Minulle valehdeltiin kaksi kertaa että…
Minulle valehdeltiin kaksi kertaa että tuote on lähetetty, jälkimmäisellä kerralla tekaistiin jopa lähetystunnus jota ei postin seurantajärjestelmästä löytynyt. Lopulta tuote tuli postiin, kun hyvitys oli jo matkalla.
Ihme firma kun asiakkaalle valehdellaan aina kysyttäessä, vaikka toiminta ilmeisesti ei olekkaan 100% kusetus. Kannattaa ehkä vähän miettiä niitä asiakaspalveluprosesseja läpi. Olisin ihan mielellään ostanut kyseisen tuotteen teiltä, mutta jätän paketin hakematta koska olen jo saanut hyvityuksen siitä maksunvälittäjältä.

