Kalustetalot kertoo olevansa yrityksenä…
Kalustetalot kertoo olevansa yrityksenä sitoutuneet asiakastyytyväisyyteen ja laatuun. Meidän kohdalla nämä eivät ainakaan toteutuneet. Ostimme Lahden Kalustetalosta (kauppakeskus Valo) kalusteita ja ostamastamme sohvasta hajosi ensimmäisenä päivänä yksi kantava rakenne. Jätin asiasta yritykselle reklamation. Kun yritys ei antanut vastausta kolmeen viikkoon eikä vastannut puhelinsoittoihini niin kävin liikkeessä. Siellä asiaa pahoiteltiin ja sen jälkeen sain yrityksen vastuuhenkilöltä postitse ruuveja ja kehoituksen korjata itse vaurioitunut osa. Mielestäni tämä ei ole kalliin tuotteen ostaneelle asiakkaalle edes välttävän arvoinen kompensatio. Asiakkaan luottamuksen voi myyjä menettää vain kerran. Jatkossa valitsemme kalustetoimittajamme muualta kuin Kalustetalosta.






