Virkelig god online shopping oplevelse! Trods at min pakke forsvandt i pakkeshoppen og jeg var igennem en længere smørre med GLS om en efterlysning af den, så ringede jeg til Organic Minds og forta... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Virkelig god online shopping oplevelse! Trods at min pakke forsvandt i pakkeshoppen og jeg var igennem en længere smørre med GLS om en efterlysning af den, så ringede jeg til Organic Minds og forta... Näytä lisää
Yritys on vastannut
Had an issue with one of the bodies we received. Send a message and got an immediate reply with a solution. Good customer service!
Yritys on vastannut
Jeg bestilte en lækker bil af træ (Grimms) - den lever fuldt ud op til mine for ventninger og den skabte stor glæde hos mit barnebarn Af en eller anden grund havde jeg ikke modtaget koden til post... Näytä lisää
Har tidligere handlet hos Babynature med stor tilfredshed. Denne gang havde jeg fået bestilt den forkerte madras, og opdagede det først ved leveringen. Men Charlotte svarede på mail kl 22 om aftene... Näytä lisää
Enghavevej 35, 5230, Odense M, Tanska
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Virkelig god online shopping oplevelse! Trods at min pakke forsvandt i pakkeshoppen og jeg var igennem en længere smørre med GLS om en efterlysning af den, så ringede jeg til Organic Minds og fortalte, hvad der var sket, og de sendte med det samme en ny pakke uden ekstra gebyrer. Fantastisk kundeservice!
Man føler virkelig at de vil deres kunder det bedste.
Tusind tak kæreste Organic Minds🩷🌸
Glæder mig til at bestille hos jer igen!❤️

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Had an issue with one of the bodies we received. Send a message and got an immediate reply with a solution. Good customer service!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Høj service og ekspreslevering! Jeg fandt tilfældigt de benvarmere, jeg søgte, på deres webside, og da jeg fandt ud af, at jeg kunne afhente på adressen, fik Charlotte i ekspresfart pakket min vare, så jeg kunne afhente ved hoveddøren samme aften som jeg havde bestilt sen eftermiddag. Alt er godt!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Kæmpe anbefaling.
Havde ønsket mig silke body til min baby på 4 mdr, da hudlægen frarådede brug af uld grundet børneeksem. Det er simpelthen den lækreste body. Min svoger som gav mig det, fortalte hvor nemt det var at afhente det hos Charlotte. Tak for det!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Havde fået en vare, hurtig levering som altid. Efter et par uger viste det sig at der var en materiale fejl i vævningen. Jeg sendte nogle foto, og inden for 1 time var der sendt en erstaningsvare som kom dagen efter. Se, det er service! Kommer igen i denne webshop. Tak til Charlotte

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Herlig netbutik med mange dejlige og gedigne varer. Og så venlig og imødekommende betjening. Jeg har handlet der mange gange, og det vil jeg også gøre fremover. Tusind tak til butik og indehaver 🙂

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Skønne produkter, god kundeservice og hurtig forsendelse 💫

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
💫💫💫💫💫 god kundeservice selvom vi havde misforstået hinanden ift en rabat🙏

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Uovertruffen kundeservice
Produktet var i stykker- vedhæftede billede. Få dage senere var produktet erstattet uden problemer. Stor anbefaling

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Alt efter bogen. Søde og flinke til at hjælpe. Tusind tak for det. Jeg kvittere med 5 stjerner...

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Super hurtig levering. Godt pakket ind.

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
God hjemmeside. Det var nemt at handle der. Min ordre blev behandlet hurtigt og ankom efter meget få dage.
Der var en personlig hilsen med i pakken - virkelig god service.
Klar anbefaling herfra!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Very fast and professional handling of a minor issue

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Hurtig levering og god service. jeg fik min pakke dagen efter jeg havde bestilt den, samt med en pæn personlig hilsen.

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Godt udvalg og gode priser. Behandlingen af min ordre gik hurtigt, og føltes personlig.
Jeg fik brug for at bytte en af de varer jeg havde købt, men det gik også nemt og helt uden problemer.

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
I ordered two scarfs for discount price. The delivery was fast and soon I got my parcel. But I found only one scarf. So I contacted the company and they sent me the second scarf the next day. Of course, they didn't take money for the second delivery. So, I can say that I'm satisfied with my purchase.

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Fint udvalg. Smukke ravsmykker.
Meget venlig og imødekommende betjening også i forbindelse med webshoppen.
Gode og fyldestgørende svar og hurtig kommunikation.
Alt i alt anbefalelsesværdigt og fremragende!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Hurtig levering og kanon god og personlig kundeservice

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Manglende indholds beskrivelse på flere produkter. Jeg købte Engel trusser og er latex allergiker. Der står 70% bomuld og 30% silke på beskrivelse men det viser sig der er både polyester (tråd) og LATEX i for af elastik rem rundt i linigen, noget os med latex allergi VIL reagerer på uanset hvor meget i pakker den ind i bomuld for pokker. SKRIV nu de her ting på så man får hvad man regner med når man handler, det er svært at handle for os latex allergikere fordi i ikke deklarer hvis der er en elastik i produkterne! Drop gaslighting, det hjælper intet for en allergiker at sy den ind under bomulden, vi vil stadig få udslæt, og dem med inhalerings allergi kan få anafylaktisk chok.
Fejlen ligger ligeså meget hos Engel producenten der heller ikke deklarer dette. Begge burde anmeldes af allergiforeningen. Man har højrere forventning til økologisk/helse orientered butikker og producenter og regner med man får hvad man køber! Jeg fjerner den dårlige anmekldeser hvis i tager ansvar og noterer på samtlige produkter der måtte have en elastik rem i jeres katalog.
-I skrev til mig at i ville notere på produkterne i jeres shop at de indeholdt elastan i lininingen, det er der mange af Engels produkter og dsuden alle andre der gør. Det har i ikke gjort så anmeldelsen står ved. Desuden er der simpelthen noget i selve stoffet osse på de trusser jeg købte,min hud spas.ser helt ud af at ha dem på, ikk engang 5 min og så er de af igen:( Det gør min hud normalt ikkeved rene produkter som bomuld og silke, det må være tråden eller producenten direkte lyver.(ville ikk være første gang af min erfaring desværre)
Desuden købte jeg de strømper der står 100% bomuld på osse i jeres shop, det er de IKKE. Jeg har nu været stædig og testet dem i et par uger med nogle dages pause, men mine fødder klør og blir irriteret og jeg får de typiske hårdhuds hævelse som jeg kender det fra elastan indeholdende strømper. Så jeg tror desværre det andet firma i køber dem ved direkte lyver hvis de siger der ikke er elastan i. Jeg har lyst til at få dem testet, de er så tydeligt et eksempel, og min erfaring gennem årene fortæller mig at mange firmaer kan ha en ting eller to hvor der står 100% et eller andet og uden dit og dat, iblandt en masse andre produkter til salg der er blandingsprodukter, kun for at ku få solgt mere til kunder som mig der leder efter de her ting og undgår deres andre produkter. Hvis der ikke direkte er elastan i strømperne så er det en anden lign forureningskilde der osse indeholder gummi/behandling med gummi(latex), men det tror jeg ikke i dette tilfælde, reaktionen er for tydelig. Jeg fjerner anmeldelsen hvis i nævner de her ting og tager ansvar som sagt, og skriver den elastik ind i jeres produkter!

Vastaus yritykseltä ORGANIC MINDS
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.