Inthestyle Arvostelua 

11 430
•
TrustScore 3/5 tähteä

3,0

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Never recieved my item, I paid over a month ago, was told dispatch within 10 working days which I already thought was quite long, over a month and multiple emails later nobody has replied to me or sen... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

I read these reviews after I realised the portal was down. I can safely say my return was received and so was my money. I bought 4 different bridesmaid dresses which sadly didn't fit well. The dresses... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I was having trouble making a return through the website, emailed customer services and no response. So resorted to messaging on them on Instagram. This was painless though, as Star, was a literal St... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

The 4 stars is for customer service after I had received wrong parcel of items. They’re very quick to respond to any email and are keen to resolve any issues. Unfortunately I had to re contact the... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

3,0

Keskitasoinen

TrustScore 3/5 tähteä

11 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,0

Kaikki arvostelut

(11 430)

39 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 2/5 tähteä

Oh dear

Oh dear! Also wished I’d checked here before placing an order! Returns portal is “down”. Basically a scam this seems.

26. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm afraid we are not able to locate any correspondence under your name.

Can you please send an email with your order details over to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Rebecca and I can take a look into this for you.

Take Care
Rebecca :)

Saanut 1/5 tähteä

Returns portal errors

Returns portal has been down and you're unable to contact anyone about it. They say they have a live chat but they don't. You send an email and theres no acknowledgement of it. I need to return something before the return window closes but it just keeps saying my order doesn't exist or and error message.

26. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm afraid we are not able to locate any correspondence under your name.

Can you please send an email with your order details over to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Rebecca and I can take a look into this for you.

Take Care
Rebecca :)

Saanut 1/5 tähteä

Returns Nightmare

Like many others, I’ve been told the Returns portal is down, however there must be something else going on. I’m expected to pay to return my parcel which will be more than the usual £2.50 they charge. What an absolute joke.

25. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm afraid we are not able to locate any correspondence under your name.

Can you please send an email with your order details over to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Rebecca and I can take a look into this for you.

Take Care
Rebecca :)

Saanut 2/5 tähteä

Just to let people know I have been…

Just to let people know I have been trying return something and they have just after a week got back to now via email also instagram is a good way of contacting them heard back today

25. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Returns Issue

My daughter has been trying for over a week to arrange a returns, as the ITS returns portal is not working. I can see that there are many people with the same issues. Both my daughter & myself have emailed several times and not had any response what's so ever. It's absolutely disgusting that a company of that size doesn't care about their customers. My daughter doesn't earn a lot so buying herself something is a treat & now that money is lost.

25. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 5/5 tähteä

Just awful

I ordered jeans from another business without realising they were In The Style. If I'd realised I wouldn't have ordered. I was able to send the return back to ITS, and it was received at the warehouse on 1/3. Since then there has been no communication and I've not been refunded. I've emailed multiple times, reached out on social media, filled in the online form. It's not a huge expense, maybe £30, but it's not like I can sell the jeans to get some money back as they have the jeans now! They're also still selling those jeans on their website. But not acknowledging that they've not refunded me!!!! Shocking business. I knew it was on its way downhill but didn't realise it wasn't even refunding customers! Gobsmacked at how it can just ignore customers but still be trading. Madness!

25. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm afraid we are not able to locate any correspondence under your name.

Can you please send an email with your order details over to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Rebecca and I can take a look into this for you.

Take Care
Rebecca :)

Saanut 1/5 tähteä

ITS has my return but has not refunded!

ITS has my return but has not refunded!

Return was received by them on the 22nd Feb. I should have received my refund within 14 days of this. It is now 31 days and nothing. Same generic copy paste response to many reviews here should give you an idea of how little they care.

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

PLEASE DOES ANYONE HAVE A DIRECT TEL OR…

PLEASE DOES ANYONE HAVE A DIRECT TEL OR EMAIL FOR THIS COMPANY,I HAVE FILL IN12 OF THEIR SITE MESSAGES AS THEIR RETURNS ISNT WORKING AND NOONES REPLYING THERES NO WAY TO CONTACT THEM AND SEEMS THESE GOOD REVIEWS ARENT GENUINE AS ARE LOTTTSS SAYING SAME AS ME, CANNOT RETURN A ITEM FOR A REFUND AS RETURN IDNT WORKING AND NOONE REPLYS YOU ,

20. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Disgusting company

I have been emailing ITS for a week now regarding returning a parcel and have received absolutely nothing back. I have reached out on all social media platforms and still nothing. I can clearly see hundreds of people are experiencing the same thing, which is truly disgusting, there is absolutely no "customer service" as no one responds to you! I'm going to be at a great loss due to this horrendous company. I will never ever order from them again and would never recommend them to even my worst enemy.
Getting a very very bad name for yourself ITS...

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Avoid placed 3 ordered and have…

Avoid placed 3 ordered and have received 2 one still not been delivered even though they said it has been! The other 2 orders came with no delivery note or any details on how to return, I downloaded there app to place a return through that and it just keeps saying error! So far over a week and I have emailed and sent numerous messages and no response at all! If I manage to get these orders returned I will never shop here again customer service is non existent

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

No returns portal

No returns portal. I’ve tried several email addresses and nobody has responded. My order was quite big and I have a lot to return which means I will be at a loss very soon.

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Hi have been constantly emailing…

I have been constantly emailing customer service about an order I have not received, the tracking shows parcel delivered but the door in picture is not my door and the parcel in the picture looks like an Amazon parcel not a in the style package! I have had no response from anyone tried phoning number not taking calls, this was a £124 order!

18. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm sorry to hear you have not yet received your order. Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Return Portal continuously down - UNABLE TO MAKE REGISTER RETURNS!

I have been trying to return and order to ITS for a week now to no avail. Returns portal has been “down” the entire time and I have had no responses to my emails or Instagram messages. Looking into this further it would appear that Im not the only one experiencing this with ITS which is concerning as these people also all seem to be being ignored!! Surely they can’t be getting away with this?!?! Where is the “customer service” and why have ITS essentially just decided to ghost their clients? Retuning items is a customer right and I will not be held accountable for going over the 14 day period due to the issues rising from ITS. If anyone from ITS does in fact read this review I would appreciate as response and a resolve to the matter - as i’m sure many more people would as well!

Awful - feels like a complete scam!

17. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Will not allow returns!!!!

I have not received any help regarding my issue of not being able to return a parcel for weeks now! ITS have conveniently closed down their returns portal meaning you cannot generate a returns label for a refund! Instead, they expect you to pay for postage using Royal Mail or any other service and return the parcel to them with a note inside explaining that you would like a refund!! How medieval is that?? They are scamming their customers and no one is willing to help me! "Rebecca and Luke" have been zero help!!

24. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

MONEY GRABBERS

Wish I had come on here before ordering!
Returns portal doesnt work and hasnt for a while by the looks of things.
I am now left out of pocket and have items that are no good to me!
Dont answer any emails, tried to contact on soical media no response!
AVOID!!!!!!!

23. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

No returns available! Avoid!

My order arrived promptly however one item was completely different to what I ordered. I want to return most of my order but unable to as returns portal is down, and no response to my email?! Avoid shopping with them, I wish I’d checked here first.

23. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm sorry to hear you have received an incorrect item! Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Avoid! Bankrupt!

Received order, unable to return it as the returns portal doesn't work on their website. No response from several emails I've sent. Read they've gone bankrupt so save your money and DON'T place any orders with them. Can't believe they've still got their website up and running, still taking people's money.

12. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 5/5 tähteä

Corinne was so very helpful

Corinne was so very helpful! She organised my refund so promptly. She was so kind and understanding. Corinne is very professional and has fantastic customer service experience. I would highly recommend inthestyle 5 star 🌟

20. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thanks for taking the time to leave a review.

I am so glad to hear Corinne was helpful and provided great service with your query. I will be sure to pass on your kind words regarding her service.

We hope to see you shopping again soon :)

Take Care!
Star

Saanut 1/5 tähteä

No communication from the company…

No communication from the company regarding parcel when I contacted the company to see what was going on i was told the parcel was "delivered" and because it was longer than 10days ago theres nothing they can do... total scam! Did not receive parcel or refund! Absolutely disgusting money grabbers!

20. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Saanut 1/5 tähteä

Shocking

Shocking. Deliver says 3-5 days and it took over a week. Then I couldn't track as their system was down. Then I eventually found the parcel in my back garden thrown over my fence sat in the rain 2 days later! Tracking still down. I unpacked and one of the items sent was the wrong item. I logged on to return and their returns portal is down and returns an error!
Definitely will not be using again!

20. maaliskuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Inthestyle-logo

Vastaus yritykseltä Inthestyle

Thank you for taking the time to leave a review,

I'm sorry to hear this! Can you please send over an email with your order details to customerservices@inthestyle.com with the subject FAO Star and I can take a look into this for you.

Take Care
Star :)

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin