Köp inte härifrån!
Köpte en ring som inte alls stämde överens med ringen på bilden.. väldigt missnöjd.
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Köpte en ring som inte alls stämde överens med ringen på bilden.. väldigt missnöjd.
Deras smycke är en bluff. Köp aldrig deras smycket: utförandet och utseendet är billigt. Jag känner mig grundlurad och tråkigt att sådana företag har och får möjlighet att sälja bluff varor. Betyg -5.
Dessutom är retur kostsam enligt deras kundtjänst: fraktkostnad + tullkostnad. Bortkastade pengar och dessutom lurar med bilder som inte överensstämmer med verklig billig vara.
Låtsas vara ett svenskt enmansföretag. Grundlurar sina kunder. Läs köpvillkor och annat innan ni får för er att göra ett köp.
This is scam. Do not buy it. In the website it says address is in Florida!!!! Then handmade in Sweden!!!
Tyvärr gick det inte att sätta ett lägre betyg. Beställt och betalt för en ring. Fick ingen återkoppling per mail och har nu skrivit till dem ett antal gånger. Det finns inget köp registrerat i mitt namn, de hittar inte betalningen fast jag skickat in underlag på detta. Vad ni än gör så köp inget från detta "företag" då de blåser en på pengar.
Mitt köp av Ocean’s Oath Hängande Halsband gav mig exakt den där glada känslan man hoppas på. Elegant, harmoniskt och väldigt vackert.
Leveransen var snabb och smycket låg fint förpackat. Eternity Hoop Örhängen gav direkt en känsla av lyx och kvalitet.
Jag älskar den tidlösa känslan i Viskande Blomma Hänge. Det är diskret men ändå speciellt, och jag får ofta komplimanger när jag bär det.
Det märks att smyckena är designade med omsorg. Mitt Himlens Charm Armband känns personligt och har blivit ett av mina favoritsmycken.
Viskande Petalörhängen är så vackra och feminina. De ger en mjuk och elegant känsla och passar både till vardag och fest. Jag är supernöjd.
Jag köpte Ocean’s Oath Hängande Halsband som present och det blev en stor succé. Det känns genomtänkt, romantiskt och väldigt stilrent.
Scam
smyckena billiga, går sönder och ingen återkopplar på mail
Fått hem smycken jag beställde genom annons på Instagram. Känner mig totalt lurad. Smyckena stämmer inte alls överens med bilderna och beskrivningar. De kommer i billiga plastförpackningar där det på någon till och med står "Design by korea" trots beskrivningen om handgjorda smycken. Smyckena känns inte alls äkta och fina, ena paret gick sönder när jag skulle ta ut den ur förpackningen. Hur kunde jag gå på detta. Har kontaktat dem och åberopat ångerrätten för retur och även reklamation för det trasiga smycket. Väntar svar.. HANDLA EJ här!!
Fick en annons på Instagram från husetforsmycken.se, som jag anmälde för bluff efter att ha läst dessa omdömen. Gick in på hemsidan för smyckena som verkade fina och det var en historia om "personliga omständigheter gör att jag måste stänga butiken jag skapade i min mammas ära". La märke till att 1. adressen var i Hong Kong, men googlade lite fort och såg att den ledde till en Pärlfabrik 2. Det stod inget om att "utförsäljningen" hade med att stäng butiken att göra vilket är något jag sätt tidigare när företag lägger ner 3. Klickade upp en produkt medan jag tittade på bilderna gick produkter i lager från mindre än 5 till mindre än 3, uppdaterade sidan och helt plötslig stod det mindre en 7 i lager... Det fick mig att kolla husetforsmycken.se på trust pilot vilket ledde mig till sofiesmycken.se och det visade sig att det är samma bluff med ett byte av namn på webbsidan. Ser dessutom andra förslag på företag som använder samma bild som syns på hemsidan....
Bluff! Ej handgjorda! Skickar med etikett MADE IN CHINA tom! Man kan köpa samma för 10/20kr på Shein/Temu
Dem har bara bytt namn till husetforsmycken från Sofiessmycken!!!!
Men samma bluffföretag!
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.