Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Great experience from start to finish! Great quality of swimwear🩷 Quick ship- but had to pay extra $25 for shipping on top of your cost Would highly recommend this company !

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Customer service has been great. They answer my emails quickly and are always willing to find a solution. Love the quality of the swimsuits and they make me feel so confident in my body. As a mom of t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

Voor de mensen die vanuit Nederland bestellen: denk goed na of het het waard is. Ik heb bikini’s besteld met black friday, maar moet €90 inklaringskosten betalen. Uiteindelijk heb ik bijna geen kortin... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

I’ve spent hundreds of dollars on Myra swimwear over the last few years. I have had multiple issues with each piece. Discoloration of lighter colored pieces and Pulling of fabric after first use. They... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Uimapuvut ja -asut

Yrityksen kirjoittama

WOMENS LUXURY SWIMWEAR WWW.MYRASWIM.COM // @MYRASWIM


Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

536 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Fav swimwear ever

I love Myra swim!

21. huhtikuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Carly,

Thank you for taking the time to leave a review. We truly appreciate your kind words and are so happy to hear you're loving your Myra Swim pieces 🤍

Saanut 5/5 tähteä

Great experience from start to finish

Great experience from start to finish! Great quality of swimwear🩷
Quick ship- but had to pay extra $25 for shipping on top of your cost
Would highly recommend this company !

19. huhtikuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Amy,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We truly appreciate your feedback, and it makes us so happy to hear you enjoyed your experience shopping with us!

We love having you as part of the Myra Swim community 🤍

Saanut 5/5 tähteä

Customer service has been great

Customer service has been great. They answer my emails quickly and are always willing to find a solution. Love the quality of the swimsuits and they make me feel so confident in my body. As a mom of two every transition my body has went through Myra swim has fit like a glove.

27. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Sabina,

Thank you for the beautiful words! We love having you part of our Myra Community 🤍

Saanut 5/5 tähteä

Fast shipping and always amazing…

Fast shipping and always amazing quality swimwear

27. maaliskuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Jenny,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review. We're so glad to hear your order arrived so quickly.

We hope you're loving your new pieces!

Saanut 5/5 tähteä

Myra swim bikinis are always the best!

Myra swim bikinis are always the best!! My second one. Never fails

25. helmikuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Marsha,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review, we truly appreciate your feedback and are so happy to hear you're loving your Myra Swim pieces!

Saanut 1/5 tähteä

Worst customer experience

Worst customer experience, blaming the customer for fault product that twists and rips. They think it’s only meant to last a hear? What a joke. My vacay swim has lasted 3+ years!

9. maaliskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Tori,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I’ve carefully reviewed your case and can confirm that our team has been actively assisting you throughout this process. Our Customer Care team conducted a thorough assessment of the images provided and identified significant wear in a localised area of your garment. This was consistent with general wear and tear, particularly given the garment was purchased over 12 months ago.

While we weren’t able to offer a replacement in this instance, our team arranged a generous store credit as a gesture of goodwill, in consideration of your circumstances.

We truly appreciate your feedback and hope you’re able to enjoy your store credit with us in the future.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out.

Saanut 2/5 tähteä

Poor quality

The overall quality of the swim suits is bad. For example, the elastic waist band gets twisted extremely easily and the material used is not good quality.

16. helmikuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Rachel, thank you for taking the time to leave a review.

We’re so sorry to hear that your recent purchase didn't meet your expectations on quality. We would love the opportunity to review this item for you, as this is not reflective of our high quality standards.

Please feel free to reach out to our customer care team at info@myraswim.com, and they will be more than happy to assist you further.

Saanut 1/5 tähteä

The worst customer service ever

The worst customer service I’ve ever experienced. Avoid this company at all costs.

The quality of the items was poor and they were confirmed by the company to be faulty. I was initially offered a replacement without needing to return the items. Although I wasn’t happy with that outcome, after a lot of back-and-forth I agreed to proceed with what they offered.

I was then told they would not provide a replacement unless I returned the items — directly contradicting what had already been offered in writing.

Since then, they have completely stopped responding to my emails.

I tried to warn others on other platforms, but this appears to be the only place you can leave a review, and their comments are turned off on social media — which is a major red flag.

Extremely disappointing experience.
Do not buy from this company. I genuinely wish I hadn’t.

26. helmikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Shiraz,

Thank you for taking the time to share your feedback.

After reviewing your case, I can confirm that our Customer Care team has been in contact and has offered you a full refund pending the return of the item for assessment. As outlined in our previous correspondence, we’re unable to proceed with a refund without receiving the product back.

We understand you mentioned the item was passed on and are therefore unable to return it. If you’re able to retrieve and return the item, we’d be more than happy to assist further.

Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this for you.

Saanut 5/5 tähteä

I absolutely LOVE ALL my Myraswim…

I absolutely LOVE ALL my Myraswim pieces. bought my first one piece in 2017!!.. the quality has been consistent!! sexy elegant !!!

20. tammikuuta 2026
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hey Tammy, thank you so much for taking the time to leave such a lovely review. We truly appreciate your feedback and it makes us so happy to hear how much you love your Myra Swim pieces!

We love having you as part of the Myra community 🤍

Saanut 1/5 tähteä

poor quality!! Not worth the price tag!!!

I got a white plunge swim suit and it’s not lined, or even has a gusset, which is extra lining in the knickers area. Puts on show your whole lady bits, the Lycra is very thin and cheap and low quality. It needs to be lined with skin coloured lining or double lined if that fabric is used. Pretty shocked it has no gusset, even cheap bathers from kmart have a gusset with lining! its made with no overlocked seam either. It’s shein quality with a crazy expensive price, even when I got it on sale. Don’t let the good photos and models fool you, this is the worst quality ive seen in years!!

5. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Sasha,

Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely appreciate all customer insight as it helps us refine the Myra experience.
We are sorry to hear the piece wasn't what you expected. Myra has operated with the same construction for 13 years and our swimwear is recognised globally for it's craftsmanship and seamless finish. Our pieces do not feature overlocking because they are designed to be completely seamless, which forms our signature look and feel.
Regarding the gusset, our designs do not include gussets as this allows for a streamlined, comfortable fit that has been part of our identity since day one. There is no note on any product descriptions indicating that a gusset is included as this is not a feature in any of our swimwear. We understand this differs from traditional and mass produced swimwear, and respect that it may not suit everyone's personal preference.
Our product notes do highlight that Shade Vanilla may exhibit transparency when compared to varying darker tones in our collection. If you were to contact our Customer Service Team prior to this review a helpful representative would have kindly organised an exchange for a deeper shade.

Thank you again for your feedback. We are always here to help.

Myraswim Team.

Saanut 4/5 tähteä

Beautiful high quality pieces but…

Beautiful high quality pieces but sizing is off. I ordered a medium in the bottoms and they fit more like a xs/s

20. marraskuuta 2025
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Faliesha,

Thank you for taking the time to leave such a lovely review, we truly appreciate your feedback and are so happy to hear you’re loving your Myra Swim pieces.

We understand that choosing the right size can sometimes be difficult, especially when shopping online so please don’t hesitate to reach out for personalised sizing advice for your next purchase!

Saanut 3/5 tähteä

Voor de mensen die vanuit Nederland…

Voor de mensen die vanuit Nederland bestellen: denk goed na of het het waard is. Ik heb bikini’s besteld met black friday, maar moet €90 inklaringskosten betalen. Uiteindelijk heb ik bijna geen korting gekregen. Volgende keer bestel ik wel gewoon binnen Europa.

26. marraskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Shurry,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We completely understand your concerns regarding import duties and taxes. As an Australian-based brand, all orders shipped internationally may be subject to customs fees and import charges. These fees are solely determined by local authorities and are unfortunately outside of our control.

We aim to be as transparent as possible regarding international shipping by outlining this at checkout and within our Terms & Conditions. We always recommend checking your country’s import policies prior to placing an order to avoid any unexpected costs.

Thank you again for your feedback. We are always here to help!

Saanut 5/5 tähteä

The fabric is amazing

The website is great and the fabric is amazing. The size good

25. elokuuta 2025
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Bar,

Thank you so much for your review and for your kind words! We're so pleased to hear how much you love your Myraswim pieces. We hope you enjoy them for many summers to come :)

Thank you for being a valued customer to Myraswim!

Kindest,
The Myraswim Team

Saanut 1/5 tähteä

The WORST customer service

The WORST customer service, I will NEVER shop there site again. And the quality of their bathing suits were awful

25. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Justine,

Thank you for taking the time to leave a review!

After looking into this further, we weren’t able to locate any previous order's or email communication from you. Please feel free to email our customer service team at info@myraswim.com with your order details, and they will assist you right away.

Kind regards,

The Myraswim Team :)

Saanut 5/5 tähteä

There’s no other brand like Myra!

Absolutely love the fit and fabric.

20. marraskuuta 2024
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Ann,

Thank you so much for your wonderful review and for your kind words! We're so happy to hear how much you love your Myra Swim pieces. We hope you enjoy them for many summers to come :)

Thank you for being a valued customer to Myraswim!

Kindest,
The Myraswim Team

Saanut 1/5 tähteä

So extremely disappointed

So extremely disappointed! There is actually no point even reaching out to Myra swim either and I’ve come here to do a review as there isn’t an option to do so on the website which now makes a lot of sense. I saved for the Black Friday sale, I really wanted these to be amazing in fit and feel. I purchased the Vaughn one piece the fabric is very stretchy and while the suit does feel like a second skin it is extremely unpractical and rides up into a gstring after sitting down despite it saying medium to full coverage. No chest support whatsoever! My boobs fall out when I bend over and I couldn’t possibly wear the suit around my children. I feel very upset that I can’t return. Huge waste of money! I’m going to try and alter the swimsuit somehow instead.

26. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Melanie,

Thank you for taking the time to share your feedback, we truly appreciate it!

We're very sorry to hear about your experience with your recent purchase. At Myraswim, we take quality control very seriously and pride ourselves on providing high quality pieces. We want our customers to be completely satisfied with their purchase, and if you have received a garment that doesn't meet our standards, we would love to look into this further for you.

You're more than welcome to send us a photo of the issue you've encountered with your garment to info@myraswim.com, and our customer service team will assist you further with your inquiry.

Kind Regards,

Myra Swim Customer Service Team :)

Saanut 5/5 tähteä

Amazing experience

Amazing experience, customer service got back to me right away as I was ordering from Canada and had a few questions. Absolutely love the quality of the products!!

9. marraskuuta 2024
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Brittany,

Thank you for taking the time to share your feedback—we truly appreciate it!

We're so happy to hear that you had an enjoyable shopping experience and that you’re loving your Myraswim pieces! We hope you continue to shop, wear, and love Myraswim for many summers to come.

If there’s anything more we can do for you, please don’t hesitate to email us at info@myraswim.com.

Kind Regards,

Myra Swim Customer Service Team :)

Saanut 3/5 tähteä

NOT big natural chest friendly at all.

Communication was a bit delayed and I’d often have to reach on through DM to get their attention. The Yris bottoms are amazing but it seems all the tops they have are not big chest friendly. I’m currently on vacation and my boobs are popping out every second. Had communication been quicker the top I originally wanted wouldn’t have been sold out and I wouldn’t have resorted to the top I got which is the Vera. Customer service is really nice. Alysha was wonderful. Not too happy with my swimsuit top.

5. marraskuuta 2024
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi Shadi,

Thank you for taking the time to share your feedback, we truly appreciate it!

We sincerely apologise to hear that there was a delay in communication regarding your recent order. As our customer service team operates on AEST and inquiries are not monitored over the weekend, unfortunately time zone differences may occasionally result in delayed response times. We truly regret any inconvenience this may have caused.

We're also sorry to hear that you weren’t completely satisfied with your purchase. We understand that online shopping can sometimes be challenging, and we would love to assist you in finding your perfect style for any future purchases. Our customer service team is always happy to help and provide their tailored advice.

If you have any questions or need further assistance, please don’t hesitate to reach out to us at info@myraswim.com.

Thank you for your support of Myraswim!

Kindest regards,

The Myraswim Team :)

Saanut 1/5 tähteä

Do not purchase they don’t refund it’s…

Do not purchase they don’t refund it’s a con !!! I was sucked in

28. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Myra Swim-logo

Vastaus yritykseltä Myra Swim

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review.

We’re sorry to hear about your recent experience. Here at Myraswim, we strive to provide clear and transparent information about our return policy on our website to prevent any misunderstandings.

We’re surprised to hear about your experience, as it does not align with our return terms and conditions. To clarify, we do offer refunds for full-priced Myraswim items returned within 14 days of receipt. However, items marked as 'sale,' those purchased during sale periods, and skincare, hats, or accessories are considered final sale and are not eligible for return.

If you have any questions or need further clarification about our return policy, please don’t hesitate to reach out to our customer service team at returns@myraswim.com.

Kindest regards,

The Myraswim Team :)

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin