graze.com Arvostelua 

3 659
•
TrustScore 2/5 tähteä

1,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

Got a box of Cherry Bakewell Oat Boosts as a free "treat" at Waitrose. I agree with another reviewer who said the box the flapjacks are in could easily be half the size. Surely a marketing ploy to ma... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

My family were fairly poor and my mum worked in service as a cook . She was able to conjure something to eat from scratch sometimes she’d create a suet pudding mix of suet dried fruit sometimes sugar... Näytä lisää

Saanut 2/5 tähteä

Don't be influenced by the size of the packaging, once opened the contents are small,small,small!!! Box could easily be less than half its size,and wouldn't be so misleading. For the price,contents... Näytä lisää

Saanut 4/5 tähteä

I've really liked receiving a weekly box. Came to the office and gave something nice to munch on when the need arose. I guess this is part of the intention behind the name. Maybe a bit pricey but t... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Ravintolat & Baarit

Tietoja yrityksestä graze.com

Yrityksen kirjoittama

Since 2008, seven friends (and a few helpers!) have been reinventing snacking, one delicious nibble at a time.

We all love food and wanted to get a lot more out of our snacking. So we started inventing snacks that showed off health's more pleasurable side, and working on the best way to get them to busy foodies like us.

We've now catered to over 5,000,000 grazers across both sides of the pond (graze USA est. 2013) - and as of summer 2015, we're in stores in the UK too!

Aside from snacks, we're also proud founders of our very own charity. We're passionate about where food comes from, including the impact on the people involved. When graze was started, so was the graze School of Farming, made to support and develop a sustainable farming community in rural Uganda.

Yhteystiedot

1,9

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

4 t. arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

1,9

Kaikki arvostelut

(3 659)

14 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

The new service hasn't made a good impression

Update following Graze's reply -

Graze - Thank-you for replying, however it doesn't really relate to the points in my review at all. I have at no point suggested that you need to cater for allergies. I'm well aware of potential cross-contamination & have nowhere at all in my review suggested that you should guarantee an absence of allergens.

You should however have clear, accurate labelling, that carries all the required info and correct info, irrespective of whether someone has any allergies or not. There were issues with products not identified on the packaging, missing weights, incorrect nutritional info etc.

But thanks for 'strongly advising' I don't order from you again! And actually encouraging me to stop my membership! This is a very odd deflection, and a really disappointing reply - not related to my points.

---------------

The new 'Graze Presents' revised style subscription has given me a really poor impression so far - it really has come across as if it's been rushed out before it's ready - the website, the customer emails, the packaging, the product info, the subscription info - all had issues for the first box.

Firstly as a longstanding subscriber, I was disappointed to receive an email offering me the new box for £4.99, when I'd already bought it for £9.99 - and I was told the £9.99 was my special offer for being a loyal subscriber! Apparently not that special. Customer service response was that I received it in error - yes, I'd worked that out! (To be fair I should flag that Graze refunded me the difference which was appreciated.)

The products in the box weren't clearly named, and one didn't have a name on it all - you had to work out what is was by comparing to pictures in the booklet, not ideal, it would be better on the actual product! (I have 2 severe nut allergies, so knowing what I'm eating is important.)

There were various issues with the labelling info/nutritional info which wasn't clear for some items - either on the packaging or in the booklet. E.g. the Oat Boost didn't say what weight the nutritional info related to, e.g. per 100g or per serving. I couldn't even work it out myself unless I actually weighed the product, as it didn't have a weight on it, either in the booklet or on the packaging. Another product, the mushrooms, had a weight on the pack but it was an incorrectly printed weight. One product, the Cocoa Vanilla Oat Boost, also had incorrect nutritional info, saying it contained 1.7g of manganese instead of 1.7mg (1.7g would be a lot as the RDA is only 2.3mg!) The labelling info really should have been better checked before it was printed - again, it felt rushed.

The web site to manage your account still felt a bit ropey after launch (like it needed a bit more testing!) It seems to have improved a bit but it's still a bit hit and miss, and I still land on the old page when I search for Graze and end up back at a page asking me to subscribe to the new service before I get my account info. The site was also showing my order as 'unfulfilled' after I'd received it, amongst other messy bits that seemed like they weren't fully developed.

The email communication running up to the new service wasn't great, and there's been little info (email or web) on the specifics of the new subscription - when you'll be advised of the up and coming box, how long you'll have to skip this, what the billing date is, how long before the billing date you need to skip, etc .... Customer service response to this in April was "We will send an email with the theme of and snacks in May's box toward the end of the month and should you decide you'd like to, you can skip that box". Well that didn't happen - I got an email on May 6th saying I'd be billed on May 8th, and no info about the box and what was in it - nothing - so I had no choice but to skip it. I then received an email on May 7th with what was in the box, a bit late as I'd already had to skip it as it was due to bill.

I still have no idea on what happens when - my first box billed on April 3rd, the second box said it was billing on May 8th (but I skipped), and the web site currently says my next billing dates is June 23rd - so seems entirely random!

I did feed back some of the above to customer services after the first box, and got a reply which was appreciated, although it didn't really address the issues in any depth. I have been a Graze fan for many years, so I was willing to give the new service a go, but the number of issues has really put me off - it's not what I expected from Graze. I couldn't give the second box a chance because of the vague, inconsistent subscription/billing dates, and no info in time about the box.
I know it's not easy to launch the new service, and the huge amount of work that entails, but it all just left me with a not so great impression. I do hope some of the issues get sorted out, but I've a feeling I'll be skipping for now.

29. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Thank you for taking the time to leave this review - we are sorry for any teething issues we have had with the new service and for any disappointment with your experience.

We need to let you know that graze can't cater for those with allergies as all our snacks are prepared in the same place. This means there is a possibility of cross-contamination between our ingredients and we cannot guarantee the complete absence of any allergens in any of our snacks.

With that in mind, we would strongly advise that you don’t order from us. If you need any assistance stopping your subscription please reach out at hello@graze.com

Saanut 1/5 tähteä

I WOULD BUY GRAZE FOR MY BROTHER UNTIL…

I WOULD BUY GRAZE FOR MY BROTHER UNTIL I SAW THE RECENT ADVERT- WOMEN TALKING OUT OF THE BACK OF HER HEAD- IT IS SO TERRIBLE AND ANNOYING I DO NOT BOTHER BUYING IT AT THE MO.

28. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Thanks for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear you weren't a fan of our new TV advert and have been sure to share your thoughts with our wider team.

Saanut 1/5 tähteä

AVOID

If you are tempted by the offers, do not give your card details. Use PayPal.
Avoid this company and its fake ‘ethics’.
I was a subscriber years ago and cancelled after they tricked me into paying more for some freebies that never came.
So more fool me to respond to emails that came through recently about a revamp. Offering a box at ‘postage price’ - £4.99.
I thought I’d give it a go. The box arrived, I was a bit underwhelmed but I’d got a deal.
I cancelled the subscription I had to set up to get the box (which would have been a massively overpriced £15 a box)
That was that.
Then they sent me another offer, get two boxes for half price and they would send a code for a free box. Ok, I’ll try it.
But they didn’t send the code, I emailed them, five days later they said the offer was sent in error and I wouldn’t be getting a free box.
They detailed that I had already had a deal. But they knew that and sent the offer directly to me via the same email address so they should honour it!
I only got success through opening a PayPal dispute. Graze then managed to reply within an hour - instead on five days.
I got a refund through PayPal and would not touch Graze again with a barge poll.

28. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Lea,

Thanks for this review.

We are aware that we have been assisting you with this.

We apologised for your being sent an offer of a free box - and explained that the reason you received that offer in error was because you had already been sent a free box when the new service went live. As you had already received a free box, and you were able to redeem the offer of two boxes for half price, this meant that you had redeemed the offer in full, along with an offer of a box for £4.99.

We recognise that you disputed the payment taken for one of the boxes that you were sent in line with your order, but our team refunded the payment for you as a gesture of goodwill.

Saanut 1/5 tähteä

Just straight up stealing my money at this point

I was signed up to receive a box once a month, which I already received a week or so ago. So imagine my surprise when I open my emails in the morning to see that in the early hours (first email mentioning subscription renewal at 1am, then the confirmation email coming at 5am, giving me no chance to cancel) a second payment had been taken. At first I thought it was for next month's box, but as it turns out, its for a second of this month's box! Not once had I indicated not signed up to receive more than one a month, nor do I want this box. Which is too bad because now it's already been dispatched and Graze has completely ignored my email regarding it. I was hoping to get a refund but now I'm not even sure I'll be able to because they've already sent this stupid box I didn't ask for nor have the chance to cancel. The boxes are disappointing, they're constantly having "technical issues". I think this is the final straw for me on this service.

Update: this has finally been resolved. I don't think I was the only one with this issue.

24. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Kay,

We do apologise for your experience.

We are aware of issues that arose with the new subscription service and are also sorry for the delay in getting back to grazers, we are glad to hear that you have now been assisted.

If there is anything else we can do for you in future, please don't hesitate to reach out to our customer service team.

Saanut 1/5 tähteä

Graze's new subscription box

Graze recently changed their subscription-based home delivery service. It has now doubled in price and has gone from a "choose-what-you-like" model to a "curated" one where you have no choice over what you receive.

Each box costs £15, and yet I worked out that I could buy the individual elements of the box for about £9 - and that doesn't even take into account the savings they make from the box being direct-to-consumer.

Graze used to focus on being a healthy alternative to traditional snacking, but now they have justifably removed all claims of their food being "healthy" - it's just not anymore, you may as well have a packet of crisps for half the price with the same nutritional value.

And at least you can choose which crisps.

22. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Matthew - sorry to hear that you're not a fan of the new boxes. I've passed your feedback on to the rest of the team.

If you have any questions, please feel free to get in touch at hello@graze.com.

Saanut 1/5 tähteä

graze must promoting mental health

graze must be promoting mental health and not there snacks. what a stupid add
or do you get mental health issues if you eat it

21. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Chris,

Sorry to hear that you're not a fan of the TV ad, I've shared your feedback with the rest of the team.

Saanut 1/5 tähteä

Graze Peanut Butter Oat Boosts

Just opened a box of Graze Peanut Butter Oat Boosts that I bought in a supermarket whilst in a hurry. Can't quite believe how small the individual items are and how much packaging there is to mislead the buyer in thinking that the items are much bigger than they are. This is from a company that on the box says that it 'meets high standards of social and environmental impact'. Just to cap it all, I looked at the ingredients of these 'Peanut Butter Oat Boosts' which the box tells me contain 5% peanut butter!

21. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi there - we're sorry to hear that you weren't happy with your recent purchase of peanut butter oat boosts.

These oat boosts are peanut butter flavoured and developed by our experts to deliver on the peanut butter taste whilst being healthier than alternatives.

Each box contains four 30g oat boosts. We weigh each box on a sensitive scale to ensure that no box falls outside of our accepted weight range. As oat boosts are pressed by hand, their size can very to a degree, depending on the force applied and the density of the mix, while remaining within the 30g weight range.

Our packaging is designed in a manner to ensure that it can withstand the manufacturing process, storage, transportation, and life on shelf.

Each bar is wrapped with headroom to prevent the bar from being crushed during the packaging and transportation process. Further headroom is present in the carton, to prevent and lessen the likelihood of crushing of the product.

This packaging process is aimed at reducing damages and ensuring consumers are able to enjoy the products and is in no way intended to mislead people.

I hope this information was helpful - If you have any questions, you can reach our CS team via email at hello@graze.com.

Saanut 1/5 tähteä

Extremely annoying advert

I came on here to write the same as the previous post . Whoever came up with this advert needs to find another job ! I would also not buy graze again as this advert grates !!

19. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Helen,

Thanks for taking the time to leave this review.

We're sorry to hear you weren't a fan of our new TV advert and have been sure to share your thoughts with our wider team.

Saanut 1/5 tähteä

Ridiculous graze snacks advert

I would NEVER buy graze snacks based solely on that pathetic and ridiculous advertisement. Everytime I see it on, I change channels. I'm convinced that the sale of these products has declined since this new ad! Take it off our television screens!

19. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Giuseppe,

Thanks for sharing your feedback.

We are sorry to hear you weren't a fan of our new TV advert and have been sure to share your thoughts with our wider team.

Saanut 1/5 tähteä

Placed an order and 2 weeks later still…

Placed an order and 2 weeks later still waiting.

The Shopify app can't locate any tracking number so it looks like I've been scammed.

Another company about to go bust by the looks of it.

Good.

5. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Richard,
We are sorry if your shop order is running later than expected.
We have been experiencing some technological difficulties which have led to delays and if the snacks were sent via standard post, there will be no tracking available.
We are sorry if you have reached out to our customer service team and have not yet heard back, we are replying to all grazers as quickly as possible.
If you have not yet got in touch, please do contact us at hello@graze.com and our customer service team will be happy to help.

Saanut 1/5 tähteä

Why change something that worked so well?

I have been a Graze customer for several years and always looked forward to receiving my variety box of 4 snacks every week. I had honed my favourites over the years, which was great as I knew that I would always receive something I would like. It was a concept that always worked well for me, and the snacks came in really useful for work or when I needed a little treat.

I was very disappointed when I found out about the changes that Graze was making to introduce a monthly box and completely stop the traditional weekly boxes of 4 snacks. In the monthly box everyone receives exactly the same snacks every month whether you like them or not. The contents of the new box didn’t appeal to me enough to try it and I also feel that it’s way overpriced for the amount of snacks being offered in the new box…more expensive than the weekly boxes for less snacks. It just doesn’t seem like value for money to me anymore. I’m not bothered about the extra gimmicky things in the new box, and am not tempted to try it even at a reduced price. I was totally happy with my 4 snacks a week, it was straightforward and just what I needed. I find the new format totally unappealing. I don’t understand why you felt the need to change something that seemed to work really well, to something so inferior to what you offered before. I can’t even buy my favourite Graze snacks in supermarkets or on your website, because you don’t sell those ones in the supermarkets, and they’re all sold out on your website (all the time). I am no longer a Graze customer because of this, as you gave me no choice but to end my subscription because of the changes you imposed on your customers. If you decide to revert back to your original snack model then I would consider bringing back my custom, but not before then. I wish you all the best but I just can’t see how these new monthly boxes are going to be a success for you, sorry.

14. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Gail,

We are sorry that you are not a fan of the new service and that you will miss the four snack box format.

We are also sorry if you are missing some of our previous snacks. To keep our range of snacks varied and exciting, our taste experts like to review the snacks we offer and this means that we do sometimes have to say goodbye to old favourites.

Our most popular snacks are still available in our online shop and retailers.

Saanut 1/5 tähteä

Unhappy subscriber…

I have been a graze subscriber for many years, receiving a box every week with a variety of different snacks. It’s almost half the way through the month and although the money has been deducted from my account the graze box has not arrived. Why are there so many oat bars included in the last two months what’s happened to the variety, the only nice thing in last months box was the tea bags. Hated the mushrooms and the packaging does not state what’s in them. I will give it another month but I am considering cancelling my subscription. Sometimes it doesn’t work to change things, if it ain’t broke don’t fix it.

14. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Brenda,

We are sorry that you will miss the four snack box format.

We also apologise for the labelling issue on our partner product. We can assure you that we have taken note of this, we believe there was an error during the artwork approval, and will investigate the root cause to avoid this from happening again.

Lastly, we are also sorry if you are yet to receive your May box, we have experienced some technological issues which have led to delays - if you need any assistance, please reach out at hello@graze.com

Saanut 1/5 tähteä

A lot has changed... and it's not looking good.

Have been an on and off subscriber to graze for more years than I can count. Saw an advert and thought "I'll see what's new." I was very disappointed to see that they have changed to a monthly subscription box, which according to other reviews, is not good, and what's even more disappointing is the fact that there are now zero sweet treats that don't have oats in them.

I have a severe oat intolerance so I can't even ATTEMPT the monthly Graze Presents box just in case I get given stuff with oats. I probably can't even get any savoury snacks either because any of the graze ones will have been packed near the sweet snacks, which the risk was minimal before for cross contamination but now since all of the graze sweet treats contain oat, that risk I feel is greatly increased.

Another reason I can't risk even trying out the new subscription box is because the price is just way too high for me to even chance it. What if I get a box where the partnered brands have oats in whatever snack for that month they provide. I'd spend £10 (maybe even £20! As I saw the original price was) to potentially get one or two snacks I could maybe eat?

I don't know if the nutritional information and ingredients and potential cross contaminants would even be identifies clearly, but honestly, for the price and risk of my health, it really is not worth it.

In addition to the increased cross contamination risk with the savoury snacks, out of all the savoury snacks that are left, I find they lack flavour and they just aren't enjoyable and my favourite snack boxes from the past are no longer available (ie the honey mustard crunch and the pretzel one, not that I can remember the name of it properly)

I guess the last time really was good bye forever, Graze. Looks like I can never order any snacks again.

13. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Georgia - Thank you for taking the time to write this review.

We need to let you know that graze has never been able to cater for those with allergies or intolerances, as all our snacks are prepared in the same place.

This means there is a possibility of cross-contamination between our ingredients and we cannot guarantee the complete absence of oats or any other potential allergens in any of our snacks.

We're really sorry for any disappointment, but we would strongly advise that you don’t order from us.

If you have any questions, you can reach our CS team via email at hello@graze.com

Saanut 1/5 tähteä

the Graze advert

I want to review the Graze advert on TV. It's the worst, most annoying and terrible advert I've ever seen. Take it off, it won't tempt anyone to buy your products!

10. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

We are sorry that you are not a fan of our television advert but we thank you for your feedback.

Saanut 2/5 tähteä

Oh dear - Change for the Worst

I have been a subscriber for many years of the small boxes which get delivered through your letterbox.
There have been no major issues just a few bumps along the way.

However, I have received my first monthly box. The boxes nicely presented but in my opinion it is overpriced with items which are not always wanted or even liked.

I do like the snacks but I guess all good things come to an end... it is such a shame, this new monthly option seems a backward step to me and appears to be a stealth cost cutting exercise.

The subscription has been cancelled. I will stick to buying the snacks ad hoc from the website from the supermarket from now on. Such a shame and missed opportunity.

15. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Matt, we're sorry that you weren't completely satisfied with your first Graze Presents box, but we really appreciate the feedback. Glad to hear you'll still be grazing with us off the shelf!

Saanut 1/5 tähteä

Cherryless Bakewell

Their cherry bakewells describe themselves as “brimming with cherries”. There were barely any in the ones I bought. I sent an image of them to customer support, and they said there was no issue.

4. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Barry - sorry to hear that you didn't enjoy the Cherry Bakewell oat boosts. Thanks for sharing your feedback.

Saanut 2/5 tähteä

Oh dear Graze

Oh dear Graze, your new monthly box is dreadful. Dull snacks and hardly anything in the big glossy box. It’s monthly so too big for a letterbox. Some things don’t even say what they are on the packaging. Yes, it’s in the leaflet; the big one taking up space in the still half empty monthly box. I can’t believe any customers will welcome this change. Are the little packets more eco packages? That’s good if so, but they don’t jump out as being better and there’s not enough of them. Rethink before this totals your business. Also toooo many sweet things and we don’t get choices or much variety. A very big disappointment indeed.

30. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Elaine - sorry to hear that you didn't enjoy the first Graze Presents box! Thanks for sharing your feedback with us.

Saanut 5/5 tähteä

So tasty bbq my fave

5. toukokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Elizabeth,

Thank you for your review.

It's great to hear that you're a fan of the smoky barbecue crunch, we hope that you will try and enjoy the other snacks in our range.

We wish you continued happy grazing 🙂

Saanut 1/5 tähteä

Graze have changed!! and not in a good way

Graze have changed!!! 👎👎
Not only to monthly but also what's in the box. I've tolerated the changes from quality chocolate, fruit and nut based treats to the current much cheaper corn and bean "bar snacks" as I have have been buying the boxes for several years as a treat for older family members.
But enough is enough. It's rubbish in our opinion.
No treat, nothing to look forward to, nothing I'd buy off the shelf in a supermarket. And tea ? Why??
Tried the cut price box existing customers were offered and at half the price still not worth the money.
Something has gone really wrong at Graze and the marketing is very off putting " curated for jetsetters and trendsetters" what a joke and how arrogant.
M&S and Waitrose will now be my treat sources or even Aldi and Lidl as they offer some of the decent choices at much less money.

26. huhtikuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
graze.com-logo

Vastaus yritykseltä graze.com

Hi Janet,
We are sorry that you are not a fan of the new subscription service and that you miss the original four snack box format.
We do thank you for your feedback.

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin