Weer papieren spam
Weer zo'n bedrijf dat meent het postfilter te moeten omzeilen door ongevraagd papieren spam te sturen "Ter attentie van de eigenaar van:"
Volgens mij zit echt niemand hier op te wachten. Als ik mijn huis wil verkopen is dat op mijn eigen initiatief.
Vooruit, toch nog 1 ster omdat ze PostNL werk bezorgen (en omdat ik geen 0 sterren kan geven).








