Let's Travel Arvostelua 12

TrustScore 4.5/5 tähteä

4,4

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

4,4

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

12 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Alles klopt bij deze organisatie

Alles klopt bij deze organisatie. Bij vragen krijg je snel en vooral duidelijk antwoord. Onze reis naar Japan was tot in de puntjes geregeld door Let's Travel. Mede hierdoor was de reis onvergetelijk. De hotels die zij geregeld hebben waren top.

Kortom, een echte aanrader.

13. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Wat fijn om te lezen, en wat een prachtig compliment: "alles klopt bij deze organisatie".

En wat heerlijk dat jullie reis naar Japan onvergetelijk is geworden. Daar doen we het voor. :D

Bedankt voor je lieve woorden en de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Toporganisatie!

Onze reis naar Japan was in één woord geweldig.

We zijn in totaal drie weken in Japan geweest en hebben een prachtige combinatie gemaakt van cultuur, steden en pretparken. De reis begon in Osaka, waar we een aantal dagen verbleven en onder andere Universal Studios bezochten. Daarna zijn we met de Shinkansen doorgereisd naar Tokyo. Aan het einde van de vakantie hebben we ook nog Disneyland en DisneySea bezocht. Dat maakte de reis voor ons helemaal compleet.

Wat vooral opviel was hoe goed alles geregeld was. De hele reis was tot in de puntjes georganiseerd door Let’s Travel. Vooraf hadden we veel contact met Sandra. Zij dacht goed met ons mee, beantwoordde al onze vragen professioneel en zorgde ervoor dat alles duidelijk en goed geboekt was. Dat gaf ons veel vertrouwen en rust, zowel voor vertrek als tijdens de reis.

Japan zelf was indrukwekkend, mooi en bijzonder om mee te maken. De combinatie van Osaka, Tokyo, Universal, Disneyland en DisneySea zorgde voor een reis die wij niet snel zullen vergeten.

Wij kijken met een heel goed gevoel terug op deze vakantie. Let’s Travel is wat ons betreft een toporganisatie. Wij zouden deze reis zo weer overdoen!

30. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Conny,

Wat een mooie review, dankjewel! "In één woord geweldig", daar worden we zelf ook helemaal blij van.

Vertrouwen en rust geven, zowel vooraf als tijdens de reis, dat is precies waar we voor staan. Fijn dat je dat zo benoemt. Sandra zal blij zijn met je woorden, we geven het zeker aan haar door.

Bedankt voor je mooie review en het compliment "toporganisatie"!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Goede wijn mag best een krans

Reeds een aantal jaren heb ik mijn reis/reizen bij Let s Travel geboekt waar het weer ging om een reis naar USA.
Ale keren ben ik meer dan uitstekend geholpen en dit bedrijf verdient een sterke aanbeveling.
Nemen altijd snel contact op en helpen bij alle kwesties. (zelfs in het weekend)

Ben zeer positief over Let 's Travel

14. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Marcel,

Ontzettend bedankt voor het vertrouwen in Let's Travel sinds onze start. We hebben jullie altijd met veel plezier geholpen. En wat bijzonder dat je met deze laatste reis alle Amerikaanse staten hebt bezocht!

We hopen dat jullie nog lang kunnen nagenieten van deze bijzondere mijlpaal.

Bedankt voor je mooie review en de sterke aanbeveling!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Let's Travel is geweldig

Let's Travel is geweldig. Een schitterend mooie, onvergetelijke reis gehad mede dankzij Let's Travel. Erg professioneel, vriendelijk, meedenkend hebben zij ervoor gezorgd dat onze reis perfect is verlopen. Sandra reageert altijd supersnel op vragen die ik had en niets is haar te veel. Ik zou iedereen adviseren om een reis via hun te boeken!

28. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Roger,

Wat een hartverwarmende review, dankjewel! "Schitterend mooi en onvergetelijk", daar worden we zelf ook helemaal blij van. Fijn dat we met onze manier van werken hebben kunnen bijdragen aan zo'n bijzondere reis.

Sandra zal blij zijn met je woorden, die geven we zeker aan haar door. En bedankt voor de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Absolute aanrader

Absolute aanrader!
Cindy heeft mijn reis naar Japan geboekt, het was een heel logische route, echt een prachtige reis!
Ik wilde graag ook zon, zee en strand en daarom had Cindy aan het eind nog Okinawa toegevoegd. Kan niet anders zeggen dan dat het een top vakantie was!
Ik heb enorm genoten en Lets travel heeft klaar gestaan voor alle vragen, wijzigingen of alle andere dingen die erbij kwamen kijken.
Ik heb een ontzettende zorgeloze vakantie kunnen genieten, en plan mijn volgende reis dan ook zeker weer hier!
Heel erg bedankt Lets travel!

1. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Natasha,

Wat ontzettend leuk om te lezen, je enthousiasme spat er echt vanaf! Daar worden we zelf ook helemaal blij van. Fijn dat je zo zorgeloos hebt kunnen genieten van Japan en dat we klaar konden staan voor al je vragen en wensen onderweg. Daar zijn we juist voor.

Cindy zal blij zijn met je lieve woorden, we geven het zeker aan haar door! En wat top dat we je volgende reis ook weer mogen verzorgen, we kijken er nu al naar uit.

Bedankt voor deze mooie review!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Klantvriendelijkheid XL

Let's Travel is een toporganisatie die ervoor zorgt dat je je voor en tijdens je reis nergens druk om hoeft te maken.

Het samenstellen van de reis ging heel prettig door de persoonlijke benadering. Alles is mogelijk en niets te gek om geregeld te worden. Tips worden gegeven om je reis nog completer te maken.

Wij maakten een reis door de VS en sloten af met een strandvakantie op de Bahama's. We kwamen terecht in fantastische hotels op supergoede plekken. Voor de stedentrips midden in het centrum dichtbij de actie en de strandvakantie dichtbij een prachtig strand.

De geboekte vluchten en treinreizen liepen gesmeerd. En waar iets ons op een moment even niet duidelijk was, hielp de medewerker van Let's Travel direct mee vanuit Nederland.

Dankzij Let's Travel hebben wij een onvergetelijke en onbezorgde reis kunnen maken. Wij raden iedereen deze organisatie aan.

1. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Leoni,

"Klantvriendelijkheid XL", wat een compliment en fijn dat je dat zo ervaren hebt! Daar gaan we voor: de tijd nemen om de reis echt persoonlijk samen te stellen, meedenken met tips en bereikbaar zijn als er onderweg iets is. Fijn dat onze collega meteen kon helpen toen er iets niet duidelijk was.


Bedankt voor je uitgebreide review en de aanbeveling, daar zijn we echt blij mee!

Groetjes, 
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

De reisorganisatie had alles top…

De reisorganisatie had alles top geregeld: vlucht, hotels, shinkansens van de ene naar de andere stad. En ook erg betaalbaar. Het ging hier namelijk om 4 steden (Tokyo, Hakone, Kyoto en Osaka), waardoor we ook 4 hotels nodig hadden. Nogmaals, top geregeld

Ons plan is om volgend jaar weer naar Japan te gaan via Let’s Travel.

Sandra, jij ook bedankt voor alle hulp en afhandeling

11. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Rocky,

Wat leuk om te lezen! Fijn dat de hotels, vluchten en Shinkansens allemaal goed geregeld waren, en dat je het ook nog betaalbaar vond, dat horen we graag.

We geven je woorden zeker door aan Sandra, ze zal hier blij mee zijn. En wat top dat jullie volgend jaar weer voor Japan kiezen en weer via ons! We staan klaar wanneer je zover bent.

Bedankt voor je mooie review.

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 4/5 tähteä

Wij zijn enorm goed geholpen door…

Wij zijn enorm goed geholpen door Sandra voor onze reis naar West-Amerika. Alles werd geregeld voor ons en als je nog extra wensen hebt, zoals wij hadden met bijv. een rechtstreekse vlucht, is dit een dag later geregeld.

Wij hebben contact gehad via de mail en dit verliep soepel. Vaak kregen we nog dezelfde dag antwoord.

Al om al zijn we heel blij met Let’s travel en we hebben een enorm mooie reis kunnen maken!

11. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Ariënne,

Wat leuk om te lezen! Sandra zal hier vast blij mee zijn, we geven het zeker aan haar door. Fijn dat alles soepel verliep, ook met die extra wensen zoals de rechtstreekse vlucht.

Bedankt voor je mooie review, en super dat jullie zo genoten hebben van de reis!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

West-Amerika, wat een belevenis!

We hebben een werkelijk fantastische vakantie gehad! Van highlight naar highlight, veel kilometers maar te doen, prima hotels en auto. De natuur is overweldigend, de mensen heel vriendelijk, het was rustig op de weg, in de parken en steden. Als je voor het eerst naar een gebied of land reist is het ontzettend fijn als je niet steeds hoeft te zoeken naar de leuke plekjes, hotels, tickets (op goede reismomenten) of autohuur. Deze manier van reizen is ons zeer goed bevallen.

8. toukokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi,

Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n fantastische vakantie hebben gehad! Daar doen we het voor. West-Amerika is inderdaad indrukwekkend, van de natuur tot de open wegen en alles ertussenin.

Bedankt voor het delen van jullie ervaring en wie weet tot een volgende reis!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

3 weekse reis mei / juni 2025

In mei/juni 2025 een 3 weekse reis gemaakt (grotendeels) langs de westkust van Amerika en alle natuurparken rondom.
We hebben zo intens genoten samen met ons dochtertje van 2.
We vonden het eerst best spannend maar omdat let’s Travel ons zo goed geholpen had bij al het voorwerk, wat betreft plannen etc. En onze reis precies zo ingedeeld had zoals wij dat wilden,(wat we een paar keer hebben veranderd, en zij ook niet hun hand voor omdraaiden) hoefden we ons nergens zorgen over te maken.

We hopen ooit weer een reis naar Amerika te maken, en dan kiezen we zeker wéér voor let’s Travel!

14. toukokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Martine,

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt, drie weken langs de westkust en de natuurparken, samen met jullie dochtertje van 2. Fijn dat we jullie van het begin af aan goed op weg hebben kunnen helpen, en dat we de reis precies zo konden indelen zoals jullie het wilden.

Bedankt voor deze mooie review. Tot de volgende keer!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld! Het is imiddels even geleden maar we hebben echt genoten van onze tijd daar! We zijn met zijn 2e naar de westkust van Amerika geweest om onze HBO diploma te vieren.

21. elokuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Max,

Wat leuk om te horen en gefeliciteerd nog met jullie HBO-diploma! Wat een mooie manier om dat te vieren, samen de westkust van Amerika ontdekken. Top dat alles goed geregeld was en dat jullie zo genoten hebben.

Bedankt voor het achterlaten van je review, ook al was de reis alweer even geleden. Daar zijn we extra blij mee!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Saanut 5/5 tähteä

Reis Amerika

Wij zijn naar amerika geweest voor een rondreis aan de westcoast. Wij hebben een super goede ervaring gehad! Alles was tot in de puntjes geregeld. Wij boeken zeker weer bij Let's Travel.

16. huhtikuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Let's Travel-logo

Vastaus yritykseltä Let's Travel

Hi Laura,

Wat ontzettend leuk om te lezen! De westcoast is en blijft een topbestemming, en het is geweldig dat jullie er zo van genoten hebben. Dat alles tot in de puntjes geregeld was, horen we natuurlijk graag, daar doen we het voor.

Bedankt voor het vertrouwen en het delen van je ervaring. Tot de volgende reis!

Groetjes,
Het team van Let's Travel

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin