Marlin Sail Arvostelua 7

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,3

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot

  1. Purjehdustapahtuma-alue
  2. Tapahtumapaikka
  3. Purjehduskoulu

Yrityksen kirjoittama

Take your friends, family or colleagues out on a fantastic sail cruise, on a 50 feed Sail Yacht in Copenhagen. Have a Gin & Tonic, wine & Tapas while we cruise in Øresund. We can sail to Sweden, or one of the islands in Øresund. Saml dine venner, familie, kollegerne eller dit arbejdsteam og tag på en uforglemmelig sejltur på Øresund. I kan nyde dagen med mad og drikke, god musik og badeture. Vi kan cruise Øresund tyndt og bare nyde dagen på denne fantastiske 50 fods sejlbåd, eller vi kan sejle til Hveen, Helsingborg eller Flakfortet og lave en aktivitet på land.


Yhteystiedot

4,3

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

7 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Stor anbefaling

Vi havde en dejlig oplevelse på Marlin Sail. Vi var 8 veninder afsted på fødselsdagstur, fik de lækreste minies, champagne og badet i Øresund fra sejlbåden.
Alle hyggede sig meget, og vi er ikke i tvivl om at vi helt sikkert skal tilbage. Kaptajnen var sød og imødekommende, og vidste lige hvordan det skulle gøres :)
Kæmpe anbefaling herfra!

16. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

An Unforgettable Sunset Boat Trip with a Perfect Surprise Engagement

We recently had the most unforgettable boat trip, thanks to Captain Kenneth. Renting the boat just for ourselves made the experience feel incredibly personal and unique. The raw, hands-on experience of being part of the crew was exhilarating, and we felt completely safe under Kenneth’s close guidance.

The boat itself was superb, and our sunset trip was nothing short of perfect. The food and drinks were catered exactly to our requests, adding an extra touch of luxury to the adventure. Kenneth made sure everything was perfect for my surprise engagement proposal, making the moment even more special and memorable.

It was an amazing experience, and we can’t wait to sail with Kenneth again in the near future.

2. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Perfekt familieoplevelse med solskin og sushi

Vi havde den mest fantastiske dag på vores sejltur på Øresund med familien. Det var en perfekt kombination af godt vejr, smukke omgivelser toppet med sushi og vin.

Båden var rummelig og komfortabel, hvilket gjorde det nemt for os at nyde turen sammen. Kaptajnen var venlig og utrolig imødekommende, så alle følte sig godt tilpas.

Vejret kunne ikke have været bedre. Solen skinnede, himlen var blå, og vinden var rolig. Det var også dejligt at se byen fra vandet af.

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Specielt eftersom turen blev designet til vores ønsker og behov - kan varmt anbefales!

6. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Perfekt destination for en aften ude!

Vi var 2 par der havde tilmeldt os vinsmagning på Marlin Sail. Vi blev mødt af kaptajn Kenneth der tog imod os i Tuborghavn og viste os båden. Der var i alt 11personer, 11 vine blev smagt og vi sluttede af med fantastisk tapas. Atmosfæren gjorde det til en perfekt destination for en aften ude.

26. toukokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Fantastisk oplevelse på vandet

Vi var 7 venner afsted på en såkaldt "sun downer" - en aftentur hvor vi sejlede ud fra Tuborg havn og så solen gå ned over København. Det fås altså ikke meget bedre end fra Marlin Sail!
Båden er stor og rummelig, så der er god plads til at "hænge ud" og nyde hinandens selskab og den lækre middag der blev serveret mens vi sejlede.
Alt i alt en fantastisk oplevelse 😃

21. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Skøn tur på Øresund med fantastisk view…

Skøn tur på Øresund med fantastisk view både over København og Sverige mod Øst. Bevæge sig igennem bølgerne for sejl og mærke roen når motoren blev slukket, ganske enkelt den bedste oplevelse
Dejlig stemning ombord og en skipper der var god for en historie, tilpasset sådan at man kunne snakke og ellers var der også plads til at danne egne indtryk og bare nyde selve sejlturen. Som altid når man er på vandet, skal man huske at afstemme påklædning efter vind og vejr.
Er helt sikkert klar til nye oplevelser på Øresund.

13. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Marlin Sail-logo

Vastaus yritykseltä Marlin Sail

Mange Tak Allan - I var også nogle fantastiske gutter at have med på #sejlcruise

Saanut 5/5 tähteä

En ”Sun Downer” sejl cruise, Tuborg havn - Øresund

En ”Sun Downer” sejl cruise hvor Kbh. opleves fra søsiden på Øresund er bestemt en helt unik oplevelse. Var med på en koncept test tur i september 2022 som bestemt levede op til mine forventninger. Kaptajnen som også er ejer af båden var yderst kompetent hvilket skabte tryghed ombord. Service og især stemningen også var helt i top. Snacks og god mad/vin kombineret med den unikke oplevelse det er, at sejle ud fra Tuborg havn i en stor luksus sejlbåd og se solnedgangen var det hele værd. Husk dog varmt tøj da det blev kold på vandet efter solnedgang 😊

17. syyskuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin