Fairybell Arvostelua 522

TrustScore 4/5 tähteä

3,9

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 2/5 tähteä

The ordering, delivery, set up and looks of your product are fine. I have the 6m multicolor flag pole setup. The quality and durability leave a lot to be desired! My first light set lasted onl... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

The Fairybell Christmas tree I bought as a surprise for my wife was a huge hit. Easy to set up, and was so pretty we ended up leaving it up in the backyard until mid-February.

Saanut 5/5 tähteä

I purchased a 26ft Flagpole tree two years ago, so this was my 3rd Christmas with this beautiful tree. Unfortunately, a few of my light webbings stopped working. I contacted FairyBell Customer Serv... Näytä lisää

Saanut 5/5 tähteä

Liked communication regarding the purchase of 7ft tree to anticipate delivery. Easy to set-up after sometime figuring out the strands where a bit tangled as the lights got caught up on them. Would hav... Näytä lisää

Yrityksen tiedot

  1. Joulukauppa

Yrityksen kirjoittama

Step into a magical world and celebrate the festive season with Fairybell®. Fairybell® produces unique LED Christmas trees bring a festive cheer to your in- and outdoor space where joy, warmth and happiness come together; the Christmas spirit at its best! Fairybell® Christmas trees create an enchanting scene for each type of area: a garden, front yard, balcony, terrace or indoor space. Thanks to a new system, our trees are incredibly easy to set up and take down.


Yhteystiedot

3,9

Hyvä

TrustScore 4/5 tähteä

522 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole vastannut huonoihin arvosteluihin

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

Terrible customer service and the parts…

Terrible customer service and the parts that were missing still haven’t arrived for Christmas which means I cannot put up my tree that I ordered for over $1000. The entire experience has been below expectations and I will never order anything from this company ever again. And I expect a full refund ASAP and notify me when my refund has been credited back to my Visa card as soon as possible today Monday. I called five times and talked to Customer Service and nothing has been done. Everything came late. They were supposed to send parts last week parts are still not here and unable to use the tree for Christmas and embarrassment. .

18. joulukuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

Very slow service

The full shipment was not sent out within the promised one business day. I ordered on the sixth, emailed customer service on the twelfth with no response and then called on the 17th. Instead of overnighting the package, they sent it regular service the following day. It's the 23rd and I've not received my package. Buyer beware.

18. joulukuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

We are really enjoying our two…

We are really enjoying our two fairybell trees. A 20’ flagpole tree and a 13’ multi color tree. The only negative is the 13’ tree once set up has almost 2 feet of unlighted space at bottom of tree. Needs to have that area lit as well.

17. joulukuuta 2024
Saanut 3/5 tähteä

Nice but wires break

Well, I love the lighted tree on my flagpole and how easy it is to set up. I do not like that the wires break easy and have had to pay for replacement strands after 30 days of use.

16. joulukuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

What a disappointment

I was so excited to get the 13 ft. Luminous Switch flagpole tree, with the 1500 lights it was beautiful from the road and everyone driving by commented. However, after only 2 weeks up, sections started going out. We disconnected and reconnected several times and it looked good for a day or two and one day all but one section went out. We followed all the trouble shooting suggestions but still haven't heard back from them on what to do. I am ready to return this tree. What a disappointment!!

12. marraskuuta 2024
Saanut 4/5 tähteä

Better installation instructions

Better instructions on how to put the tree up, with a better step by step video would help. The orange strap that is used to measure the outer diameter is not explained well how to use it and is way too short. the hold down straps need to be a lot farther out.

28. marraskuuta 2024
Saanut 2/5 tähteä

Bad instructions, wire broken

Instructions were basically only pictures & there was nothing on how to attach to a telescopic flagpole. Also one small section of lights had a broken wire & had to take it completely down, twist the wires together & fix w/electrical tape. Needed to get it up for grandkids or would have immediately returned it for a new one…may after Christmas anyway
REPLY TO YOUR RESPONSE—
Please explain to me how sending a new cable junction will fix a broken wire!!

17. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

I'll be happy to ship you a new cable junction as this might be the issue indeed. You will receive a new cable junction for your Fairybell asap and you will receive track & trace once it has been shipped! Besides, to compensate, we send a Fairybell gift too!

Update: sorry, we did not understand that correctly. We also ship a new webbing so you can replace the broken light string (webbing).

We hope you enjoy a wonderful Christmas with Fairybell.

Best,
Team Fairybell

Saanut 2/5 tähteä

Transformer and cable bundle defective

Transformer and cable bundle defective. Still waiting on delivery of product. Been delayed several times with no explanation or follow up. Would suggest not using fedex but Amazon on future orders. Need to communications with customer.

13. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

Your package is still on the way to you. Due to busy times, we expected some delays, we apologize for that.

We just followed up and your package should be with you today! In the meantime, to compensate, we shipped a Fairybell gift to you as well.

We hope you enjoy a magical Christmas with Fairybell!

Best,
Team Fairybell

Saanut 2/5 tähteä

The transformer went out after about 20…

The transformer went out after about 20 uses and shipping that I paid for was USPS and is taking about 10 days.

13. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

According to our information, your product should've been delivered today. We hope you can still enjoy your Fairybell during Christmas! If not, please reach out as we'd be happy to help.

Best,
Team Fairybell

Saanut 1/5 tähteä

More and more disappointed no one…

More and more disappointed no one answers phone was told in stock two to three days and yet product still not here. Multiple emails back and forth you'd think I could get a reply or an answer as to where it is or when it will be here. Very disappointing the customer support is terrible.

11. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

According to our information and track & trace, the product should have arrived last Wednesday: https://www.ups.com/track?&track.x=Trace&trackNums=1Z44F2690426700942&loc=en_US&requester=ST/trackdetails.

Can you please confirm so?

Enjoy a wonderful Christmas with Fairybell!

Best,
Team Fairybell

Saanut 1/5 tähteä

Terrible experiences with order fullment, quality management and customer service.

I’ve ordered 2 Christmas trees from Fairybell in the past month and have had problems with both orders. Both purchases were bundles in which the prices included the flagpoles and the lights. With the first order I didn’t receive the ball that goes on top of the flagpole. When I tried to explain the situation to their online AI customer support, it told me I had to purchase the ball separately. I had the same conversation 3 times until I was given to a human customer rep who apologized and sent the ball to me in a couple of days. Thinking it was just an oversight on their part, I ordered my second tree & flagpole bundle. It was scheduled to be shipped on Dec 1st and arrive on Dec 4th. I received a box on Dec 4th but it contained only the flagpole. I installed it and waited for the lights which never came. On Dec 14th I again went to the Fairybell website and explained the situation to AI customer support which said I would be contacted momentarily by a human. Two days later I received an email from a human with a standard customer complaint form asking me to explain my situation again. I explained it and am still waiting for a response from the company. I am now requesting an upgrade to my order for the trouble they have caused me by their neglect and laxness. My order # is FBUS6405.

3. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

Can you please update your review with ordernumber so I can check what went wrong two times? We'd like to meet you and satisfy your needs as we did make some mistakes!

Hope to hear from you!

Team Fairybell

Saanut 2/5 tähteä

I like the product

I like the product, but was upset that the FAQ said to downsize from the flagpole. I got a 20' tree and wished that we would have ordered the 26' tree.

I don't agree with that FAQ response

12. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

That might be a mistake in our FAQ as you can hoist your Fairybell all to the top. Sorry for the inconvenience. As a compensation, we just shipped you a Fairybell gift so you can enjoy Fairybell even more during Christmas.

Best,
Team Fairybell

Saanut 5/5 tähteä

Light up your world!

I purchased 20 foot lighted tree to put on my flag pole. We are the only ones on the block that have one and it lights up the entire cul-de-sac. We’ve had it for only a year and the plug-in broke due to some high winds. Still under warranty, they replaced it immediately so that we could enjoy our tree during the remainder of the Christmas season. Thank you so much, awesome company!

11. joulukuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

Check the plug/transformer right away

shipped with the wrong plug for U.S. Customer service promised a new plug to be expedited right away. I have received no word of such via email as promised. so I sit and wait with a 700.00 tree that I cannot plug in.

10. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Hi,

We are sorry you received the wrong plug. The correct one is shipping today and should be with you soon!

Again, sorry for the inconvenience. We still hope you can enjoy a magical Christmas with Fairybell!

Best,
Team Fairybell

Saanut 5/5 tähteä

Absolutely love our tree

Absolutely love our tree. All our neighbors love it as well. Tree is beautiful. Quality is good but very fragile for a flagpole tree. Great warranty. Highly recommend.

10. joulukuuta 2024
Saanut 1/5 tähteä

Received the wrong item

Received the wrong item , reached out via email but still waiting to hear back

9. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

Sorry we did not respond to your email. We have very busy times. We did compensate you on the discount we had last week, so we hope this solved your problem now!

Thank you, and enjoy a magical Christmas with Fairybell!

Best,
Team Fairybell

Saanut 2/5 tähteä

Not recommended / cheaply made

I ordered a 33 ft. 8000 light tree. I received it very quickly, and it is beautiful. However, when trying to setup, I discovered that the wiring harness wasnot long enough to adequately spread the bottom of the tree. After trying to contact customer service multiple times to no avail, I just ordered the correct harness at my expense. I got the tree set up and it looked fantasitc. However, after only one day of use, I have 1 section not working. I believe there is a broken wire in that section. In my opinion, the wiring for these trees is way to light/cheaply made considering it is for outdoor use. I wish I had not invested so much money in this, and I would not recommend!

10. joulukuuta 2024
Fairybell-logo

Vastaus yritykseltä Fairybell

Dear customer,

We saw that we did ship a replacement part with transformer and cable junctions. Is the Fairybell working again? Please let us know, so we can help you further.

Best,
Team Fairybell

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Yritykset voivat pyytää arvosteluja automaattisten kutsujen kautta. Varmennetuksi merkityt arvostelut kertovat aidoista kokemuksista.

Lue lisää muunlaisista arvosteluista.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin