KUSH CARGO Arvostelua 

170
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

DO NOT BUY FROM THEM! I ordered something that was confirmed but never arrived, received no communication about the order fulfillment or shipping and reached out to customer support via several channe... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

There is no exaggeration: it's the leading online smoke shop I've dealt with. For what I desire, the selection is excellent, the prices are good, and the staff super-cool. They treat customers like fr... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

I placed an order June 20 for headphones and still have not received my order or an update. When I look at the tracking info it has remained on preparing your package for shipping. My husband was supe... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Don't listen to the negative comments. Trust me when I tell you they are 100% legit. I received nothing but excellent customer service. I been collecting glass since 1996 so I take this very serious.... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Sähkötupakkamyynti

Yrityksen kirjoittama

KushCargo is the Worlds best Online Headshop and Smokeshop.


Yhteystiedot

3,1

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

170 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 61 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaaminen kestää yleensä yli kuukauden

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,1

Kaikki arvostelut

(170)

44 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Don't listen to the negative comments

Don't listen to the negative comments. Trust me when I tell you they are 100% legit. I received nothing but excellent customer service. I been collecting glass since 1996 so I take this very serious. I ordered the Christmas Tree dab rig and this piece looks so bad ass in person I'm gonna order another one as soon as I'm finish with this review. So like I said don't be hesitant to order they have nothing but quality products and some of the best customer service I have ever received.

19. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We truly appreciate your support and kind words.

Saanut 1/5 tähteä

Shady Business

I ordered a 510 pen. They told me it was out of stock for 1 week but they would sent it when it arrived and I would recieve the tracking info. I waited a week and a half with no updates, reached out again, and was told it still wasnt in stock and to choose something else. I chose a different product for 7 dollars less, was told I would recieve tracking, and got nothing. I reached out 4 days later and was told they are also out of that product. The whole business is shady and seems like they are counting on running the clock out to make returns and payment disputes as difficult as possible.

10. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

Your replacement did ship out, and we can confirm it was delivered on 2/18, along with some extra items as a token of our apology.

We strive to provide the best service possible and appreciate your patience. If there's anything else we can do to make this right, please reach out—we’re happy to help!

Saanut 2/5 tähteä

Diamond glass breaker 8inch water pipe…

Diamond glass breaker 8inch water pipe was a birthday gift for a loved one, the item advertised and what I received was not all together the same thing the bowl pictured on their website was not what I received,the color I thought I picked wasn't what was shipped after about four days waiting for a email for confirmation of shipment I went ahead and emailed the customer service representative to get an idea of what was going on I was notified that they would have it shipped from one of their warehouses in the same state I lived in to help speed up the process was told it would be two day shipping through UPS it was more like four shipped through USPS was past the birthday of my loved one wrong color wrong bowl contacted customer service representative again and was told colors are random when it say on their website colors may vary depending on monitor I checked again to make sure they did however send the bowl that was advertised never got notified of the replacement part being shipped had to email them once again to even find out when I needed to keep an eye out for it not to pleased with the experience over all decent customer service though

6. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We appreciate your feedback and sincerely apologize for any confusion regarding your order. While the product listing does note that colors are random, we understand how important it is to receive exactly what you expect—especially for a gift. We apologize for the missing tracking update for the replacement bowl. However, we can confirm that it was delivered.

We’re glad to hear that you found our customer service helpful, and we truly value your support. If there’s anything else we can do to improve your experience, please feel free to reach out!

- The Kush Cargo Team

Saanut 1/5 tähteä

Ordered on 1/30/25 paid $12 for express…

Ordered on 1/30/25 paid $12 for express shipping. It’s now 2/7/25 and my order has not been shipped. Communication has been absolute minimal I had to reach out and see why my order had not shipped Tuesday. They didn’t even have what I ordered in stock so they offered me the newer version free of charge told me it would be shipped via ups 2 day. On Wednesday they created a label. It’s now Friday and the package still has not been shipped out/given to UPS..

7. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We sincerely apologize for the delay and any frustration this may have caused. We understand how important timely shipping is, and we regret the inconvenience. While your package was confirmed delivered on 2/13, we acknowledge that the delay was not up to our standards. To make things right, we issued a full refund for the shipping cost and provided a free upgrade on your unit.

We truly appreciate your patience and your business. If there’s anything else we can do, please don’t hesitate to reach out!

- The Kush Cargo Team

Saanut 5/5 tähteä

Dab Dreams Come True

Dab Dreams Come True!

As a heavy concentrate user, I’ve been through my fair share of e-rigs. Most of them gunk up, burn out, or make a mess with their tiny bowls—ugh. Enter the O.Pen Sesh, my new bestie! 🥳

First off, the bowl is HUGE compared to others. I loaded enough concentrate to share with three friends, and we all got two solid cups each. I braced myself for a sticky disaster when I opened it up, but nope—clean as a whistle! The hits were pure, flavorful, and totally free of that nasty burnt taste. 😍

Cleaning? A breeze! The included instructions made it simple. And as if the dabbing wasn’t good enough, I screwed in my 510 thread vape and—HELLO, pure bliss! Smooth, clean, no gunk. Just perfection.

The best part? It’s set-it-and-forget-it. Two clicks to pre-warm, then it shuts off automatically once done. It’s like the Tesla of dab rigs. 🚀

Huge shoutout to the KushCargo team—they answered all my questions like pros. Best new dab toy I’ve bought in a while! 🔥

16. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Great experience!

Great experience!! Customer service was great!! When they ran out of a flavor I wanted--they were able to replace it right away. I am a satisfied customer and will continue to purchase from them.

16. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Horrid customer service.

Horrid customer service.
Ordered on Saturday 1/4, paid for express shipping.
Tuesday 1/7 - no changes, email customer service
Wednesday 1/8 - response, promised refund on shipping and that product would be shipped that day

Today, Friday 1/10 - no change, order still unfulfilled. No refund.

10. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We’re sorry to hear about your experience and would like to help resolve this issue as soon as possible. Unfortunately, we have no record of an order under your name and you did not provide Trust Pilot with the requested order information.

Could you please provide us with your order number or any additional details about your purchase? This will help us investigate further and ensure we address your concerns promptly.

Saanut 5/5 tähteä

I wanted to buy something special…

I wanted to buy something special for myself and there was a little hiccup in stock availability. Support was very helpful and quick. They were kind enough to even offer a swap on a similar product. I will def be back to finally buy something from ya’ll. Thank you so much and I apologize for any inconvenience on my end as your customer. Happy New Year!

5. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Still waiting on them to get off there asses…

Still waiting on them to get off there lazy asses and send my banger. Got screen shoots and proff. If I don't get my item. Who wants to help me start a group class action law suit.

You never sent the item after asking for a week. Instead of the risk you canceled the ship 2 times. Then used me making lawsuit threats to not send the item. You do remeber I kept screen shots. Whatever I got a refund. I'll never trust this company again and no one else should ether.

4. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

You placed your order over the weekend when our warehouse was closed, and it was scheduled to ship within our standard 3–10 business day delivery window.

However, after repeated harassment of our staff, including hourly messages, threats of violence, chargebacks, and lawsuits, we made the decision to issue a full refund and cancel your order. This decision was made to protect our team and maintain a positive working environment.

We wish you the best in finding a retailer that aligns with your expectations. If you have further questions, feel free to reach out to us directly.

Saanut 1/5 tähteä

They don't even deserve 1 star

They don't even deserve 1 star! My experience is nothing compared to what the rest of these reviews are saying but their customer service and lack of communication make me want to explode! Not worth the cheaper price! I was lied to multiple times and only offered a $5 refund. That won't cover the therapist I'll need to talk to after trying to communicate with them!!!

15. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

While the holiday rush did lead to some delays, we confirmed that your order was delivered by UPS. Additionally, we issued a full refund on your shipping costs to make up for the delay.

We’re sorry if our communication fell short of your expectations—it’s never our intention to leave our customers feeling frustrated. Your feedback is valuable, and we’re working to improve our processes to prevent similar situations in the future.

Saanut 1/5 tähteä

I placed an order on Black Friday

I placed an order on Black Friday. It's Dec 26th, and not even tracking info has been sent. Customer service has not responded. I am going to have to cancel with my credit card company. You would think a $400+ order with expedited shipping would have been treated with more care.

29. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We’re sorry to hear about your experience and would like to help resolve this issue as soon as possible. Unfortunately, we have no record of an order under your name or any open orders from November 29th.

Could you please provide us with your order number or any additional details about your purchase? This will help us investigate further and ensure we address your concerns promptly.

Saanut 1/5 tähteä

Whatch that 1st step…

I apparently should have read the reviews prior to purchase. Ordered a piece on Dec 6th and haven't even received a delivery confirmation. Ordered a puzzle from China on the same day, scheduled to be here today. China Kush Cargo! Get your $%&@ together, not that I'll ever know. One and done with this company.

6. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I place an order about 4 days ago now…

Order #54557.. confirmed place an order about 4 days ago now they are informing me they do not have the item .but why was I able to buy the item on the website if not in stock do not buy from this place they will take your money and you will not get anything in return. And to make it worse it was a gift for my son..wow and they lost my order convenience for them but I have my order #54557

5. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We sincerely apologize for the inconvenience caused. We understand how frustrating this experience must have been, especially with it being a gift for your son.

To clarify, your order (#54557) was placed on 12/15. On 12/16, we reached out to inform you of an unexpected stock issue and promptly processed your cancellation and full refund as per your request on 12/17.

While we strive to keep our inventory accurate, occasional discrepancies can occur due to high demand. We're actively working to improve our system to avoid situations like this in the future.

If there's anything else we can do to make this right or assist you further, please don’t hesitate to reach out to our support team.

Saanut 1/5 tähteä

I made a purchase over a month ago

I made a purchase over a month ago for the brand new Pivot device. I know there usual shipping time is always two weeks. But this time I was a little longer. I emailed customer service and asked for an update. They explained the item was backordered, and if I wanted to wait. So I said I would wait. But I wasnt sure it would be a long process. So a week later I email customer service again. They tell me it's still on backorder and I agree to wait. This time I requested tracking information to be updated. From then on I received no tracking information. I email a third time and request a refund. Later that day I was informed the item was in stock. (This part is definitely my fault) ...I was excited and said I would take the item. I again requested tracking information and still didn't receive any. Now I'm not sure if I'll see the item or the funds. I would a resolution to this problem.

6. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

We sincerely apologize for the delays and frustration caused by the backorder of the Puffco Pivot. This has been a highly sought-after item, and unfortunately, it has been on backorder for some time. We receive limited stock periodically, and we fulfill orders in the sequence they are placed. We strive to keep customers informed about their orders, and we regret any gaps in communication during this process. We have refunded your order in full as requested.

Saanut 1/5 tähteä

Selling OUT OF STOCK items

I placed an order on 11/25. I received an email on 12/3 that the item is out of stock. There are 3 different colors of the same item and apparently they are out of stock on all 3 colors however they’re still selling them on their website which I find super shady. Don’t waste your time with this company, look at all their previous horrible reviews.

Updated December 19th: Kush Cargo claims my review is fake. My order number was #54298 for a Kannastor GR8TR V2 Series Grinder Jar Body in
Silver / Gun Metal. They can try to deny it all they want but I have the emails proving it and again from their clear terrible rating on this site you be the judge who’s telling the truth.

24. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

Thank you for your feedback. However, after thoroughly checking our records, we found no order associated with us. Additionally, you have not provided the requested order information to verify this claim with Trust Pilot.

Updated December 19th: Thank you for providing your order details. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the stock issues with your order. This was an oversight on our part, and we have since updated our inventory on the Kannastor. A full refund for your order has already been issued, and we deeply regret the frustration this situation caused. Your feedback is invaluable in helping us improve our processes.

Saanut 1/5 tähteä

They scamed me 75 $

11. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
KUSH CARGO-logo

Vastaus yritykseltä KUSH CARGO

Thank you for your feedback. However, after thoroughly checking our records, we found no order associated with us. Additionally, you have not provided the requested order information to verify this claim with Trust Pilot.

Without this critical information, we are unable to investigate your concerns or confirm that this order was placed with us. Based on the lack of supporting details, we can only assume that this review may not be tied to a legitimate transaction with our company.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin