Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 1/5 tähteä

I signed up for the trial but was not a fan of the workouts or the user interface. It might be fine for some people but wasn't what I was looking for. I canceled my trial before the end date but was s... Näytä lisää

Saanut 1/5 tähteä

Terrible company like many other reviews state. They find ways to take customers money with no liability. Very reluctant to issue customer refunds for auto renewal with no reminder emails, even th... Näytä lisää

Saanut 3/5 tähteä

Good weight tracking. Clear view of the program and excersie I chose. New workouts by trainers. It's not stagnant and just the same. It keeps evolving. Improvements; give different motivational... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Great app, I am enjoying every single workout. It also helps me be consistent in my journey. I am so excited about news things coming soon, I really think the future updates will improve my sessions a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Kunto- ja ravitsemuspalvelu

Yrityksen kirjoittama


Yhteystiedot

2,6

Välttävä

TrustScore 2.5/5 tähteä

684 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Ei ole aiemmin pyytänyt arvosteluja

Tämä yritys ei ole pyytänyt asiakkailtaan arvosteluja, joten arvostelut eivät välttämättä anna kattavaa kokonaiskuvaa

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

2,6

Kaikki arvostelut

(684)

42 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 1/5 tähteä

I signed up for a free trial and wanted…

I signed up for a free trial and wanted to cancel on day three. I already have been charged so contacted customer services for a refund. They refused to give me a refund, were rude and so unhelpful. They told me i was not entitled to a free trial and would give me a refund.

9. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Emma-Jane, as our free trial is for brand new users only this would not apply for returning subscribers. I can see we have been in correspondence via email and a resolution has since been reached.

Saanut 1/5 tähteä

Don't give them your card details!

They are sneaky with taking payments from you with one click of a button for things you don't want. Even when I cancelled my membership they still tried to take payment from my card a year later without my permission. Good thing that card is no longer active.

5. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thanks for your review. Having taken a look into this I can see that no cancellation had been applied to your account prior to your renewal date which is why payment was still being attempted. As outlined when subscribing all subscriptions are auto-renewing and would need to be cancelled at least 24 hours prior to your renewal date to avoid any further charges. We have now responded to your email.

Saanut 1/5 tähteä

A few days ago I signed up with the…

A few days ago I signed up with the Christmas promotional offer of 50% off thinking I had a trial period, then noticed the money had come out of my bank & contacted them to cancel as I had changed my mind and was still within the trial period. They replied, that no refund would be given as I had previously had an account with them therefore the trial period didn't apply to me... however that wasn't brought to my attention or made clear during sign up. They are now just ignoring my emails. Shocking customer service, and clear from other reviews I'm not the only one they are ripping off!!

2. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thank you for your review. Our current response time is 3-4 working days, and we are working hard to get back to all queries as quickly as we can. Free trials are for brand new subscribers only and there would be no free trial applied for anyone who has previously had a subscription with us. When subscribing a payment summary is provided prior to check out which confirms if a free trial has been applied along with the amount due on the day of subscribing.

Saanut 1/5 tähteä

Complete scam took payment without…

Complete scam took payment without authorisation.

I cancelled the app during the free trial period but have been charged for the last 3years! I noticed the most recent payment and contacted the company and they did refund it as it was within 24 hours but I am still £200 short as I didn't spot the annual charges despite cancelling during the trial and deleting the app! Really disappointed with their customer service and would never recommend to anyone.

21. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Poppy, thanks for your review. An email confirming payment is sent to the email address provided upon each renewal, within this email we also include a link to contact us directly should you have any queries. I can see that you initially reached out to us earlier this year and were advised that there had been no cancellation applied to your account, which is why you had continued to be charged. As a gesture of goodwill we had refunded the most recent payment, however given that your subscription had not been cancelled in line with our cancellation policy there would be no further refund issued for previous years.

Saanut 1/5 tähteä

One big scam

Purchased the subscription in 2023 and was unaware of the renewal date until my payment of £100 was declined. I then logged into the account, viewed my Apple subscriptions and was unable to see how to cancel. I then removed the direct debit in the hope that was the end of it. I received two further emails stating my payment had been declined so thought this was done. However 10 days later the payment left my account. I emailed twice, once 3 days later and a follow up a week later with no response so then tried Instagram. They were unable to find my emails in the system until I provided all the proof and were incredibly dismissive. Customer service was poor, unhelpful and did not offer any solutions or tell me where I could cancel. Apparently as I did not cancel 24 hours before I am stuck with an expensive subscription I do not use for another year without any sort of refund (requested partial at least) while I’m unable to feed my kids over winter. One big scam.

19. marraskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thanks for your review. All subscriptions are auto-renewing as detailed at check out and would need to be cancelled at least 24 hours prior to the next renewal date, as specified in our cancellation and refund policy which you agreed to when signing up.
As you had subscribed through our website directly, your subscription would not appear in your App Store subscriptions and would need to be cancelled either by logging into your account or by contacting us directly prior to your renewal date. After investigation from your initial email whilst your subscription had renewed on 26th October 2024 the first few payment attempts had failed and you were notified of this via email. In these emails it was communicated that payment was still due and would be re-attempted, however we received no correspondence prior to payment being successfully taken on 4th November indicating that you required any assistance or wished to cancel.
As confirmed via email we have now scheduled your subscription for cancellation which will come into effect at the end of the current subscription period. In line with our cancellation and refund policy, there would be no refund issued for the remainder of this current period.

Saanut 4/5 tähteä

Good workout, messy app

Great workout

14. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Alexandra, we can see that the team have managed to resolve this for you through email and you now have access to your subscription. Please reach out to the team again if you need any further support with your subscription.

Saanut 3/5 tähteä

I love the app but there's so many…

I love the app but there's so many glitches every time something is updated it's beyond a joke. The actual content is great if app works how should be

12. lokakuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi, thanks for your feedback. While we're glad to hear you love the content, we're sorry to hear you've been affected by some issues with the app. Please contact us at community@evolveyou.app so we can look into this for you and assist.

Saanut 5/5 tähteä

Incredible workout app

Best workout/program app I’ve ever used… I love the fact that I have access to so many different trainers and many different programs, I never get bored! Also love the recipes!

19. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hey Chane, thank you for your review. We're happy to hear you're enjoying the programs and love the app's features! Keep smashing it 💪️

Saanut 5/5 tähteä

Love the app

Love the app! Already see results

27. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Kseniya, thank you for the review! So great to see you're loving the app and it is support you in your journey already! Keep smashing it!

Saanut 5/5 tähteä

BEST APP EVER

BEST APP EVER. There is no competition in the market that can even a little reach what this app offers and provides.

29. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Beatriz, thank you for your review! So great to know you're loving the app, keep smashing it!

Saanut 1/5 tähteä

Scam

So disappointing - duped me into paying for a month after advertising a 7 day trial (absolutely no mention on the page that the free trial was only for an annual purchase), and now finding it impossible to cancel. No customer service options on the app and the website seems to have forgotten my password and won't send me a reset no matter how many times I've tried. The workouts are so poor as well - for example, on the programme I selected there were multiple workouts that required me to superset the same exercise?

4. syyskuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Laura, our 7 day trial is only available for new users when signing up to a yearly subscription, as you had opted for a monthly subscription this would not have included a trial period. Purchase details including the addition of any free trial would be specified prior to checkout, including the billing amount and date you would be charged. You can reach our team through email as well as live chat or the support option on our website, we can also be contacted across a number of our social platforms. If you still need any help cancelling please reach out to us directly via our website or at community@evolveyou.app so we are able to assist.

Saanut 4/5 tähteä

I love the app

I love the app, I just would like more variety of 20 min programs, I usually can’t do more than 30 and tend to accelerate my rest time, reduce the reps and feels like cheating 😁
So I tend to do a small challenge and look for exercises to do. I loose a lot of time and think maybe it’s not that effective.
But I do LOVE the app, keep going it’s amazing.
Thank you 🙏🏽

19. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thanks for your review! If you havent already we do have Sculpt It which is our 28 minute home program available 4 times a week!

Keep up your incredible work! 💙️

Saanut 5/5 tähteä

EvolveYou App

The EvolveYou app has made me gain confidence at the gym. It’s a warm feeling accomplishing my workout!

19. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

You're doing amazing 💙️

Saanut 5/5 tähteä

EvolveYou is great!!

I’ve been a gym user for over 20 years but only attended classes before, after having my youngest children my schedule no longer allowed for evening group classes so at 40 I was forced to learn to use the equipment.

I started following routines I saved from instagram which was fine however I didn’t see much change using this method.

I signed up to EvolveYou as part of their Black Friday sale. I love EvolveYou it’s structured and user friendly, at times the app can crash and won’t save what you have just done however this doesn’t happen often.

I recently earned my century club T-shirt after completing 100 workouts.

I recommend EvolveYou to all my friends.

16. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Congratulations on reaching the Century Club we're so proud of you of reaching the achievement of 100 stars with EvolveYou keep up your incredible work! 💙️

Saanut 5/5 tähteä

App have everything

App have everything, amazing workout flow, range of workouts, evolving. Etc.

13. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thanks for your feedback, keep up your incredible work! 💙️

Saanut 1/5 tähteä

*Beware of fine prints and autorenewals taking advantage of customers*

I didn't use the app after a couple of months. However, I didn't realise it was auto-renewing and didn't get any email notifications until they charged my card a year later. When they did, I asked for a cancellation and refund. Unfortunately their customer service is not understanding citing their fine print and refused to refund me the $150AUD. Not ethical at all.

28. elokuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Hi Jenny, as outlined when signing up all subscriptions are auto renewing and would need to be cancelled at least 24 hours prior to the renewal date to avoid further charges, this can be actioned at any time and would come into effect at the end of the current subscription period. Details of your subscription including the renewal date and billing amount are confirmed via email when purchasing, and can also be viewed on your account through the website where you can manage your subscription. As no cancellation was applied in line with our cancellation policy, there would be no refund issued.

Saanut 4/5 tähteä

Great workouts but app needs to be more intuitive

Great workouts. I feel the app’s functionality needs to be improved so it is more intuitive e.g. filter workouts by equipment, time, focus (there is a section of the app where workouts are categorised into lower body, upper body etc but there is no way to tell what equipment is needed unless you click into the workout and check - time consuming).

Don’t let that deter you though. The workouts are top notch. Thank you Evolve You team x

13. elokuuta 2024
EvolveYou-logo

Vastaus yritykseltä EvolveYou

Thanks for your feedback, the team are working hard to improve the app to provide a seamless experience 💙️

Onko tämä sinun yrityksesi?

Aktivoi profiilisi voidaksesi käyttää Trustpilotin ilmaisia yritystyökaluja, ja pääse lähemmäs asiakkaitasi.

Hanki ilmainen tili

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin