Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

I thought I ordered whey chocolate, which is my usual flavor, but instead got vegan vanilla (my bad for not paying closer attention to what I clicked in the online form). Don't like vanilla flavored... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I like the chocolate flavor, but not the vanilla. There was a bit of confusing marketing with promotions that was a bit frustrating as well. But customer service has always been nice. As an older m... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I’ve been taking plant protein since February ‘22 and i added Peak Advantage and Endurance in May ‘22. Its end of June and so far Im happy with all products. I run 5k+ 3x a week and alternate with hig... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Im a 62 y/o man who moderately exercises due to chronic pain in my lower back, legs and feet. Since taking Endurance, which I began early April 2023, my desire to exercise has significantly increased.... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

4,0

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

658 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 75 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,0

Kaikki arvostelut

(658)

25 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I have been using the High Impact whey…

I have been using the High Impact whey protein product and I can see and feel the difference. I am 59. My muscle growth is effortless and my joint pain is greatly reduced. I have been using this product for 6 months and I have been very happy with the results. I had an issue with the taste and wanted to return the plant base protein for the whey. I had no problem whatsoever. If you are looking for something that is going to be like an energy drink this is not it. There is no rush. You just have less pain and more strength. This allows you to do more exercise.

17. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

Finally a no-hassle return process

I used three containers of Power Life Plant Protein. The taste was okay, and my hunger was sustained all morning, but I felt it didn't live up to the muscle-building-without-the-gym claims of the ad. The company had a great return policy of a simple form online and return the bottles even if empty. I paid return shipping. My money was refunded a couple of days after they received my package. I was shocked at the ease of return without being hassled.

30. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello, my name is Jordan. I am with Power Life. I am sorry to hear that our formula did not work out for you. While many of our customers see great results, we understand that our formulas may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. I am glad that you were able to take advantage of our return policy. We hope you give us another shot in the future. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. My email is jordan@mypowerlife.com. Have a nice day.

Saanut 1/5 tähteä

Terrible tasting product!

I've tried the Whey Protein Powder. I don't know how people can drink this product, it's the vanilla flavor but, it tastes terrible! I have pictures of the product in the bottom of my cup that look like strips of leather!
I would like a full refund and I don't want to have to pay for the return of this product!

22. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Victoria. My name is Jordan, I am with Power Life. I am sorry to hear you are not enjoying the taste of our formula. While many of our customers love the taste, we do understand that it may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If for any reason you are unhappy with your order, it may be returned for a full refund. Other customers in similar situations have found by adding our formula to their favorite smoothies or juices. I would like to escalate your review to our Customer Relations Team so that an agent may provide you with personalized care and ensure you are fully refunded. Please email me at jordan@mypowerlife.com. Have a nice day.

Saanut 3/5 tähteä

Returns are costly

I love the high impact protein (both the whey and plant based), and have tried a number of things including the Foundation Phytonutrients and High Impact endurance, which we've liked but haven't been as dedicated to. I ordered Foundation Four and was looking forward to it, but once we tried it, we just really hated the taste, and requested a return, as everything has a 90 day guarantee were totally comfortable with trying it... HOWEVER, today I had to pay $23+ to send it back, more than 1/2 the cost of one jar of the product (we paid $120 for 3 of them). Very unhappy with this, and will be reticent to try any new product from MyPowerLife, despite being very loyal to Tony Horton for years now.

May be time to find a different protein product too. This left a bad taste in out mouth in more ways than one.

9. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Kevin. My name is Jordan, I am with Power Life. I apologize for any inconvenience you have experienced. While most customers enjoy our formulas, we understand that they may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If for any reason you are unhappy with our product, it may be returned for a full refund. As it is an industry standard, we do ask that you return the products if requesting a full refund. We are unable to provide a return shipping label. All return shipping costs are the customers responsibility. I apologize for the inconvenience. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. My email is jordan@mypowerlife.com. Have a nice day.

Saanut 3/5 tähteä

22647 Ventura Blvd Suite 2016

22647 Ventura Blvd Suite 2016
Woodland Hills
91364
United States
Im always curious of where a company is located and what the business looks like to make sure its legit ( from being scammed in the past )
Why is your address to your business a post office called The Postal Place ?

6. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Ben. My name is Jordan, I am with Power Life. I apologize for any confusion. We do not currently have a retail location. This address is connected to one of our PO boxes. I want to assure you that we are a legitimate company. All orders placed on our website come with a 90 day money back guarantee. If you find that our formula is not a good fit, it can be returned for a full refund. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. My email is jordan@mypowerlife.com. Have a nice day.

Saanut 1/5 tähteä

I bought a supplement from PowerLife

I bought a supplement from PowerLife, after checkout the website directed me to additional products and asked if interested. I proceeded to add the additional items to my shopping cart, so I don’t have to look for the items later, and will look into the products. I did not know they were going to charge me at that moment and place the order. When I saw they did, I Immediately called customer service to tell them I did not want to place that order just yet.. they gave me a refund, i explained i had thought the additional order was going to go to the “shopping cart” not my previous order i had placed. When I got the refund i was short almost 28.00!!! I called customer service and she claimed it was because it was because of customs duties, when I was not satisfied I asked to talk with a supervisor named “Patty” and she was very rude, and blamed my bank. I called my bank and they told me this happened because it took over 24 hours for them to recieve the canclation from Powerlife, thus changing the exchange rates. However, I cancled in less then 1 minute after I saw the order did not go to the shopping cart, rather the order proceeded on it’s own. I tried to explain this to customer service and they didn’t care! I explained i would like the 28 dollar difference, or a voucher, they basically told me too bad. What kind of website takes your money without authorization on the website, and then doesn’t rectify the problem? Gives a bad taste in the mouth without even trying the product!! Tony stand by your product and don’t allow the website to do this, and don’t allow customer service to be so ignoratnt to glitches that take place on your end!

15. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Roberta. My name is Jordan, I am with Power Life. I deeply apologize for any inconvenience you have experienced. When going through the checkout process, your initial order is placed once clicking "Submit Order". Customers are then presented with some additional offers. These offers are limited promotions given to every customer as a "Thank You" for your initial purchase and to provide you with more product at a lower price. These offers do not replace the original order but are added to it. All offers also have a clear button to be declined. Regarding the exchange rate, we do not keep any percentage of a full refund. Due to the constantly changing exchange rates between different currencies and banking institutions, all charges and refunds will be processed in USD. Taking a look at your account, I do see that the orders you cancelled were refunded in full on our end. While the refunds were processed on our end the same day you placed them, it can take 3-5 business days for the refunds to be accepted by your bank, which can effect the daily exchange rates. Unfortunately, we are unable to change this as it is a system put in place by banking institutions and not our company. While, we are unable to provide a further refund or credit. I am able to offer you a 20% coupon code for a future purchase. Again, I apologize for any inconvenience. Please email me at jordan@mypowerlife.com. I would be happy to provide you that code. Have a nice day.

Saanut 5/5 tähteä

The Endurance supplement gave me more energy …

The Endurance supplement is wonderful and Tony Norton’s company is better than any of the other companies. Soon after starting the Endurance supplement and noticing a difference that I felt stronger and had more energy I developed a very bad virus (probably RSV-a horrible virus for infants and seniors, can be deadly).
But when I recovered I had an excess of the Endurance. I was shocked when Brittney, the sweetheart in customer service told me that they would hold back the box of 6 bottles they were getting ready to send me. I could also return.3 other boxes of 6 bottles. This would put over $500.00 back into my account-$128.24/4 boxes. I had explained to Brittany how ill I had been at the time I should have been taking IT and hadn’t been able to return it. I’m sure they still would have returned it because it’s their policy so I don’t understand why other people had difficulty returning theirs. Sometimes it’s the way you approach the situation. And some of the other poor reviews….. some-
times no matter what you do, there are people NO matter what you do you CAN NOT PLEASE THEM!!!!!!!!
I was VERY impressed with Brittney, PURE HEALTH CO. that returned my excess and extremely pleased with the product that gave me more energy and strength. Thank you so very much!!!!!
Laura Kirk

13. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I have seen nor noticed anything .I…

I have not seen nor noticed anything. I take it every day. I worked out hard and nothing changed.

30. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Tabitha. My name is Jordan, I am with Power Life. I'm sorry to hear that you are not enjoying our formula. While most customers enjoy our formulas, we understand that they may not be for everyone. For this reason, we stand by our 90 day money back guarantee. If for any reason you are unhappy with our product, it may be returned for a full refund. If you ever have any questions, please do not hesitate to reach out. My email is jordan@mypowerlife.com. Have a nice day.

Saanut 5/5 tähteä

Finally a product that works

I am 63 and have been trying to lose 5-8 pounds for 30 years. I have kept up a good exercise program, watched what it eat and even tried a few different diets with very minor success. I have been taking half the recommend amount of power life recommended and I reached my goal in a few weeks. I have also noticed my energy has also greatly improved as well. It has been amazing.

9. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

2 months after…

I’ve lost 10 pounds since using this protein powder. I haven’t been able to lose weight in 13 years after turning 40. I’m totally motivated now!

8. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

Works as Advertised But...

This supplement did make me feel more energized and I did experience weight loss while taking it. However it is terribly overpriced so I cannot continue to use it as I am a senior on a fixed income.

2. lokakuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 4/5 tähteä

I have an autoimmune disease and I have…

I have an autoimmune disease and I have been working on my self care since- about 2 and 1/2 years now. I feel I am healing myself with diet,change in lifestyle, supplements and exercise. Your whey HMP powder definitely helps with this as I can see a six pack and more definition, which at 67 years of age is wonderful. Thanks

30. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Excellent commercial/terrible product and customer service

Excellent commercial! Very scientific, a great story. But for me, 100% failed to deliver. I was working out, eating right, sleeping well, and no beneficial results what-so-ever. Ok, fine, maybe it doesn't work because I have some different metabolism. So I tried to get my money back, as they say they have a money back guarantee, nothing. They contacted me once after my request then completed ignored me. And the amounts they put in each jug, only lasts 2 weeks.
All in all, I believe it to be a very dishonest, slimey, scamming company.

1. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Power Life-logo

Vastaus yritykseltä Power Life

Hello Ken. I am Jordan with Power Life. I deeply apologize for any inconvenience. It is never our intention to mislead our customers. Every jar of High Impact Protein contains 15 servings per jar, with 15 grams per scoop. While many of our customers see great results, we understand that our formulas may not be for everyone. I have escalated your complaint and can confirm we have fully refunded your order. If you have any additional questions, please do not hesitate to contact me at jordan@mypowerlife.com.

Saanut 5/5 tähteä

It works!

I have been using the protein powder for 2 months. I truly feel it has made a difference for me. I have more energy and more stamina. I will continue using it.

1. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin