Hēdoïne Arvostelua 

781
•
TrustScore 4/5 tähteä

3,8

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

Usually I don’t invest in tights but the biodegradable denier 50 are my go-to tights for nearly every outfit now. Totally worth the money- they haven’t ripped or pulled at all, look super elegant, an... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 1/5 tähteä

Ich habe ein großes Paket mit Strumofhose( neu ) auf meine Kosten an Höflinge geschickt - wie im Internet beschrieben- das Paket kam nach vier Wochen zurück …leider will ich jetzt für das recyceln kei... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 3/5 tähteä

I really like both the thinner and thicker pair of tights I bought, they look elegant, are comfortable and the thicker ones keep you warm. Sadly both of them have holes now already even though I am qu... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

I had a great experience with their client relations. Really human answers to my emails and they seemed genuine in trying to understand the problem at hand and help me. I'm really happy with the p... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Alusvaatekauppa
  2. ja myös
  3. Alusvaateliike
  4. Asusteet
  5. Vaateliike

Tietoja yrityksestä Hēdoïne

Yrityksen kirjoittama

We believe that strength is sexy, boldness can coexist alongside femininity, and being a bit of a badass is just more fun.

Founded in 2018 by Alexandra Tymann and Anna Rauch, Hēdoïne exists to bring new meaning to modern femininity; elevating strong, bold Hēdoïnes and their legwear. Guided by a commitment to responsible production, our core collection offers bold, reinvented legwear.

Shop BIODEgradable yarns Recycling Program SUSTAINABILITY

Yhteystiedot

3,8

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

781 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

3,8

Kaikki arvostelut

(781)

12 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 4/5 tähteä

The product is great, price for students too high

The product is great, the price is without a discount code just too high..especially for students like myself.

29. tammikuuta 2023
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Sarah,

Thanks for taking the time to leave a review. We're happy to hear that you're a fan of our tights.

We don't offer student discounts, but I have forwarded this suggestion to our Marketing department. I can't make any promises, but hopefully they can use the feedback for future promotions!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

Avoid like the plague

Avoid like the plague. Founders treat their staff horrendously, tights ladder, awful company. Avoid avoid avoid.

22. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

This is a fake review.

We can't comment on whether the reviewer got the companies mixed up or whether this is a defamation attempt from a certain someone who's tried to scam us and then harassed our staff.

First of all, our ladder-rate is exceptionally low (it's below 1%).

Secondly, the founders of our company care deeply about every single staff member.

Of course, someone who has never worked with us wouldn't know that!

Saanut 5/5 tähteä

Investment is definitely worthwhile

I confess was a little sceptical about the tights and their price. But i must say i was so happy after seeing and wearing them.
The quality is amazing, they look very good and most importantly they are so comfortable!
Definitely is worth the investment.

31. joulukuuta 2022
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Ana,

Thanks for taking the time to write this review. We're happy to hear that you're a big fan of our tights! We hope you have plenty of fun wearing them!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

Simply the best tights ever

Simply the best tights ever! Look & feel...amazing!!! There are no comparable tights and I've tried many! Even after multiple washes, no runs and still the perfect fit! Even 20 denier never ripped!

31. heinäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Kiki,

Thanks for your review. We're very happy to hear that you love our tights so much! We hope you continue to have fun wearing them!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

Miracle tights

Nothing short of a miracle- I love these tights, I feel supported, comfortable and sexy. I don’t know what they are doing, but they are doing tights right!

Will definitely only be buying my tights from Hēdoïne from now on.

Can’t recommend them enough.

23. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Xena,

Thanks for taking the time to write this review. We're happy to hear that you're a big fan of our tights! We hope you have plenty of fun wearing them!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

Must buy tights!

Amazing tights, great feel and fit. The fabric makes all the difference. Never had an issues with ladders.

22. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Zeena,

Thanks for taking the time to write this review. We're happy to hear that you're a big fan of our tights! We hope you have plenty of fun wearing them!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

Laufmaschen-Garantie leider eine klare Lüge

Leider halten die Strumpfhosen 20den nicht was sie versprechen. Es gibt definitiv nach kürzester Zeit Laufmaschen. Einmal direkt nach dem ersten Anziehen - hierfür wurde ein Ersatz gesendet. Dieser ist nach einer Woche kaputt gegangen. Und nein, ich mache nichts anders als bei vergleichbaren Marken wie Falke etc. Diese halten deutlich länger.
Leider scheint das Unternehmen es mit Ihrer Laufmaschen-Garantie nicht ernst zu meinen, da sie im Vorfeld schon sagen, dass Sie nur einmal aus Kulanz ein Ersatz schicken.
Bitte Ladies, seht von einem Kauf ab und spart eurer Geld. Ich habe naiverweise tatsächlich direkt vier Stück gekauft, 3 ungetragen und versiegelt und hänge Sie Euch gern an den Gabenzaun in Hamburg.
Eine wirklich sehr enttäuschende Erfahrung

16. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hallo Goa,

Danke für Dein Review. Es tut uns leid, dass Du verärgert bist.

Einige wenige Artikel können fehlerhaft sein. Es handelt sich um Produkte, die teils maschinell und teils manuell hergestellt werden. Aber die Fehlerquote unserer Strumpfhosen liegt bei unter 1%!

Das bedeutet jedoch nicht, dass die Strumpfhosen unzerstörbar sind.

Wir hatten Dir aus Kulanzgründen einen Gutschein für die nächste Bestellung erstellt. Der Gutschein hat kein Ablaufdatum. Hoffentlich kannst Du diesen in der Zukunft nutzen.

Wir verbleiben mit lieben Grüssen,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

Laddered after second wear!

Super soft and comfy, but snagged after the second use, simply from putting them on. So annoying as I loved wearing them. At least I know they are biodegradable.

31. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Lily,

We're sorry to hear that you're unhappy. Could we kindly ask why you rated the service poorly? Since we were unable to find any correspondence from or with you, we'd like to look into why you're unhappy with the service.

We allow 90 days from receipt of an order to make a claim. You ordered in May last year. It's over 8 months since you placed your order. Unfortunately, there's not much we can do after such a long time.

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

schlechte Qualität und absolut inakzeptabler Service!

Lasst die Finger davon! Extrem teuer, schlechte Qualität und ein inakzeptabler Kundenservice! Es gibt deutlich günstigere Alternativen bei anderen Anbietern, die ihre Versprechen halten!

Ich habe ein 2er Pack in schwarz bestellt, 20 den als laufmaschenresistent und 30 den biodegradable. Die Strumpfhosen sind auch so angekommen wie bestellt. Die Qualität ist aber richtig schlecht. Das Schwarz ist mega ungleichmäßig und man sieht vertikale dunkle Streifen. Beim ersten Anprobieren haben sich zu dem sofort Mini-Fäden gezogen wodurch überall kurze horizontale schwarze Striche entstanden sind. So viel zur Laufmaschenresistenz ... So etwas habe ich nicht mal bei den aller billigsten 1€ Strumpfhosen aus dem Rossmann erlebt. Natürlich habe ich mich an den Kundenservice gewandt. Die Antworten waren wiederholt dass sie die aus hygienischen Gründen nicht zurück nehmen können, weil ich sie ja anprobiert habe. Auf das Problem ihrer fehlenden Qualitätskontrolle und mir fehlerhafte Ware für den vollen Preis von über 60€ zu verkaufen sind sie nicht wirklich eingegangen. Statt dessen bekommt man gesagt, dass sie leider nicht mehr tun können in diesem Fall. Sehr enttäuschend!

19. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hallo Susann,

Es tut uns sehr leid, dass Du mit Deiner Bestellung unzufrieden bist.

Die Kollegen hatten versucht die Angelegenheit mit Dir zu klaeren und auch eine teilweise Erstattung angeboten. Die Kollegen hatten Dir ebenfalls angeboten, dass Du die Strumpfhosen zur Qualitaetskontrolle einschicken kannst.

Liebe Grüße,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

Delivery time

28. joulukuuta 2022
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi DW,

Thanks for taking the time to rate us on Trustpilot. We're happy to hear that you're satisfied with the delivery timeframe. We hope you have plenty of fun wearing our tights!

Best wishes,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

I just want to say that I love the feel…

I just want to say that I love the feel fit and quality of your tights I also want to mention the waistband how comfortable it is , as it does not roll down or pinch ! great job guys thank you again ! Just wish you guys had some more shades of nude !

18. tammikuuta 2023
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Cris,

Thanks for taking the time to leave a review. We're happy to hear that you love our tights. 🖤

With respect to the shades, if you have any specific suggestions, could you please pop us an email (happy@hedoine.com) with respect to what shades you would like to see. Whilst we can't promise that each suggestion will be implemented, the Product team are always happy to receive suggestions. And some customer suggestions have helped us to expand our product range and to improve our products and processes.

Thank you again, and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

Strumpfhosen hatten nach nur zweimal…

Strumpfhosen hatten nach nur zweimal Tragen Löcher und Laufmaschen

16. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hallo Anne,

Vielen Dank, dass Du Dir die Zeit genommen hast um ein Review zu schreiben.

Die Kollegen hatten Dir bereits mitgeteilt, dass beschädigte Ware nicht von der Garantie abgedeckt worden ist. Wir hoffen, dass Du dies verstehst.

Mit den besten Wünschen,
Team Hedoine


Saanut 1/5 tähteä

Invested bit more to a tights hoping…

Invested bit more to a tights hoping they would last longer .. no difference from cheaper stuff , second time I wore them I’ve noticed a ladder , not worth the money

12. joulukuuta 2022
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi "Friend of Ted",

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that there is an issue with your tights.

We haven't had any contact from you about this. But please email our team on happy@hedoine.com and we'll be happy to look into this for you.

Could we also kindly ask why you rated the service poorly? Since we were unable to find any correspondence from or with you, we'd like to look into why you're unhappy with the service.

Thank you and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 5/5 tähteä

Sehr sympathischer Kundenservice!

Beim zweiten Anziehen der The Bold 30 ist vom Bund aus eine Laufmasche entstanden, was ich dem Kundenservice mitgeteilt habe. Daraufhin wurde mir kostenlos und auf meinen Wunsch die Nude 20 als Ersatz geschickt - super Service!

22. joulukuuta 2022
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hallo Philippe,

Hab vielen Dank fuer Dein Review.

Es freut uns sehr, dass Du mit unserem Service zufrieden bist.

Bitte zoegere nicht uns erneut zu kontaktieren, falls Du Fragen hast.

Liebe Gruesse,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Sarah,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that your tights have laddered.

We haven't had any contact from you about this. But please email our team on happy@hedoine.com and we can surely find a solution.

Thank you and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

One of the thights from the set broke…

One of the thights from the set broke immediately only through pulling it up…

8. tammikuuta 2023
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Sandra,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that there is an issue with your tights.

We haven't had any contact from you about this. But please email our team on happy@hedoine.com and we'll be happy to look into this for you.

Thank you and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 3/5 tähteä

Lovely but not durable for me

I really like both the thinner and thicker pair of tights I bought, they look elegant, are comfortable and the thicker ones keep you warm. Sadly both of them have holes now already even though I am quite a careful person (thinner after first wear, thicker after 7ish wears). I'd wish for more durable ones as that would be more sustainable.

9. tammikuuta 2023
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Lisa,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that there is an issue with your tights.

We haven't had any contact from you about this. But please email our team on happy@hedoine.com and we'll be happy to look into this for you.

Thank you and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 2/5 tähteä

Doesn’t deliver on the promise

Nice fit and fabric feels good. However, they laddered on the second wear. I don’t have long nails and I’m very careful at putting tights on. Hugely disappointing for the price. Still better value to wear through cheap tights

16. joulukuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Elle,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that there is an issue with your tights.

I don't believe that we've had any contact from you about this. But please email our team on happy@hedoine.com and we'll be happy to look into this for you.

Thank you and best wishes,
Team Hedoine

Saanut 1/5 tähteä

Bad experience

The tights unfortunately broke on their own, without snagging or anything, after the third time of wearing them. Since it was already over 90 days after the purchase, there was no compensation from the company. I am very disappointed.

6. tammikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Hēdoïne-logo

Vastaus yritykseltä Hēdoïne

Hi Vio,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear that you're disappointed.

We've looked at your order and the email correspondence you had with us.

We allow 90 days from receipt of an order to make a claim. You ordered in May last year. It's been almost 8 months since you placed your order. Unfortunately, there's not much we can do after such a long time.

However, as a godwill gesture, we offered you a voucher for a future order. This voucher will not expire.

Best wishes,
Team Hedoine

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin