Elite Ambient Interiors Arvostelua 

267
•
TrustScore 4.5/5 tähteä

4,6

Emme tarkista arvosteluissa esitettyjen väitteiden paikkansapitävyyttä, sillä arvostelut ovat arvostelijoiden omia mielipiteitä. Arvostelu voi kuitenkin saada Varmennettu-merkinnän, jos pystymme todentamaan, että arvostelun kirjoittaja on asioinut yrityksen kanssa. Lue lisää

Alustan luotettavuuden varmistamiseksi kaikkien arvostelujen – varmennettujen ja varmentamattomien – on läpäistävä automaattinen seulonta, joka on käynnissä kellon ympäri. Järjestelmä tunnistaa ja poistaa ohjeistustemme vastaisen sisällön – myös arvostelut, jotka eivät perustu aitoon asiointiin. Tiedostamme, että asiattomia arvosteluja saattaa tästä huolimatta päästä läpi. Voit tehdä meille ilmoituksen mistä tahansa arvostelusta, jonka uskot jääneen meiltä huomaamatta. Lue lisää

Katso, mitä arvostelun kirjoittajat sanovat

Saanut 5/5 tähteä

My new Gold & Cream Marble Coffee Table has just been delivered just now. I absolutely love it. It's gorgeous oozes luxury and quality. It's sturdy, good looking, installed professionally by the deli... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Superb customer service. I had a query on WhatsApp about the products, all questions were answered immediately. Upon making a large order I was messaged again and throughout the process until pr... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

OMG, I just received today black/gold marble dining table and cream/gold lion knock chairs and they look fabulous 🤩! Especially the marble table design is worth every penny! I’m very hard to please a... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Saanut 5/5 tähteä

Ordering on the website was easy. Delivery was amazing literally the next day. Drivers great and place boxes exactly where you need them. Definitely a two MAN job for assembly as the marble for the... Näytä lisää

Yritys on vastannut

Yrityksen tiedot

  1. Huonekaluliike

Yrityksen kirjoittama

We specialize in premium-quality Dining Sets, Sofas, Mirrors, Beds, and Mattresses, offering exquisite designs that blend comfort with elegance.


Yhteystiedot

4,6

Erinomainen

TrustScore 4.5/5 tähteä

267 arvostelua

5 tähteä
4 tähteä
3 tähteä
2 tähteä
1 tähti

Pyytää asiakkailta arvosteluja

Tämä yritys pyytää asiakkailtaan arvosteluja – olivat ne sitten hyviä tai huonoja

On vastannut 62 %: iin saamistaan huonoista arvosteluista

Vastaa yleensä 2 viikon sisällä

Kuinka tämä yritys käyttää Trustpilotia

Tutustu arvostelujen ja arvosanojen lähteisiin, pisteytykseen ja moderointiin.

4,6

Kaikki arvostelut

(267)

84 arvostelua kuluneen 12 kuukauden aikana

Kirjoita arvostelu
Yritykset eivät saa tarjota kannustimia tai maksaa arvostelujen piilottamisesta Trustpilotissa. Arvostelut ovat yksittäisten käyttäjien mielipiteitä, eivät Trustpilotin. Lue lisää

Saanut 5/5 tähteä

Excellent Furniture Quality & Service

It was my first time to order from this company but they give me excellent amazing and hassle free experience for buying from them.
Quality of product is very high and Good.
Delivery was very Fast. Delivery was done according my instructions because I told them to deliver me late afternoon and they delivered me that time.
Definitely I will use this company again if I have to add sofas and Dining table or any Home decor items for my home.
Great Customer Services provided.
Highly recommended to use company website to order.

20. helmikuuta 2025
Saanut 4/5 tähteä

Ordered a marble side table and when…

Update:

I would like to update my review. Since i have been contacted and new part sent out issue all rectified and correspondence whilst new part sent out has been great. Initial issue was the part wasn't in stock and unfortunately I was a little late in finding this out which is the reason for the initial review

9. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

I recently bought a dining table with 4…

I recently bought a dining table with 4 chairs.

Ashley gave us an amazing deal plus the service was quick also he helped us the assembly.

I will be getting my sofa from him and also going to refer him to my friend and family.

13. helmikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Cowboys!

Do not buy from these guys they will take your money then when you return the chairs and provide them with proof of delivery from DHL they pretend they don’t have them, complete cowboys!!!

And they keep pretending that they don’t have the goods, yet the goods were delivered to the exact shop and address they provided me with, so DHL took an image of the shop they delivered the goods to and it matched exactly the image the seller had provided, so the lies they tell just get worse and worse, DONT BUY FROM THEM!!!!

Have now started a civil law suit to get the money back, as all the proof is there to say they have the goods!

9. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Elite Ambient Interiors-logo

Vastaus yritykseltä Elite Ambient Interiors

Thank your for your feedback
You had place the order of 3 Chelmsford Gold Chairs which we had delivered you and after 3 days later you contact us and told I wanted to return the chair because I thought I ordered 6. we sent you screenshots of confirmation that you only ordered 3 chair then you accept sorry it was my fault and can I return the chair we said okay we will pick up the chair and issue the refund. But you said no you will arrange the return and send to our address but we never received the chair the DHL tracking which you provided they not delivered to us they delivered something else to Middleton. That is the reason we had not issue the refund we are happy to issue the refund once we receive the chair. Or if you want us to pick up from you we can but I am really sorry how can we issue the refund when we had not received the chairs back.
If you need any help please contact us
info@eliteambientinteriors.co.uk
Thank you

Saanut 5/5 tähteä

Amazing!

The delivery took 25 days! But i am very happy with the product! They even gave me an additional discount ! Amazing company, buy with confidence.

4. tammikuuta 2025
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 1/5 tähteä

Wrong delivery date told it was going…

Wrong delivery date told it was going to be on a Saturday. The started blaming delivery company. The table and chairs turn up on a Monday and bolts are missing from leg table they start blaming other people again. They were only speaking to guys that were trying to build the table. The delivery gentlemen told me this happened lots before. They then posted me the leg bolts and try to send one guy to build it up and told me I had to help. I have also promised a small £80 refund and now they are ignoring me. Please please do not buy from this company they service quality is shocking

4. joulukuuta 2024
Elite Ambient Interiors-logo

Vastaus yritykseltä Elite Ambient Interiors

Thank you for your feedback
You placed the order for table and 8 chair
And we booked delivery with courier and they confirmed us the delivery day and we informed you and they informed you as well. They had called you 2 days before delivery and said delivery coming Monday instead of Saturday. And we got call from you and informed us why my delivery date had been change we checked with courier and called you back and said they gave wrong day by mistake but definitely they delivered you on Monday and offered you free assembly and give you refund back for assembly which you said I am happy to wait. Monday when they went to deliver we received call from you and you told us bolt was missing and we checked with courier driver they confirm us yes bolts are missing but they had assembled your chair. we apologize to you and said we post the bolts today and next day you will receive and give you tracking number but you said I want my dining table to be assembled next day we said you have to wait for the courier to come to your area and they will do the assembly but you said no I want next day and we said okay we find someone local in your area and contact you back. We did found someone and book with them assembly but they were not available they said they can come next day and do the assembly but you said no I want my assembly to be done today. We contact them back and request them do today which they agreed but ask for more money we called you back and informed you if you want to do yourself we can give you. More discount but if they come and do same day they asking more money which we can’t pay please wait till tomorrow and you said the discount which you offered me don’t give me back £80 but get it sorted and make sure assembly is done today. They came and assembled your table same day which we sent you pictures also and you confirmed with us . But after three day you contact us and start asking about the £80 refund which we had said you said to us pay the discount towards the assembly if they can do today I don’t need £80 back which we said sorry we can’t give you £80 back and you said you will give bad review on trust pilot .
If you want to discuss further please feel free to contact us info@eliteambientinteriors.co.uk
Thank you

Saanut 1/5 tähteä

Terrible service

I ordered a set of 4 chairs, I asked to reschedule the first delivery date given as I wasn't home. They agreed on the new date, I heard nothing on the day so reached out, they replied in afternoon saying they couldn't find the item in the warehouse. They then tried to place blame on me as I couldn't make the first delivery date, so basically they took my money and then said the items were in stock but not now due to the delivey date change, so they sold them to someone else? They never replied to that when I questioned them. I've had my refund, but wasted my own time for no reason as they clearly didn't plan to deliver the items on the day anyway. Would not recommend, look elsewhere

17. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Elite Ambient Interiors-logo

Vastaus yritykseltä Elite Ambient Interiors

Thank you for your feedback
We had received your order on 7th December Saturday and contacted you 9th December that we going to post your chair you will get next day and you replied back and said book 17th December we said okay we can book but we can’t promise about the stock as we are busy the item can go out of stock any time you said it’s okay if you have in stock please post me which we said okay but unfortunately we sold out and informed you on 16th and issue the refund.
Thank you

Saanut 1/5 tähteä

I had a disappointing experience as a…

Extremely disappointing experience as a first-time customer with Elite Ambient Interiors due to customer experience, lack of professionalism, colour of the item, extremely uncomfortable dining chairs. Initially, communication was prompt, and delivery arrangements seemed smooth. However, on delivery day, I was dissatisfied with the colour of the dining set, which was significantly lighter than what was shown in the pictures. While I understand lighting can affect appearance, the assembly staff did not pause to address my concerns. Instead, they rushed through the assembly, which felt unprofessional. I appreciate they would’ve had other deliveries to do but I was never informed that once the dining set was assembled, I would be unable to exchange or return it. They took pictures as they left and went off to do their next delivery. When I raised my issue via WhatsApp, the owner responded but failed to resolve the problem and acted ans if he doesn’t know the courier guys or that they’re part of a team Instead, he blamed me for not reading the terms and conditions. While I know it's important for customers to be aware of these details, it’s equally the business's responsibility to communicate them clearly, especially for large purchases.

I was extremely disappointed with the tone and lack of professionalism in the messages I received. After feeling unheard, I escalated the matter to my bank. The owner then accused me of lying about the delivery, insisting everything was fine and undamaged and that he has proof. I clarified that my issue was with the colour not damage, and provided proof to him. Yet, he continued to argue rather than address my concerns. Ultimately, I decided to resolve the issue with the bank myself the next day, as I didn’t want any further communication with this business. It’s very clear to me that they prioritize profit over customer satisfaction and lack the necessary skills in customer service and communication. I will not be returning or recommending them to anyone. It’s unfortunate that we cannot give zero star as a customer.

17. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Elite Ambient Interiors-logo

Vastaus yritykseltä Elite Ambient Interiors

I much appreciate your feedback. I looked into your order, which you placed on December 14th for a light grey table and dark grey chairs. Before placing the order, you asked us what colour the table and chairs were because you weren't sure if they were light grey or white. We sent you a video and a clear picture of the table and chair, and you said it was good that we confirmed and was happy to take the orders. We scheduled your delivery for December 17th, and you also reserved assembly. Once the courier finished assembling and departed
You had messaged us to ask if I could switch the chairs because your mother didn't like the one she had received as she felt they were too big and took up too much room. As she stated that Larger people cannot fit on the chair, but smaller people can sit in it.
You confirmed to us that you had received the package when we asked.
Additionally, we questioned if the courier driver had assembled the chair. You replied that they had, we had then apologised that we couldn't exchange items because it was already assembled, and wasn't in its original packaging, as we couldn't sell it to another client because we only sell brand-new items. You even offered to return the chair to me for half of the money and give me the other one that we had discussed.
If you had any sort of problem, you should have contacted us at the same moment they started the assembly, stopped them, and voiced your concerns. we would of then informed them, telling them not to put the chairs together.
But colour issue was not the problem you wanted to change the chair for a smaller size. As when you were inquiring with us you did ask us about the chair size table size, plus everything which is also mentioned on website in item description. It’s our policy if a customer wanted to return the item it should be in it’s original packing it is mentioned on our website in the term & condition
Although we don't know the courier driver, we are familiar with the company because they provide us with an estimated time of arrival (ETA) but don't disclose the driver's number. Additionally, one hour prior to delivery, we notify the customer and their driver notify’s you via phone. As you can see, they are not a member of our team. If you require any information about them, please let us know.

Regarding the bank issue, you complained that the item you received was damaged, We responded that we have pictures showing that everything is in perfect condition, so you don't need to lie. Also you didn't explain in the review that you put up why you wanted to replace the chair, you should have added to that review the proper reason as to ‘Why’!
we have the evidence of your messages I should really have added a photo so that everyone could see it in the response section then people would know who was lying in the review.!
Additionally, after interaction with the bank who can see from the photos we sent them that everything is in perfect shape and that the products are the exact colour and style you wanted when ordering and had delivered everything you ordered and nothing was damaged, the bank has decided the matter in our favour.
simply as a result of the high calibre of the goods and services we offer our clients;
We just focus on running our firm; we don't prioritise profit. Our customers come first. Otherwise, we wouldn't have received such positive feedbacks.
Your statement was very shocking about ethnicity in the mail you sent us in the morning,
To be honest, I’m assuming you are racist (because you never will purchase from this ethnic group again)as these are your words in the mail you sent .which was highly inappropriate and unpleasant, and we said nothing in response to your racist statement. Just to remind you, we could easily modify the chair design for you if the item was still in its original packaging. Sadly, they weren't, therefore we were unable to assist you.
Thank you

Saanut 5/5 tähteä

A brand you can trust

I can't recommend Elite Ambient Interiors enough, the service we received was amazing. We wanted the dining set to be delivered before Christmas and it arrived in just 2 days from ordering.
Thank you to the team for excellent service.
Highly recommend *****

3. joulukuuta 2024
Saanut 5/5 tähteä

We have ordered table with chairs and…

We have ordered table with chairs and they are wonderful items. They are reliable company all the customer service team are so polite and professional.
They keep their promises.
Am happy to suggest any one

8. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu
Saanut 5/5 tähteä

Excellent Quality and customer service

Excellent customer service. Bought a Louis Marble Dining Table With Majestic Lion Knocker Chairs. Really love them and look the business. Great price and delivery guys were very professional and friendly. Highly recommend this company.

4. joulukuuta 2024
Oma-aloitteinen arvostelu

Trustpilot-kokemus

Kuka tahansa voi kirjoittaa Trustpilot-arvostelun. Arvostelun kirjoittajalla on oikeus muokata tai poistaa niitä milloin tahansa, ja ne näkyvät niin kauan kuin tili on aktiivinen.

Käytämme omistautuneita ihmisiä ja älykästä teknologiaa alustamme turvaamiseen. Lue lisää siitä, miten torjumme väärennettyjä arvosteluja.

Tutustu Trustpilotin arviointiprosessiin.

Tästä 8 vinkkiä loistavien arvostelujen kirjoittamiseen.

Varmennus auttaa takaamaan, että Trustpilotissa lukemasi arvostelut ovat todellisten henkilöiden kirjoittamia.

Kannustimien tarjoaminen arvosteluille tai arvostelujen pyytäminen valikoivasti voi vääristää TrustScore-tulosta, mikä on sääntöjemme vastaista.

Tutustu tarkemmin