ML Tours Arvostelua 37

TrustScore 2/5 tähteä

2,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Geen eerlijk bedrijf!!! Heb extra bagage bij geboekt ,maar door een fout op de website van ml-tours is de bagage bijboeking naar een andere naam gegaan,waardoor ik genoodzaakt was om de boeking nogmaa... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Wij vliegen al jaren met ML Tours. Nooit problemen mee gehad. Communiceren vooraf als er vertragingen zijn. Altijd telefonisch bereikbaar, ook voor internationale klanten. Mijn ouders kunnen ook... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

bonjour, j ai réservé récemment un billet retour de al Hoceima Bruxelles juste un trajet pour 389 € ; en vérifiant le ticket j ai constaté que j'ai mis une faute au niveau de la date de naissance , p... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Net zoals velen ben ik opgelicht voor rond de 2000 euro aan vlieg tickets. Ze zijn verplicht om dit terug te betalen maar doen alsof ze geen Nederlands verstaan. Ze vragen of ik Engels wil spreken maa... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

2,0

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

37 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Geen eerlijk bedrijf!!

Geen eerlijk bedrijf!!! Heb extra bagage bij geboekt ,maar door een fout op de website van ml-tours is de bagage bijboeking naar een andere naam gegaan,waardoor ik genoodzaakt was om de boeking nogmaals te verrichten en weer fout ging bij ml-tours. Ml-tours geeft toe dat er een fout was op hun website,maar wil de tweede boeking niet corrigeren,dus je kan fluiten naar je geld.Wil je bagage bij boeken doet dat niet bij ml-tours als je daar hebt geboekt maar 5 dagen voor je vlucht bij transavia zelf.Ik vind dat ik zo in de maling ben genomen en zal nooit meer mijn tickets daar boeken maar direct bij transavia zelf.

25. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Heb 3320 euro betaald voor 6 pers.

Heb 3320 euro betaald in feb
Maar sta niet in hun systeem zeggen ze
Heb voor 6 pers geboekt

Ik hou me hart vast
Na alles wat ik heb gelezen
Nooit meer ML
Gewoon meteen na Transavia
Maar zoals ze zeggen niet voorbarig zijn alleen niets is geregeld bij hun (alleen geld denk ik) wat op orde is maar de rest geef ik en min 7 *
Geen mensen die Nederlands spreken
Vragen of je Engels kan
Blijkt dat meneer zelf helemaal geen Engels kent wauwwww vlieg al 23 jaar maar dit….
Ik laat het over aan jullie om te oordelen.

10. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Pas op met wijziging tickets

Vandaag mijn ticket gewijzigd.
Mijn terug vlucht was 27-7 maar door omstandigheden moest ik nog een week blijven.
Ik kon de ticket ruilen met iemand die 4-8 terug ging.
Je zou zeggen ruil maar van plaats niks aan de hand.
Maar nee hoor! Kosten 500 euro.
Belachelijk. Is ook de laatste keer dat ik via ml tours boek.
Pas dus op.
Jullie zijn gewaarschuwd!

25. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Als ik minder sterren kon geven had ik…

Als ik minder sterren kon geven had ik het gedaan. Ze hebben de bagage geboekt op de verkeerde persoon en wouden het niet wijzigen. Mijn schoonmoeder lag op sterven en ik moest abrupt vliegen. Door hun fout heb ik bagage moeten bijboeken. Terwijl ik een vlucht had moeten wijzigen.

21. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Zolang alles goed gaat is het prima te…

Zolang alles goed gaat is het prima te doen, maar zodra jou vlucht is geannuleerd of wijzigingen in je vlucht of bagage dan begint de ellende. Je kan bellen/mailen etc. Geen gehoor,
Kortom geen aanrader

4. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Zijn zelfs geen ster waard!

Zijn zelfs geen ster waard!!
Zoon van 2 jaari was ziek gevallen, mocht niet reizen.
Belde ML tours op maar er was niemand die Nederlands sprak. Berbers?? Maar dan verstaan ze me niet zo goed en omgekeerd.
Had een annulatie verzekering maar ze wisten er een draai aan te geven en heb heel wat bij moeten betalen om toch nog een week later te vertrekken.
Hchouma!!! Pure diefstal dit. NOOIT MEER ML TOURS!!!

26. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Adertje onder het gras

Let op! Bij extra baggae boeken, wat ze je niet erbij vertellen je moet binnen 1 uur betalen verplicht en als je van gedachten veranderd kan je het schudden zowieso moet je bellen hiervoor....dit is een europeese reis organisatie#

8. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

service après vente

bonjour, j ai réservé récemment un billet retour de al Hoceima Bruxelles juste un trajet pour 389 € ; en vérifiant le ticket j ai constaté que j'ai mis une faute au niveau de la date de naissance , pas le jour ni le mois mais l'année au lieu de 75 j'ai mis 76 . j appelle la compagnie pour demander a corriger la date , elle me réclame 50€ . j ai posé la question a madame en ligne si j'avais commis 2 fautes , elle me répond que ca sera 50x2 = 100 € ; toutes les réponses de la dame en ligne contient le mot " règlement" ; pkoi 50 € par faute réclamer 250 € c 'est plus rentable ...

2. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Wij vliegen al jaren met ML Tours

Wij vliegen al jaren met ML Tours. Nooit problemen mee gehad. Communiceren vooraf als er vertragingen zijn.

Altijd telefonisch bereikbaar, ook voor internationale klanten. Mijn ouders kunnen ook zelf bellen omdat ze ook arabisch spreken ipv dat de kinderen moeten vertalen. ;-)

Daarnaast vind ik de prijzen erg voordelig dan wanneer je direct via Transavia boekt.

5. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Hier moeten mensen nooit meer boeken

Hier moeten mensen nooit meer boeken, zijn niet aangesloten bij ANVR en SGR. Dat betekent bij faillissement dat je kunt fluiten naar je geld. Achter dit bedrijf zitten geen Marokkanen maar turken en zitten met meerdere mensen erin. Dit kun je zo opzoeken...

Wat betreft je geld terughalen, enige optie is ze dagvaarden. Je krijgt geheid je geld terug alleen gaat er tijd overheen en als het bij een uitspraak komt dan doet de rechter altijd uitspraak in voordeel van de consument.

21. marraskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ml tours ik had op 1 September terug…

Ml tours ik had op 1 September terug vlucht van Tanger naar Brussel toen ik daar aan kwam was de vlucht gewijzigd terwijl ik nooit mail of telefoontje heb gekregen van hun ik heb nieuwe vlucht geboekt heeft mij in totaal 2300 euro gekost en ze willen mij dat niet terug betalen ml tours zijn oneerlijke mensen en ze reageren niet op mijn mails heel slechte bedrijf en doen net of ze geen Nederlands begrijpen

7. syyskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Nooit meer! Slechte bureau

Super slechte service! Nooit meer door hun technische fout ben ik dubbel zoveel geld kwijt en beweren dat het mijn fout is! Laatste keer dat ik boek via ml tours

29. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Geen bevestiging van tickets ontvangen…

Geen bevestiging van tickets ontvangen en niet bereikbaar via telefoon.
Bij voorwaarden staat als u geen bevestiging ontvangt dan ontvangt u vanzelf geld terug en hoeft u niet te bellen.

Geen geld terug ontvangen en ze beweren wel een bevestiging te hebben gestuurd. Leugenaars. Nooit meer boeken hier.

27. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Onbereikbaar

Heb aantal keren op dit nummer 020-7220722 gebeld, de boodschap wat ik te horen krijg "er is één wachtende voor u"en je mag wachten!!. Ze zijn onbereikbaar zowel telefonisch, mail en Facebook, wat een slecht klantenservice.

1. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wat een organisatie

Wat een organisatie, slechte service staan mensen niet te woord als dat gebeurt na 2 uur dan brutaal hangt ze op. Geven geen geld terug en doen moeilijk met omboeken met een voucher.

Oplichters

8. kesäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin