GearBunch Arvostelua 

284
•
TrustScore 4/5 tähteä

4,1

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

I like the leggings they have, many to choose from,the material is very good that's all I wear. I bought Halloween, Christmas, Camo, Red Plaid and more and I know you will like them if you try them

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Firstly the range and style of the designs are amazing to suit any personality, I like the most vibrant designs are the brightest of colours No matter what design you chose all of them will serve... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 4/5 tähteä

Great pattern and colour to the leggings. The shade of blue is lighter than the picture and closer to ice blue. Although they bunch a little at the knees they are also quite comfortable.if it had an e... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 2/5 tähteä

I placed an order for my wife as a birthday gift. Being a guy I couldn't determine the print she would like since there are so many so, I ordered 3 pairs thinking I could just return any that she may... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Printtivaatekauppa
  2. Vaateliike

Erilaisten ulkoisten lähteiden tuottama tieto

Convinced your favorite leggings can't get any better? We know they can. GearBunch is your one-stop online shop for the highest-quality, all-over printed leggings and apparel. Founded in 2016, GearBunch was created with the goal of offering one-of-a-kind, all-over printed leggings, apparel and accessories for prices that are drastically more affordable than the competition. We work with some of the industry's top designers and the best printers in the business to provide products that are fashion forward, top quality and budget-friendly.


Yhteystiedot

4,1

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

284 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 100 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 24 tunnin sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,1

Kaikki arvostelut

(284)

57 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

I am an habitual rower and tried the…

I am an habitual rower and tried the meggings last year during the winter months for exercising. They were so comfortable I now wear them to row, relax and sleep. I find absolutely no difference between the meggings or leggings so the choices are many. I've never experienced any delay. Yes slightly pricey but well worth it.

19. elokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 2/5 tähteä

Beware

Beware. The leggings I ordered are not what was shipped. Completely different layout from what their website picture shows. I have tried contacting them several times regarding this and no response. I have included the photos they requested.
Also note - the fabric is very thin and definitely not squat proof if you workout in these. For the price of these I expected a quality product, which these are not. I have purchased much better quality leggings from Amazon for 1/2 this price. The reviews on their website have obviously been edited/selected for only 5 stars.
If you want pricey quality leggings, stick with Lulu or Athleta.

27. kesäkuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Sandie,

We were in total agreeance that the print of the design was not up to our usual standard. As discussed via email we have issued you a full refund. If there is anything else we can do to help please let us know.

Saanut 5/5 tähteä

Stand out from the crowd!

The Ornamental Peacock yoga set is absolutely stunning! The design is really beautiful, the leggings and bra are well made with good stretch, and super comfortable to wear. Highly recommended!

30. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Sophie, thanks so much for the great review. We're glad you love our gear as much as we do.

Saanut 5/5 tähteä

I love love Gearbunch leggings … first…

I love love Gearbunch leggings … first bc of the quality of their products of course and now let’s talk about beauty and uniqueness … omg , they are totally a must !!!!! Every time I’m wearing them , people stop me to ask where are they from … I love it !!! ❤️🥳😘

30. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Patricia, thanks for taking the time to leave such an amazing review. We love that you love our gear so much.

Saanut 5/5 tähteä

I love the fabric and designs.💘

I love the fabric and designs.💘
The fabric is super comfy and soft.
The designs are so beautiful 😍
When I wear it, people said I look gorgeous on it.

30. toukokuuta 2022
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Thanks so much for your awesome review. Once you've tried GearBunch it's hard to go back to anything else.

Saanut 5/5 tähteä

Love the sugar skull leggings

Love the design pattern for the Sugar Skull Leggings! I've been on the hunt for some unique leggings than the traditional gym ones you can get and came across this gem recently (after I read their blog post).

The entire collection is great as well & the various color palettes make it that much better.

31. elokuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi James,
That's great t ohear.
Thank you for your review and feedback.
I will pass your compliments on to our design and production teams.

Saanut 1/5 tähteä

Buyer beware

Buyer beware! This company does not allow for refunds. So if you try it on and don't like how it fits, too bad. They will not give you a refund.

26. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Tammy,
thank you for your feedback. Gearbunch does get a lot of feedback on the limitations on the Gearbunch Returns Policy, and that it does not allow for refunds or returns for change of mind on purchases, which is why it is detailed on each product page, and terms of service is acknowledged before being able to make your purchase.
Your request to exchange the four pairs of capris you ordered to a smaller size has been processed.

Saanut 1/5 tähteä

Even one star does not deserve this…

Even one star does not deserve this company.
They have no customer service. When they choose to read the e mail, they try anyway to not respond to the questions. Product is bad. They are advertising wronge.
They say the product is not see through. (false)
They would not refund or work with people. They send my capri leggins in a plastic grey shipping with no tags attached to the item. The item was not in a plastic sealed. It looked like it was returned by another customer. It was very unsanitary.

5. heinäkuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Updated:
Hi Farimah
we are please that our team has been able to reach a satisfactory resolution for you and you have asked to exchange the size small Capris for the same design in size Medium.


Hi Farimah,
thank you for your feedback.
All orders are shipped from our production facilities in sealed plastic satchels.
We are sorry to hear the plastic satchel your capris were shipped in was not intact when you received it and for any concern this has caused you.

The photo you sent through to our customer support team does show the black patterned underwear can be seen under the plain white capris you ordered.
It is within reason that black underwear would be seen under white leggings.

Our customer support team is working with you to resolve your complaint, with the offer of an exchange to a darker printed product.

Saanut 1/5 tähteä

Continual harrassment !!!!

I brought from this company a few years back now and received my order and everything was fine EXCEPT I was bombarded with so many texts and emails everyday that it has put me off using this company ever again. They had a STOP option on the texts but this did NOT WORK! It was continual harassment for over 6 months till I changed my email address and blocked their text number! Not funny at all!!!

20. maaliskuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Kiri,
We are pleased to hear that the products you purchased three years ago from 2018 were fine.

When making a purchase, customers have the option to opt in to marketing if they would like to receive discounts and product updates.

If you had trouble unsubscribing from the Gearbunch mailing list in 2018, we wish that you had of reached out to the Gearbunch Support team for assistance to be removed from the mailing list.
Our support team has never received a request from you to be removed from the mailing lists, or to advise that you had tried to unsubscribe from the mailing list and it had been unsuccessful.

Saanut 3/5 tähteä

Very comfy leggings

Very comfy leggings . They do fade a bit the when you stretch them to put them on. My first pair I bought a few year ago feel a little thicker and better quality . They were full length these are capris . Hopefully they last as long as my ones I have had now for five years . I would love to post pics but can’t find a place to upload

22. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Rachel,
thank you for your feedback and review on your Gearbunch products.
I will pass your feedback on the fabric to our management team.
It is great to hear that our products are still being worn after a number of years!

Saanut 1/5 tähteä

I ordered 2 pair of leggings in a…

I did ask for a refund for the mediums that I ordered first. I was told that I had to provide pictures of the defective product but I couldn't because you already had them. And this has nothing to do with me being offended (I wasn't...just irritated) about Kerry telling me I needed a bigger size. The fact is I don't. I got the mediums and they were saggy in the crotch and baggy in the front where my legs meet my body. With your company being online, you should really have an easier return policy. Better yet, make a better product. For the price you charge, you could line the lighter pants. If you like, I can send you pics of me just standing rather than bending in them to show that they are not too small and you can see the tag. But you would have to reply to emails or answer the phone when someone calls. I have already contacted my credit card company and filed a complaint with the BBB.

I ordered 2 pair of leggings in a medium, dark pink camo and eagle eye. They were both too big but the eagle eye pair were see through in the butt. Got an RMA # and sent them back. When I got the #, I told them that I wanted a refund on the eagle eye because they were see through. They told me that I had to send them a picture of the defective product, which I could not do because they already had them. So, when the smalls got here, I took pictures and video of me doing squats and RDLs in them to show they were see through. You can see the tag and my hand without them being stretched at all, with nothing in them. They are white in the butt and sewn together with black thread. They looked at the picture with the black thread showing and told me they were too small and I needed to order the bigger size, which I did not need to do. Now, they won't even reply to my emails, no RMA #, no attempt to rectify the situation. I would exchange them for a pair that is dark rather than light (they do not line the pants or use thick enough material), but how can I when they have stopped replying? Completely unprofessional. They have the absolute worst customer service I have ever encountered. You can't even get through on the customer service line because no one answers. You just leave your name and email for them to get back to you. Still waiting on that. For a company that does all their business online, they make it extremely difficult to return their expensive (over priced IMO) leggings. I have been wanting the eagle eye ones for years and finally feel confident enough to wear them. They were my birthday present to myself. Needless to say, I was/am very disappointed. Would not recommend ordering anything from this compaany.

20. helmikuuta 2021
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Rachel,
thank you for taking the time to provide feedback on your recent Gearbunch purchase.

Our customer support team has been in correspondence with your in regards to try to rectify this situation.
From feedback previously received in regards to the limitations on returns, Gearbunch has put the returns policy and instruction on every product page, so that customer see it with every product they view.

We would like to point out that your Return Merchandise Authority on your original order, you requested to exchange both pairs of leggings for size small. You did not contact our support team to advise there was a problem with the quality of either of your items, nor did you request a refund.
Having received the white leggings, and now knowing they are not lined, you did not request to exchange the white leggings for a darker pair.

Since receiving your exchange order in the smaller size the photo you have sent through of the product not being worn, shows the leggings are not see through. The seam is not visible and the eyes of the design are directly at the back of the leggings.
The photos you have sent us of you wearing the leggings show the eyes of the design are wrapping around the side of your buttocks and the seam is completely stretched.

Our team does appreciate it can cause offence being told that a larger size would be more suitable.

You did not lodged a RMA (Return Merchandise Authority) request since receiving your exchange order.

We are pleased that there has been no problems with the Dark Pink Camo Leggings

Saanut 1/5 tähteä

Inconsistent sizes

I have spent over 1000
On gear bunch products as I thought they were so awesome!!! But the more I get in the same size the more I realize the sizes are not consistent. I have a total of 4 sports bras from gear bunch (medium) and ordered 3 more, also size medium. The new ones are so small they are painful to wear, when compared to my other GB bras there is more than an inch difference in width and height. I emailed to return, they approved the return but I am asked to pay shipping. I didn’t do anything wrong. I have emailed them several times and Facebook messaged and gotten zero response back. I will return these bras, but unfortunately not be ordering again, if sizing can’t be consistent (which it is not not only with the sports bras but also when I compare the waist bands of my GB yoga pants) I am really really disappointed as I have spent over $1000 on separate orders, loved the fabric and prints.... but consistent sizing is not there.

19. marraskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Windy,
we are sorry there was an issue with the sizing of your sports bras from the order you placed in November
We apologise for this matter and for any inconvenience this caused.
We are pleased to see the replacement order was delivered on the 7th December, and as you have not contacted our support team, there must not have been a problem with the sizing of the replacement items.
As per the Gearbunch Returns Policy, if you have been sent faulty items, we just need you to send through some photos to our support team and we can resolve the issue and send a replacement order. There is no need to return damaged or faulty items.

The sizing issue with the sports bras is the first time you have contacted Gearbunch regarding an problem with the items you have received.
If you had previously had an issue with the sizing of the yoga pants from the orders you had placed in August, September and October, it would have been great if you had contacted us about the issue so that we could have resolved the matter with you.

Saanut 1/5 tähteä

Still have not received order

Still have not received order, number #79474 placed the Order 5 months ago on April 11th.
Have sent about 20 emails to GearBunch all have gone unanswered, if leggings I ordered weren’t so expensive I would just cut my loses and never buy from them again. So so disappointed in gear bunch!

20. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Jeanette,
we are sorry there has been a problem with the delivery of your order.
The replacement order has been shipped #LY015858206LV
We can appreciate the frustration the delays with international shipping times due to COVID and now the lost shipment has caused, and we sincerely apologise for this.
The details of the replacement order has been emailed to you from our support team.
Once the shipment clears customs, it will be picked up by Australia Post for delivery.

Update:
Hi Jeanette,
we are pleased to see that your original shipment has now been delivered.
https://track.pasts.lv/consignment/tracking?type=pasts&id=LY008685125LV

As advised by our Support team, a replacement order was shipped, and is currently in transit.
https://track.pasts.lv/consignment/tracking?type=pasts&id=LY015858206LV

Once again we are sorry for the frustration the delays have caused you.

Saanut 5/5 tähteä

Love the styles and fit

Love the styles and fit. I’m an xs and they fit great. Great designs

15. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi,
thank you for your feedback on the designs and fit, and for supporting the Gearbunch brand

Saanut 5/5 tähteä

I absolutely love these leggings

I absolutely love these leggings! I have eight sets and I continue to add to my collection! The patterns are awesome and they last!!! No fading! I am complimented on them every time I wear them!!!

14. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Adria,
thank you for your review.
It is great to know the designs don't fade with wear and they last.

Saanut 5/5 tähteä

Best leggings ever!

These are the best made leggings I have ever worn. They’re soft, easy to move in, and wash so well. Gear bunch is where I will purchase my leggings from now on.

13. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Linda,
thank you for your review and for your continuing support of the Gearbunch brand.

Saanut 5/5 tähteä

I LOVE this leggings

I LOVE this leggings, the quality material and prints, they are so comfortable that I have 6 of them I wear them almost everyday and always received a nice complement. I definitely recommend to everyone.❤

12. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Alma,
thank you for your feedback and review.
It is great to hear the Gearbunch leggings are so comfortable and the quality of the material and print is great.

Saanut 5/5 tähteä

I love the colorful leggings.

I teach Yoga,Pirates,Dance..etc. I have about 30 pieces.My students praise my colorful leggings.I repeat to wash these.They are strong.

12. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Rikako,
thank you for your review.
It is great to receive feedback that the leggings are durable and strong and great to wear.

Saanut 5/5 tähteä

I love my GearBunch leggings

I love my GearBunch leggings! They are so comfortable and the fabric is lightweight, buttery soft and squat proof! I love all the great patterns to choose from and can’t wait to add more to my growing collection!

11. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Kristin,
thank you for sharing your feedback on the Gearbunch leggings you have.
We appreciate your continuing support of the Gearbunch brand

Saanut 5/5 tähteä

these leggings are so comfortable and great patterns

these leggings are so comfortable and look great. I usually get compliments when I wear them. Compared to other leggings these are light weight but durable and you don't know you're wearing them. Other leggings tend to be hot and thick and not as comfy. I have about 15 pairs so far lol. Great patterns!

11. syyskuuta 2020
Oma-aloitteinen arvostelu
GearBunch-logo

Vastaus yritykseltä GearBunch

Hi Michelle,
thank you for your review and feedback on the Gearbunch leggings.
We are pleased to hear you find them so comfortable

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin