G2bulk Arvostelua 

11
•
TrustScore 2/5 tähteä

2,2

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

2,2

Välttävä

TrustScore 2/5 tähteä

11 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei viimeaikaisia arvostelupyyntöjä

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja viime aikoina, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

On vastannut 70 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,2

Kaikki arvostelut

(11)

11 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu

Teemme arvostelujen tarkistuksia

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Very disappointing experience with G2Bulk.

Very disappointing experience with G2Bulk.

I purchased 5 Steam codes, and none of them worked properly. I contacted support multiple times through email, their website, and Telegram, but I still haven’t received a proper response or solution.

I provided all the necessary information and waited patiently, but there has been no real support or resolution.

At this point, the complete lack of support and the way these cases are being handled makes the platform look very suspicious and scam-like to me.

Based on my experience, I would be extremely careful before buying from them.

26. syyskuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Terrible support and account not being credited.

I attempted to top up my account on the aforementioned site twice—once for $11.90 and once for $14.60—but neither transaction was confirmed.

I sent an email several days ago, but they are completely ignoring the matter.

11. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

Thank you for your feedback. We've checked our records and couldn't find any unresolved tickets under your account, so it's possible your issue has already been sorted. If anything is still outstanding, please reach out to us at support@g2bulk.com and we'll get it resolved right away.

Saanut 1/5 tähteä

I had a bad experience with support

I had a bad experience with this seller. The customer support needs significant improvement. The only positive thing was the prices, but I eventually found a better seller.

One of the worst experiences I had was when I ordered a product but received a different one instead. When I contacted customer support, they acted as if this was completely normal because the replacement had the same price. That is not acceptable—I paid for a specific product and expected to receive exactly what I ordered.

To make matters worse, they refuse to issue refunds no matter what happens. Based on my experience, I would not recommend buying from them.

2. elokuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

I am writing this review because my…

I am writing this review because my emails regarding Ticket #796 are being completely ignored. I used G2Bulk to purchase a gift card using USDT. The invoice was created for 100 USDT. However, my external wallet deducted a network transfer fee from the principal amount, resulting in 98.996054 USDT being sent to G2Bulk instead of exactly 100 USDT.Because of this slight underpayment, the system threw an error, but my money was successfully sent to your address. I contacted live support, and they told me to send an email, which created Ticket #796. I sent the email immediately with all the transaction details, but it has been over 48 hours and I have received absolutely no response.My money is currently sitting in your wallet, and I have neither received my gift card nor a refund. Please check Ticket #796, review my transaction hash, and manually credit my account wallet or refund the 98.996054 USDT back to me immediately.

24. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

Thank you for your feedback. We've checked our records and couldn't find any unresolved tickets under your account, so it's possible your issue has already been sorted. If anything is still outstanding, please reach out to us at support@g2bulk.com and we'll get it resolved right away.

Saanut 1/5 tähteä

Deposit completed but invoice expired – No response from support

Deposit completed but invoice expired – No response from support

I deposited 1.10 USDT via BSC (BEP20) to the exact wallet address provided by G2Bulk. The blockchain transaction was completed successfully, but my deposit was never credited.

Instead of being processed, my invoice eventually showed Expired, even though the payment had already been sent to the address provided by the website.

I contacted live support, and they told me to send an email. I did that immediately, but after more than 2 days, I still have not received any reply or solution.

Ticket ID: #23685

I have screenshots of the successful blockchain transaction, the payment address, and the expired invoice.

21. heinäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

Thank you for your feedback. We've checked our records and couldn't find any unresolved tickets under your account, so it's possible your issue has already been sorted. If anything is still outstanding, please reach out to us at support@g2bulk.com and we'll get it resolved right away.

Saanut 1/5 tähteä

I don't recommend using g2bulk.com.

I don't recommend using g2bulk.com.

On June 2, 2026, I paid for an order by sending 43.33 USDT via Bybit Internal Transfer to the UID provided by the service. The transfer was successfully completed within a few seconds, the Bybit status was "Withdrawal Completed," and the fee was 0.

After the payment, the funds were never credited to my g2bulk account.

I contacted support:

on June 2, 2026, via the website;
on June 3, 2026, again via the website;
emailed;
wrote to Telegram user @Seedon (Sadman Sizan), who is listed as a g2bulk contact.

As a result, I received no response for an entire month. No confirmation of receipt of funds, no explanation, no attempt to resolve the issue. All my requests were completely ignored.

I have confirmation of a successful internal Bybit transfer, showing the date, amount, recipient UID, and the "Withdrawal Completed" status.

I'm extremely disappointed with this customer service. Losing money is frustrating, but it's even worse when the service simply stops responding after receiving payment.

Until this issue is resolved, I can't recommend g2bulk to anyone relying on customer support and secure digital code purchases.

2. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

Thank you for your feedback. We've checked our records and couldn't find any unresolved tickets under your account, so it's possible your issue has already been sorted. If anything is still outstanding, please reach out to us at support@g2bulk.com and we'll get it resolved right away.

Saanut 1/5 tähteä

I deposited USDT (Bep20) to G2Bulk (27$…

I deposited USDT (Bep20) to G2Bulk (27$ For Buying Gift Card PSN) and my transaction is confirmed on the blockchain.

However, my account was never credited.

I contacted support multiple times in Ticket and Email and received no response for more than 7 Days!!!!!!!!

I Have ScreenShot
This is very suspicious and unprofessional.
This Platform Is very Bad

25. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

Thank you for your feedback. We've checked our records and couldn't find any unresolved tickets under your account, so it's possible your issue has already been sorted. If anything is still outstanding, please reach out to us at support@g2bulk.com and we'll get it resolved right away.

Saanut 1/5 tähteä

!I created Invoice #20383 for 10.09…

!I created Invoice #20383 for 10.09 USDT and paid it successfully via BSC (BEP-20) network (TxID: 5643034). Fasset support has officially confirmed that the money was delivered to G2Bulk's wallet address.
​When I contacted G2Bulk live chat, the agent asked me to resend the email with screenshots to supportg2bulk.com, which I did immediately from my email (soievhasan2@). It has been hours, and my invoice is still 'Pending' with absolutely no reply or update from their side.
​This is highly unprofessional. They are holding my user funds despite having all the valid blockchain and screenshot evidence. Do not trust their manual payment system if you want fast service. Update my invoice #20383 immediately!

12. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

The payment was received as 10.097 USDT, while the invoice was created for 10 USDT. Because the deposited amount did not exactly match the invoice amount, our automated system was unable to process it automatically.

After reviewing your email and payment details, we have manually credited the funds to your account and the issue has now been resolved.

We understand the delay was frustrating and appreciate your patience. For future deposits, please ensure the exact invoice amount is sent so the payment can be processed automatically without delays.

Saanut 1/5 tähteä

I deposited USDT (TRC20) to G2Bulk and…

I deposited USDT (TRC20) to G2Bulk and my transaction is confirmed on the blockchain.

However, my account was never credited.

I contacted support multiple times and received no response for more than 48 hours.

This is very suspicious and unprofessional.

Be careful before using this platform.

3. kesäkuuta 2026
Oma-aloitteinen arvostelu
G2bulk-logo

Vastaus yritykseltä G2bulk

please email support@g2bulk.com

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin