your case and have a dedicated team member reach out to you directly.
Please reply with your order number and any other relevant details, and we will make it our top priority to resolve this issue as quickly as possible.

We appreciate your patience and understanding, and we are committed to providing the service you expect. Thank you for giving us the opportunity to make this right.

Saanut 1/5 tähteä

Did not send what I ordered

Did not send what I ordered. Paid 221.00 for a lesser product than they advertised. I think it is a scam.

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Palongo-logo

Vastaus yritykseltä Palongo

I'm sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration. We strive to provide accurate product descriptions and fulfill all orders as expected. I would like to resolve this for you as quickly as possible. Could you please provide me with more details about the issue, such as the order number or a description of what you received versus what you ordered? This will help us investigate further and make it right. Thank you for your patience, and we look forward to resolving this matter.

Saanut 1/5 tähteä

For anyone thinking of PALONGO DO NOT DO IT!!!

Dealing with PALONGO has been & still the s the most stressful experience I’ve ever had they are scammers sending me Sushi Making Molds that can be purchased from other sites 4x cheaper now after a month refuse to refund my NZ$116.99!! This is my first experience of online shopping want be doing it again!!! Steer clear of this disreputable company!!!

13. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Palongo-logo

Vastaus yritykseltä Palongo

I’m truly sorry to hear about your negative experience with PALONGO, and I completely understand your frustration. It’s never our intention to cause stress or disappointment. I recommend reaching out to their customer service once more to explain the situation, providing any relevant order details. If there's anything else I can assist with or if you'd like help navigating the next steps, please don’t hesitate to reach out.

Saanut 1/5 tähteä

NOOIT iets bestellen bij Palongo!!!!!

"3 plus 1 gratis, 29,95." Dat stond bij de wissellijstjes A4formaat. Na ontvangst van 1 lijstje bleek dat dat de prijs voor 1 lijstje was. 4 lijstjes zouden dus 89,85 moeten kosten.... Op zijn minst is dit misleiding maar et voelt als oplichting.
Mail gestuurd naar de klantenservice maar na een week nog geen reactie. Terugsturen zou moeten kunnen maar ja, geen reactie. Dus laat je niet oplichten en bestel NOOIT iets bij Palong0

18. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin