Munch Makers Arvostelua 

25
•
TrustScore 3.5/5 tähteä

3,5

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Such an amazing experience ordering from MunchMakers! The customer support team was amazing at handling my questions and requests. They delivered my item so fast and it arrived just in time as a gift... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I've made two purchases from munch makers. The first was lost in transit and they sent replacements straight away. The second was a larger order, customer service was excellent and there was an eve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Products didn't arrive in time. I got a guarantee at the order that the Products will arrive in time. After problems, no more support! Products came from Shanghai. Didn't get relevant information upfr... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

Shipment was supposed to arrive the March 15th 2023, about 2 weeks and still waiting. Tracking number doesn't have any updated information past March 10th. Can't review quality of products as they h... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kannabiskauppa

Yrityksen kirjoittama

Custom grinders, rolling papers, rolling trays, ashtrays, lighters, and other custom smoke accessories for top dispensaries. White label branding and merchandise options for select clients.


Yhteystiedot

3,5

Keskitasoinen

TrustScore 3.5/5 tähteä

25 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 1 kuukauden sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,5

Kaikki arvostelut

(25)

7 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I usually don't buy products like the…

I usually don't buy products like the ones MunchMakers sells and had a problem finding a source. Fortunately they were able to come through and deliver us papers and trays much better than we expected, exactly like they showed us in the mockups :).

18. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great attention in details

The team noticed my low resolution logo before printing and reached out instead of proceeding with poor result. I really appreciate their attention to detail and final product turned out great.

2. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 3/5 tähteä

I placed an order well in advance of…

Update: My initial experience involved major delays, inaccurate shipping updates, and missing an important sales window for my business. After continued communication, MunchMakers acknowledged the failures and issued a $400 partial refund. The original process was frustrating, but they ultimately stepped up and resolved the matter.

Here is my original review:

I placed an order well in advance of their advertised 4/20 deadline and was assured it would be delivered on time.

On March 15, a UPS tracking number was created — but after contacting UPS directly, I confirmed the package was never physically handed off to the carrier. It remained in “label created” status for weeks.

From March 23 onward, I was told almost daily that they were “looking into it” and that I would receive a clear answer by the end of the day. That never happened. Instead, I received repeated vague updates and shifting explanations.

At one point, I was told:
• The tracking number was valid and in transit
• Then told a replacement might be sent
• Then told the original shipment was still valid
• And finally, admitted the package was never actually shipped

This back-and-forth went on for weeks.

I also had ongoing issues getting access to my account, which were never resolved despite multiple requests.

Additionally, custom packaging that was promised alongside my order was not produced on time, with no clear communication.

I had to involve my bank and file a dispute to protect my business.

As a small business owner, this situation directly impacted my ability to fulfill customer orders and meet time-sensitive deadlines.

As of today I still haven’t recieved my trays OR custom packaging.

Recommendation:
Verify that your order has actually been handed off to a carrier — not just that a label was created. Do not rely on estimated delivery dates without confirmed scans.

9. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Brandon — first off, you're right, and we're sorry. The package sitting
in "label created" for weeks while you got vague daily updates was a
real failure on our side, not a UPS issue. The label was generated but
our vendor never physically handed it off until we escalated, and we
should have caught that on day one instead of three weeks later.

Your trays and grinders did finally ship out and were delivered on 4/13
(UPS 1Z9Y38400325850822) — we know that's well past your 4/20 window
and doesn't undo what it cost your business. We can also confirm all
remaining items, including the custom packaging, were received as of
last week.

Update (4/27): We've since worked with Brandon directly to close this
out — issued a $400 partial refund for the timing and communication
failures, processed 4/26. Appreciate the dialogue.

— The MunchMakers Team

Saanut 1/5 tähteä

I did not get my full order and the…

I did not get my full order, the customer service department is very slow to respond and their phone number is 123-4567...

1. huhtikuuta 2026
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Hi Chris — thank you for the feedback, and we're sorry the experience didn't match what you expected on order MM-1772985617887-IHXKM. We can see your shipment did go out via UPS and is now marked delivered, but if anything is missing or short from your 400-unit Biotray+ and grinder order, that's on us to fix immediately.

Our records don't show a phone number on file for you, which is likely why the response felt slow — we follow up on every order via email but it sounds like ours weren't reaching you. Pamela on our team is going to reach out directly today to walk through exactly what arrived versus what's still owed and get any short-shipped items on the way at no cost.

You can also reach us at (650) 640-3836 or help@munchmakers.com — please reference your order number and we'll make this right.

— The MunchMakers Team

Saanut 1/5 tähteä

Unprofessional

This company is extremely unprofessional making promises they do not keep. They are now unresponsive to my emails and refusing to refund me for a product that I was supposed to receive about 3 weeks ago. I have been told for 3 weeks that my order was going to be shipped and I would be given my tracking information, though I have not received anything. When I asked for a refund, being my purchase was supposed to be shipped by the 21st of November, and I paid for quicker shipping and still nothing, no product, no refund and now no response.

12. joulukuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

hi Janel. We did make and ship your grinder, but for some reason this one got stuck in the mail. It happens sometimes. Your order is here https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction_input?strOrigTrackNum=92612903574906000043282352. We are really sorry for this and have refunded your order of 1 grinder which you can keep once delivered.

Saanut 5/5 tähteä

My old grinder was garbage

My old grinder was garbage. This one is smooth as butter. Worth every penny.

31. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Lucy, 'smooth as butter' might be our new tagline 😄 Sorry about your old grinder, but thrilled we could upgrade your experience. Thanks for trusting us with your hard-earned pennies!

Saanut 3/5 tähteä

The custom design looks good

The custom design looks good, but the finish wasn’t as smooth as I hoped. It works fine though.

22. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Hey Barb, thanks for the honest feedback! We're glad the design came out looking good and that it's working well for you. We always strive for perfection on the finish too, so if you'd like to chat about it, please reach out to us directly—we'd love to make it right. Appreciate you!

Saanut 4/5 tähteä

Great quality but shipping took a bit…

Great quality but shipping took a bit longer than advertised. Still, the piece is gorgeous.

13. lokakuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Tina, we're so glad you love the piece! We apologize that shipping took longer than expected—we're always working to improve our delivery times. Thanks for your patience, and we appreciate your business!

Saanut 1/5 tähteä

Products didn't arrive in time

Products didn't arrive in time. I got a guarantee at the order that the Products will arrive in time. After problems, no more support! Products came from Shanghai. Didn't get relevant information upfront. Just order and pay, than is the support over. NEVER AGAIN! WORST DEAL EVER!

20. kesäkuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Dear Pasquale,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delivery timing.

We'd like to clarify a few points for transparency:
Delivery Timeline: Prior to your order, we explicitly communicated that we could not guarantee delivery by your specific date due to potential unforeseen delays in international shipping. Our records show you acknowledged and accepted these terms when placing your order.

Communication & Support: Contrary to your experience, our records indicate we sent multiple emails and LinkedIn messages with your tracking information, which showed the products were on schedule to arrive before your event. We remained actively engaged throughout the shipping process.

Delivery Coordination: The tracking showed your package required signature confirmation through FedEx. Despite our attempts to alert you and FedEx's delivery attempts, the package could not be delivered due to lack of recipient coordination, which unfortunately caused the delay.
We take all feedback seriously and are continuously working to improve our service. While we cannot control all aspects of international shipping, we strive to maintain clear communication throughout the process.

We'd welcome the opportunity to discuss this further and find a resolution. Please feel free to reach out to our customer service team directly.

Best regards,
Munch Makers Customer Service Team

Saanut 1/5 tähteä

Rude

DISCLAIMER: Tomer will post your personal information openly on the internet if he does not like your honest review of your interactions with his company. Green Lunar, munchmakers.com’s parent company, is registered with the BBB in California so if my personal information is not removed from Tomer’s reply to this review, i will be seeking legal action in the state of California.

Rude, impossible to get in touch with, and obviously not the brightest person in the world running this company. i placed two orders, two weeks apart. i received my second order, but whenever i asked for updates on the first order i was ignored or sent information about a different order, sometimes not even my own.

i disputed the first order with my credit card and Tomer emailed me asking “what’s wrong with you” and said he reported me for fraud because he can’t seem to understand that i had two different packages and one of them is sitting in their warehouse with a tracking number (printed 4/14) but still has not been given to UPS for shipping, even though the products should have been ready on April 7.

Any phone number you call associated with this company does not actually get you speaking with anyone, and their claim that their products are made in the USA are false because the order i DID receive came from China.

Before placing an order with them, you may as well go straight to the source and avoid the rudeness and inattentiveness.

Tomer is undoubtedly going to respond to this review claiming that i’m rude and a bad customer, however in his haste to call me rude he sent American Express the proof they needed to see i indeed have not yet received the package i disputed the charge for.

he told me to never order from them again but i was never going to do that anyway and absolutely won’t be encouraging anyone else to.

update: like i said earlier, Tomer responded lying about what happened. Production time is 20-25 days, as stated on the website and in email correspondence. American express is already aware of the false fraud claim and has confirmed that they have the two tracking numbers associated with the two separate orders and they have confirmed that i only received one order.

i placed orders on march 3rd and march 17; i received the 3/17 order on 4/14 (the order in the screenshots Tomer has posted in response). My 3/3 order is still pending receipt by UPS, but Tomer seems to think disputing charges for products i never received constitutes fraud.

anyhow, find somewhere else to do your business to avoid being lied to, lied on, and a business owner who can’t differentiate between orders with distinct order numbers because.

16. huhtikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Hi CJ,

Thank you for your order.

As clearly stated on our website, rolling trays require approximately 30 days for production in addition to shipping time. Your order was processed, produced, and shipped within our standard timeline. We answered all your emails within 1 business day.

After your items were shipped—including the custom rolling trays you requested—you filed a $700 chargeback for the full order, citing that the products didn’t arrive in time for your event. However, at no point did you indicate that your order was time-sensitive, and had you done so, we would have advised not to proceed with the order due to the production schedule.

Custom products made to order are not eligible for cancellation or refund once production begins, and certainly not after they have shipped. Filing a chargeback after receiving proof of production and tracking is not just unfair—it’s unprofessional.

Here is photo proof of your trays being made, as shared previously:
https://www.dropbox.com/scl/fi/td26ns3s5hc3grmwiacdb/.jpg?rlkey=vhsrzbzgdo7qbmg9wxukxkxbv&dl=0

We take pride in our work and do our best to be transparent. We wish you the best with your business and your event, but respectfully, we do not believe a full refund on a completed and shipped order is appropriate.

Best,
MunchMakers support

Saanut 1/5 tähteä

Worst shopping experience ive had…

Worst shopping experience ive had online and the products are not worth the money.
This company says us based but then the items are made by a third party in china. So either they're not in the U.S or they never see the products they sell.
They take days to respond to emails, thats if they respond at all. At one point I wasnt even sure i was going to receive the items ordered.
The worst customer service, i think its a one man band with some dude sat in his living room ordering from china.
The products thamselfs were very disappointing, the astrays are tiny and pointless let alone the artwork issues on them. The joint holders are not worth it, again Artwork issues, the artwork is so small its barely visable. The grinders are poorly made, some with the magnets sticking out and some with poor threading so they dont screw up properly. No quality control what so ever and no customer service at all.
3 weeks after order before there was any sign of any items actually being shipped. I stupidly payed multiple shipping costs, my items were running late, yet munchmakers are that greedy and tight, they shipped all ordes in one box, kept the extra shipping payments and couldn't even send the parcel express even though they we're running late with the order.
No customers serivice
Ignore emails
really Poorly finished products(no quality control)
Takes weeks to ship
from Chins not Us.
Complete lies in their responses to reviews about their service.
ORDER FROM THEM AT YOUR OWN RISK!!!
Better still, AVOID and order elsewhere.

16. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

A really angry and rude customer. We FedEx'd the order and it arrived in a week. Every email they sent us we responded within hours. All their messages were condensing and childish. They refused to provide us a shipping phone number which delayed shipping as we wanted to send with FedEx. Just no pleasing this type of customer. They asked us why we can't be more like Vistaprint, which is a billion dollar company. We are very good at what we do, but we are not a billion dollar company with 6000 employees, Bob. Best wishes and take care.

Edit: what a grinch. Claims it took weeks to arrive but the FedEx tracking shows one week delivery - the customer lives in a remote part of England so that's really fast. We are not local to England or Europe either. This guy seems to be having a bad holiday season and decides to take his anger out on us for some reasons. Sometimes there are customers that are rude and nothing will make them happy no matter what we do, such as delivering from Hong Kong to remote part of England in a week, we are still given a 1 star review. Despite the very unfair review, we still wish you a happy holiday season, Bob.

https://www.fedex.com/wtrk/track/?action=track&trackingnumber=770526918186&cntry_code=us&locale=en_us

Saanut 5/5 tähteä

Best Service and Quality

We ordered grinders and rolling papers for our brand. The whole process was very smooth and the quality of the products was better than we expected at the prices. We have more dispensaries opening next quarter so will be sure to use MunchMaker again!

22. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Tal, smooth process and better-than-expected quality at the price point—that's what we aim for. Good luck with those new dispensary openings next quarter. We'll be here when you need us!

Saanut 5/5 tähteä

Amazing Product

Everything went great initially their was a mess up with my order i was able to order something i shouldn't have been able to uv print on ceramic coated which is not compatible and at first it was a process but with the great customer service i received my order and i like the quality alot don’t make the mistake i did but definitely give these guys a shot they are awesome!

10. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Appreciate this honest review! UV printing on ceramic coating was definitely a learning moment, and we're glad we worked through it together. Mistakes happen—what matters is how they get resolved. Thanks for sticking with us!

Saanut 5/5 tähteä

10/10 quality with the print

10/10 quality with the print. The grinder has a great finish on the edges, and works amazing!!

28. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Nicolas, 10/10 is what we're going for! Glad the finish and function are both on point. Thanks!

Saanut 5/5 tähteä

I've made two purchases from munch…

I've made two purchases from munch makers. The first was lost in transit and they sent replacements straight away.

The second was a larger order, customer service was excellent and there was an even quicker turnaround time than the first. Will be using again in future.

25. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Simon, sorry about that first order getting lost in transit—shipping issues are frustrating. Glad we got replacements out quickly and that the second order was even smoother. Appreciate you coming back!

Saanut 5/5 tähteä

Great grinders - quality print

Turned out way better than I could have imagined. The print was high quality on the grinder which is really well made.

I ordered 25 and have been using one for the past few days. 1 full turn to open. Has some knurled edges to help grind/open. Included a shovel, brush to clean and a little one hitter (it’s really little). Grinds the bud in just a few turns.

24. helmikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Alan, love this detailed breakdown! The one-turn open, knurled edges, included accessories—you covered it all. Glad you're putting it to good use. Thanks for the thorough review!

Saanut 5/5 tähteä

MM delivered quickly and with quality

MM delivered quickly and with quality. They were super helpful via email to get orders spun up quickly.

Highly recommend them for your merch needs.

1. marraskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Greg, quick and quality—that's the goal. Thanks for the recommendation and for making orders easy on your end too!

Saanut 5/5 tähteä

Ordered some lighters and they came so…

Ordered some lighters and they came so fast! Amazing quality and color, and the images on the product are printed very clearly! Will definitely be ordering again!

13. syyskuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Adrian, fast shipping and crisp printing—glad we delivered! Looking forward to your next order.

Saanut 5/5 tähteä

AMAZING Experience!!!!

Such an amazing experience ordering from MunchMakers! The customer support team was amazing at handling my questions and requests. They delivered my item so fast and it arrived just in time as a gift for a loved ones birthday. Christine from the customer support team was extremely friendly and helpful. The whole team did such an amazing job and my custom gift order came out perfect. I cannot thank the MunchMakers team enough!☺️
I highly recommend purchasing an item from them, and will most definitely be purchasing again!

6. huhtikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Munch Makers-logo

Vastaus yritykseltä Munch Makers

Mariah, this made our day! Shoutout to Christine and the whole team—we're so glad your custom gift arrived just in time and came out perfect. That's exactly the experience we want everyone to have. Thank you! ☺️

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin