Greenumsake Arvostelua 26

TrustScore 2/5 tähteä

2,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I took a chance on a couple of these T-shirts as an alternative. They do not disappoint. Just as rugged and the fit is very similar and in many cases are a little bit less money.

Saanut 1/5 tähteä

I just got ripped off!! Dang u you ou China!! I’m going to do everything in my power to make sure that this website is not available to anyone on social media. People are tired of you stealing our mo... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Not going to waste characters repeating what everyone else has already said. Sent a defective product, then said they can't help us because of the warehouse. Not sure why that would matter, but the... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Miserable! both the delivery (1 month), the product too small and with poor quality and finally the customer service which is terribly sorry but does not accept the return. never had such a bad experi... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Vaateliike

Yrityksen kirjoittama

At we love every passion and interest on Earth because it is a reference to your UNIQUENESS.


Yhteystiedot

2,1

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

26 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

I just got ripped off!

I just got ripped off!! Dang u you ou China!! I’m going to do everything in my power to make sure that this website is not available to anyone on social media. People are tired of you stealing our money, and never getting our products to us. They said that my product went back to the mail station and that they were unable to locate it. So basically they want me to pay additional shipping so they can re-send me another shirt.

21. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

If they could get a zero and I’m sick…

If they could give an zero I would and I’m sick of china on my fb advertising as if they are U.S vendors. If I had of known the product was coming from China I would never have purchased the article of clothes I want my money back and they charged for a subscription which I never agreed to greedy vultures

14. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Can I give them a 0

Can I give them a 0? Found out after my order that it was coming from China, even though the site says it comes from the US. Ordered shirts a month ago for a concert, and still haven't received them. They also overcharged me! I would not recommend anyone ordering from here.

17. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Poor quality product

Poor quality product. Customer service is terrible. The website indicates they accept returns however the customer service team is unwilling to offer a return or refund.

7. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Not going to waste characters repeating…

Not going to waste characters repeating what everyone else has already said. Sent a defective product, then said they can't help us because of the warehouse. Not sure why that would matter, but the product was unsewn, not damaged.

30. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

AVOID AT ALL COSTS

DO NOT BUY from this company. The customer service is HORRIBLE. They'll keep routing you to an automated online computer. You never get an email or anything from a real person. I followed the size chart and even went a size bigger, just in case. The 4x I ordered was so small, it fits my mom perfectly. She's a petite. When I inquired on returning for a refund, got a big run around with a computer. HORRIBLE!

1. elokuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

It took forever

It took forever, a month to get the merchandise. By this time, it was too late and I wanted to return it. It is difficult to get in contact with customer service about the return and they continuously send me to a bot. The last response was, "if I could just keep the product because shipping would be very costly". I will never purchase from them again.

25. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

De mauvaise fois et arnaque totale.

De mauvaise fois et arnaque totale.
J’ai commandé un teeshirt. Recu 1 mois après depuis la Chine. Déjà, Ce n’est pas du coton. Apres 1 lavage, le teeshirt peluche. J’ai demandé un remboursement en envoyant une photo et on m’a rétorqué que pour eux, ce n’est pas un défaut… on rêve. La procédure de retour est contraignante et fastidieuse.
Les finitions du vêtement sont bâclées. De très mauvaise qualité.
Bref, n’achetez pas là. Ça parait beau sur leur site mais au final, c’est de la m…

30. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Miserable

Miserable! both the delivery (1 month), the product too small and with poor quality and finally the customer service which is terribly sorry but does not accept the return. never had such a bad experience. I do not understand the opinions on this site … I especially hope that I would be published but I doubt. … to avoid

21. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

ARNAQUE!

ARNAQUE!
DELAI DE LIVRAISON LONG ET TRES MAUVAISE QUALITE DES TEE SHIRTS.
FABRICATION EN CHINE , LES COUTURES SONT SUR L'ENDROIT AU LIEU D'ETRE A L'INTERIEUR.
4 TEE SHIRTS ACHETES, IMMETABLE.
CE N'EST PAS DU COTON MAIS DU SUBLIME. DONC TAILLE PETIT , MALS COUPES ET MALS MONTES.
ON ME PROPOSE UN REMBOURSEMENT DE 3€.
Dommage que je ne puisse pas mettre des photos.
UNE HONTE QUE DE TELLE SOCIETE N'EXISTE QUE POUR ARNAQUER LES GENS HONNETES !
J'AURAI DU LIRE LES AVIS QUI SONT TOUS NÉGATIF !

19. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Never buying here again!

Never buying here again!! I bought a t-shirt that would have been made of "cotton blend", it was 100% polyester... Another shirt had a totally different color and the fabric was very very thin and poor, totally different from the pictures on the website. This is an ordinary scam!!! Prices are way too high for the rubbish they send you. Customer service is not even willing to refund even if goods are damaged. My advice? Support tot European shops, at least they have warranty laws.

26. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

1 star is to must from this very bad…

1 star is to must from this very bad companey I waiting for 3 months for my last shirt the outher for t shirts were missnig after paying another 29 euro I get the shirts 1 was not XL but small en the quality of the t shirts is vey bad,
Dont other something of this companey.

3. heinäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Misleading product descriptions on…

Misleading product descriptions on their website.
Description says the material is "cotton blend"
What I got was 100% polyester. Bad quality.
Can't reach the support. Only robot chat. Can't recommend!

29. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Horrible people to deal with…

Horrible people to deal with when you have a return!! My shirt was WAY TO SMALL and I ordered one size up than normal! I emailed them, took a picture of what they asked for and STILL no solution to my shirt I don’t want and need next size up!! They keep going around the point and I returned my shirt to address on original package and it came back to me! Also it took a month or more to receive shirt from them! DO NOT BUY FROM THEM!! Horrible company to deal with!

28. kesäkuuta 2023
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin