libertyzeay.com Arvostelua 

196
•
TrustScore 1.5/5 tähteä

1,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 4/5 tähteä

Missing one set of instructions. Beaded Xmas trees. Two of the trees are similar so those are fine. But the one that is missing the instructions are slightly different so I don’t know if those instruc... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order October 27th for 4 magnetic game sets.Tracking showed them in Iceland and then Miami. They finally showed up Dec 15th after I emailed questioning their location. These games are obvio... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

This business is a scam!!! Do not trust them - they sold me an item which immediately broke on first use, and they are refusing to process any kind of refund or solution. They are just refusing, and h... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

If could give negative rating would. Bought 2 bras at $17 each, size xxl. According to chart would be same as size currently wore. Bras were so small, absolutely no coverage. Customer service offered... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

The moment you enter our store you will experience a new level of serenity and good taste.


Yhteystiedot

1,6

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

196 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,6

Kaikki arvostelut

(196)

1 arvostelu kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Pure crap!

Pure crap!! Just throw your money in the trash can because it will be better spent there!! Very cheaply made products.

17. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

Absolutely horrible-- do not order from…

Absolutely horrible-- do not order from this company
I ordered product and used the sizing chart on the website and the product arrived about a month later and it was nowhere near what the sizing chart had indicated to the product is useless. Customer service was awful and would not provide me with a return address they offered 5% refund . Ryan you say to contact your customer service team. I did that for weeks with no results. I am pretty sure your company is a scam

6. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT PURCHASE FROM THiS COMPANY!!!!!!!

If I could score zero stars I would. I bought this clothing stitcher, and from day 1, it broke. The needled got jammed and broke. It is 100% garbage. Now, the company is offering to reimburse me $4 usd. What happened to 100% satisfaction guarantee. I definitely paid more than $4 for this plastic junk. Just want all of my money back. Why is that so difficult?

1. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

SCAM - BEWARE

I ordered a "Quick Clothing Fixer" to mend clothing and was shipped a price tagging gun that injects big plastic barbs into price tags. They claim they shipped the correct product and refuse to accept a return. They also overcharged me. My order confirmed $25.18 USD and they charged my card $30.22.

5. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

Substandard Product-Company Will Not Refund!

I ordered 2 Bra's advertised on Instagram. They were advertised as Fantastic Pull Up Bra's. The Product WAS NOT AS ADVERTISED! This company WILL NOT ISSUE A REFUND FOR THIS SUBSTANDARD PRODUCT! BEWARE OF THIS COMPANY! I WILL NEVER BE TAKEN ADVANTAGE OF AGAIN!

9. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

The stitch gun they sold is a tagging…

The stitch gun they sold is a tagging gun, as in it’s for labels it is not the same as the one they used in the video to sell it. Avoid this store! Absolute trash product

6. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

Never received my order

Never received my order, no email confirmation only the withdrawal from my bank account. Never do business with this company!

17. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

Never ever order from this company!

Never ever order from this company!! I repeat never ever order from this company! I ordered a tag gun with micro barbs and extra needles. The original charge was $16 and change and they billed me for that and then turned around and billed me for $20, the product I received was not what I ordered as it was not a micro needle and the extra needles are missing. I have tried to contact them over and over to no avail. I’ve asked for a return address many times. I’ve also reported them to the Better Business Bureau.
***********************************
So, I got this BS message reply back. Obviously an autogenerated response. Obviously didn’t really read what I wrote!!!

30. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

NEGATIVE EXPERIENCE

If could give negative rating would. Bought 2 bras at $17 each, size xxl. According to chart would be same as size currently wore. Bras were so small, absolutely no coverage. Customer service offered $4 after confirming the size sent to me was actual size ordered.

25. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

What is Libertyzeay.com

What is Libertyzeay.com? Libertyzeay.com engages in deceptive tactics to trick customers into placing orders and handing over their money or sensitive personal information, making it a scam website. This review was posted on google.
I purchased a bra and after fighting to even get it on...then I coult not breathe. I have tried contacting the site with back anf forth useless emails from them. "Keep the bra or donate or give it away. NOTHING about refund. The website they gave me will not open. DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY. I'm contacting the FTC and BBB. DOE unending since 7/19/2024

26. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 2/5 tähteä

I recieved the product (quick stitch)…

I recieved the product (quick stitch) about 3 weeks after ordered which was fine except multiple issues #1-their tracking info wasn't legitimate. #2- I was charged for shipping when I ordered item but when it arrived today the company didn't use valid postage & I was required to pay cash to USPS which was about the same amount I paid in advance to company. #3- my account upon further inspection today was charged more than amount on invoice I agreed to pay by $3.91usd. #4- product didn't have instructions. I have emailed support regarding all of this. Buyer beware!!

18. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Ordered 2 pair ear buds almost a month…

Ordered 2 pair ear buds almost a month ago and have not yet received them
Please refund my money

4. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

I haven got a date on when my…

I haven got a date on when my suntanning lotions are coming in....it's been a week! When am I getting my 3 products I purchased

4. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

I ordered some earbuds literally almost…

I ordered some earbuds literally almost a month ago and I was charged more than my receipt had said I complained and got a refund for the overprice but I still haven't received my product and I keep emailing and asking about it and they keep giving me lies and changing my tracking number and twice it says it was delivered but when I tell them it hasn't been delivered they say, oh we sent you the wrong tracking number. I keep asking for a refund and nothing. I'm fed up with them I will never order anything again from them. I still have no idea where my earbuds are.

8. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

I purchased 2 hummingbird feeders

I purchased 2 hummingbird feeders. The add shows the original promoter of the product. I have this feeder that I purchased from the creator of this feeder, who is on the promotion. When I received the product it was NOT the same product that was promoted. It was smaller, had shorter peaks and larger holes. This allows access to wasps and bees to get into the nectar. The promoted product says that insects cannot get into the nectar. Libertyzeay also promotes 100% risk free. I wrote to them that I was aware of the difference in their product and what they promoted and requested a full refund. I did not want their product. They responded that they would be willing to refund me $4.00. Not acceptable. This s a "bate and switch" company. I recommend that you DO NOT buy from this company.

23. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 5/5 tähteä

TRYING TO RECIVE MY COMFRIMATON NUMBER

I just purchased a bra for 9.99 .Look for to get my product please very excited 😃.They not give me a confirmation number after I bought it but the money was taken from my account need to know my confirmation number and when will it be delivered thank you

2. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I Feel Scammed!

I bought the $9.99 hummingbird feeder, agreed to pay the shipping but then was charged over $5 in TAX! So a 50% tax!? I’ve been waiting WEEKS for the item and it’s still supposedly at customs. I’M NOT IMPRESSED AND WILL NEVER PURCHASE FROM THEM AGAIN.

1. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

I ordered tanning cream on 4/8/24 and…

I ordered tanning cream on 4/8/24 and still have not received it. I am tired of trying to figure out where it went. It’s a joke!!

12. kesäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Saanut 1/5 tähteä

Never received items!!!

I bought a product about a month ago and it was a buy one get one for a low price and it's still have not been delivered do not buy from these guys at all it is a scam I used my credit card and I just hope to God that they don't take all my money so do not believe any of the reviews that are good.

15. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
libertyzeay.com-logo

Vastaus yritykseltä libertyzeay.com

Dear Valued Customer, We deeply regret the issue you’ve faced. Please send your order details to support@libertyzeay.com, and we’ll make sure it’s resolved quickly.
Ryan, Senior Director of Customer Support, www.libertyzeay.com

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin