Niks op aan te merken: bank geleverd op afgesproken datum, waren alleen wel laat met doorgeven tijdstip. De twee medewerkers wisten van aanpakken en letten goed op niks te beschadigen. Vlot bank in... Näytä lisää
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Wij hebben een bank gekocht bij Seats and Sofa’s, waarbij LMD Transport was ingehuurd om de bank te bezorgen. Tijdens de levering, die plaatsvond in de regen, ontstond er een klein probleem. Dit is... Näytä lisää
De prijs is acceptabel en er werd snel via WhatsApp gereageerd. Daarna liep de communicatie stroef (beloofde contactinfo bezorger niet op afgesproken termijn). Bezorger wilde enkel contant geld (raar... Näytä lisää
Very bad experience with LMD B.V. I paid €233 for sofa delivery from Eindhoven to Veldhoven, including carrying the sofa upstairs. The delivery team did not complete the upstairs delivery,... Näytä lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Very bad experience with LMD B.V.
Very bad experience with LMD B.V.
I paid €233 for sofa delivery from Eindhoven to Veldhoven, including carrying the sofa upstairs. The delivery team did not complete the upstairs delivery, saying the sofa would not fit through the front door. But it fit through back door(later I arranged people to do it).
Seats and Sofas also provided no real help when I contacted them during the issue.
After delivery, I requested a refund for the upstairs service (part of the €233), but LMD B.V. refused and has not responded to messages since then.
Communication is poor, support is non-existent, and they simply stop responding once there is a problem.
Based on my experience, I cannot recommend this company at all. I really wonder did they pay for other to post positive feedback here. Because this company is not trust worthy! Stay away from these people.I decided to complain about their service in consumer court.
Wat ging er niet mis
Wat ging er niet mis ! Wat een SCHIJT BEDRIJF IS DIT ! seats en sofa gaat hier nog een staart van krijgen !
Kreeg eerst maar niemand te pakken ook geen sms met bezorgers info die deed het niet of storing .
Uiteindelijk een nummer gehad , die gebelt ja we komen eind van de middag
Bank zou maandag geleverd worden.
Na het verstrijken van de tijd werd ik weg gedrukt door de bezorger meermaals .
Weer contact met het algemene nummer en je raad het al .. KANTOORTIJD VOORBIJ ..
het whatsapp nummer weer benaderd die ging navraag doen . Eindstand : om 21;15 !! Ja sorey door persoonlijke omstandigheden kon de bezorger niet komen . Kunnen we morgen leveren .....
Ermee akkoord gegaan MITS voor 12 uur .
Telefoonnummer gekregen van de bezorger .. DIE OOK NIET OPNAM
Weer terug naar whatsapp en telefonisch BEZORGER ZIEK .
nu kregen we echt de ......... Erin weer een ander nummer gekregen van de volgende bezorger ... Na lang heen en weer bellen ... Ja we komen tussen half 6 en 6 uur ..
Ik schrijf dit bericht nu om 18;54 ZONDER DE NIEUWE BANK
Weer de bezorger gebelt ... Half 8 zou die er nu zijn .. IK HOOP MAAR DAT MIJN BANK VANDAAG KOMT .
waarschuwing voor iedereen die dit bedrijf krijgt voorgeschoteld op wat voor manier dan ook NIET DOEN !!
dit kost meer zenuwen dan het waard is om zelf iets te huren en te vervoeren .
Snel en goed en netjes geleverd.
Snel en goed en netjes geleverd.. leuke bezorgers ook trouwens!
Deze gasten zijn nog geen ster waard
Deze gasten zijn nog geen ster waard, communicatie is drama, bezorgers gewoon horken en praten alleen maar over geld, en Seats and sofa’s weten hoe deze gasten te werk gaan, want alle schade die je aan je bank krijgt komt door de bezorging.
Ik zou nooit met dit bedrijf in zee gaan oplichters!!!
Prijs acceptabel, communicatie stroef
De prijs is acceptabel en er werd snel via WhatsApp gereageerd. Daarna liep de communicatie stroef (beloofde contactinfo bezorger niet op afgesproken termijn). Bezorger wilde enkel contant geld (raar voor een professioneel transportbedrijf) en ik moest erachteraan om wisselgeld terug te krijgen. Verder geen enkel vriendelijk woord (hallo, waar kan ik de bank neerzetten, dankuwel, fijne dag), heel nurkse gasten. Bank wel in goede staat en op beloofde tijd geleverd.
Seats en sofas en LMD's wanpraktijken!!
Wat je ook doet koop geen bank bij seats en sofas en huur nooit LMD in voor jullie transport. LMD heeft op 26-05-2026 een bank geleverd. Deze was kapot en duidelijk tijdens transport. De verpakking was namelijk beschadigt op dezelfde plek als de beschadiging van de bank. Ze leverden de bank rond 22 uur in de avond. Wat al super verdacht is als je een beschadigde bank leverd. De kerst op de taart : ze wilden geen pin betaling accepteren, alleen cash. En ze hebben geen leverbon laten tekenen. Ook geen foto's gemaakt van de levering zoals wel procedure is. Dit als bewij dat de bank in goede staat was. Dit zijn ze natuurlijk allemaal een keertje vergeten ;) wel toevallig dat het allemaal gebeurd wanneer de bank beschadigt is door hun. Mensen bespaar je de moeite! En bespaar je de ellende. Seats en Sofas en LMD zijn een grote leugenachtige club. A.u.b. ga ergens heen waar je op betrouwbaarheid kan rekenen. Niet deze wanpraktijken!
Niks op aan te merken
Niks op aan te merken: bank geleverd op afgesproken datum, waren alleen wel laat met doorgeven tijdstip.
De twee medewerkers wisten van aanpakken en letten goed op niks te beschadigen.
Vlot bank in elkaar gezet: hun Kerstbonus wat mij betreft al verdiend. Verpakking volgens afspraak meegenomen.
zware dozen over een parketvloer schuiven...
Slecht. Er waren twee mannen i.p.v drie. Een een van de twee droeg een mitella: hij kon niets doen met zijn rechterhand! Dus in feite één persoon, die een zware bank uit moest pakken en op zijn plaats moest zetten. De twee grote kartonnen dozen werden over onze parketvloer geschoven. Geen karretje of i.d. Wonder boven wonder geen beschadigingen aan de vloer. Binnen tien minuten waren ze weer weg.
Goede service
Goede service, vriendelijke mensen. Goed geholpen, erg tevreden!
Goed bedrijf.
Ik had eerst mijn twijfels omdat je van te voren moet betalen. Tegenwoordig is er zoveel rottigheid. Maar???? Echt top hoor. Na wat verwarring ook van mijn kant, is alles zo goed verder verlopen. Vriendelijke en nette bezorgers. Hebben netjes het bankstel in elkaar gezet. Wat de afspraak ook was. Ik ben echt verrast. Dank je wel voor alle service.
Gewoon afspraak is afspraak
Gewoon afspraak is afspraak. Netjes op tijd. Duidelijke tarieven. Doen waar ze voor komen en nergens omheen praten. Gewoon toppers.
alles netjes op tijd geleverd.
alles netjes op tijd geleverd.
wist van te voren al wat het ging kosten.
Vakkundig
Vakkundig, professioneel en vriendelijk. En dat alles op de afgesproken tijd!
Afspraak is afspraak
Afspraak is afspraak. Zeer goede service en komen afspraken goed na. Zeer tevreden.
Bank bethes bezorgd door lmd
Bank bethes bezorgd door lmd, vriendelijke bezorgers. Ivm de regen hebven ze onze bank netjes in de garage gezet. TOP!!!
Super service
Wij zijn top geholpen met het kopen van een bankstel, ook de service is top👍
Ondanks verkeerde maat opgave aan…bedrijf
Ondanks verkeerde maat opgave aan bedrijf LMD bv, zoals mast gang en deur, werden met zorg en nauwkeurigheid mijn gekochte goederen in de woning gebracht. Dit nadat er enkele deuren waren verwijderd door mij en men moest wachten
Heel behulpzaam en goede service
Heel behulpzaam en goede service
Bankstel netjes binnen gezet,
Bankstel netjes binnen gezet,
Vriendelijke bezorgers.
Keurig geholpen!
De heren hebben mijn bank keurig naar binnen gebracht en zelfs de lastige hoekjes waren geen probleem :)
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








