Habitat for Humanity Arvostelua 72

TrustScore 1.5/5 tähteä

1,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

Went into shop with elderly mother suddenly needing bathroom . Lady told me there are lots of signs saying no public bathroom available . Maybe instead help by finding out where nearest one is and gui... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Ich bestellte 3 Tische bei Habitat. Lieferung erfolgte 4 Wochen später. Ok, es waren Möbel, trotz sehr lange. Ich erhielt 3 Pakete, Lieferung per Paketdienst wäre kein Problem gewesen, stattdessen per... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

When you have furniture picked up by Habitat don't expect them to take anything if it isn't in pristine condition. We sent pictures of what we wanted to donate. They came and refused half of our fur... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Have visited 12 ReStore locations in 3 states, can honestly say they each have their own unique qualities; and every one has SOMEthing of value for consumers. Runs the range from New-in-box to HOW did... Näytä lisää

Yrityksen tiedot


Yhteystiedot

1,6

Huono

TrustScore 1.5/5 tähteä

72 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

ZERO stars given!

If I can give you zero stars, I would! Standing inline for 20+ minutes with a broke foot, and the guy helping Lynne decides that he is going to grab the peoples stuff from behind us and check them out instead. Will not shop or donate there EVER again! Very disorganized since Mike has retired from there.

5. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

THIS RESTORE IS BY FAR THE BEST PLACE…

THIS RESTORE IS BY FAR THE BEST PLACE FOR AFFORDABLE PRICES, AND THE MANAGER AND STAFF ARE AWESOME. THEY WILL DO EVERYTHING THAT'S NEEDED TO MAKE YOUR SHOPPING EXPERIANCE A PLEASANT ONE. MARK AND HIS STAFF SEEM TO WORK VERY WELL TOGETHER .
I STOP BY EVERY DAY AND CHECK OUT THE NEW DONATIONS.
THANK YOU MARK & CREW ( VIC C.)

7. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

So Disappointed IN WINNEBAGO COINTY HABITAT

I'm a disabled person along with my two adult kids and my husband and I have tried twice now to qualify for a home buyer program through them habitat and each time we have been turned away and what upsets me the most is there website says they help EVERYONE that is a bunch of crock I understand I don't have great credit and yes have debt but in prossess of fixing that but in order for you to get help you have to have only 8%debt who in there right Mind has that in the world today and I'm sorry the families that have debt and not great credit SHOULD BE THE ONES THEY HELP CALL ME CRAZY!!!! As long has they have good rent and bill paying history that right there proves they can pay a mortgage so will not donate anything any more to the store in OSHKOSH won't shop there at all they have lost all respect in my eyes

4. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wow.. that was horrible

don't believe anything they say ... schedule appointment at 1 on Friday turned to 1 Thursday then 11am... I bent over backwards to accommodate all the changes..then the whimpy grown man is fused to follow any instructions as how to park in my tricky yard... couldn't handle furniture with 2 of them banged into walls...then just got in there truck and left.... goodwill or yoke fellow is a much better option to help others it's supposed to be all about helping others...this was a nitemare .

29. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I was all set to donate furniture to my…

I was all set to donate furniture to my local habitat for humanity place, I had emailed the director in Philadelphia and sent her pix of the furniture. She emailed and called me and said H4H would definitely take my furniture.

Movers came out and refused the furniture donations claiming it was "damaged" when it is not it is just furniture from the 1950s and early 1960s and in excellent condition without damage. Habitat for humanity and the re store are a scam. Avoid, it is a total waste of time.

16. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Habitat truck showed up to pick up 4…

Habitat truck showed up to pick up 4 TOTALLY fictional reclining chairs.
Their only defect was the fake leather started peeling after only two years.
Wife bought expensive covers but I didn't like the covers.
Here's the point. Truck shows up and two guys say that the chairs are not perfect and they would have a hard time SELLING THEM!!!
Are you kidding me?
These chairs are like new with perfect coil spring seating a totally smoothe reclining mechanisms.
WHAT HAPPENED TO HELPING PEOPLE OUT IN NEED?!!
THIS SCAM OUTFIT IS IN SEBRING FL.
Same as giving clothes to dumpsters my wife thinks poor people get her nearly new clothes.
HABITAT FOR HUMANITY needs a new name. HABITAT FOR PROFIT

14. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I donated a substantial gift in honor…

I donated a substantial gift in honor of my grandmother to never receive my paper for taxes. I will never donate to them again. They never sent anything to say thank you or anything. Way to go Philabundence for your letter and appreciation.

13. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Restore on Bermondsey Drive in Toronto…

Restore on Bermondsey Drive in Toronto is full of people who are being paid but pretty much do nothing. The store is full of mostly garbage, but they don't take good donations of perfect hardwood furniture. Regarding their so-called pickup sevice: I have had many experiences where there was either tons of great furniture to pick up or just a few pieces and they never do it and they never give you a reason why. I suspect that those trucks and teams are being used for some other purpose. There is something really, really, really wrong here and has been wrong for years. This organization is not what it purports to be. I will be giving my beautiful, valuable, useful furniture to Salvation Army and Value Village who do a brisk business and sell tons of good stuff for low prices.

31. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

They charge more than Home Depot or…

They charge more than Home Depot or Lowe’s in some cases. Many of their items are way over priced. They get things for free and they rip you off with pricing. You may find a value here and there occasionally but the majority of the time it’s not worth it.

24. heinäkuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I applied for a no interest loan

I applied for a no interest loan for very bad entry doors and a couple other small things. Two people came to my home and the man was a little rude. On top of it, he was talking about all of these accessible expensive products. He even mentioned a ramp (I'm not in a wheelchair yet because of my MS and hopefully won't need one in the future). I emailed the person in charge and told her of my experience and asked her if they get donations by selling this stuff. I'm on disability and can't afford to get new doors, but I told her to remove my application since I don't deal with disrespectful people no matter how poor I am.

4. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

DONT GET A HOME THROUGH THEM

I have a home through Habitat for Humanity. DO NOT PURCHASE A HOME FROM THEM IN COEUR D'ALENE, IDAHO!!!! The director will switch the narrative to what suits him for that day. He will not care about your kids and if they get hit by a car or if your house is destroyed within a year of moving in. This is not a community like they say.

28. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Greed for Humanity

I thought this company cared to provide for less fortunate people. I was wrong. They are only looking for cash donations or brand new merchandise. We have a world of homeless people sleeping on the streets and they refused a "like new" mattress because it had slat marks on the bottom. They said they couldn't sell it. Really?? Very sad. I will never make another donation to this organization.

26. maaliskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I was told H4H helps Veterans

I was told H4H helps Veterans. I had someone mess up my gravel driveway so I contacted H4H for help. They did a VERY bad job and when I called to let them know, the Director never returned my calls. Tried to upload pics of my driveway now but this site did not allow me.

28. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

This organization greatly helped my…mom & restored my faith in humanity

This organization greatly helped my mother who's older, with depression, on oxygen, bad joints and being abused, major unthinkable tragedys. They repaired her home falling apart. This organization did more then repair the home, they restored my faith in humanity. The repairs saved her home. That was the greatest birthday gift shes ever had (it was her birthday). This was in 2020.

14. helmikuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Bad experience

I has donated 1000s of dollars worth of products to the Restore. I spent 3 hrs going through old socket that have been setting with taped tags over the sockets. Some very small sockets were being listed for $2 to $3 for 1 socket. I went to the check out stand. They wanted to charge me over $40 for the socket and a few small wrenches. That would have been over double the price of new sockets. I will never go in there door or donate to them again. I am also sending this to FACEBOOK.

24. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Do these employees hate their jobs?

I agree with the many other reviewers -- very rude employees. I will never go back to give a donation to a Habitat for Humanity Store. It is just another business with angry employees, but this one is fueled by our donations.

9. tammikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

These guys need to get their act together.

These guys need to get their act together regarding donated furniture. There has to be a better way than an on-the-spot decision to not take it. There is no consideration given to the donor's time and effort to prepare and place these items for pick up, or the opportunity cost of not selling or donating elsewhere in the meantime.

I recommend the following strategy: If you are planning to donate furniture to them, go ahead and schedule a pickup, but do not count on it being taken when they arrive. In the meantime try to sell it on craigslist for even a pittance. If they are going to make me play dice with whether or not the furniture is going to get picked up, I'm going to make them play dice with whether or not it will be there.

8. joulukuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin