Ngl kjolen var faktisk rigtig sød, da jeg prøvede den, men lynlåsen blev ved med at sidde fast halvvejs, og jeg gav næsten op 😭 endte med at have den på alligevel, fordi den så for godt ud med hæle.
Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää
Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää
Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat
Havde det skræddersyede sæt med firkantet hals på én gang og fik straks komplimenter fra fremmede lol, bestiller helt sikkert igen snart.
Alt i alt en god oplevelse, og stilen føles meget trendy uden at se for overdrevet ud. Jeg ville nok handle her igen. Fantastisk oplevelse.
Ikke dårligt samlet set, men bestemt en af de butikker, hvor man skal læse målene meget omhyggeligt, før man bestiller.
Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja
Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa
Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia
Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.
Min tålmodighed med online shopping var…
Min tålmodighed med online shopping var ved at slippe op, indtil den her pakke kom. Ingen skuffelser, ingen 'forventning vs. virkelighed'-fejl. Bare gennemført lækkert tøj, der faktisk ligner billederne.
Alt passede så godt
Alt passede så godt, at jeg virkelig måtte tjekke, om de på en eller anden måde havde designet det specifikt til mig.
Jeg har bestilt fra så mange…
Jeg har bestilt fra så mange modebutikker på det seneste, og dette er en af de få, hvor jeg rent faktisk har lyst til at skrive en anmeldelse, fordi jeg elskede alt.
Alt i alt en god oplevelse
Alt i alt en god oplevelse, og stilen føles meget trendy uden at se for overdrevet ud. Jeg ville nok handle her igen. Fantastisk oplevelse.
Helt ærligt
Helt ærligt, outfittet så fantastisk ud på billeder og videoer, men efter et par timer kunne jeg ikke vente med at skifte, fordi det ikke var det mest behagelige nogensinde.
Ikke dårligt ærligt
Ikke dårligt ærligt, jeg tror bare jeg forventede for meget efter at have set så mange anmeldelser før
Den klassiske blyantnederdel gav mig…
Den klassiske blyantnederdel gav mig præcis den stemning, jeg ønskede til mit fødselsdagsoutfit. Jeg ville bare ønske, at den havde lidt mere stræk omkring taljen.
endelig en onlinebutik hvor tøjet rent…
endelig en onlinebutik hvor tøjet rent faktisk ser ud som på billederne. TAK!
Ikke perfekt
Ikke perfekt, men generelt en god shoppingoplevelse. Jeg ville nok bestille igen, når jeg har brug for noget sødt til en begivenhed.
Jeg ved allerede
Jeg ved allerede, at denne plisserede maxikjole bliver hele min personlighed til sommer, lol.
pasformen
pasformen, farven, stemningen ... alt var ærligt talt præcis, hvad jeg ønskede mig
Ikke dårligt samlet set
Ikke dårligt samlet set, men bestemt en af de butikker, hvor man skal læse målene meget omhyggeligt, før man bestiller.
Havde det skræddersyede sæt med…
Havde det skræddersyede sæt med firkantet hals på én gang og fik straks komplimenter fra fremmede lol, bestiller helt sikkert igen snart.
Forsendelsesopdateringerne kunne have…
Forsendelsesopdateringerne kunne have været tydeligere, men da pakken ankom, var jeg faktisk imponeret over, hvordan alt så ud.
Farven så lidt anderledes ud i…
Farven så lidt anderledes ud i virkeligheden sammenlignet med billederne online. Ikke grim eller noget, bare ikke præcis som jeg forestillede mig
Ngl kjolen var faktisk rigtig sød
Ngl kjolen var faktisk rigtig sød, da jeg prøvede den, men lynlåsen blev ved med at sidde fast halvvejs, og jeg gav næsten op 😭 endte med at have den på alligevel, fordi den så for godt ud med hæle.
Emballagen var ren
Emballagen var ren, og alt ankom sikkert. Jeg troede bare, at materialet ville føles lidt tykkere, men det så stadig pænt ud, når det var stylet.
Jeg ville være besat af kjolen
Jeg ville være besat af kjolen, fordi billederne så fantastiske ud, men i virkeligheden var det mere et "ja, den er sød"-øjeblik end et wow-øjeblik.
Søde designs generelt
Søde designs generelt, men størrelserne føltes lidt uensartede mellem de forskellige stykker. Den ene kjole passede perfekt, og den anden var strammere end forventet.
en af de få online ordrer på det…
en af de få online ordrer på det seneste, hvor jeg ikke med det samme har fortrudt at have brugt penge!!!
Trustpilot-kokemus
Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.
Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.
Lue lisää muunlaisista arvosteluista.
Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.
Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.
Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.
Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.








