Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Peace if mind knowing these guys have passed the Aus safety assessment for kids trampolines. Australian made, reasonably priced and everything arrived quickly and intact. It’s a Christmas present f... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Thank you Jumpflex, assembled our new 15foot trampoline, looks terrific, great quality, the green and black really stand out in the back yard. Every one loves the experience, wow it is one full on wor... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

We purchased the Trampoline about 6 years ago now, our 2 teenage kids are not the most gentle on things. We have had a couple of failures over the years (im really surprised its not a pile of scrap me... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Trampoline has been in excellent condition for years. We recently did have an issue which was resolved immediately via warranty and we also purchased something our warranty had expired on! Kids loving... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Ulkoiluvälineliike
  2. Lasten lelukauppa
  3. Lelu- ja pelivalmistaja

Tietoja yrityksestä Jumpflex Trampolines

Yrityksen kirjoittama

Jumpflex Trampolines

About Jumpflex
Jumpflex Trampolines is on a mission to keep the world happy, healthy and bouncy. Jumpflex sells high-quality trampolines and fun accessories in the USA, United Kingdom, New Zealand, Australia and Canada that help families develop, grow and connect through outdoor play. Play for life!

Yhteystiedot

4,8

Erinomainen

TrustScore 5/5 tähteä

339 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Amazing

Amazing product! Amazing service! Quick delivery

21. huhtikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hey Nikki,

Thank you for your 5-star review. I’m very happy to hear that you have had a great customer experience and the delivery was fast.
I hope that your family is enjoying their JUMPFLEX™ trampoline.
Please feel free to contact us when you need on 0800 586735 or you can email us at hello@jumpflex.co.au

Kind regards
Janna Long
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 5/5 tähteä

Enjoying the 14ft Trampoline.

Tramploline was delivered as required before Christmas. Assembly did take a few hours but it was as per instructions. There was an issue with a broken buckle on Projam pole, requesting replacement from Jumpflex. Family and grandchildren have been enjoying the extra space of the larger 14ft trampoline. Good way to play together.

27. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi There,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Great to hear that you and your family are happy with your Jumpflex™ purchase and you received the order in time for Christmas.

We're happy to have you onboard the Jumpflex™ team!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

This product is the best you can buy

This product is the best you can buy. Both my boys have the trampolines from your company for their children. The Children are very safe which makes me happy. Thank you for replying to my email. We are very very happy. C

8. helmikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Carol

Thank you for your review, I'm very happy to hear that you and your family are enjoying the trampoline.
Please feel free to contact us when you need on 1800 586735 or you can email us at hello@jumpflex.com.au

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 1/5 tähteä

Don’t waste your money

You’d be better off buying a cheaper trampoline and replacing it every few years once sun damage kicks in. Just found out “weather damage” isn’t covered by warranty after wasting $1500 on a trampoline I expected to outlast my kids childhood. Entire safety net has basically been rendered useless after 14 months now due to the sun destroying a few clips. Completely inevitable given what the product is.

5. helmikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Jax

Thank you for your review, Im very sorry to hear about your safety net being damaged by the sun. I'm more than happy to have that sorted and replaced for you.
Are you able to send an email to hello@jumpflex.com.au with your first and last name and delivery address, we will be more than happy to resolve this issue for you.

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 5/5 tähteä

Fun, fitness and frequent flipping

The kids just love our Jumpflex 12 foot trampoline. They are aged 9 and 13 and it's big enough for both of them to really enjoy jumping and flipping, etc! The quality seems very good, but I don't think it's as "easy" to put together as we hoped when we ordered it. We also wondered if we might have ordered a roof for the tramp to protect the kids from the hot sun, but they would have just been bumped their heads on that with every jump. When we ordered it, we were a day late after the guaranteed pre-Christmas delivery, so I rang them to gauge how things might go. Interestingly, the lady seemed keen to discourage me to buy a tramp, saying that she didn't think it would make it anywhere near Christmas... We ordered one anyway online and it arrived a whole week before Christmas. So well done Jumpflex and thank you very much! :)

31. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Robert,

Thanks for taking the time to leave us a review.

That's great to hear that your children are having loads of fun on their Jumpflex™ trampoline and you're happy with the quality of our Jumpflex™ products!

Sorry to hear that you felt discouraged to buy one of our Jumpflex™ trampolines during the Christmas season, I assure you that the intention of our Jumpflex™ Customer Support team was to be transparent about Christmas delivery time frames, not to deter you from purchasing one of our products. Nevertheless, I'm glad to hear that you are enjoying your 12ft Jumpflex™ trampoline!

We appreciate your honest feedback and we're super excited to have you onboard the Jumpflex™ Team!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 4/5 tähteä

The trampoline is excellent

The trampoline is excellent, good quality. I was how ever missing a part of the trampoline, these things happen. My review is based on the time it took to get hold of a customer service representative which took a few days of calling.
But with that said when I did get hold of some one they was extremely helpful in getting the parts out to me in good time.

28. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

HI there Anthony

Thank you for your review, I do apologize that you did have some missing parts but Im glad that we were able to sort that out for you.
Please feel free to contact us when you need on 866 305 7238 or you can email us at hello@jumpflex.com

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 1/5 tähteä

Customer service was fine

Customer service was fine. But having to pay for a new net and spring protector only after 4 years seems crazy. You should disclose that your trampolines only last 4-5 years. The bottom metal legs were completely rusted out, however this was covered under warranty. Great trampoline, just disappointed that half the product falls apart after a few years.

27. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Miranda

Thank you for your review. I'm very sorry to hear that you haven't had such a great experience with us. The safety net does have a life span of around 3-4 years.
The new safety net that you have purchased will have a 3-year warranty on that.

Please feel free to contact us when you need on 1800 586735 or you can email us at hello@jumpflex.com.au

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 2/5 tähteä

Delivery was quick

Delivery was quick. Set up with one person is not very easy. The spacers snapped putting it together and then when it was up. The gap between the net and the mat is a negative. And the metal hooks that attach the net to the mat keep coming out.
Haven’t received the replacement spacers yet but I think they will just snap again.
Bounce is fine but all trampolines should bounce okay.
All in all an average product in my experience.

27. tammikuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Adam

Thank you for your review, Im very sorry to hear that you have had some issues with your Jumpflex. If you still have some issues, I'm more than happy to sort that out for you.
If you could email me at hello@jumpflex.com ill be more than happy to sort any remaining issues.

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 5/5 tähteä

Delivery was smooth

Delivery was smooth. Construction was pretty straightforward. Build quality and finish all good. Very satisfied so far!

25. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Toby,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Great to hear that you are happy with the delivery & quality of your Jumpflex™ and you found your Jumpflex™ trampoline easy to assemble.

We're happy to have you on board!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 4/5 tähteä

great trampoline, all good except the sunshade

Good delivery, great trampoline and good bounce. The only thing I didn't like that much was the sunshade which doesn't cover the whole surface above and lets leaves in. I will buy a universal shade that covers it better instead

22. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Nicolas,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Great to hear that you received prompt delivery and our Jumpflex™ trampoline has a lot of bounce!

Sorry to hear that you were not happy with the coverage of the Smartshade™ - please kindly note that our Smartshade™ cover is not designed to prevent leaves/tree debris from falling onto the jumping mat. Our Smartshade™ cover is designed for UV protection during the summer months. I hope this helps.

If you have any further questions, please do not hesitate to contact our customer service team - hello@jumpflex.com.au

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Sandy,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Great to hear that you received professional and prompt service from our customer support team!

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Only tested by the adults!!!

As a Christmas Gift to 2 children it seemed to be a perfect fit for the area we had. The children test jumped the trampoline for 5 minutes and then left it to the adults to test. It's great, plenty of bounce and so, so, much fun. Don't buy these just for the kids, get the bigger one and have some family fun - I dare you

21. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Terry

Thank you so much for leaving a review.

We are so pleased to hear that the adults are having just as much as the children!

Hope you have a wonderful day.

Kind Regards
Sary

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Great

Great product. Fast delivery.

19. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Vanessa

Thank you for your review!

We are so glad to hear that you've had a great experience with us.

Please enjoy the rest of your day and stay safe.

Kind Regards
Sary

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Love it!

Our two boys (6&2) are absolutely loving the 12ft tramp! We got it for them for Xmas and it arrived two days before which was perfect. Unfortunately the hoop somehow got lost in transit, however the shipping company AND Jumpflex rectified this straight away! I contacted both and Jumpflex emailed straight back even though it was the day before Xmas eve and they sent a new one that day which arrived the following week. We have been so impressed with the service and so far with the tramp. It was quite easy to put up taking one person and only about two hours, with a few interruptions from little people 😄

19. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Toya

Thank you so much for your review.

We are so pleased to hear that your issue was rectified fairly quickly and that your family can now enjoy the trampoline.

Please enjoy the rest of your day.

Kind Regards
Sary

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 3/5 tähteä

Pretty easy to put together

Pretty easy to put together , didn’t get the smart shade I ordered but only took one email and they sent a new one straight away so can’t complain about the customer service!
Bought it for Christmas and already have one of the plastic clips broken and had to zip tie the net back on so that’s a bit disappointing but overall a good quality and sturdy trampoline!

18. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Frida,

Thanks for taking the time to leave us a review.

Sorry to hear that you were missing the Smartshade™ in your order - I'm glad to hear that you had a great experience with our customer service team and we were able to get a replacement sent out to you promptly! We appreciate your feedback and I've had an email sent to you in regards to the issue you have had with your safety net clips so we can get this issue sorted for you in a timely manner.

If you have any further concerns, please do not hesitate to contact us.

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 1/5 tähteä

Jumpflex

Hi. Thank you for sending the replacement springs, unfortunately I had to replace 10 springs on further inspection as some were stretched and ready to break. This is extremely disappointing as we have only had the trampoline 6-7 months. We previously had a Springfree trampoline and there rods lasted at lot longer and now we are concerned this trampoline will not last very long.

18. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi there Daniel

Thank you for your review. I'm very sorry to hear that you're having some problems with your springs. If you are still having some issues, please email an inquiry through to hello@jumpflex.com.au and I'll be more than happy to sort out any issues for you.

Kind regards
Jit Van
Jumpflex Customer Service Representative.

Saanut 5/5 tähteä

Our Jumpflex 12ft trampoline arrived…

Our Jumpflex 12ft trampoline arrived while we were moving house so didn't get the chance to unpack and assemble for nearly a week. Unfortunately during assembly we found that it was missing 48 of the 72 springs required. I contacted Jumpflex by email then followed up with a phone call the next day. When I explained the issue , the lady who assisted was extremely helpful and organised delivery of the springs that were missing from the original order. They arrived the very next day. When the weather improves I will continue the assembly. Very impressed with Jumpflex customer service! Looking forward to the kids getting to jump on the trampoline soon.

18. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Kieran,

Thanks for taking the time to leave us a review.

We appreciate your feedback and for bringing this to our attention. We apologize for the inconvenience this had caused you and I'm pleased to hear that our customer service team was able to rectify this issue for you by sending out the replacements in a timely manner.

We hope you have your Jumpflex™ up and running for your kids to enjoy during this Summer! If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out to our customer service team again.

Warm Regards,
Renee

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Jumpflex customer service is absolutely…

Jumpflex customer service is absolutely wonderful, they are very helpful and went the extra mile for us. And the tramp is awesome and well worth the money! Thank you Jumpflex!

18. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Joanna

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so glad to hear that your experience with us has been a good one.

Please enjoy the rest of your day and stay safe.

Kind Regards
Sary

Jumpflex™ Customer Support

Saanut 5/5 tähteä

Great trampoline and great business

The trampoline is great, however, just as impressive is the customer service through every step of the process. Highly recommended for all facets of the business.

17. tammikuuta 2022
Jumpflex Trampolines-logo

Vastaus yritykseltä Jumpflex Trampolines

Hi Graig,

We appreciate the time you have taken to share your positive feedback and leaving us a 5 star review. We also thank you for highly recommending Jumpflex™ 😊

Warm regards,
Weslee

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin